- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Képeken a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #25725 üzenetére
Amúgy az E60-ak ára tényleg magas, főleg ahhoz képest, hogy mekkora szopórollerre lehet felülni velük. 10 éves autók bő 1 millióval mennek drágábban, mint 5-6 évvel ezelőtt a szintén 10 éves E39-ek mentek, sokszor jóval gazdagabb felszereltséggel. Az infláció eközben volt kb. 10-12%, az E60-ak viszont 50%-al drágábbak minimum mint anno egy hasonló korú és futású E39 volt.
Tudom, hogy jobb autó az E60, illetve sokkal modernebbnek tűnik ma, mint 6 éve egy E39, de tekintve, hogy mekkorát lehet velük szopni, én úgy gondolom, hogy jelenleg viszonylag jó állapotú első 2004-2005 táji autót, normális felszereltséggel (nem kell éjjellátó, meg radaros tempomat, de egy navi, tempomat, tolatóradar, ülésfűtés férjen bele), 250-270 ezer km körüli ellenőrizhető futással olyan 2.5-2.8 között kellene kapni. Ehhez képest amikre egyáltalán érdemes ránézni, olyan 3.5 körül vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs