- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
KINKY_007
aktív tag
Érdekes cikk a totalcaron.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17203 üzenetére
annyira nem is sz@r, mint TC-tol megszoktuk, de csak azert, mert a nagy igazsag benne van:
"állapotot vegyél, ne évjáratot"mellesleg E39 alatt mar nem probalkoznek 5ossel, oregek, lelakottak, ha tenyleg allapotot akar az ember, akkor az penz lesz, sok-sok penz.
nameg, a 2000-es E39 az en szememben meg fiatal kocsi, de a teny az teny, 12 eves!!
12 ... es ez a szeria mar nem az orokkevalosagnak szol, akkor milyen a tobbi? -
Gebriel
veterán
Ma egy óceán kék M-pakketes E39 (talán M5 volt ) úgy jött ki keresztbe az egyik kanyaról ahol én max télen jampizok ..hogy a szám tárva marad.
Vagány volt.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Héten szabadidőmben kiwaxoltam az autómat. Aztán kicsit autókáztam, találkoztam egy sportmiocival. Jött utánam elég tempósan. Gondltam egyet, akkor fogócskázzunk. Padló, 3db majd egymás után, kb. 160-al vágódtam bele az elsőbe. A 3. kanyar végén már kicsi lett a motoros a tükörben. Aztán jött az egyenes... Én nyomtam neki, de a motoros is. Szépen jött, és elment mellettem. Ránéztem a km órára, 235-öt mutatott akkor, amikor elhaladt mellettem nem kis lendülettel. Szvsz ment vagy 270-el. Ott nem volt esélyem, de kanyarban csúnya verést kapott. Mindig rácsodálkozok, hogy ezekkel a kerekekkel milyen tempóval indíthatom a kanyarbejáratokat, és már a közepén simán padlózhatok, mert elfordul.
Don't Tread On Me
-
Úgy vettem amúgy észre, hogy szinte csak a BMW forgatja bele a pirosba az automatáit.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17212 üzenetére
Egy 600-as sportmotor kb. úgy gyorsul, mint egy 400-600 lóerős sportkocsi, az 1000-esek inkább olyan 800 körül lephetőek meg 300 alatt...
Nagyon jól mehet az a 528i...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17216 üzenetére
Dehogy megy jól... Csak szórakozott velem. A kanyarokban lemaradt, ott tényleg nem volt keresnivalója. Az egyenesben úgy otthagyott, mint kutya a szivarját. Talán egy M5-el lett volna keresnivalóm. Vagy az Evo X-el, amit tegnap előtt elvihettem egy körre. Áhhh...
aero.: Hihetetlen az, ahogy a váltó dolgozik. Nincs várakozási idő, fordulat egyből a helyén van, nem gondolkodik. Brutál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
-
MPowerPH
félisten
Dehogynem tudott. Mondom, hogy úgy otthagyott, mint kutya a sz@rát. Kanyarban ellenben hiába a sok lóerő, a motornak is vannak korlátai, főleg egy utcainak.
Na meg egyébként is, egyenesben is oda lehet nekik pörkölni a megfelelő technikával.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
nem a kanyarban kell az autost lenyomni
eleve a hazai utakon, ki az a hulye motoros, aki nekiall harcolni? katyu tegnap meg nem volt ott, ma ottvan, pont iven vagy mondjuk 130-al, aztan a kovetkezo megallo a szalagkorlat meg a fa az ut mellett, autos pedig meg sem all, pedig vegignezte az egeszet, hany ilyenrol hallottam, de hanyrol .... mert igy szokott lenni. raadasul a szerpentinen valo gecizestol meg hanyni tudnek ha kocsi jon hatul, mert eleg szar erzes, mert ha elbaszol valamit meg keresztul is mennek rajtad
en pl motorossal mar rutinbol nem kekeckedem, mert barmi van, o huzza a rovidebbet, ha piszkal, hagyom, keressen masik jatszotarsat, en nem jarok senki hulyesegeert birosagra, az biztos.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17223 üzenetére
Nem tudom jártál e már Orfű és Pécs közötti végig kanyargós, szűk úton? Ott nem egy motorost értem már utol nyaranta. A rövid egyenesben ellépett, kanyarban feltartott. Volt amikor rávillogtam, mert teljesen belassított egy-egy hajtűben. És igen, veszélyesen csinálta, amit csinált, csak túl pökhendi volt lehúzódni. Erről beszéltem. Egyenesben könnyen jampiznak, ugye a gázkart húzni, meg a pedált nyomni sem egy nagy tudomány.
Én távol tartom magam minden motoros gondolattól, és vágytól. Tudom, hogy nem vagyok alkalmas nagymotorra ülni. Nem állnám meg, már az első nap otthagynám a fogamat. Sajnos mások nem mérik fel az érettségüket, mielőtt ráülnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #17226 üzenetére
Sok a motorozni nem tudó de nagy gépet birtokló vese donor van... Az ügyesebbek kanyarban is elég jó. tempót tudnak menni. A gáz a koszos útfelület és a minősége. Egyszer csúszik meg...
Neked azért ott vannak a széles pacskerek, m-es futómû meg némi rutin..
Gebriel: Tenyleg szép! Durva már csak a számokra ránézve is látni hogy milyen ütemben fejlõdik a dízel. motorok. ...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Jojo5
őstag
ma ülhettem 1 m-packetes E46 coupéban amiben 230000km volt legalább, de az az élmény... áh, nem véletlen, hogy oda-vissza vagyok jóideje az E46-ért...
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
dragonfx
veterán
de durva ahogy távolodik a motorostól.hát igen egyenesbe legények a motorosok csak...
az az 135i gyorsulás brutál végig 260ig huz
ez az 530Da drága szerintem.
bmw001: evo X.na mesélj csak.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Valaki írta itt, hogy az E60 katasztrófa. Miért? E90 -re is ugyan ez vonatkozik?
Don't Tread On Me
-
Jojo5
őstag
válasz MPowerPH #17233 üzenetére
320Ci volt, de mivel nem volt feliratozva, és nem kérdeztem a gazdát ezért hülyeséget nem akarok mondani, a lényeg, hogy így 230k KM-el is eszméletlen, bár a gyerekeknek kellett rá költenie, ugye a futóművet cserélte M-esre, a gumikkal együtt, most meg a jobb első keréknél szétment valami és folyik az olaj az is lesz vagy 50k ha nem bontós cuccot akar bele...
az autóban eddig így, 2-2,5 milla van... én mondtam neki, hogy inkább beáldoztam volna a navit és a bőrt valamint az egyéb "extrákat" és inkább németből behozattam volna egyet, pont most nézegettem és 8-12k euro között már igazán szép példányok vannak coupéban is...[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17249 üzenetére
mindenkinek más az igénye....egy 10-12 éves autotol akár mégha bmw, de inkább ugy mondanám pláne ha bmw(a tulajok és a bonyolultság miatt) ne várjuk azt tökéletes hibátlan legyen....
ha nem kell első kanyarban 150-200at rákölteni akkor megérte a vétel.
és itt nem arra gondolok hogy jajj ezt is ki kéne cserélni mert 70%os hanem ahhoz hogy menjen."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős