- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
Hirdetés
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz szőröscica #28400 üzenetére
Meg azért szeretek dinamikusan vezetni és ahogy olvasom a fogyasztása is szarabb az automatának.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #28400 üzenetére
Ja, egy bontott ZF nem túl drága téma
Amúgy nem rossz, nekem automata volt a 23i is, megvolt benne az olajcsere mondhatni 100%-os volt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kenguru99
aktív tag
válasz TheProb #28373 üzenetére
Itt is igaz amit az e46-nál írtam. Ha van pár holyag a sárvédőíven akkor már az alját is megkapta rendesen. Ezt nemrég néztem meg, amúgy rozsdamentesnek volt hirdetve...
-
MPowerPH
félisten
válasz TheProb #28399 üzenetére
Azok a PD-k meg nem kenyesek arra sem, ha hidegen jaratod oket. Csak ne rugdald...(azt egyik sem szereti, benzinbol sem) Ellenben azt garantalom, hogy akar fele annyit kajal, mint egy 20i. Gondolkodj el, a Golf -ok is eleg nepszeruek voltak, es azok is. Eleg vaganyak is, es annyi alkatresz van hozza, mint a szemet. Komplett motor 40k, turbo 20-25k.
Veletlenul sem akarlak lebeszerlni a BMW-rol, csak nem tudom, milyen az anyagi hattered. Ha mas nem, akkor az lebegjen a szemed elott, hogy a Golf -al majd dupla annyi km-et megteszel, mint pl. azzal a 20i -vel, ugyan annyi penzbol. Es azert lep is, foleg egy laza remap utan.Kerdezz utana a VW topikban, ha nem vagy BMW fetisiszta, es ha tetszik a Golf IV -es.Hidd el, a BMW is csak egy auto, semmi tobb. En csak azert nem tudom ravenni magam a valtasra, mert en ugy erzem magam jol, ha az auto hatul tol. Igy meg leszukul a kor 2 markara....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TheProb
veterán
válasz MPowerPH #28404 üzenetére
Átnézek akkor a VW topicba, bár egy 3-as bömös az álmom. Persze lehet, hogy nem első autónak, egyetem mellett mellett kéne belevágni. Igazából ahogy nézem a 4-es golf sincs olcsóbban.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz TheProb #28408 üzenetére
Nehez a dolog, mert pont olyan hataron vagy, hogy ebbol a penzbol nehez idealis verdat venni. Ezert nem javallanam a BMW-t. Ha meg a VW is tul draga, akkor ott van a Seat vagy a Skoda. Azokbol a szivo benzinesek nagyon lomhak, ellenben a regebbi TDi-k nagyon jok, es gazdasagosak.
Lattam, hogy mire akarod hasznalni, es arra nem javallok E36-ot. Ha azt irtad volna, hogy hetvegi elmenyautozasra, csapatasra szeretnel autot, amivel kitudod kergetni a suli okozta streszt es gyotrelmet, akkor egyertelmu, hogy E36 328i. De ez nem az a kategoria.Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #28398 üzenetére
Igazából mindketten rosszul tudjátok:
18-asnál a 3asokon előre 225/40 hátra 255/35 a váltóméret. Mondjuk az E36 M3-ason is 17 volt gyárilag. A nagy felninél már egy vonalban van a sárvédővel az abroncs.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz szőröscica #28411 üzenetére
Nálam 16-ig van ráírva a kocsira, 15-össel szerelték. Azért csak rápróbáltam, nem néz ki rosszul, de a sárvédőt peremezni kellene hozzá. Maradok a 17-esnél, ha a 321 pacihoz elég volt...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ADAM1337
nagyúr
szerintetek 750(csak vételár) körül esélyes találni normális 523/528i-t ?
Már voltam párat megnézni és hát katasztrófa a helyzet.Nem hibátlan autót keresek, de a javarészt:
-vezetőoldali ülés 2 helyen alap hogy kiszakadt, volt hogy a magasság állításnál a műanyag is megtört.(milyen erővel kell beleb...ni az ülésbe)
- kilincs az hogy rángatják az alap vagy nem gyári van rajta vagy bemattul , ajtó határoló hiányzik.
-Váltógomb nem gyári, és a pedálok szétrúgva...Sima normális felszereltséget keresek még nem is navit és el üléses bört, csak az alap kiépítést.
-
Tálydi
senior tag
válasz ADAM1337 #28413 üzenetére
Lehet, tűt is a széna kazalban, de lehet, inkább 523-at.
Sajnos az olcsóbb regadó miatt pont az 523-as piac van tele és annyi szenny és rom között találni egy normálisat, legalább akkora feladat mint jó e46 320d-t találni. Idővel könnyebb, én is lassan 6 hónapja hajtok, és 1 gyöngyszemről meg egy csiszolatlan gyémántról csúsztam le 10 perccel, és egy nappal. Ha kivárod találsz, de ha türelmetlen leszel csak befürdesz.(#28414) joamilestoné :
Valóban, gyakorlatban sokkal kevesebb az esély, éppen annyi, hogy drágábban nézelődjünk vagy letegyünk róla.(#28417) BMW001:
Jó áron adtad Annyit minimum de lehet még többet is megér ma...
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #28414 üzenetére
Mennyi az ami nem kitartott ár ?
1,5-1,7m-et erősnek érzem.
Amit ma lestem meg rozsdamentes volt és 650-ért vesztegették csak a belsejére kezdésből 200k-t rálocsolhattam volna, és akkor még szerkezetileg nem nyúltam hozzá, olaj/vezérlés csere stb.(#28415) Tálydi: 5db után elment a kedvem tőle, kicsit de maga a konstrukció meg bejön.
Szeretnék találni egy jót ár/értékbe de eddig eléggé mission impossible.
Néztem 523-makat is, vele fogok még beszélni ő legalább leírja és nem úgy fotoz hogy totál kihagyja a problémás részeket.(#28417) BMW001: Remélem is
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #28413 üzenetére
Szerintem talalsz. En 2 eve adtam el a 99-es 28i -met 750k -ert, meg meg 80k -t kaptam a 17" -os Rondell garnituraert.
Nem volt hibatlan, ellenben rendszeresen szervizelve volt. Ugy adtam el, hogy tudattam a tulajjal, valtonal a tomiteseket ki kell cserelni, meg a sarvedoknel a kabelezes csatlakozoit.(1800 FT volt...)Nem vicc, de ezt megneznem. Kipufogot barmikor lerobbanthatod rola, mert az eleg igenytelen. Rovidebb krom vegekkel viszont meg azzal sem lenne gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz ADAM1337 #28416 üzenetére
Ha 5 után már elment a kedved ott b*******a meg az egészet a dolog. Simán elképzelhető, hogy 15 után se látsz majd jót. Ebben pl elég furcsa a fl-es orr 96-os széria eleji modellhez. Úgy gondolom érdemesebb lenne későbbi évjáratot nézni 98-99 pl, valahonnan rémlik, hogy az első éves modellek bajosabbak, persze javítsatok ki ha hülyeségre emlékszem.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
szőröscica
addikt
válasz Tálydi #28418 üzenetére
Anno ha húszat nem néztem meg E39 530d-ből (de még néhány 528i, 525d és tds is befigyelt), akkor egyet sem. De meglett. És mióta elvitték, visszasírom. De ma már nem mernék beleugrani, túl sok a lefingott példány.
1.2-1.4 körül talán már ki lehet fogni valami jót. Az enyémet 1.1-ért vitték el, néhány nagyon finom dolgon kívül (pl. dupla üvegezés vagy dsp-s hifi) minden benne volt, csak éppen 385 ezret mutatott az óra. És valójában ki tudja mennyi volt, 265-tel került hozzám. Maximálisan üzembiztos volt, minden műanyag és gumi cső gyári újra volt cserélve benne, bármikor elindultam volna vele nyugodt szívvel egy 6-7 ezer km-es nyaralásra is. Csak már rohadt. Nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #28410 üzenetére
KINKY_007, ha mar gumimeret. Mivel hatul kukasak voltak a gumik, igy elol is ledobtam az 5.5mm-es abroncsokat. 235 es 265 volt elol-hatul, e miatt nem tudtam nyomtavszelesitot hasznalni. Neked van olyan az E90-en? Most visszaterek a gyari meretre, igy lehet beferne egy 10mm-es pogacsa a nelkul, hogy a kerek a kaszniba erne.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #28421 üzenetére
Igen, nekem ez van fent, pogácsa nélkül, nem ér be, sőt... Most tervezem a váltást, mert 17-esnél nagyobb télit nem akarok rá rakni, az meg csak pogival fér be, kb. 1 mm-en múlik.
Neked 19-es van nem?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ADAM1337 #28419 üzenetére
Én is olcsón akartam e36-ot, de már bőven sikerül ezeknek a vételárát meghaladni...
323i sedan
Regadós I
Titkos kedvenc
1,6-ról engedték le nemrégA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz ADAM1337 #28424 üzenetére
Az e39 is nagyon jó lehet, de az e36 igazi virgonc (és az e30 még inkább-néztem abból is jópárat, de a jókat már nem nagyon adják el). Napi használatra mondjuk mondjuk jobb a nagyobb, mert hangosabb, kényelmetlenebb az e36. Nálam rövid távokon a 2.5-es több, mint 13l-t kér 100 km-en, országúton 8 alatt...
Ha csak közlekedni akarsz, akkor egy fiatalabb japánt javasolnék.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #28422 üzenetére
Igen, a pontos meret 235 35 19 meg 265 30 19. Ezt javasoltak a forumon, hogy idealisabb, mint az egyel kisebb gyari meret. Magasabb oldalfal, jobb peremvedo kepesseg. Es ez meg a kalkulator szerint is belefert, mint valtomeret.(na meg az ora is pontosabb volt tole, mert 200-nal 3km/h-s elteres volt ossz-vissz) Csak igy ugye az oldalfal is magasabb lett, meg nem huzta be annyira a felni a gumit, ezert a nyomtavszelesito mar nem fert volna oda, mert biztosan belert volna a sarvedobe, foleg az ultetes utan.
Viszont az eredeti gyari merettel meg talan rendben lenne a dolog, foleg ha feszesebb Koni csillapitokkal. 10 mm-es pogacsat raknak csak fel elore-hatra, neztem azt is, hogy Karaszinal most szinten akciosak. De meg igy sem vagyok biztos benne, hogy nem er bele. Azt meg nem akarom, hogy surolja. Azert kerdeztem, hogy neked van e tapasztalatod. E90-et lattam mar 20mm -es pogikkal hatul, brutalisan nezett ki, de az mar ranezesre is sok volt.Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
-
envagyok
veterán
Sziasztok
E90-hez vettem egy Bluetooth elmúlt can bus hibakiolvasót, de a hozzá adott szoftver nem jó.
Mivel lehetne/érdemes használni Pc-n vagy androidon?Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
Viszlát
addikt
Rég jártam erre.
Van valakinek 5-s GT-je esetleg?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
ADAM1337
nagyúr
válasz KINKY_007 #28425 üzenetére
Nekem ez a bódé/feeling tetszett meg igazán.
Hármast nem vennék sok fiatal szétrúgja az a gondom vele, fogyasztás az mellékes első hogy kényelmes stabil autó legyen, 4 főnek is nagyobb távokra ezért maradtam az E39-nél meg ismerőset hajtottam párszor és megtetszett..
Éves 15000-22000 km ha jól számoltam amire venném, és ennek nagy része pálya is[ Szerkesztve ]
-
-
Viszlát
addikt
Hja, gondolkodom rajta. Gondolkodtam az X5-ön is, de nincs szükségem rá, egy faceliftes 535d GT viszont pont ideális lesz és ráadásul nagyon tetszik is.
Nyáron tervezek egy többhetes túrát Norvégiába, addig meg akarom oldani a cserét.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #28432 üzenetére
Mostanában én is elég sokat.
De hátha találok egy normálisabbat. -
vbarbara715
csendes tag
Üdv!
E46-ba gyárilag kicsi navis kazettás lejátszó van:
Szeretnék erre valahogy USB lejátszást megoldani.
A legkézenfekvőbb ötlet az lenne, hogy venni bele egy utólagos lejátszót(Alpine, Pioneer, stb...), de ahhoz kell átalakító keret, meg ISO csatlakozó átalakító, meg bután néz ki.
Na most, van benne egy CD tár is, a csomagtartóban. A Dension termékei közt láttam olyat, ami megoldja, hogy AUX meg USB is ráköthető legyen a CD tár helyére.
Nem tudom, hogy ezeknek mennyire jó a minősége?
Vagy inkább egy csúnya utólag lejátszó?BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
Tálydi
senior tag
válasz vbarbara715 #28436 üzenetére
Szia,
Ismerősi körben került beépítésre dension féle cd táras átalakító, panaszt nem hallottam róla, csak kicsit drága.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
szőröscica
addikt
válasz vbarbara715 #28436 üzenetére
A Dension cuccok kifejezetten jó minőségűek, mindenképpen abba az irányba indulnék el. Utólag fejegység belemókolt egyrészt rendkívül bután néz ki, másrészt bukod a kormánytávot is.
-
vbarbara715
csendes tag
válasz szőröscica #28438 üzenetére
Nyílván utólagos rádió esetében csak olyat vennék ami irányítható kormányról.
Árban ugyanott vannak kb, viszont nem tudom, ez a kazettás navi... Még ha egy CD-s Business lejátszó lenne.
BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #28440 üzenetére
Most jó minden és öröm bódottá van. Rá ment kb ~200 vásárlás után, pont olyan dolgokra amik nem kopó alkatrészek. Szóval reménykedem, hogy ezután nem lesz gond sokáig vele. Persze a pénzt lehet mindig locsolni valamire a kocsiba. Nyárra majd kell szerezni egy 17-es szettet. Majd valami jó kis hangcucc, mindig van mire költeni De egyelőre nem akarok, jó ez így most.
-
vbarbara715
csendes tag
válasz stickermajom #28442 üzenetére
BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
stickermajom
addikt
válasz vbarbara715 #28443 üzenetére
Szép Nekem is kéne csinálni képet, de a téli acélfelniken most nem valami szép látvány az autó
-
-KP-
addikt
válasz vbarbara715 #28443 üzenetére
szééép. 330i/d?
-
Gézengúz
addikt
Aláírás "Mercedes Benz E220CDI Classic BlueEfficiency"
-
Zewa
senior tag
Sziasztok!
nem tudja véletlenül valaki hogy az E39-en mitől függ hogy gyárilag sárga hátsó és első lámpa van vagy átlátszó?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"