- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
ma A telepadatok az FCC listázásában jelentek meg.
-
Premier előzetesen a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befut a teljes változat.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
Hazafele menet jött egy C63 AMG coupe (457 lóerő 600nm) is a pályán. Végre nyomták is neki, nem csak csorogtak 130cal, így lehetett játszadozni vele.
130ról gyorsulva autónyi távolságból busznyi távolságig tudott távolodni 215ig, közben pedig olyan hangokat adott, mintha valaki babot evett volna és most jönne ki belőle
Volt egy szakasz, ahol nem volt annyi autós, és tovább is lehetett gyorsulni. Háát, ugyan elhúzott kb. 3 kamionnyi távolságra, 250nél korlátolt neki, úgyhogy már éppen kezdtem rácsorogni, mikor megint fékezni kellett
Továbbra sem látom értelmét 300 lóerőnél erősebb autóknak (főleg nem benzinesben), mert 220felett jön ki látványosabb különbség, ami tempósabb autópályázáskor is csak ritkán érhető el a forgalom miatt. Ez kb. olyan, mint amikor a chipelt 320D-s nyomja neki, és csak 180tól kezdem látványosan lehagyni, amire még azt mondom, hogy van még hova gyorsulni és van értelme egy 30/35D-nek, mert azért 200-240nel még simán lehet szaladgálni. Viszont egy bizonyos szint után nem mindegy, hogy pl. +100 lóerő és +150nm az most egy 200pacis autóra, vagy egy 300pacisra "megy" rá, ami százalékosan tekintve +50% kontra +33% erő, majd egyre rosszabb, és akkor ott van még, hogy nagyobb tempóhoz kitudja mennyire exponenciálisan több lóerő kell és még mennyire növekszik a légellenállás és társai.
Következtetés: 200 pacis autót 300 pacissal annyira "kensz" el, mint amennyire a 300 pacisat egy nem 450 pacis, hanem inkább egy 500-600 pacis fog (természetesen itt csak a 130-250 közötti tempó az érdekes, közúton nagyon ritka a nagyobb tempó elérésére a placc). A kilométeróra állása lényegtelen, itt az az érdekes, hogy mire eléred mondjuk a 220at, 3-6 vagy 9 kamionnyira hagyod le a másik autót, mert igenis a látványos eltávolodás a lényeg. Ha nem tudsz látványosan elszakadni a másiktól, akkor nem fog később közétek beállni egy totyogós, ergo mindig ott kullog majd a seggedbe a másik. (mint én a merci seggében )
Kövezzetek meg, ha nincs igazam
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs