- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ilyen lesz a HMD egyik első készüléke
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
-
Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
it A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
Tudtok esetleg ajánlani Veszprém vagy Székesfehérvár környékén megbízható, jó BMW szerelőt? Esetleg még Bp. is szóba jöhet, ha a környéken nem találok. Alapos átnézés, esetleges optimalizáció lenne, remélhetőleg javítani nem kell semmit.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #23649 üzenetére
nincs ebben semmi fricska, ket teljesen kulonbozo auto.
Annyit javasolnek hogy vigyek ki ezt a ket autot a Nürburgringre, aztan toljanak nehany kort. Aztan beszelunk rola ami tortent
Egyebkent sem egy kategoria a ketto.
egyebkent hol volt a 0-160?
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
roomi
tag
Hi. Vettünk 1 2004 /12. E46 316i.-t. Mo.i 1 tulajtól. Ami nagyon tetszik: nem zizereg,cicereg, zörög semmi. Belülről tipp top. Kérdezném: 116 le t érdemes,szabad tuningolni? 2.3.ban kicsit mehetne jobban. 100 felett hibátlan. Ha igen, hol? Látom hozzá lehet férni az első izzókhoz. Cserelnem őket Osra. A jobb oldali nagyon macerás? Nem igazan jott le, h az elso lampaknal egybol az uveg van vagy bura? Kooszi
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #23652 üzenetére
Annyi valtozas lenne, hogy elobb bedobjak a torulkozot a fekek az Alpinan. Pont az a palya egy rossz pelda, ahol egy akar 200 loval is gyengebb japcsi gepek porra alazzak az M-es modelleket. Egy pontja van ugyanis a palyanak, ahol elni tudnanak, ahonnan indul a kor, de az ugye kette van osztva. A masik padlos szakasz mar rendelkezik 3 balos es 1 jobbos kanyarral, amik kozul az utcso ket kombinacioban szinten utve vannak.
Egyebkent itt is nyomtak egy szep hegyi szakaszt, ott is vitte a primet a diesel, pedig van egy-ket loeronyi kulonbseg.
Ha mar palyat akartal felhozni, amin mar keves lenne a diesel ereje, es az alavagott fekrendszer, akkor a Circuit de la Sarthe -t, vagy meg inkabb Monzat kellett volna megemliteni, mar az ismertebb helyszinek kozul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
roomi
tag
válasz Gézengúz #23654 üzenetére
Hi. Koszi a kimerito választ . De nem ez volt a kérdés. Miért pont ez vettük. CSAK. Küĺönben Te itt élsz Magyarországon? Minden csak pénz kérdése. Van fogalmad, h a HaHu- n mennyi átbaszos,hulladék szar állapotú pl.Bmw t akarnak eladni?. Nem versenyautót szeretnék és annyit azert tudok, h erre a 116 le-re nem lehet sokat rátenni. Valamannyi tartalék csak van benne. A Bmw valamit tud a szívóbenzisek területén
-
Hikvision
senior tag
Sor 6 alatt ne várj csodát egy bohócmotoros 1.6 tól. De ez a tipikus, megveszem az 1.6-ot mert olcsó, meg az majd keveset eszik (nagylófaszt) és mégis csak bmw. Aztán rájön, h az 1.6-os motor halott gyerek abban a kasztniban, és ha már lomha mint a szar akkor nekifog kívülről gyorsítani, ledes lámpák M3 lökösök, nagyfelni, természetesen a 316-os jelzés lekerül róla, és el is hiteti magával és a nagy többséggel, h neki bizony sportos a bmw-je. Nagyzene, Napszemcsi, Sportkipuff, aztán mivel feszesen néz ki az autó nyilván bepróbálkozik nála mindenki, aztán akkor jön a pofáraesés, hogy a kis négyhengeres 1.6-os "M3" optikás bmw-jét megeszi egy széria 1.3-as swift. Bocs, a kifakadásért de itt a környéken rengeteg ilyen ember van, aki megveszi a behozott 1.6-os E46-ot ha lehet még Compact is, és azt hiszi, h ő itt a császár...
20 éve a PH-n.
-
roomi
tag
válasz whitezo88 #23658 üzenetére
Hi. Tulképpen van itthon egy 3 éves turbosbenzines is. De még véletlen sem akarom a kettot osszehasonlitani. Miert ez lett a ,,teljesitmeny,, rovasara? 1.Pénz. 2.1 tulajtol, M.o-i, idős urtol, az auto vegig szervizelt igazoltan. 130.000 km rel vettuk. Belül patika állapot. 3.Szarházi emberek akarnak szar autókat eladni. És teljesen hülyenek neznek. Persze 1-2 aprósag van volt. Lakhelyemen van egy hosszabb emelkedo. A turbossal van hogy 6.bol 5.be kell visszavaltani. Ezzel a legkisebb bmw vel nem kell 5 bol visszavaltani. Elkezdem nyomni a gazpedalt es 100 folott egyszeruen elkezd huzni.
Ahogy neztem kb.10% ot lehetne tuninggal hozni a loeron es nyomatekon. Legkozelebb egy 320i 184 le
Lehet, h ezt nem is nagyon erezne az ember. -
negro
őstag
válasz Hikvision #23659 üzenetére
Nem tudom hol laksz de itt is ez megy Ahol a 320d re is M logot tesznek. Van olyan aki aki azt hitte gyari Alpina E46 -ot vett 1,1 millaert!!!! Kozben egy sima alap fapados 328i. (allitolag... igy bar legalabb van benne egy normalis motor) Utangyartott M-es elso lokharitoval. A legroszabb, h aki nem ert hozza el is hiszi. Nekem meg van egy gyari M-es E39 28i szep 18" -os BBS felniken(nem replika) aztan visszaut es azt hiszek ugyanolyanom van, vagy inkabb ugy mondom a tobbi hiszi azt nekik ugyan az a kategoria van.
Csak remelem hamar kihullanak ezek. Vagy mert el esik vele vagy mert mikor meg az utangyartotta szar alkatresz is draga lesz nem birja penzel.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
roomi
tag
válasz Hikvision #23659 üzenetére
Hi. Az utolso mondatodat is elovasva, ertem. Azonban az általad feljebb irtak rám egyanltalan nem jellemzők, mivel nem egy 20 eves hulye gyerek vagyok. Tisztelet a kivetel, a jofej 20 evesek. Googlizas utan ugrottam ide be. Gondoltam van vkinek tapasztalata 116 le vs.chiptun. kb.10% ot hozna le és nyomatekban. Ertelme nem biztos,h van. Az meg nem igaz hogy hasonlo allapotu 320i csak 100 K val tobb. Na tovabbi jo bmw est mindenkinek.
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek ilyet honnan tudnek a legjobb aron beszerezni? Jo lenne talalni egy nemet dealert, hatha ott olcsobb.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem fogok. Ez most megmarad, inkabb koltok ra. Telen szijak, gorgok, ekszijtarcsa csere, 2db turbo megy felujitasra, biztos ami biztos. Plusz a fekek, tarcsakat egyebkent is cserelni kell majd.
2 evig meg akarom hasznalni. 100-ra meg nem igazan gyorsulgatok, palyan meg kb. ugyan ugy megy ez is. Vagy osszel egy ugyan ilyen, csak 2009 koruli. Majd meglatom....Sajnos 2 even belul lagzi, most arra sporolunk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #23667 üzenetére
Gratula a lagzihoz
Egyébként én nem teljesen értem, miért kell neked performance fék. Eddig egyetlen egyszer adta meg nálam magát a fék, de az egy visegrád-szentendre szerpentines szakaszon történt padlógáz és padlófékek társaságában nyáron 35 fokban. Pont mikor kiértem a szakaszról és el akartam kanyarodni jobbra a kereszteződésben, hát csak süppedt a talpam alatt a pedál, és mintha jégen fékeztem volna
Ettől függetlenül normál helyzetekben és egyéb vészhelyzetekben tökéletes a fék, így is inkább arra kell figyelni, hogy a mögöttem jövőnek is van-e annyira jó a féke, hogy ne csússzon belém...
Ezek után már csak arra tudok gondolni, hogy a szín miatt kell neked, de biztos van itt más is, fejtsd már kiÉn sem fogok váltani kocsit, a cabrio az 10-20-30+ évesen is cabrio lesz, ill. nincs akkora technikai ugrás, ami miatt megérné váltani, talán 6 év múlva már érdemes lesz, de akkor már lehet valami elektromos szörnyeteg lesz a tuti
-
roomi
tag
Hi. Pl.a 320i melyik évjáratig nem turbos? 2011.06. ? A 170 le-ig ? A 184 le már turbos?
-
Viszlát
addikt
Újabb kérdések, hátha több szerencsém lesz most.
2011-es 530D esetén (245 LE), 7 literes átlagfogyasztás mennyire reális? 80% pálya, 20% főút, város vegyesen és nem széthajtva de azért néha sietve. Egy kicsit kevésnek tűnik ez nekem egy 3 literes motorhoz meg ekkora tömeghez. Mondjuk a gyári adatok szerint ilyen felhasználással körülbelül 5 liter körül eszik ez az autó.
Illetve HUD-t be lehet szereltetni utólag?
(#23656) reimerm: köszönöm a tippet.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
őstag
nekem az x5 ben kétszer is kicserélték a gyári tárcsákat garanciában mert eldeformálódtak 100km-en belül
pedig még vészfékezésem sem volt és nem is vezetek különösen sportosan
másodjára csak az ár felét adták vissza, ha lett volna ilyen performance fékcsomag hozzá, biztos megveszem de az x5 höz állítólag nincs
mondjuk a harmadik szett azóta is hibátlan, már van benne kb 10k kmja és ezt a két cserét úgy értem hogy vettem egy zsír új gyári tárcsaszettet betétekkel és ezt kellett egyből kciserélni és utána még egyszer
tehát 2 szett is gyári hibás voltcryptot minden termékemért elfogadom
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #23671 üzenetére
Teljesen reális a 7liter. Nekem 330D cabrio 1825kg, manuális váltó van (231pacis volt), míg a te kocsid 1770kg, és nem tudom automata-e. A lényeg, hogy 6,2-őt eszik 130cal közlekedve, főúton 5,8at, városban pedig forgalomtól függően többet-kevesebbet, de kemény dugózás esetén sem eszik többet 10liternél ( ez pl. egy óbudáról átdugózás csúcsidőben belvároson át aréna plázába ). Mikor vidéken vagyok és ott közlekedek tempomat 50nel városban, akkor 5,5-ig tudok jutni
Én kitaposom a kocsi belét, így most pl. 7,9-en állok. (autópálya 160-220, főút 110-130, város 60-70) -
roomi
tag
válasz CharlieDrop #23672 üzenetére
Ja. googli. 10 le es 10nm kevesebb. Az elmúlt 1 hónapban majdnem meghirdettem a 3 eves vw csoportosat, h vegyek 6 év koruli 3 as sorozatut. 320i t. Vmit tudnak a bajorok.
-
MPowerPH
félisten
Kint szeretnek az autoval neha kijarni nyilt-napozni. A fekek jok, alapjaraton harapnak, de azert konnyu oket kifarasztani. En megtettem nem egyszer, nem ketszer. Es a mostani gumik elbirnak nagyobb fekerot is, marpedig az a kit azert meg jobban harap. A szine egyebkent nem jon be, ha lehetne, akkor tuti feketeben, vagy valamilyen grafitban kernem.
Viszlát: Teljesen realis. Sot, ha ugyes vagy, akkor mehet meg lejjebb is.
HUD-ot utolag eleg necces. Bontottan is nehez lenne talalni, muszerfalat cserelni kell, be kell kabelezni, plusz a kis mikrokapcsolo. De talan beszerelni lenne a legkonnyebb, talalni azert sokkal nehezebb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
[link]
Esti csemegézésnek.
Eredményeket is össze lehet hasonlítani, pl. chipelt 330d veri a gyári 335d-ket
M550d viszont érdekesen alulszerepelt, lehet emelkedőn hajtották, vagy az ment pont esőben, már nem emlékszem.
X5 M50d-t pedig lenyomja egy chipelt 330d, ami tapasztalatok alapján tényleg biztosan fedi a valóságot -
Viszlát
addikt
Automata igen, 8 sebességes. Köszi a részletes leírást.
BMW001: köszi neked is. Sejtettem, hogy a HUD nem egyszerű történet. Nagyon tuti dolog, ez az egy hiányzik a kiszemelt példányból, de ahogy nézem 2012 előttiekben nincs, vagy csak senki nem kérte extraként...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #23681 üzenetére
Neked milyen van egyébként?
Ok, lesznek képek, bár szerintem az ízlésemtől sokan elszaladnak majd, metál bronz színű. Szerintem valami gyönyörűségesen elegáns ezzel a színnel, az enyhén zöld színezetű üveggel.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
FET-MEN
veterán
Hali. 2004-es E60 218 lovas 3.0d , milyen olaj kell bele? Mármint xxWxx mert gondolom nem 10w40-es, a márka már el van döntve, liquimoly.
Iphone 7
-
Xmodule
őstag
Hétvégén cseréltem az egyik idősebb 320i ba a szervo olaj tartályt. Igazából nem kellet volna. ZF tartály van benne egy kis fehér szűrő amit ki lehet csavarni szedni nem de így is ki lehetett volna mosni. Igazából sok kosz volt benne. Ráadásul most már tudom hogy azért folyt ki a kupak túlfolyón vagy szellőzőn az olaj mert már régi volt és felforrt. Úgy kb 2L olaj kellet hogy atmossam a rendszert. Nem mondom hogy így végül kristály tiszta vörös olaj van a rendszerben de sokkal jobb mint volt.
Egy kis elméleti kérdés. Szerintetek hogy a leg gazdaságosabb? Ha be van kapcsolva a legkondi folyamatosan de alacsony venti fordulaton, vagy pedig ha maxon nyomatom amíg le hűl az utaster aztán kikapcsolom később meg megint be. Most itt a fogyasztás gazdasagossagara gondolok.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Eyesis
őstag
Tudtok olyan embert, aki jól és jó áron tud szélvédőn tömítést cserélni? (Kivenni a hátsó szélvédőt, és új gumival visszatenni)
Eyesis
-
roomi
tag
Hi. Kérdezném. Mi a pontos megnevezése. 316i e46. Az első szélvédőnél kivulrol alul, teljes szélességben van egy ,,műanyag-gumi,,szerű vmi. Szerintem egy takaró-fedő vmi. Sorry de nem tudtam jobban megfogalmazni.
-
roomi
tag
Koszonom mindkettotoknek, megprobalom.
-
roomi
tag
Jonak tunik az oldal, de nem tudom a megnevezest
-
Viszlát
addikt
Elkövettem ma azt a hibát, hogy beültem egy 2011-es 730D-be... Durva a különbség az ötöshöz képest, pedig mindenhol azt írják, hogy az F10 már egy kis hetes, nem a hármas nagyobb verziója. A problémám csak annyi, hogy csak 2012-től adták a nyolc fokozatú váltóval, az meg már kissé húzós kategória árban.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #23696 üzenetére
Azzal a mérettel viszont a 730d csak úgy megy, mint egy 320-325d.
740d már elég dinamikus szerintem, persze alapmotor is megteszi...
Én 5ös kombiba ültem be mikor megjelent. Elektromos volt az ülése, és magam mögé beülve beleért a lábam a támlába, tömény csalódás.
A nyolcfokozatú automaták pedig tényleg nagyon jók -
Eyesis
őstag
válasz Xmodule #23699 üzenetére
Szerintem a légkondi azért van, hogy jó idő legyen a kocsiban, amíg utazol. Nem tudom próbáltad -e lekapcsolni, de nekem az a tapasztalatom, hogy amint lekapcsolom, abban a pillanatban már ömlik az arcomba a meleg, és már abban a pillanatban zavaró, hogy nem megy. Ráadásul engem zavar, ha nagyon hangos a venti, szóval nálam mindenképp az 1-2es fokozatban folyamatos légkondi az egyetlen elfogadható megoldás
Eyesis
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Honda topik
- Gitáros topic
- Vírusirtó topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Motoros topic
- További aktív témák...