- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- iPhone topik
- Macrodroid
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- MIUI / HyperOS topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Sokkal nagyobb az E39 belul.
Kertem itteni BMW gyari alkatreszestol ajanlatot(ismerosom az operator) a toronycsapagyakra, szilentekre. Javasolta, hogy ne rendeljem meg a gyari BMW-t, mert ok is a LEMFÖRDER -tol kapjak. Es tevedes hogy a Febi vagy a Sachs szallitja nekik, mar nagyon regen az emlitett marka a gyari beszallito, ami a minosegben is megmutatkozik. Azt irta, ha mindenkeppen toluk rendelem, akkor tudjak ugy is kuldeni, hogy LEMFÖRDER dobozban es de ugyan ugy BMW logoval, ugy majd felaron van, plusz volt egy voucher kodom. Korbe £115 volt igy, ugyan ez Febi -bol £95 lett volna egy OEM oldalrol.
Birom, amikor BMW dobozert kell fizetni brutal osszegeket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-KP-
addikt
mondjuk én csak 165cm vagyok. szóval szerintem én bármelyik modellben el fogok férni kényelmesen, és mögöttem is el fognak férni ha az e90-et vesszük alapul még akkor is jóval nagyobb az e39?
mi a helyzet szervízköltség és megbízhatóság terén? azt tudom, hogy e39 és e46 ugyanazokat a motorokat használja, de azon kívül? klíma, fék, futómű egyéb dolgok? nagyjából egyforma vagy lényegesen drágább az e39? mennyiből lehet jó 525i/530i-t venni?
-
ADAM1337
nagyúr
Szerintem az E90 is kicsi hátul.
530i fehér holló számban van már szerintem ami jó is. (és 1,5m körül)
Jelenleg amik tényleg jók, 1millió környékén tanyáznak.
Amit érdemes szervót nézd meg jól, mennyire dinamikusan mozog nem-e recseg a kormány típus hiba tudtommal, én is párnál halottam rossz hangokat azokat mellőztem is, illetve a futóművet is. Nekem M-es a futómű és hát baromi keményre van beállítva pályán okés de a városba azért durva szerintem az M-es, kivétel ha sűrűn szeretnél lengő karokat cserélgetni.
Motorok terén 523i-től felfelé amit érdemes, az is ugye 2,5 170le chip-el ugyanazt tudja mint az 525i ha szükséges az LE. -
negro
őstag
Mivel csaladban tobbek kozt jelenleg E39 van (nekem) es E91 igy elso kezbol mondhatom, hogy nagyobb az 5er meg attol is. Nonek ugyan a meretek de nem ilyen drasztikusan. F30 sincs akkora mint az E39. Nekem kifejezetten csalodas volt E91 hatul de elol is igazabol. Kicsi na. Pedig volt E30-am is szoval nem azert mondom.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #28657 üzenetére
"530i fehér holló számban van már szerintem ami jó is. (és 1,5m körül)"
Tobb lesz az ami igazan jo. Az 1,5m az az atlagos allapot. Egy M csomagos meg 2,3-,2,5 milla.
En se adnam oda az M-es 28i- t 2m alatt hiaba, hogy tul van 300.000km-en. Gyari BMW alkatreszekkel szervizelt 95%-ban. Semmi nem log rajta es minden mukodik benne. Annak ara van.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #28663 üzenetére
5HP18 20i-ben nagyon bírja!!
-
CharlieDrop
veterán
-
erikke17
őstag
válasz CharlieDrop #28663 üzenetére
Nem gyilkolni akarom padlógázzal
Végül kimentem hóra aztán, de nem szénné driftelni Kanyarba egy kis gáz laza 1500-2000fordulat finoman csúszik nem kell padlógáz ide aztán már csak korrigálni kell kormánnyal Ha kipörgésgátlót meg bekapcsolom visszaveszi gázt úgy is, csak picit betáncol feneke.
Kipörgésgátló nélkül meg nem veszi vissza gázt, de nem is vált fel, csak csúszik autó.Igazából arra voltam kiváncsi hogy viselkedik ilyen szituációba
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
BossBoss
őstag
Brembo lett végül. A kopasjelző tovabbra is világít a műszerfalon. Hogyan lehet eltűntetni?! Termeszetesen a kopásérzékelő is cserelve lett.
-
őstag
válasz szőröscica #28674 üzenetére
ja tényleg, utánaolvastam
mivel nekem mindig kábel volt, le voltam maradva ebben a témában
akkor az új bmwkbe ezek szerint mindigtv vancryptot minden termékemért elfogadom
-
Kleroo
veterán
Sziasztok!
Akad itt E9x-ben jártas user?
Lenne pár kérdésem.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz MPowerPH #28677 üzenetére
Most nézem az összefoglalót milyen szörnyeteged van. Grat hozzá
Alapvetően e90-e92-t keresnék, Fl utánit, es par extra kell(xenon,tempomat, multi kormany)
Na most lenne itt egy 2008as FL kombi 320D,lenyegeben fullfapad, semmi nincs benne szinte (alap hifi,nuku pohartarto,tarolorekesz) viszont automata.
Allapota patent nagyon, vasarlasra jelolt. Viszont azert nem az a szalonallapot-maku belul, es 180k azert van benne(minden gyari meg a motorterben, kiveve a szijtarcsat) (2 szett kerekkel)Szoval megvennem a kocsit mert vegre egy szep peldany, de full kompromisszum. Es hogy miert irok? Csak en erzem soknak a 3.1-et erte? Kombikat nem neztem eloben, de sok hirdetes(nem a murvas-nepperek kamuvackai)) van hasonlo aron, elvileg hasonlo allapotban es futassal, csak akar tobb millionyi extraval pluszban.
Mert annyira azert kompromisszumus szamomra h ne vegyem meg esz nelkul, viszont tenyleg kivalo allapotban van(most... felo a 320d dolgai cseresek lehetnek, illetve nehany ev mulva 200+k km-rel az oraban igencsak keveset erhet majd igy fapad+automatakent.3.1 realis erte?
Mennyire nehez extrakat utolag bepakolni?
3.4korul realis lehet egy manualos FL sedan tempomattal,xenonnal,keves km-rel patent allapotban?[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz Skimaster #28679 üzenetére
Köszi a linket. nyilván nehéz állapotot állapottal hasonlítani, de ez is csak azt az érzetemet igazolja hogy erősen túláras amit megvennék. (alkudozásba nem nagyon másztam bele, mert nincs kikristályosodva, hogy biztosan kell-e, illetve nagyon korrekt az eladó(magánszemély), kulturált szinten maradtam. )
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
MPowerPH
félisten
válasz Kleroo #28678 üzenetére
Koszi.
Mindenek elott nem tudnad belinkelni az autot? O lenne az? Az utolagos felszereles opciot el kell vetni. Csak pl. az, hogy belepakolj egy navit, majd fel millio. Nem erdemes vele foglalkozni, mert ez csak egy volt a sok kozul. Az arazas tenyleg egy kicsit tulzo.
A leirashoz hozzatennem, hogy a 20D motor gyengeje az nem a tarcsa, mert az mindegyik diesel -rol lehullik elobb-utobb, teljesen az adott orszag idojarasatol fugg. Mo.-n mivel nagyok a homerseklet kulonbsegek, es szelsosege a meleg-hideg, igy ott konnyebben megadja magat. 140k km kornyeken siman lehullanak. Nekem itt az UK-ban ezzel mazlim van, mert elment 204k km-et a gyari tarcsaval, es allitolag meg nem volt annyira rossz allapotban, mikor leszedtek. Na de visszaterve, a 20D motor gyengeje maga a vezerles. Eleg gyakori a lancszakadas, sajnos meg az FL modelleknel is. Szoval ez az elso dolog, amit ellenoriztetni kellene, mert ha bajos, akkor csak annak a csereje mindjart 350-500k, nem BMW szervizben.En azt mondom, hogy az a kicsit tobb mint 3 milla sok ezert az autoert, mert tenyleg fapad kozeli.(ami nem baj, ha nem szamitanak az extrak, de ugy Neked is vannak igenyeid)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
E39 első lökösbe a ködlámpát gondolom csak teljes levétel után tudom bepattintani ?
Fennakadtam egy padkán, azt hittem csak a koptatót húzom le de sikeresen kipattintódott a ködlámpa a lökösből, a patentok nem törtek csak kiesett szerencsére. -
Kleroo
veterán
válasz MPowerPH #28681 üzenetére
igen, ő az.
Lánc egészségesnek tűnik. minden remek állapotú. De nyugodtabb lennék ha már 150k környékén jópár diesel-specifikus zsebbenyúlós dolog cserélve lett volna. Így drágán megvehetem a masszívan megkímélt példányt, amit szépen kímélten hajtottak, de minden elkopik egyszer...és lehet hogy nálam kezdi el, tehát dupla öngól lehet.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #28683 üzenetére
Meglesem, mert elég roller így berakni, van a szélén a lámpa testnek egy fém kallantyú szerűség, de olyan finoman tolattam le a padkáról, szerencsémre.
Ez hogy néz ki nálad ?
Az alsó díszrácsnál a két szélén van valami elforgatható kipattintható ajtó, és lejön a rács vagy pont befér a kezed legalább ?[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz ADAM1337 #28685 üzenetére
Az izzócseréhez elölről ki lehet pattintani nekem a díszlécet, a teljes lámpacseréhez pedig le kell szedni a képen is két oldalt látható légterelős műanyagot, ahol a szenzorok is vannak:
Ha jól emlékszem nem kellett leszednem a motortakaró műanyagot hozzá.
Nézem a képet, kerék felől nem tudsz benyúlni?
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #28687 üzenetére
Úgyis megyek olaj csere miatt holnap szerelőhöz max még 1 feladata lesz, de gondoltam megoldom addig ne zörögjön oda bent, persze a műanyag csatlakozót nem bírtam szétszedni -10fokban annyira egybe gyogyúlt.
-
-KP-
addikt
e46 komfort/sport ülést utólag mennyiért lehet beszerezni? amúgy érdemes ragaszkodni hozzá?
-
MPowerPH
félisten
E46 -ban csak sport verzio volt. Komfort csak 5er -tol volt elerheto. Jok azok az ulesek, a sima utan feludules. Ha elektromosat akarsz, akkor kicsit bonyolultabb, mert be kell kabelezni.(legalabbis E39 -nel nem volt neki kivezetes) Az hogy mennyiert, piacfuggo. Itt kint £300 korul mennek a komplett elektromos, boros sport belsok E46-ba. Otthon nem tudom....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cxgrav
senior tag
Meghalt az akksim - de szerencsére haver átgurult a V8-al, beröffentettük bikakábellel, majd irány csapatni. 1 gramm havat nem toltak el nálunk, szóval kb mindenhol lehetett keresztbe haladni a kis huncutokkal
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Möhe
addikt
e39 fórumon nem kaptam választ
GSM modult raknék a webasto fűtéshez, telestart modul helyett.
De! 2 autóvillamossági szaki elzavart,hogy állófűtéssel kapcsolatban: viszlát!!!!
Beszéltem állófűtés szerelő/javító emberrel, de neki további kérdései voltak,illetve bizonytalan,hogy az a modul képes lesz-e majd a webastoval kommunikálni.Kapcsolási rajzot kért,és akkor sem tuti.Tudok olyant akinek független modulja van,de nem tud bővebb infóval szolgálni,még a típust sem tudja,csak beszerelték neki és megy infót kaptam.
Kihez forduljak? HELP!!!
-
Henry1990
tag
Hello!
Egy használt e39 530d-t készülök venni. Automata, 2001-2003 közöttit. ahogy néztem csak ilyen 200 000 km felett futottak vannak, amiket néztem azok mind 250 körüliek. Valaki tudna esetleg tanácsot adni, hogy mire figyeljek? Esetleg valakinek van ilyennel tapasztalata? Hálás volnék ha megosztaná.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000