- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17350 üzenetére
Értsed már meg, hogy a 4.2FSi egy teljesen új fejlesztés, össze sem hasonlítható a régi 4.2-essel.(32v vs. 40v, nem beszélve a a befecskendezésről)
A számla és a szervizkönyv egy dokumentum, ami ha van, azt jelenti, hogy az autónak gondos gazdája volt, mert rendszeresen szervizelte, karban volt tartva. Szervizkönyvet legálisan csak márkaszervizben tölthetnek ki, vagy olyan komolyabb műhelyben, ami megvásárolta a licenset. Az adatok ettől még ott is bekerülnek az adatbázisba.
Az ár azért ennyi, mert jobb kormányos. Kint 4-5 milla között van a 645i-k nagy része.Don't Tread On Me
-
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17349 üzenetére
hivatalosan is lehet varialni (kapcsolat kerdese), viszont ez a kocsi jo messzirol jott, es a mondas szerint messzirol jott ember .....
kulfoldrol hozott kocsi szervizkonyvenek es szamlajanak, kb annyira hiteles, mintha otthon nyomtattad volna a szamlakat, meg krumplinyomoval pecsetelted volna be a szervizkonyvet. kit hivsz fel? kikeresed guglibol a szervizek szamat? utana? telefonban sosem fognak segiteni, meg szemelyesen sem, max ha bemutatod a V5-ot. tehat ez mar bukott, ergo lehet szepiteni a multat. lefogadom az otthoni bmw szerviz adatbazisban nincsenek benne max a kozeli orszagok autoi, miert lenne benne egy skot, egy ir vagy egy angol, esetleg ausztral, japan, vagy meg 40 orszag a vilagon ahol jobb kormany van
mellesleg megjegyzem, hogy az adatbazisba mi kerul be utolag az mar a szervizen mulik, utana pedig csak egy klikk a nyomtatas. MOT ugyanez, ahol adatbazis van ott manipulalni is lehet, csak jo embert kell ismerni, ez otthon is igy van.
cimboramnak hivatalos bmw kereskedese/szervize van ezt pl o meselte, en pedig info mernok vagyok aki vagja, hogy mukszik az adatbazis
most, hogy visszaestel a foldre gondolkozz el azon, miert kerult ebbe az orszagba egy eladhatatlan jobb kormany luxusauto, amit nem lehet hipp-hopp balkormanyosra atalakitani, mint pl egy imprezat.
en nem nem tudom a valaszt, es tippem sincs.
itt kint vannak 6osok mar 9ezer font korul ami kb 3.3 milla, de mint emlitettem volt azok a legelso kocsik a paletta legaljarol, es altalaban fiatal hulyek aruljak oket, akik mar lelaktak, lefustuvegeztek, lefujtak feketere a felnit, de mar unjak, hogy eltancol a kanyarban a kocsi, futomu felujitasra meg nincs 2-3ezer fontjuk, inkabb eldrogozzak, a kocsit eladjak, apu vesz masikat.most pedig vissza a markahoz
-
KINKY_007
aktív tag
Nem azt írtam, hogy az utolsó fejlesztés mikor készült rá, hanem, hogy mikori konstrukcióra tippelek. Az audi v8-ban jelent meg először a 4.2-es blokk, nyilván még nem 5 szeleppel, meg közvetlen befecskendezéssel.
Nem vagyok tévedhetetlen motorszakértő, sőt még autószerelő sem.
Csak a 1000-es sportgépet büntettem a 528i-vel megjegyezést már nem tudtam megállni szó nélkül...
Sok mindent le lehet írni, de mi van, ha valaki meg erre fog hivatkozni, hogy én a BMW fórumban láttam, hogy a 528i egyenesben, 200 felett kicsit gyengébb, mint az R1, de kanyarban meg olyat mutat, hogy ellenfele nincs... És 6.5-öt fogyaszt, bár mikor ennyire nyomja neki a 8.4-et is bekapja.
Ezek után simán belefér mondjuk, hogy 2005-ben a ti auditokhoz fejlesztette a VW a blokkot, és az is, hogy 3,5 misi-ért hibátlan 645i-t kapsz!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17353 üzenetére
745i 1980-ban volt először e23, és akkor még turbós volt.
Ez e34-ben 540i-nek hívták a V8-at.
Köszönöm az észrevételt, látszik a témában való jártasságod![ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17355 üzenetére
Ki mondta, hogy büntettem egy 1000-es sportgépet? Leírtam, hogy otthagyott, mint a szart a kanyarok után, ahol majd 100m-t vertem rá, majd az egyenesben mire én 160-ról 200-ra gyorsítottam, ő majd 280-al elment mellettem. Először tanulj meg olvasni, majd szöveget értelmezni...
Ezt írtam: "Az egyenesben úgy otthagyott, mint kutya a szivarját. Talán egy M5-el lett volna keresnivalóm. Vagy az Evo X-el, amit tegnap előtt elvihettem egy körre. Áhhh... "
Akkor hívd fel a nyelvtantanárodat, és kérd meg, hogy értelmezze Neked, ha magad nem tudod.Igen, 2006-ra készült el az Audi új, 4.2-es FSi motorja, ami a köbcentit kivéve semmiben sem hasonlít az elődhöz. tehát egy teljesen más konstrukció. Ezen sem értem, mit nem tudsz felfogni?! Amint látom az FSi jelentésével sem vagy tisztában, annak a működési elve pedig teljes homály.
"És 6.5-öt fogyaszt, bár mikor ennyire nyomja neki a 8.4-et is bekapja."
Nem, amikor ennyire nyomom neki, akkor a 15-öt is bekapja, de átlagban nem így járok vele, így marad a 6.5-8.4 közötti átlag.
"745i 1980-ban volt először e23, és akkor még turbós volt.
Ez e34-ben 540i-nek hívták a V8-at.
Köszönöm az észrevételt, látszik a témában való jártasságod! "Te annyira nem vagy képben, hogy az már fáj. Próbálsz okos lenni, de csak ontod a hülyeséget. Az E23-asban a legnagyobb motor egy 3430 ccm-es sor 6 volt. Csak az autó típusjelzése volt 45i. Maga tehát amiről itt szó van, annak az elődje az M60B40 1992-ben mutatkozott be az E31 és E32-ben, majd ezt a motort megkapta az E34 és E38.
És ezt váltotta le az M62B44, ami már az a 4,4-es blokk, amiről beszélünk. Ennek aztán jött egy M62TUB44 változata, ami megkapta a Vanos-t, és az elektronikus gázpedál vezérlést. A sima az E39,E38, E31-ben jelent meg. Majd ennek már a közvetlen utódja az N62B44, amit 2002-ben megkapott E65/E66 745i néven, majd később az E60 és E63 is szintén 45i néven.
Tehát kicsit olvass máskor utána, mielőtt leírsz valamilyen butaságot. Az, hogy mi van a szériaszám mögé írva, nem jelent semmit, én itt motorkódokról beszéltem, nem álnevekről, ami csak egy tudatlan embernek jelenti közvetlen a köbcentit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #17357 üzenetére
Egyébként azóta találkoztam a tulajjal is, egy Yamaha YZF-R6 -ról van szó. Ráadásul haverom volt, csak én még nem tudtam, hogy nyárra újított egy ilyennel.
"Ez e34-ben 540i-nek hívták a V8-at."
Nem, a V8-at nem 540i-nek hívták, hanem a legnagyobb V8-ast hívták annak. Mivel volt az 530i(M60B30), ami szintén V8-as volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17357 üzenetére
6.5ot akkor eszik egy ezer eves 528, mikor lejton gurulsz hatszellel otodikben tempomattal meg virsli gumikkal.
mellesleg nem tudom, mit dobalozol itt a szamokkal, sem audid, sem v8as bmw-d nincs.
jobb lenne, ha olyan dolgokban erolkodnel, amit tapasztalatbol ala tudsz tamasztani, adatokat a googlebol a vakok is ki tudnak manapsag keresni, ennyi loero, annyi ccm, ilyen motor, olyan motor, ki a f@szt erdekel,hogy az audiba mikor gyartottak fsi motort?
az evo meg az rs szinten gyerekbetegseg, 6.4es fogyival buszkelkedsz, es 20literes fogyasztasu kihegyezett benzinturbokat nezegetsz? eleg nevetseges ....
-
MPowerPH
félisten
"6.5ot akkor eszik egy ezer eves 528, mikor lejton gurulsz hatszellel otodikben tempomattal meg virsli gumikkal."
Olyat hajtok már 7,5 éve, így a tapasztalatomat írtam le. Igazából tojok rá, mit gondolsz és írsz, nekem bőven elég az, amit a kúton látok.
Mivel családi vállalkozás, így megeshet, hogy többet megyek az Audival, mint Te a sajátoddal... Tán mondhatom részben az enyémnek, hiszem én is a cég alkalmazottja vagyok, még.Nem kell semmit sem kikeresnem, E34-től fölfelé minden motortípus a fejemben van, mivel anno nagyon érdekelt a téma, és betanultam.
Az, hogy mit nézek, pedig az én dolgom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17358 üzenetére
Nem tudtam, hogy mikori apuci 4.2-es audija- és még most sem tudom, de a 4.2-es motor 1991 óta azonos köbcentis, innen vettem az ihletet. Nem gondoltam, hogy így a lelkedbe fog tiporni apuci autójának fejlesztési története.
De legyél boldog és fogadd őszinte gratulációm apucinak a legújabb fejlesztésű audihoz, ami akkor ezek szerint 2007-nél újabb változat, és 350le, vagy megint volt egy kis csúsztatás!
Nem kell kompenzálni! Nincs azzal semmi baj, ha a te kocsid olyan amilyen, nálunk az asszonyé is 6.5-et eszik. Apukádnak meg legújabb fejlesztésű audija van, kölcsönadja, és akkor te tankolhatsz apu pénzéből a legtöbbet...280-at, de még 270-et sem megy egy 600-as gép, innen gondoltam, hogy 1000-es volt, de nyilván a 270 is egy kis költő túlzás volt ezek szerint.
Te írtad azt, hogy 45i motor?!, amiről ovi után már levágja az ember, hogy típusjelzés.
Mivel e34 és 45i típusjelzésről hebegtél-nem volt 4,5-ös motorja az ötösnek, ezért tereltem a figyelmed a legkevésbé helytelen 540i felé, ha már e34-et emlegettél.A lényeg:
Arra hívtam fel a figyelmed, hogy egy szívó v8-as benzinest semmi értelme összehasonlítani egy biturbo diesellel.Szájkaratéban biztos te vagy a jobb, mert te tudod a
típusmotorszámokat, meg a királybenzindiesel autókat is profin ismered...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17361 üzenetére
"280-at, de még 270-et sem megy egy 600-as gép, innen gondoltam, hogy 1000-es volt, de nyilván a 270 is egy kis költő túlzás volt ezek szerint."
Oszt honnan tudtam volna megállapítani, hogy mennyivel ment el pontosan mellettem? Arra utaltam, hogy piszok gyorsan tette, és hogy közöm nem volt hozzá. Egyébként direktbe megnéztem Neked, a gyári végsebe a motornak 276, de tud többet is. Akkor hogy is van az, hogy nem megy 270-et sem egy 600-as?
A céges autót pedig nem kell kölcsönadni, arra van, ha Varsóba kell menni, akkor beleülünk, és megyünk oda-vissza. Nincs másra használva, hétvégente garázsban áll a cég telepén. 2006-tól van FSi motor, nem 2007-től...
Pont ezt mondtam. A 645i sem 4.5L-es, hanem 4.4L-es, apám, és nem érti.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17362 üzenetére
Az úgy van, ha a hülyegyerek elhatározza, hogy akkor a haveroknak elmondja, hogy ő megy 270-nel, akkor a mutató annyit fog mutatni. A sebességmérő köztudottan felfele csal. A gyári végsebesség 267 km/h. Úgysem fog 1 óra alatt 270 km-t megtenni, de legalább elmondhatja...
[link]
Pl.:
'Nagyon kezes ki gépezet az erejével nincs probléma igaz hátul 2 foggal nagyobb lánckerék van. Az órája biztos csal 283 volt a plafon GPS el még nem mértem!'Semmi gond azzal, hogy lassabb a kocsid egy r6-osnál, nem sok autó gyorsabb nála.
Csak nem kell meggyőzni róla, hogy márpedig tényleg gyorsabb.Valahol úgy láttam, hogy Magyarországon a 2007-es modellévtől rakták bele, de 2006 tavaszán jelent meg, ahhoz képest te 2005-öt írtál néhány sorral lejjebb.
Hogy jön ide, hogy apád sem érti a számozást?! Te írtad a e34-re a 45i-t, holott az csak az e60-ban és kortársaiban jelentette a 4,4-es V8-at... Önmagában a 745i számozás már volt az e23 hathengeres turbónál is. Ennyi.
E34, E32, E39, E38 4L-es volt ott 40i volt a kocsi seggén, de ezt mindenki tudja, csak te írtad le elsőre rosszul.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Tomics
addikt
mi az óvódások
PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17363 üzenetére
No, akkor újra. Azért írtam, mert a 45i típusjelzés utódjára gondoltam. Igen, az a 40i volt elég sokáig.
A srác megismerte a kocsimat, és ezért kezdett el kergetni. Én is tisztában vagyok vele, hogy mik az erőviszonyok, de a poén kedvéért megpróbáltam. Néha belefér ennyi játék. Én is csak annyit mondtam, hogy kanyarban leszakadt. Petike is megjegyezte, hogy őrült vagyok, hogy 170-el fékezés nélkül mentem bele a kanyarba, ő 140-ig visszalassult. De ő is az, hogy azon az úton kimaxolta a motort.
2006-os Audi-kban vegyesen van ez vagy az a motor. A kulcs azon van, hogy ebben motort cseréltek. Meghalt a vezérlés, garanciális dolog.(Audi, hehe, azóta ennek is volt vezérlés gondja ) Mi is németből hoztuk be, szervizkönyvében is fel van tüntetve a csere.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ahhoz semmi közöd nincsen. Meg máshoz sem, majd pont Veled fogom megosztani?!
Mondat eleji nagybetűvel mi van? Angol billen is van shift. A "jól van" -t meg külön írjuk, "vallakozasaval" szót nem ismer a magyar nyelv. Ha nem tudsz rendesen írni, akkor húzzál innen a fenébe.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zoo8800
veterán
Jó a buli
rip and tear, until it is done
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17369 üzenetére
nem helyesiroverseny csillagom, de az mar a jeghegy csucsa, mikor masba nem lehet belekotni csak a szovegbe.
nyomogasd szepen a gazpedalt apuci autoiban, addig mi, igazi ferfiak tekerjuk a sajat autonkat, amit a sajat penzunkon vettunk, es nem a googlibol kihuzott adatokkal hencegunk, mikor bmw tortenelemrol van szo.
es pont egy ilyen arc oszt le itt mindenkit, akinek annyi koze van a "sajat" kocsijahoz, mint a ferihegyi taxisnak a cegesautohoz.
reszemrol a diskurzus befejezve, oreg vagyok en mar szajkaratezni 25 eves apucikedvenceivel, akik mindent jobban tudnak, mert apu vitte valamire.
peace -
MPowerPH
félisten
Nem, ez csak az értelem egy bizonyos foka, ami az egyiknél nincs meg, a másikban meg benne van. Sajnos ezzel nem lehet mit csinálni. Amióta itt vagy a topicban, csak a feszültség nő, lököd a hülyeségeidet és nagyzolsz, ahogy az e39.hu-n is csinálod... Van jobb dolgom is annál, hogy Rád vesztegessem az időmet, nem hogy még elmondjam, mim miből van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
ha gazdaságosság és bmw akkor 320d
ha menőzés, és csapatás kell e36 25i
ha menőzés de biztonság akkor e46 m3
ha mega valóság akkor az van ami....jövőbeni valóság swift...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17373 üzenetére
latom, nalad mar az a nagyzolas kategoriaba esik, ha valakinek tobbre vitte az eletben, mint te. sokan vagytok meg igy, sajnos ezert nem boldogul az orszag.
arrogancia, nagykepuseg, irigyseg, cinizmus, mas tollaval valo ekeskedes .... diohelyban.az ertelem bizonyos fokaval egyetertek, en is becsusztam atmenetileg az IQ szintedre, mikor reagaltam a kommentjeidre, ezentul figyelmen kivul hagyom oket.
tovabbi jo rofogest, tovabba nem mivanok tobbet jatszani a szemelyes homokozo topicodban, mert itt te vagy az ur, mert te mentel evo-val meg rs focussal is, meg a tobbiek csak almodoznak a 316os bejemverol, amit mondasz szentiras, mashogy nem is lehet, mert te vagy a BMW001, az elso, a legeslegjobb
-
Remus389
veterán
válasz MPowerPH #17379 üzenetére
az titok, de annyit elárulhatok hogy nem az enyém az autó(sajnos)
viszont tervezek majd venni egy Baurt egy E30-ast, mert most van mélyponton az ára, németben 2500-4000 euró közt szép példányok vannak
a cápa bömbi(mint a képen az ezüst) 2* annyi kábé, nah mindegy, dreams must come true
[ Szerkesztve ]
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
Remus389
veterán
válasz MPowerPH #17381 üzenetére
az másvalakié, az autós találkozón vonzódtak egymáshoz a BMW-k
volt egy szép ezüst E10-es is, 200 lóerős méregzsák, ehhez hasonló, csak nem voltak matricák rajta
[link]volt amerikai autó, merci, meg mindenféle
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
whitezo88
nagyúr
sziasztok! azért jöttem, hogy innen is tapasztalatot gyűjtsek. Autóvásárlás előtt állok, a kiszemeltem egy E46os családba tartozó 4 ajtós lenne, max 1.200.000 körül, 1,6-1.9 környékén. Amiket találtam egész jó állapotúak, E46ról totalcaron is szinte csak jókat olvasok, de engem kissé zavar a rengeteg futott km, annak ellenére, hogy éppne nincs semmi bajuk. 180,000-250,000 km-ekről van szó, 2000-2002es évjáratok. Megérné ilyet választani? Sajnos más márka nem igazán hoz lázba, imádom őket, főleg miután párszor a bátyámét vezettem párszor (igaz az egészen új, szalonos-céges 316D kombi volt)
-
Zewa
senior tag
válasz whitezo88 #17385 üzenetére
316dénes? Biztos vagy benne? Legkisebb gázolajoz erőforrás a 318d. Illetve touring, nem kombi.
A futásteljesítmény nem mérvadó de az állapot annál inkább. Jó áron normális vasat kifogni nehéz, ez a Bimmerekre különösen igaz.
E46-nál első futómű fontos hogy rendben legyen mert a magyar utak meg tudják viselni és a felújítása nem olcsó.
Inkább az 1.9-es motorokkal nézegesd őket. Papíron rosszabbul néz ki de használatban jobb."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whitezo88 #17385 üzenetére
Az F10-es 1.6D-ben egy kétliteres dieselmotor van, ami azért nagyságrendileg más, mint egy négyhengeres e46-os-próbálj ki párat, hogy azok mit nyújtanak. A futásteljesítménynél fontosabb a karbantartás, a használat módja.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
a futómű esetén hogy derítem ki, hogy rendben van-e? érezhető próbamenet közben, ha hibás?
Jó ugye, ha minél kevesebbet kell rákölteni, bár az pl alap, hogy a gumik már tropák lesznek, lehet az olaj és a gyertyák állapota is...
(3 éve családilag apám akkor 2 éves Octaviát vett 37k km-rrel. Az abroncsok olyan tropák voltak, mintha vagy százezret mentek volna... gondolom okosan raktak rá eladás előtt valami szart ) -
whitezo88
nagyúr
neem, tiptop állapotban volt, sehogy egy karc kívül-belül, rendesen vezetett szervizkönyv, meg ami kell
102k körül van most, eddig csak az akku hibásodott meg (meg se moccant semmire a kocsi, az önindító se, rádió sem), másra (a kerekeken és a kötelező húszezrenkénti szervizen-olajcserén kívül) egyelőre nem kellett költeni. -
orvil
tag
válasz whitezo88 #17388 üzenetére
amivel mar ilyen szar trukkot bedobnak, hogy legumizzak eladas elott azt hagyd is ott, az egy fillerb@szo tulaj lehetett, akkor sejted milyen szervizt kapott a kocsi az evek soran.
lehet kicsit erdemesebb varni, meg 2kilot hozzatenni, majd lesz egy nagyjabol koltsegmentes kocsid, a tobbi adja magat.
az autovasarlas nem loverseny, nem szabad elsietni, csak ha sok penzed van. -
whitezo88
nagyúr
igen, jó ideje nézegetem. Nem tudom mik a tapasztalataitok, de ahogy nézem, "kommerszebb" (pl Astra) autók közt 1-1,3 körüli kategóriában (ez fér bele) mindössze pár évvel fiatalabbakat lehet kapni, de jóval gyengébbek és ugye az nem is egy BMW minőség, meg érzés. Sokat volt Astránk, de teljesen átlagos, de csak példának mondtam azt.Nem is megbízhatóbb, a kímélet a fontos mindenhol.
Igyekszem nem elszaladni. Félreraktam már pár hirdetés, az egyik legszimpatikusabb egy 1,029,000ért, amiben átírás benne van, 1999-es, benyás, 150k-val, friss műszakival, ahogy írják jó motorállapottal. Csak pirosAmúgy ezeknél van különbség (megbízhatóság, fogyasztás, erő) D és Benzin közt?
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17392 üzenetére
nagy altalanossagban tudok csak nyilatkozni, mivel minden egyes kocsinak mas elete volt/van.
oreg diesel ha el volt hanyagolva sok gondot tud okozni, benzines kevesebbet.
a faktor, hogy valami elromlik eleg magas, hiszen nem uj autokrol beszelunk.
helyzedben ha megvan a tipus (es megvan, 3as) akkor a specko 3as forumokon probalnek tobb infot gyujteni tapasztalt tulajoktol, akik ismerik a kocsit A-Z-ig.
pl cimboram felesege tapos egy 96os 318at, talan 1 eve vettek futkarozos kocsinak a kiscsajnak. ok kifogtak a jot, a kocsi beltere kb 20ezer km-rol arulkodik, valami szomszed oreg papitol vettek meg, minden papirral, mint a meseben.
majd ra 1 hetre kilyukadt a huto, elfolyt a viz, mire a kiscsaj eszrevette hogy baj van, mar hengerfejes lett a kocsi. mehettunk vontatni.
huto-kiegyenlito egyben van, ergo draga volt, raadasul hibas hengerfej tomitest kapott a szerelo amit a kocsi kicsinalt, szedhette szet meg1x. vakumcsoveket kellett kicserelni, azok megoregedtek. majd kov hiba kiesett a vizpumpa, kipotyogtak a csavarok, szerencsere a hutot nem utotte ki, uj vizpumpa. mehettem este 9kor hibat "diagnosztizalni" kocsit menteni/tolni, stb. most szetugrott a gyujtaskapcsolo, bentmaradt a kocsi kormanyzarban, azzal kuzdottek. mindez par honap alatt.
es egy karcmentes, kivul - belul makulatlan kocsirol beszelunk, aminek a motorterebol enni lehetne.
aztan most felhuzta magat es vette a csajnak egy z3 2.8at, meglatjuk azzal mi lesz. -
whitezo88
nagyúr
-
dragonfx
veterán
egy a lényeg ami elöző hosszu hsz.be benne van....
általánosságban.....vagyis nem mindne hazsnáltra igaz.auto és auto másképp tolerálja ugyanazt akár márkán belül is.
lehet hajtottak egy kocsit csak valaki beinditás után valaki meg megvárta mig bemelgszik...ezt sose derited ki....
ja csak valakinek a hajtás az hogy 3500ig elküldi hidegen ami melegedés miatt még tán jobb is...mert amugy kb 2000ig nyomja csak
meg más aki üzzemleget megvárja de 7k.ig elhuzza mindig...
nem bizti az utobbi lezs jobb állapotban....
a hazsnáltauto vásárlás lutri olyan mint alotto, minden megtett km alatt tönkre lehet vágni pl:egy kuélungot, váltót, stb...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
"majd ra 1 hetre kilyukadt a huto, elfolyt a viz, mire a kiscsaj eszrevette hogy baj van, mar hengerfejes lett a kocsi. mehettunk vontatni."
Észrevette?
Hisz a hőfok mutató ki akar esni a helyéről, azt nem észre venni
A másik meg ha elfolyik a víz akkor letilt, max 2000 fordulat! Mert az E39 azt csinálja pont azért, hogy nehogy hengerfejes legyen......
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17396 üzenetére
hát igen én is igy tudom de sokan mondtak hengerfejesre forrázták.lehet e36ba ez nincs benne.parázok én is ha nem jelez a mutató se....aztán akkor hello lesz neki...
bár 35e egy másik motor.amugy ja amutatót figyelni kell.
nálam 9.5 éve van az enyém.azon tul megtörtem akkor1x,meg még1x kelllett csak vontatni...akkor is szerelő fillerbaxása miatt...120k. díjba nem fért bele egy 1500as ékszíjcsere.
pedig amiket írok rola, mesélek gondolom kb elég sokan megszoroznák ezt 5tel.....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17396 üzenetére
E39-ben nekem kinyomta majdnem az osszes vizet a repedt tagulasin, kb 1 liter maradt benne, egy nyikkot nem szolt a kocsi, a mutato pedig stabilan kozepen volt, bar ezt mar regebben leirtam. szerencsere hideg volt, es autopalyan mentem. napokkal elotte mar nyomhatta folyamat mikor elerte az uzemi nyomast, mert nem volt futesem, ekkor derult ki a turpissag, mivel a tagulasiban mindig volt par deci viz. jarattam a motort alapjaraton, majd idovel elkezdte tolni a vizet mindenfele, kulonosen a fenyszoro hatuljara.
majd ratoltottem folyamat nyelte a vizet (jobb hijan), meg az akkori fonokom is csodalkozott hogy milyen trukkos a rendszer, pedig o latott par dologot autoszereles teren (szervizei vannak es autoversenyzo). es meg szerencsem volt, hogy a tagulasi lathato helyen repedt el, nem hatul, ahonnan barhova nyomhatta volna a vizet, hutore gyanakodtam volna. hajszalrepedest meg foleg nem latni sajna, csak ha mar nyomja a vizet sugarban.a 3asra visszaterve kiscsaj azert igyekezett az utat figyelni, mert ez volt az elso kocsija angliaban, raadasul kezivaltos, az elso hetekben en is inkabb az utat figyeltem, es orultem, hogy a savban tudok maradni meg valtani, nemhogy a muszereket figyelni
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Keresek! Motorkerékpár
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős