Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz leroyclub #26057 üzenetére

    A 30d 3literes kettős megfúvású turbós. Az kapható volt még manuális váltóval, és eredetileg 231 pacis volt, majd lett 2009es facelift után 245 pacis.
    A 35d duplaturbós 3literes, és 2006-2012 között végig 286 paci volt, és csakis automata váltóval árulták.
    Facelift 2009ben volt, más lett az első és a hátsó lámpa, ill. ha nem m-paketos a kocsi, akkor az első lökhárító is más. A navi szebb 3d-s lett, és az idrive kezelője is megváltozott, ill. asszem a lámpakapcsoló is.
    Nekem személy szerint kifejezetten nem tetszik a faceliftes első lámpa, az új hátsók pedig ugyanúgy szépek szerintem mint a régi sima vonalasok. Karosszéria nem változott, csak a 245 pacis 30d már alublokkos.
    Egyszer már nézegettem a motorkódokat, és kb. az jött le nekem (lehet rosszul), hogy míg a 231 pacis blokk M57TU2D30 és 2006ban jelent meg, az elődjei az M57TUD30 (218paci 2002ben) és az M57D30 ( 184-193 paci 1998ban), tehát ez egy 1998as konstrukció, amit a kezdeti 184 paciról 231 paciig reszelgettek 1998-2006 között (ill. volt h 2 turbót is kapott 35d-ként 2006ban), majd 2009ben jött az új konstrukció 245 pacival (N57D30O0), ami most jár az új kocsikban 258 pacinál jár (N57D30O1).
    A 245 lőerős motort csak 2011ig árulták, a 258 pacisat pedig azóta is ugyanúgy árulják, lehet nem stimmelt vele valami kezdetileg vagy csak teli volt tartalékkal?
    Én mindenesetre a következtetéseim és az ízlésem alapján azt mondanám, hogy szebb (és olcsóbb is) a facelift előtti E92 (de azért jó lenne a szebb grafikájú navi bele), és inkább venném a kiforott technikájú motort, mint a teljesen új konstrukciójút. Német fórumokon olvasgatva mintha rémlene vmi hiba a 245 pacisokkal kapcsolatosan, de ennek utána kéne járni, nem esküdnék meg rá.

Új hozzászólás Aktív témák