- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26453 üzenetére
Eddig hálistennek csak olyanok voltak, most az e61 viszont már lemez... Viszont ha te többet találkozol vele: milyen körülmények után/közben reped el? DPF regen, vagy nagyobb terehelés hosszabb idő után? Esetleg a fel-lehűlés?
1. Kimostuk nagynyomásúval a hűtőket az IC mögött, illetve a hűtők között, ha jól emlékszem
2. Erre nem emlékszem, de talán valaminek útban volt, vagy kicsit megemelve jobban hozzáfértem valamihez(basszus nem múlt héten volt)
3. Az első pár nap-szétszerelés-vizsgálódás csak helyzetfelmérés volt. Ha az ember nem tud semmit a kocsi előéletéről, akkor jobb alaposan körbenézni. Mint látod az udvaromban szedegettem csak-mikor időm engedte. Közben úton volt a turbó is
4. Nagynyomású híján ez tűnt célszerűnek Nagy szépen kimosta, nem tett kárt. Azóta nálam kapott 20 ezer km-et, az új gazdájánál még 60 ezret, problémamentes. Jah, igen! Tudtad, hogy a szívósornál a lapka tengelyének helyére pont faszán bemegy a salgópolc-csavar? Esküben azt raktam bele, azt hittem majd ki fog fújni, majd kicserélem ebay-esre, de nem! Azóta is az van benneAmúgy ha lett volna csápos, sokkal gyorsabban ment volna. Másfél méter mély volt az akna A térdem olyan lett a végére, mint egy jól megdolgozott prostié Turbóhiba ellen nem lehet mit tenni... Kartergáz-szűrő-csere gyakran, meg hajtás után hűtés
A képeid: Nagyon komoly Az történt, hogy eltört a turbó tengelye, az olajzás a nyomóágban szépen visszajutott a hengertérbe, majd szépen leforgott a motor egy hondásabb fordulatszám fölé, majd mikor már kellőképp meleg volt a blokk oldala, a lefolyó olaj begyulladt?
Azért az én szívósorom se volt a legszebb valljuk be Nekem csak keresztbe megszorult a tengely. De hidd el, alig bírtam vele felállni a trélerre Jah! A tengelytörés a fotódon lévő példánynál kartergáz-szűrő leszaromság miatt következett be?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...