- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26469 üzenetére
kartergáz: Jaja, arra gondoltam: vortexes szűrő a lecsapató nélküli szűrőnek a neve. Én olyant hallottam, hogy 100 ezer előtt nem érdemes cserélni max tisztítani, de az sem kötelező Te miért esküszöl a betétes szűrőre?-megjegyzem te vagy az első.
DPF-remap, stb: Ezzel a remapos dologgal nem vagyok kibékülve még mindig. Főleg ha DPF offolva van, utálom, mikor kormol a kocsi. Pár embernél kibasztam a biztit, mikor a fehér zsepi alig színeződött el egy gázfröccsnél Nekem konkrétan az a bajom, hogy a vegyes fogyim 7,5-8 között szokott lenni. Másnak DPF nélkül 6 liter. A turbónak is kellemesebb érzés, hogy nincs akkora akadály. Nem vagyok fillérbaszó, de azért 2 liter fogyikülönbséget én is megéreznék. A másik pedig az, hogy 1 hónappal ezelőtt volt olyan, hogy kicsit melegebb volt az idő, és elfogyott a kocsi ereje. Emelkedő, kocsi pörög, de nincs ereje. Fogyimérő 18 literen megáll, régebben felment szépen maxra. Mire dugtam volna az inpát, eltűnt a tünet... Gyanakszom mindenre, most épp jó-tünetmentes, de vizsgaidőszak után pucolok egr-t, szívósort, IC-t, hátha valami olyan baja volt. De gondolkozok azon is, hogy kihúzom a 6 porlasztót, hátha már becsöpögnek az a baj. Termosztátos bajom biztos nincs, fél éve cseréltem. Légtömegmérő? Passz, hibát nem dob rá. Te mit tennél a helyemben? Próbálj meg rábeszélni a remapra, nem vagyok semmi jó ellen Nomeg az EGR-t miért hagynád meg?
Powerdisc: nekem bejött. Amikor elkezd melegedni, akkor morog, és nő is ugyanakkora pedálerőnél a fékerő. A kerámia betétről nem is beszélek, inkább átkozom a napot, hogy eddig nem próbáltam ki.(viszont a hátsó kerék annál porosabb -még)
Fékolaj: Egyszer szánok rá időt. Már itt van a fémkannás ate, csak mostanában nem voltunk többen a légtelenítés miatt. Én nem vettem észre változást soha-csere előtt és után, ennek ellenére meg szoktam csinálni, még a kuplungban is.
turbó-failure: teljesen úgy sem lehet egyből elnyomni semmivel a beáramló levegő útját-najó lehet, de nem tenyérrel vagy ronggyal. Amúgy az az 5000 szerintem jó lesz 8 ezernek is A műhelyes 39ről meg csak annyit: nem hiába mondom mekkora istenkirály az M57
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...