- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Android szakmai topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
Hirdetés
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
ma Több másik kínai telefon követheti ugyanezzel a chippel az év végéig.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #23446 üzenetére
nekem is szét kellene borítani, mert már tud rángani.
A 10 liter olaj ára is fájna, ami kell bele, többiről nem beszélve....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
szegény BMW, 3 milliós kárt tettek az egerek benne [link] (ennyiért lassan kapsz egy másik e60-ast...)
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Egy Ilyennel mennyi szopás lenne? Váltón kívül mi lehet még a váratlan pénzes dolog?
-
kacsaesokos
tag
Sziasztok.
E46, kormány főleg lassú tempónál ha tekerik kattog jobb elölről jön a zaj, ez mi lehet? Ismerős autója, nyaral, most jött elő, kell aggódnia?
-
kpal
veterán
válasz kacsaesokos #23454 üzenetére
féltengely esetleg. (csak tipp)
#23452) whitezo88: szegény kocsi jobb sorsot érdemelt volna , fizessék ki a piaci értékét neki.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nagyon sok....Erosen nem ajanlott kategoria mar. Par dolog: Tomitesek elfaradnak, folyik az olaj mindenhonnan. Kormanyszervo, kormanymu, ABS vezerlo. Plusz ez facelift elotti, tehat sima M52-es, ami egy literrel tobbet beker, mint a TU.(9-9.5, de ez automata, szoval 10l+) A fekek is ilyekor kezdik magukat megadni, eleg sok elso nyereg hibarol hallani 300k km felett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
Zamárdi-ba ki jön?
Iphone 7
-
MPowerPH
félisten
Megjottek a gumik, nemetbol 2 nap alatt ideertek. Hala az egnek, mindegyik 2014-es. Remelem ma fel is tudom rakatni, mar eleg ciki igy defektesen jarkalni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #23459 üzenetére
Egy alom az RFT utan... Mar most sokkal csondesebb, pedig azt irjak, kell ezeknek a Michelineknek egy 1000km, hogy elhalkuljanak. A nagyobb szelesseg miatt mar nem annyira passzentosak, az oldalfal inkabb meroleges, mint befele all, igy es vegre mukodik a rim protection is. Nem is ertem a gyariak miert nem ezzel a merettel adtak, sokkal inkabb kozutra valo. A komfort pedig mas kategoria... Az RFT-vel utott meg a legkisebb hupli, vagy godor is. Ez meg... 'bup', kb ennyit hallani.
Szoval biztosan van letjogosultsaga az RFT-nek, de nekem tobbet nem kell.Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #23462 üzenetére
Igen, durrdefekt eseten akar eletet is menthet. Ellenben van hatulutoje is.... Az egyik elso gumi mint kiderult, javitva volt. Na most, ha jol tudom, akkor az RFT abroncsokat mar nem szabad javitani, mert attol kezdve, hogy laposan jarkalsz vele, elgyengul a szerkezete. Van is erre utalo jel, belul a szelen bizony latok kis repedeseket. Ugye erre pedig nem igazan jossz ra addig, amig le nem veszed. Akar okozhatott volna ez is galibat.... Marad a jo oreg non-RFT, es hozza a 12v-s kompi meg a defektjavito anyag.
Don't Tread On Me
-
AudiA8Q42
csendes tag
..
-
guminyo5251
újonc
Lécivel ad már meg a tippet.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23472 üzenetére
Nekem gyarilag elore 2.4, hatra 2.6 dukal. De valaki 2.6, 2.8 -at ajanlott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23476 üzenetére
Beneztem. 2.6 elol, 2.8 hatul, ket szemelyig, csomagokkal. Szoval jol irta a csoka az egyik helyen. Most tuti laposabbak, reggel megyek, es beallitom oket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
Mara bekrepalt az oracsoport de a piktogramok meg a bc megy. Meg a klima se kapcsol be. Gyujtaskor jelzi is hogy valami van. Ez mitol lehet? Mondjuk a heten ugyis elmegyek szervizbe.
-
Eyesis
őstag
Most lemértem a kútnál... 620km után, amiben egy Bp-Bécs-Bp 500km is volt, 7,2 liert kért 100km-en...
Pályán olyan 145 körül mentem, városban meg nem nem túl öregesen járok...
Nem rossz, nem rossz, de miért 5,9-et ír a számítógép? (Direkt azt is lenulláztam mikor tankoltam)Eyesis
-
Stukker1987
senior tag
Nálam fedélzeti szerint E61 525D:
1700km-en 50km-h átlagsebességgel,főleg autóúton és némi várossal 7.0l.Azt gondolom,hogy ekkora kasztninál ez annyira nem vészes,de egy gyári szoftverfrissítés talán javítana valamit...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
FET-MEN
veterán
Egr hűtőt honnan tudok szerezni E60-hoz? 3.0 2004 , 218 ló
Iphone 7
-
Hikvision
senior tag
válasz whitezo88 #23483 üzenetére
Sztem óracsoport csere lesz, bár ha úgyis szeded majd ki, érdemes megnézni mögötte a stekkereket. Nálam januárba hasonló volt, ott még valamennyire működött, de pl csak a felét mutatta a fordulatszámnak, stb. Vettem egy bontott óracsoportot 8000Ft-ért átraktam bele a másiknak a "km" chip-jét ami hátul van és pattintós, pont az ilyen esetekre, és már ment is.( ha nem rakod át akkor is megy, csak világítani fog pirosan a "tamper" lámpa, mert elvileg a karosszéria vezérlő modul is tárolja a kilométert, és ha nagy a különbség akkor bejelez. A Durva az volt, h műszerfal nélkül még az autó is simán beindult és jött ment, olyan 1xüek ezek a BMW-k mint a faék. Korabeli Audi űrtechnika hozzá képest.
20 éve a PH-n.
-
Stukker1987
senior tag
-
rabtibus
tag
válasz Stukker1987 #23489 üzenetére
nekem Ők váltak be eddig :
http://www.1st-auto.hu/
http://www.kekfeher.hu/ -
raczger
őstag
[link]
Erről vélemény? Az számomra mindenképp pozitívum, hogy elvileg itthon újonnan vásárolt autó, tehát nem kintről behozott (azaz könnyebben utána tudok nézni az előéletének), illetve magánszemély árulja (viszont sajnos kicsit messze van).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23492 üzenetére
Az pontosabban mit jelent, kb 10k km alatt kb mennyi fogy el? Alapból egyébként ez nem zavarna, csak hát a túlzott olajfogyasztás sosem jelent jót, még ha gyári értéken belül is van. (Jártam úgy egy mazda esetében, gyári értéken belül volt az olajfogyasztás, 1-1.5 liter 15k km alatt, el is volt kopva a második henger, természetesen nem vettem meg.)
Mely motor(ok) a leginkább ajánlottak a facelift e46-ok közül (benzines)?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23494 üzenetére
Értem, köszönöm a választ, akkor ez ha jól értem jobban ajánlott?
[link]
(Lehet már korábban ezt linkeltem, nem emlékszem már.)
Bár ezzel valószínűleg valami gond van, ha fél év alatt nem tudta eladni.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23496 üzenetére
Fél év alatt bármilyen jó autót elvisznek szinte, a 2.5 literes motor még nem olyan nagy ilyen szempontból. (Pl a 2.3-as mazda6-okat viszik mint a cukrot, ha jó, 1 hét alatt eladják)
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23498 üzenetére
Sajnos nem azok, ha jó lenne már nem fárasztanálak itt titeket
Legalábbis az első generációs 6-os 2.3-al pont az olajfogyasztás a probléma, kb 300k-t bírnak csak azok a motorok, a legtöbb amit néztem már el is volt kopva szinte (néptítéleten is találsz olyat, ahol leírták, hogy már motort kellett cserélni, illetve külföldi fórumokon is rátaláltam erre, hogy hamar kuka lehet a motor). Egyébként sajnálom, mert kívül-belül nagyon tetszik, marha nagy hely van benne, a 2.3-asok pedig elég jól felszereltek.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4