Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    Lampak lehet holnap megjonnek. Kabelt meg nem talaltam, Latviabol lenne £48 -ert. Ez a kabjak be kat... :U Aztan lehet megis szerencsem lesz a BMW-vel, Harry Fairbairn -tol kertem quote -ot a bal turbocsore, es akkor mar rakerdeztem a kabelre is. Van nekik, £25 -ert, ami mar annyira nem gaz.(bar meg mindig csak 1 par atalakitorol beszelunk, amiert elkernek 10k-t) Meg ugye a vezeto oldalt tonkrement a rugo a karban, ami adja az ovet, igy mar nem adja, arra is rakerdeztem, £42 lesz, az meg a belefer kat. utalok hatra nyulkalni az overt, szoval azt is megrendelem.

    A turbocso kompletten mindennel egyutt eleg szep tetel:
    Charge air line 11618506078
    Preformed seal 11617790547
    Preformed seal 11617791469
    Cable holder 11617788406
    Temperature sensor air 13627792203
    Plug housing 2 POL. 12521732460
    Blade terminal spring contact MDK4 x2 12521737773
    Twist protection 11617807095
    =£259

    Nekem igazabol nincs gond, a felso csovon a fem megvan repedve 90 fokban, Ezredes hivta fel ra a figyelmemet, hogy azt lehet jobb lenne cserelni, nehogy egyszer ledobja. Csak a cso tomitesekkel kijonne £200-bol, de azt irtak, hogy jobb kompletten cserelni ott mindent. Vegul is elment tobb mint 210k km-et, szoval annyira nem gaz. Itt van az, hogy 100k km-el vagy alatta kell autot venni, es 200k km elott el kell adni, akkor egy rakat koltsegtol megkimeled magad.

    Ez 30D-nel is van, gondoltam leirom, hogy mindenki lassa, mivel jar a fenntartasa egy ilyennek, meg ugyis, hogy nincs semmi baja, kopp-kopp.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák