Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz szőröscica #29690 üzenetére

    Kettesbe? Minek az? 90-et ha megy abban a fokozatban. Most nem tudom pontosan, hogy az 1.9 vagy 2.0 -as eroforrasrol beszelunk, de a 143 lovas az jobban megy, mint a sor6 150 lovas. Nem versenyauto, de azert meg boven hasznalhato. Azert meg vannak az utakon boven fele ekkora loerovel is autok, es azokkal is kozlekednek. Jo az a 143 lovas(bar a 145 lovas Mondeoval megkerulom, az meg kimegy a vilagbol), csak kar, hogy a valvetronic beteges, es hogy kopi az olajat.
    Persze egy dieselhez kepest gyengenek tunhet, mert nyomatek szegeny. De ez minden szipos benzinre igaz. Nem veletlenul kopnak ki a szivo benzines eroforrasok most mar mindenhonnan, beleertve a motorsportot is. En mikor vitt egy kort a szomszed a 330i-vel, ami mar a 272 lovas, mar csalodtam. Pedig jol ment, de valamiert a 330D -vel jobb volt hetkoznapi autozni. Talan pont azert, mert mikor meg kell ugrani, nem kell 3-at visszavaltani, eleg egy gazt adni, es nyomatekbol megoldja.
    Az erzet ugye sokkal jobb a dieselben, mert az azonnali hirtelenseggel tol, es raadasul a BMW felek majd leszabalyzasig nem is erotlenednek. Szivonal meg ido, mire szepen felepul eloszor a nyomatek, utana a loero.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák