Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz urban racer #26467 üzenetére

    Gyakorlatilag a régi kartergázszűrőt megszüntették és helyette ez a műanyag betétes fos van.... Én mindegyiket visszaalakítanám a betétesre mert sokkal jobb..... Cserélni Én azt mondom 30-40E Km után illene.

    Persze le lehet szedni a DPF-et. Mi is ügyfelünknek megírtuk a chip-et levettük a DPF-et át lett kódoltuk a motorvezérlőt és vígan megy ;) Nem megy át ?!?!?!?! Ugyan kérlek.... ;] EGR-t meghagynám. DPF-el sincs baj a baj azzal van,h mindenki szar kis termosztátokkal rohangál amit te nem veszel észre de a kocsi igen és nem tud regenerálni főleg ha városban mész.... Állandóan eltömődik úgy... Ha mind 2 termosztát jó és és ki van pucolva rendes gépi regenerálással akkor hibátlan szokott lenni . Ha már nagyon el van tömődve akkor le kell venni vegyszeres tisztítás utána gépi regenerálás és jó... Nyilván pl szar légtömegmérő miatt is el tud tömődni vagy porlasztó miatt ha füstöl elve.... De jó motornál még ha chip-es is semmi baja nem lesz... Hozd el írunk rá egy remap-ot ;] Amúgy DPF-el is szerintem büdös.... Tipikus illata van...

    powerdisc miért jó ??? Csak egy parasztvakítás :D Tudod mi a jó ??? Tuti féket akarsz akkor ez.... Mi megfúratjuk és imádják az ügyfelek. Jobb a fékhatás kevésbé melegszik kevésbé is kopik


    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák