Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz urban racer #26447 üzenetére

    Ez még régi motoros itt még öntvény csonk van :D

    Végignéztem gyorsba 1-2 ami fölmerült bennem A képeknél nincs olyan extra szerintem.
    Viszont
    1. miért kell a lököst levenni egy intercooler miatt ?!?!?!?!
    2. a turbo cseréhez miért kell levenni a bakot ?????
    3. szervizben is összességében több lett volna mint 5 óra.... és 2013-ba se nyúltam volna 20-25 ért hozzá...
    4. kromofággal biztos nem tisztítok szívócsonkot :D

    Csak mindent leszedni szétbontani sok idő még rendesen szétbontani a szívócsonkot (ledugózni ) beáztatni elmosni magasnyomásúval mindent leellenőrizni mindent és kipucolni turbo olajcsere stb stb bejáratás én most lazán elkérnék munkadíjba 40-50-et Ezt Rendesen normálisan SZAKSZERŰEN megcsinálni egy 3/4 napos meló 2 embernek.... A cikkben leírtakkal nap mint nap találkozok :) Tapasztalatok alapján eléggé el használódik nagyon sok példány szarnak a szervizekre és úgy mindenre... :/

    Szar szívócsonkot mutatok én :D :D

    Itt konkrétan ki is gyulladt a motor a turbo tengely törés miatt és szerencséje volt,h nem hullott épp be a lapát...



    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák