- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz MPowerPH #26211 üzenetére
Csak mondom, hogy szokott olyan is lenni.
Mivel én napközben nem használom a kocsit, csak este meg hétvégén, akkoris városi utak, meg 20-40km-es távok főutakon. Viszont ilyenkor nyomom neki, mert lehet menni. Elég sokszor nyomom padlóig, tiltásig.Az utóbbi pár tankolásom átlaga: 10.9 / 11.72 / 11.63 / 11.83
De mivel nem ugyanarra megyek, így ezeknek sok értelme nincs. Ráadásul ezek kisebb tankolások, és azt is más kutakon, meg más üzemanyag (ebbe van. 100-as meg 95-ös benzin).
Viszont piszok jó hangja van a sor6-nak, és inkább költöm benzinre, minthogy napokig szerelőnél álljon a kerregő dízelesem.
Sok BMW forumon fent vagyok, mindenhol a dízelesek posztolganak, hogy "mi ez a hang", meg hogy "elfogy az erő, nem húz" ,stb stb.Szerk.: (#26212) -KP-
Pont ez mondom: A benzinnel is lehet értelmesen közlekedni 10 literes fogyasztás alatt. Viszont ha olyan kedved van, akkor nyomhatod neki.
Mennyit mész a kocsival évente?
Én most számoltam ki, hogy bő 12eKm-t mentem 1 éve, mióta megvan. Lehet, hogy ez idő alatt elköltöttem 400eFt-ot benzinre, viszont dízelnél ha belefutok egy turbó, kettőstömegű, porlasztó, vagy pillangószelep hibába, akkor ennél többet költök rá, hetekig áll a szerelőnél és EGYSZERRE kellene kiadnom érte többszázezer Forintot... és akkor még a dízelt is tankolni kell!
És akkor lenne egy kerregő dízelem, amit nem lehet húzatni, várjak, hogy melegedjen, visszahűljön a turbó, stb stb...Nekem biztos, hogy nem kell dízel. Évi 20-30eKm-nél, pályázassal viszont valószínüleg váltanék. De nekem most ez hobbi kocsi, nem munkaautó...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban