- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #23548 üzenetére
Anyagi megfontolas. Most meg alig bukok rajta. Akkoriban egy ilyenre volt eleg fedezet, es nem volt valasztasom, a modellhez meg ragaszkodtam. Jobb lett volna egy 2009-est venni, de arra nem futotta. Igy van ez, amit 1.5 ev mulva ugyis el kell majd adnom, mert nagyon beesik az ara, ha kozeledik a 10. eletevehez.
Egyebkent neztem A5 3.0TDi-t is, de az felejtos, pedig tenyleg tetszik, csak nagyon gyenge az a motor.Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Xmodule #23553 üzenetére
Mindent tönkre lehet tenni..... Ennek a motornak konkrétan semmi baja nincs illetve a korral járó és használatból fakadó kopások. Kap egy komplett felújítást és megy be másik ami benne van a kocsiba pedig csapágyas.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
Urak,
Hadd farasszalak benneteket, ha még nem unjátok.
A 350 Nm-hez szokott popómnak milyen lenne átülni egy 2.5 V6 TDI A6-ból egy E39/E46 25/28/30i-be? Elsősorban gyomorba rúgás és ülésbe préselés szempontjából kérdezem.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Popórúgás elmaradna, bár valahoz 4000 körül vált a vezérlés, de koránt sem tol akkorát.
Most 18d-m van mindösszesen vacak 280Nm-rel, de már eléggé lent megvan.Viszont a 6 henger van elég nyomatékos, hogy dízelesen, alacsony fordulaton, lehessen vezetni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23557 üzenetére
Hmmm...lehet gyűjtenem kéne még kicsit egy dizlire inkább. Félek a benya csalódás lenne.
A kilövés és a gyomorszorító préselés olyan dolog, amiről nem tudok lemondani. -
Xmodule
őstag
Tegnap szorakoztam egy kicsit ezzel a Torque appal + ODB2 BT-s cuccal. Szerintetek 182Lóerö / 5230rpm -en mennyire lehet valós egy e46 M54B20 -nál? Kombi. Hármasban forgatva értem el ezt az eredményt. Ugy rémlig gyárilag 170 ló van benne. Akkor ez a 182 hogy lehetséges? Vagy csak simán fals az adat? Csak mert pl a többi adatot rendesen méri (sebesség, fordulatszám, höfok stb.)
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23560 üzenetére
Hát mindenképp egy tesztvezetes fog dönteni szerintem. De a benzines félő h nem fog úgy préselni.
Másik kerdes:
Hirdetésekben össze-vissza vannak a felszereltségek, a valóságban az átlag BMW-k tudják ezeket?
- elektromos ülés, tükör, első-hátsó ködlámpa, 2 zónás digitális klíma, ülésfűtés, állófűtés, ajtóél világítás, tempomat, 8+ hangszóró gyári mélyládával a csomagtartóban, lábtérvilágítas, automata tükörvilágítás a napellenzőben, ha a tükör reteszét eltolom, kilépőfény.Ezek mennyire jellemző felszereltségek BMW-knél? A mostani autó ezeket tudja és nem szeretnék visszalépni.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Tel kozepe/vege, esetleg tavasz kozepe fele autovasarlast tervezek (Tudom, messze van, de szeretek jo elore tajekozodni vasarlas elott.) A kiszemelt (sok mas kozott) egy E46 320d Touring, M47TUD20 kodjelu motorral. Mindenkepp kombit szeretnek, dizelmotorral, felhasznalas jellege leginkabb autopalya, ritkabban BP-n belul. Ez a tipus kinezetre es mindenre szamomra etalon a kombik kozott, amugy is regi almom egy BMW
Ahogy jelenleg az itthoni es a kulfoldi hasznaltauto piacot nezem 200000km (ora szerinti..) koruli futasteljesitmennyel kaphatok. Persze tudom, hogy allapot alapjan veszunk autot, de szeretnek erdeklodni tapasztalt BMW-sektol, hogy ilyen koru es futasteljesitmenyu autoknal kb. mire szamithatok? Olaj-, illetve teljes vezerlescsere ugy gondolom alap egy hasznalt auto vasarlasnal, de mivel szamoljak meg? Nem szeretnem, ha otthagyna az autopalya mellett esetleg Valakinek esetleg van ilyenje?Elore is koszonom!
Udv
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
válasz stickermajom #23562 üzenetére
Szia.
Dizel motorhoz sokat nem tudok hozzá szolni mert olyat nem néztem még de eddig három benzines e46-ot vettem. 2000-es 320i kombi, 2002-es 318i sedan, és ami most van 2003-as 320i kombi. Amire figyelni kell az a rozsda. Sárvédönél szeret belulröl kifelé holyagosodni. a 2000-es modellnél ez már eléggé csunyán fest a 2003-ason még nincs ilyennek nyoma sem. Mindegyik kocsi 200.000 és 230.000km között van most. Amucs a családban van mind a három e46. Én szervizelem öket igy tudok vélényt mondani. Most már igy ahogy telik az idö én is okosabb vagyok mind eleinte. Jobban tudom miket kell(ene) nézni. Megbizhatóságra mindegyik jó! Váltot nem szeretem egyiknél sem talán ott még a 318i a "jobb". Cseréltem olajat is már de ugyan olyan maradt. Szerintem kuplung kopott már vagy pedig csak ilyen. Mert amugy pedál alapján nem kopott a kuplung.
Amiket cseréltem vásárlás után: olaj, olajszurö, pollenszurö (föleg a legutobbi 2003-as ban volt nagyon tré de annyira hogy már budös volt bent az utastérben), levegö szurö. Ezek igy a kötelezöek gondolom.
Aztán ami mind a két 320i nél egyszerre ment tönkre itt 200ezer km után az a levegöszurö ház utáni két részböl álló gumicsö. Ez mind a két kocsinál el volt már öregedve és repedve. Ami mind a három kocsinál egyformán rossz volt a bal hátsó féknyergen a fékolaj levegöztetéshez szükséges csavar (nem tudom a pontos magyar nevét). Na ez mind a három kocsinál be volt rohadva. (söt az enyémnél ami ugye a 2003-as mind a két oldalon be volt rohadva hátul). Pont a tegnap operátam ki ezeket a csavarokat. Elöször azt hittem ki kell majd furni de szerencsém volt mert sikerult ugy megoldalni hogy az eredetileg 9mm-es csavarra ami mér szét volt rohadva/nyuzva rávertem egy 8mm-es kulcsot és azzal ki tudtam lazitani és szedni. Szoval tegnap megvolt a fékolaj csere is amit szintén ajánlok megvétel után (elborzadtam amikor láttam hogy milyen dzsuva jött ki a csövekböl. Akkor amit még cserélni fogok jövöhéten az a szervó tartály és vele egyutt az olajat is. A tartályt azért mert van benne egy szurö és azt csak egybe lehet cserélni. És amit még a tél elött megcsinálok az a szíjat cseréje és egyuttal a vizpumpa, termosztát, hutöviz. Egyedul a 2000-es 320i-n kell majd egy uj szelepfedél tömitést is cserélni mert ott már gözölög az olaj. Szóval igy 200ezer km + után vannak már dolgok. De ugy gondolom, hogy nincs ezzel semmi gond. A dieselnel gondolom azért van még egy két extra dolog is motorikusan. Persze tervben vannak még ilyenek hogy benzin szürö, és szerintem valamit elöl is kell cserélni az enyémnél mert macskaköves vagy soderes uton eléggé kopogo hang jön elölröl. Gondolom valami gumi el van már öregedve. De csak igy apránként cserélgeten amit kell.
Ck. : szerintem sokféle választék van felszereletség tekintetében. pl.: ahogy fentebb is irtam 2000-es 320i ben van minden jo, elektromos, füthetö tukrök, futött ulés, könyöklö, gombos kormány, elektromos ablakok elöl, világitás mindenhol belul, sötétedö visszapillanto közepen, digi klima, ködlampak elöl hatul, stb. de pl 2003asba nincs könyöklö meg sötétedö tukör. viszont van benne sport félböl ulés, és 4x el. ablak. 318i meg full extrás abba van minden.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Cxgrav
senior tag
A felsorolt extrákat többségében tudja mindegyik (persze ha nem egy '94-es e36-ról van szó ).
Egyébként kérd el vagy megtekintés során lesd le az alvázszám utolsó 7 karakterét és csekkold a VIN check oldalon és kidob minden lényeges infót a kocsiról a tényleges extrák listájával. (ha mázlid van )stickermajom
200k km-nél ha csak nem csörög-csattog a lánc, vezérlést ne cserélj.
Ha hallod a láncot, akkor abban nem 200k van.
Érdemes lenne vásárlás előtt egy diag is a kocsinak.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
s7evcsenko
addikt
Udv.
Hasznalt mar valaki ilyen szerkezetet?
xcarlink
Lehet azt tudni, hogy errol is tud-e mukodni a navigacio?"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
whitezo88
nagyúr
abszolút hihető a km, enyémben 240k van, de ezerszer különb a belseje és külseje is... [link]
-
Eyesis
őstag
Most 7,4 liter jött ki 100km-re, de a központi computer még mindig makacsul tartja az 5,9-et
Eyesis
-
CharlieDrop
veterán
No, nézzük:
e36-ban nincs állófűtés, 8+ hangszóró, kilépőfény se, szerintem
e39-ben vannak ilyesmik... de csak az 525d és 530d modellekben van kályha...ellenben nem mind ennyire felszerelt, ahogy írod. ezek már azért a combosabbak. lehet van kilépőfény, meg ajtóél világítás (nem ugyanaz?), de az is inkább ötösben...
persze van individual felszereltség is, ott bármi lehet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
Ma lehagyott egy Dodge Viper
Viszont folyton kimentek elé, semmi respectje nem volt Azért a BMW az BMW nah -
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #23570 üzenetére
Jah. Elkaptunk egy koraibb vonatot, utana meg vegig jo volt. Nemethez sok turelmet, katasztrofa ami ott van. Nem szamoltam, hany epitkezest hagytunk el, de idegesito volt, hogy mikorra mar megszoknad, hogy 200 folott mesz, egybol jon a 120,100,80 tabla. Szoval ha teheted, ejszakara tervezd azt a szakaszt.
M1-en kaptam egy fotosorozatot, kirakhatjak emlekbe, hulye gyokerek[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
200 tempomat... 2 osztrak rendszamos mercivel karoltve. Aztan fene tudja, voltak e a dobozokban kamerak.
Egyebkent erdekes ez a Magyarorszag. Idefele Anglian kivul atmentem a francia-belga-holland-nemet-osztrak otoson, es sehol nem allitottak meg a rendorok.
Ma csak atmentem fogorvoshoz, mar utanam is fordultak, kiszedtek a forgalombol. Megkerdezte a rohadek, hogy mi jogon hasznalok angol rendszamos autot? Azt hittem lehidalok. Mondtam, hogy kint elek, rezidens vagyok 2 eve, persze ezt tudhatna a jogsimbol is.(angol nem ment a csokanak, mikor megallitott es kiszoltam magyarul, egybol mondta a kolleganak, hogy okes lesz, ezek magyarok) Megmondtam, hogy nem tudom massal bizonyitani... Majd megkerdezte, mikor megyek vissza, mert az autot x ido utan honositani kell. Itt elszallt az agyam, es megmondtam neki, hogy semmi koze hozza, hogy a nyaralasom meddig tart, de azert odadugtam neki a kompjegyet. Nem tom mit akartak, mi volt a celjuk, talan kis mellekes... Holnap megyek Bp.-re, most kinyomtattam a lakasszerzodesem is, csak hogy legyen mivel bizonygatnom.Kesz parade ami itt megy ezekkel a rendornek nevezett bohocokkal. Kis ficsurok, vasagyastol mindegyik 40kg, szerintem a gumibotot nehezere esik megtartani, nemhogy a feladatat ellatni. Az latszik, hogy tenyleg a selejtbol lesz a rendor, persze tisztelet a kivetelnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #23580 üzenetére
Ezek agymosottak, csak teszik azt amit a felettesük adott nekik, mint egy zombi
Én szakadtam a röhögéstől, mikor fb-on mutatta vki egy rendőrismerősét, hogy mióta hivatásos lett, 1 év alatt 20 kg-ot hízott Hab a tortán, hogy a csóka alákommentelte a duci fotójához, hogy "I love police" -
őstag
válasz MPowerPH #23580 üzenetére
"Kesz parade ami itt megy ezekkel a rendornek nevezett bohocokkal. Kis ficsurok, vasagyastol mindegyik 40kg, szerintem a gumibotot nehezere esik megtartani, nemhogy a feladatat ellatni."
azért én ismerek nem egy olyan rendőrt akitől ha kapnál egy pofont a kompot igénybe se kéne venned leszállnál angliában
amugy igazad van hogy bosszant a basztatás a rendszámmal, de nem véletlenül van ez, neked is bosszantó lenne hogyha a szomszédod nem elég hogy megússza az áfát regadót a szlovák rendszámos kocsijával, de mikor neked tolat, még 2 hónap ügyintézésed is lesz a biztosítóval
ja és nem a rendőr a hibás hanem a politikus aki baromságokat talál ki és vezet be adott esetben napok alatt ahelyett hogy világos és érthető szabályok lennének (a külföldi rendszám használattal kapcsolatban) szépen fokozatosan bevezetve
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #23582 üzenetére
Itt nincs olyan... Aki jo is volt valamire, az elment a TEC-be innen is. Akkor mar meg sem emlitem, hogy a TEC-es sracok is kezdenek higulni.
A szlovak rendszamot meg megertem. De ez angol... Telen azert csesztettek, mert angol jogsival vezettem magyar autot. Elotte, hogy magyarral angolt. Most azon izgulnak, mikor megyek haza. Es mi van, ha turista az ember? Egyebkent szerintem ez csak a kornyekunkre jellemzo(extra szemet, minden hajjal megkent penzgyujtok, akik az alap jogokat nem ismerik), mashol talan nem lennenek annyira szemetek.
Na meg ha mar rakuldik oket az idegenekre, kellene kis angol tudas, es legalabb a torvenyek azon reszeivel tisztaban kellene lenniuk.
Ellenben en a folyamatos atrocitasok miatt most raszantam magam, es tenyleg leadom a magyar lakcimkartyamat es szemelyimet. Akkor elvileg mar nem kothetnek belem, es nem kell bankszamlakivonattal, meg lakasszerzodessel szaladgalnom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
válasz LuckyL #23582 üzenetére
Hagyjuk már ezt a szegény rendőrt ne bántsuk mert ő csak parancsot hajt végre. Biztos azt a parancsot kapják ezek a mocskos korrupt semmire kellő szarházik, h aljas módon húzzák le az autósokat saját zsebre egész nap. Ha a Bűnüldözéssel foglalkoznának akkor nem lenne munkám, de szerencsére ahhoz túl retardáltak, úgyhogy marad az egész nap a jobb hátsó ülésen döglés a trafi mögött, meg a zsebre büntetés.
Jah, akit megsértettem most bocs. De hogy én mennyire utálom őket az hihetetlen20 éve a PH-n.
-
Eyesis
őstag
Szerintetek megéri venni + 4 felnit, és csak a kerekeket cserélgetni ősszel, tavasszal?
Eyesis
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #23585 üzenetére
Ne mondj ilyen butaságot h angol rezidensként a szabályosan biztosított és road taxolt autojával nyaralhat a szerbeknél, románoknál, ukránoknál, akárhol, de ha átlépi a magyar határt akkor a szülőhazájából kiteszik. Ugyan már...abszurd.
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
válasz CharlieDrop #23591 üzenetére
akkor lehet most télen lecseréltetem ezen a felnin a gumit téli gumikra, és jövő tavasszal felnikkel együtt veszek nyári gumit.. (most egy végét járó téli gumi van rajta, gondolom szeptemberig kibírja )
Honnan lehet tudni, hogy egy felni replika, vagy gyári?Eyesis
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #23585 üzenetére
Ez nem igy van. Bejelentetten kint elek, semmi kozuk hozza, mit vezetek. Olvass Te is utana, erthetoen le van irva. Amig kint rezidens vagyok, nem kothetnek belem.
Mod: autot leadtam. Inspekcios dolgokon kivul kikapja a turbokat, egr-t, szivosort, dpf-t megnezi, csoveket ellenorzi. Egy darabig eltart sajnos, addig auto nelkul vagyok. Remelem sikerul mindent megcsinalnia. Megnezi a sf-ket is, ha gazos akkor megy ra a dugo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
szerintem meg ti olvassatok utana, mert lathatoan fingotok sincs a jogszabalyi helyzetrol. Csak nehogy meglepetes erjen titeket, amikor nagy hangon el akarjatok hajtani a rendoroket.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/08/16/vege_a_paniknak_enyhitettek_a_rendszamtorvenyt/
"(5) A (2) és (4) bekezdésben meghatározott feltételek fennállását az ellenőrzés során a jármű üzemben tartója, valamint a jármű vezetője magyar nyelvű, vagy magyar nyelvű hiteles fordítással vagy hiteles fordításnak nem minősülő egyszerű fordítással is ellátott közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal köteles igazolni."
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Xmodule
őstag
válasz Shadowbull #23585 üzenetére
Itt lenne nekem egy kicsit OFF kérdésem. Mi van akkor ha van Magyarországon bejelentett lakcimem, de közben egy másik országban élek/dolgozok már több mint 5eve sőt tovább megyek a másik ország állampolgára is vagyok. Szóval itteni kocsim jogosítványom útlevelem van. Na ha ilyen feltételekkel megyek a külföldi rendszamos kocsimmal akkor van mibe bele kössenek?
Másik: ilyenkor ha megállítanak kötelességem magyarul beszélnem? Mármint nevem magyar szóval innen gondolhatjak hogy tudok. Ez inkább csak kíváncsiság hogy kötelező e?
Amúgy nem járok kocsival magyarba. Drága is meg amúgy is ritkán megyek csak rövid 1hetre max.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Viszlát
addikt
Sziasztok,
egy kedves ismerősöm vásárolt egy 2010-s évjáratú 525d-t (új külső, még a régi 3 literes motor). Nem igazán találtam infót róla, hogy mire érdemes figyelni, klasszikus hibák, megelőzhető bajok, ilyesmik, úgyhogy bármilyen tapasztalatot szívesen venné(n)k.
Előre is köszi!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."