Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz urban racer #26462 üzenetére

    A gyár szerint 2 évente fékolaj-csere

    Ezt illik is betartani.... Egyrészt nem egy drága dolog másrészt folyamatosan szívja a nedvességet az olaj így az el is használódik. A színe is megváltozik idővel... Sokat számít azért.... És azért a fék nem vicc egy 10-12E Ft os fékolajcserét 2 évente kalkuláljon bele az ember azért én azt mondom.... :/ Láttam rengeteg le nem cserélt fékolajat és számít.... Nem ezen kell spórolni. A váltó difi meg egyértelmű cserés dolog... :DDD

    (#26459) urban racer

    És ha mákod van 5000RPM-ről ezt meg csinálva még le is szakad a kettős tömegű vagy kuplung... :DDD Inkább a levegő csövet kell elnyomni !!! Volt olyan,hogy el kellett nyomnom E39 nél a szívó turbo csövet mert fölpörgött... :D Olyan füstöt csinált amilyen életemben nem láttam és olyan túli hangja volt,h azt hittem be is szart a motor 30D de izomból ráfogtam lefulladt és a kocsi amúgy a mai napig hibátlanul megy nem lett semmi baja de max fél percet járhatott így vagy annyit se . A szerencse annyi volt,h műhelybe csinálta és egyből ugrottam a motortérbe mikor hallottam,h kicsit többet forog a dízel a szokásosnál :U :DDD

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák