- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eyesis
őstag
válasz Shadowbull #23100 üzenetére
ami ezen a sárga m3ason van... olyan mintha panoráma üveg lenne az egész teteje
már abban sem vagyok biztos, hogy van e benne egyáltalán panoárma üveg[ Szerkesztve ]
Eyesis
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #23102 üzenetére
Az M3 könnyebb az M4-nél, vagy nehezebb?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
-
Xmodule
őstag
nem tudom emlekszik-e még itt valaki de multkor panaszkodtam egy kicsit hogy a kormanyt nehezebb tekerni mint azt vartam volna es akkor itt mondtatok hogy jo hogy ilyen es nem olyan mint pl egy puntonak vagy valami ilyesmi. na ma volt lehetösegem kiprobalni egy teljesen ugyanilyen e46 2000-es 320i kombit mint ami nekem van annyi volt a kulönbség hogy a kocsiban amit kiprobaltam 40ezer km-el több volt szoval kb 280.000km körulbelul persze 100.000km nel volt az utolso pecset a könyvben hogy cserelve volt rajta valami ennek ellenere nem volt rossz allapotban de nem vettem volna meg föleg 10 tulaj utan. na de minegy a lenyeg hogy abban a kocsiban nagyon könnyen jart a kormany. kb igy erzesre azt mondanam hogy 2x olyan könyebb volt tekerni mint az enyemet! szerintem ez viszont mar nem normalis dolog. marmint az en kocsimnal van valami hiba szeirntem. azt szeretnem töletek kerdezni hogy szerintetek mit nezzek meg mit kellene cserelni hogy az enyemnel is jo legyen a szervo rendesen? olajat neztem az mikor megvettem par dl hianyzott vettem bele valot es utan töltöttem. viszont semmit sem valtozott a kormanyzas. valami nem okes az fix.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz Xmodule #23106 üzenetére
Ha azt nehez tekerni, megmutatnam milyen az E92.
Szerintem ebbe ne kezdjel bele. Elofordulhat, hogy a szervoszivattyud mar nem 100%-os, de ha meg egyenletesen adja le a rasegitest, es nem erzed magad nonek, akkor hagyd ugy, ahogy van. Egy uj szivattyu 160k korul van, bontottat meg nem erdemes beletenni.Masik, hogy a kormanymuved ment tonkre, E39-nel nalam az is az elnehezedest okozta. Egy uj kormanymu szinten egy vagyon. Nekem ha jol emlexem a szerelom szetszedte, es felujitotta 80k-ert. Az uj valami 300k?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
Rendben köszönöm a válaszokat akkor inkább nem bonyolodom ebbe bele.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
egy olyan gyors kerdesem lenne hogy e46 ban a gyari cd lejatszo lejatsza az irott audio lemezeket? eredetiböl van par azzal nincs gond.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Ck.
addikt
A Miniknel mi az ami elinduláskor sípol, búg a motorterből? Generátor? 2001-2014-ig, összes évjárat, összes modell. Szinte sír amikor járó motornál gázt adva elindulnak.
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
Elég durván fogy az olaj az e46-omból. 500km-el ezelőtt fél litert töltöttem után(pálcán min-max érték között pont felénél volt így az olaj), azóta figyelgettem, tegnap sárga olajszintjelző lámpa villant leállítás után. Ma mértem olajszintet min szinten állt a pálcán.... (Az utántöltés előtt ugyan ez a jelenség volt de ott 800km után jelentkezett. Ennyi ideje (km óta -1300-) van nálam egyébként az autó).
Kék vagy fehér füst jelenség nincs.
A hűtővizet is néztem, abban sem láttam/találtam olajnyomokat.
Ahol áll az autó nincs olajfolt alatta.Szóval ez így úgy tűnik hengerfej probléma lesz (netes infók /ismerősök infói alapján).
Azt szeretném megkérdezni, hogy kb-ra milyen költséggel kell számolja hengerfej felújítás esetén?
Szerintetek felújítás vagy motorcsere éri meg jobban?A véleményeteket előre is köszi!
-
CharlieDrop
veterán
válasz mézespálinka #23114 üzenetére
őő, kemény.
Melyik motor?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Eyesis
őstag
Sziasztok,
Tudtok olyat, aki tud nekem abban segíteni, hogy 2 lámpából csinál egy jót? Az enyém berepedt és a másik lámpáról kéne az első plexit átcserélni.
Eyesis
-
mézespálinka
senior tag
válasz CharlieDrop #23115 üzenetére
E46 325i 2002-es.256s5 kód.
-
CharlieDrop
veterán
válasz mézespálinka #23117 üzenetére
és nincs nagy olajsár a motortérben? vagy alatta folt?
milyen olajat tettél bele?
(értem a HF-et, nem tudok árat, de az olajnak valahol lennie kellene)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
mézespálinka
senior tag
válasz CharlieDrop #23118 üzenetére
Nincs se a motortérben nyoma, se alatta :/
kb 2 hónapja van nálam 5w30as volt van benne. -
CharlieDrop
veterán
válasz mézespálinka #23119 üzenetére
Ha a hűtővízben sincs, akkor csak kéken kell füstöljön néha... lehet csak magas fordulaton ég ott, nem?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
mézespálinka
senior tag
válasz CharlieDrop #23120 üzenetére
Hűtővízből vettem mintát, abban nincs elvileg.
Kékes füstöt pedig figyletem 3000-es fordulat környékén (neten olavstam valahol, hogy ide kell pörgetni) nem láttam kékes színt :/ -
CharlieDrop
veterán
válasz mézespálinka #23121 üzenetére
Még utána járok, mi a túró lehet.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
mézespálinka
senior tag
válasz CharlieDrop #23122 üzenetére
Annyi tanácsot kaptam, hogy mivel 2001/2-es autó ezért egyik szerelő szerint az 5w30 pláne h csereérett most (10k km mindjárt letelik) szerinet vékony és 10w40-est tegyek bele. Ha úgy is eszi, akkor meg hengerfejes de akkor inkább motorcsere mint újítás, gyorsabb, olcsóbb jobb (lehet mert akk ugye a motor előélete megint kérdéses) .
-
CharlieDrop
veterán
válasz mézespálinka #23123 üzenetére
Amikor megvetted 1300 km-vel ezelőtt nem cseréltél olajat?
akkor már bocs, de bármi lehet benne.
A 10w40 nem hülyeség elsőre, nekem régebbi M52-m volt abba jó volt.
De csakis vmi értelmes olajat tegyél bele, pl Liqui Moly-t, vagy ilyesmit[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz mézespálinka #23114 üzenetére
Egy kartonpapírt érdemes berakni és járatni egy negyed órát hidegen-melegen egyaránt...lehet hogy tőmítetlenség lesz vhol.
(Én a múltkor heves olajfolyással jártam meg Anglia-Mo. távot, 10 liter olajat magammal cippelve, végül csak 4-et kellett utántölteni.) Bátor voltam. -
szőröscica
addikt
válasz mézespálinka #23123 üzenetére
Az olajfogyasztásnak az okát kell megszüntetni, nem tünetileg kezelve azzal, hogy rosszabb olajat teszel bele.
-
mézespálinka
senior tag
válasz CharlieDrop #23124 üzenetére
Liqui moly Liqui Moly Leichtlauf -ra gondoltam én is.
Ck: a kartonpapírt hova kell tenni? Úgy érted, hogy az autó alá? (lehet megjátszom ezt is)
joamilestoné: azt szeretném én is. De mire időpontot kapok a szerelőhöz, addig megpróbálom a 1040-es olajat.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz mézespálinka #23127 üzenetére
Igen, le a földre, a motorblokk alá. Ez a legolcsóbb hibakizárási lehetőség.
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #23131 üzenetére
vagy:
tedd be sütőbe 100°C 15 percre, utána az újat szélvédőragasztóval vissza
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Oracle
senior tag
E46 touring-nál a hátsó ablakmosó tartály betöltőjét hogy lehet leszedni a kasztniról? Egyszerűen nem találok hozzá semmit hogy lehetne levenni. Van egy kis rozsda a betöltő tövében, amit csak akkor tudok javítani ha leszedem azt a kupakot.
-
mézespálinka
senior tag
válasz mézespálinka #23127 üzenetére
Üdv!
Kompressziómérés eredménye: 9.75,9.5,9.4,9.6,9.6,9.6.
Neten található gyári érték 10.5 (elvileg). Szerintetek ez belefér mér? (2002 e46 325i) -
mézespálinka
senior tag
válasz mézespálinka #23134 üzenetére
Mod: service manualban is 10.5 van.
-
Eyesis
őstag
Ha nagyobb sebességnél (kb 100 felett) finoman fékezek, akkor kicsit beszitál a kormány. Ha intenzívebben fékezek akkor nem, s alacsonyabb sebességnél sem. Ez gondolom féktárcsa lesz, mi? NA de lehet tudni, hogy melyik? LEgalább annyit, hogy első vagy hátsó? Milyen féktárcsát és hol szoktatok venni?
Most három nagy tétel van előttem...
1. a féktárcsa + betét + kopásjelző elől hátul
2. MPM modul + iDrive újraprogramozás (ez azért is fontos, mert meríti az akksit a középkonzol, de nem tudom miért, és hogy)
3. nyári gumi vásárlás (most egy olyan téli gumi van rajta, ami már valszeg most télen nem lenne jó, lehet ezzel ki kéne bírnom télig és venni rá jó téli gumit, és csak jövő tavasszal a nyárit...)Amúgy haladok előre
Eyesis
-
Stukker1987
senior tag
válasz Eyesis #23136 üzenetére
Szélmalom harc ezeket a vasakat rendesen egyben tartani....
Nem tudom mennyit öltem bele egy év alatt,de jobb ha nem számolom össze,mert pszichiátria lenne a vége. Mindezt úgy hogy komoly baja nem volt az autónak.
Ha most belegondolok nem látom a végét,hosszú listám van nekem is és egy nem túl régi kiskategórás használtautó árát vízionálom végösszegként....
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Eyesis
őstag
válasz Stukker1987 #23137 üzenetére
ne vedd el a kedvem, ha már nem akkor tetted, amikor épp el akartam kezdeni
Eyesis
-
Stukker1987
senior tag
válasz Eyesis #23138 üzenetére
Nem ez volt a célom,csak tudd hogy sokat fogsz rá költeni és nem hálálja meg az autó,mert ezeken az "öreg" vasakon mindig előjön valami új. Eladáskor szintén lesz@rják az extra törődést,nem fogják kifizetni ha a költségeid belenyomod az árba.
Előző autómon szemléltetem:
3,5 volt a verda
850k-t költöttem rá(szintén tudtam volna még nyomni bele,pedig az se volt szar soha)
Össz: 4,3m+üzemanyagEladási ár 2 év után: 2,7m
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Xmodule
őstag
a hetvegen sikeresen kicsereltem a valto es difi olajat. valto jobb lett egy kicsit. könyebben is jar es most mar az egyesböl kettesbe valtasnal nem csattog meg rangat akkorat mint elötte. a diffibe amugy szep tiszta volt az olaj valtoban viszont elegge koszos. mondjuk 230ezer km utan nem is csodalom. motor olajat is csereltem viszont itt volt egy erdekesseg. elöször is 1l olajjal krvesebb jött ki. 5.5l ez meg azt mondom oke azert 11ezer km utan el el csipeget egy kicsit. viszont beleöntöttem amennyi jar bele 6.5l es most a nivon a max felett van egy kicsivel az olaj. ezt viszont nem ertem. mintha több lenne benne az olaj pedig ki kellet jönnie az összes olajnak. no mindegy mentem mar azota vele majdnem 500km ert de sehol nem nyomja ki az olajat. amugy elözöleg 5w30 volt benne most 10w40 et raktam bele. nem szandekosan amugy csak igy jött ki.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Eyesis #23138 üzenetére
ha sok sebből vérzik az autó, akkor így van, egy másik fórum egyik tagja vett egy e39-et, óccsó volt, majd kijavítjuk címszóval, már ráköltötte az autója árát.
de ha nem véres a torka, akkor nem vészes fenntartani.
@23139 Stukker1987:
Így nem szabad számolni....[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz CharlieDrop #23141 üzenetére
Ez a realitás,minden más már valamilyen emóció
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #23142 üzenetére
Az, de az összes autóra igaz.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz CharlieDrop #23143 üzenetére
Persze
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
pityeszka
őstag
válasz Xmodule #23140 üzenetére
Nálam is 6,5 ment bele ( BMW LL 5w30 ) és nekem is max felett van, de nem nyomja sehol az olajat lassan 1000km után. Váltóban ( 252e ) most akarok cserélni olajat mert kicsit akadós, plusz szinkrongyűrűket ( azt hiszem így nevezik ) meg gumibakokat.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #23139 üzenetére
Most mondjam azt, hogy autot kell venni? En a kotelezo szervizen, es a sajat igenyeimen tul pl. semmit nem koltottem meg az autora pluszban, miota megvan. Azert nem, mert nem kellett.(bocsanat, egy cso volt, 45k korul) Uzemanyagot, kotelezo szervizet, gumit pedig ne szamoljuk, mert azt mindegyik autohoz ugyan ugy ki kell fizetni.
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #23147 üzenetére
Milyen verda?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Star Citizen
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Automata kávégépek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.