- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz tomcsi23 #17048 üzenetére
Stift Sport csak 125ps tudtommal. @1070kg
Stift valószínűleg a gyári érték közelébe lehet viszont a BMW kopott motorja már biztosan elhagyott pár lovat...Dircsiszűrcsi+egyedi épített auspuff max 10ló...
Eladó M6 Hamann. Nektek bejön ez a bodykit? Ritka biztos de nekem a sallang mentes gyári jobban bejön.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
válasz GabN73 #17049 üzenetére
Szépek, az utolsóról pedig nekem is van egy rakat képem, tavalyi BMW talin lőttem őket, meg a szeptemberi gymkhana-n, igaz ott csak néző volt.
Amúgy kiderült, hogy az eladó e30, aki feltette, itt van ph-n is, és tényleg az apjáé az autó, megtaláltam még powerfanatics-on is, egyre jobban tetszik az autó
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #17048 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, de olyanból mintha nem lenne itt Mo.-n, de javíts ki a ha tévedek. (nem vagyok otthon ebben a márkában...)
GabN73: Légszűrő semmit nem hoz lóerőben, csak gyorsabban reagál az autó gázadásra, nem gondolkodik annyit, tehát a rugalmassága nőhet. A kipuff rendszer pedig egy ilyen kis motornál szintén vajnyi kevés, talán 1-2 lóerő. Ismi 1.6 Golf IV -e alatt is egy komplett Remus rendszer van, és ugyan olyan lomha, mint a gyárival.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #17056 üzenetére
Az itthoni swift sportok 125 lóerősek. A GTi-t nem gyártották MO-n, csak japánban, mint ahogy a cultus GTi-t, ami 115 lóerőt tudott az 1.3-as motorral. Egyébként jó futóművel azért fordul rendesen a Swift.
A golf elég rossz hasonlat, az alulmotorizált, főleg az 1.4-es motorral. Túl nehéz a kocsi a motorhoz képest. Mondjuk az nem is arra van hogy gyorsan akarjon vele menni az ember, csak hát a sok sztrítréccsinges megy a sportdobbal 1.4-es motorral. Inkább a nyugodt haladást szolgálja. -
aero.
veterán
Az új Swift Sport a 136 lovas verzió, itthon is megvásárolható, igazi kis élmény hot-hatch. A régi, mint Davidof mondta, 125 lovas, az is szépen megyeget, pörög 7200-ig. Ugyanez a motor van az újba is, csak kicsit megpiszkálták a 11 lóhoz. (és nem egy kipuffrendszerrel, az tuti)
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ma balcsin voltunk, reggel nem volt nagy forgalom, kényelmes 130-al, 5 személlyel, tele csomival odaértünk. A haza út már más volt, sok vasárnapi sofőr, dugó, araszolás. Ugye EB döntő miatt sietni kellett hazafelé, és egyébként sem szeretek kocsisorban haladni, mert annál nincs veszélyesebb, amikor a sok bénaság mutizza az asszonynak, és mennek a vakvilágba. 38,5 fok -ot mutatott a hőmérő. Először is Ti nem érzitek, hogy ebben a nagy melegben elgyengül az autótok? Persze, 5 személy és a pakolt csomi miatt a súly is nagy volt, de lustának éreztem az autót... 80-nál kellett a második, hogy meglegyen a lendület. Sőt, nagyobb előzéseknél még a klímát is kinyomtam, hogy meglegyen a kraft. Viszko is dolgozott, még talán 3.-ban is... Ennek köszönhetően a kocsisort 2-3-ban előzgettem végig a lakott településeket leszámítva egészen Simontornyáig. Volt egy pont amikor azt éreztem, hogy a fékek is gyengülnek... Ugye nagy lendület, aztán szembejövő autó, visszasorolás, erős fék.(140-150-ről 70-80-ra) Miután egymás után megcsináltam ezt zsinórban jó párszor, jött egy 180-ról induló lassítás 60!-ra, padlófékkel, és jött az az érzés, mint amit a pályán szoktam érezni, amikor egy-két erősebb féktáv után fura lesz a fékpedál, és az autó sem lassul. Azt hiszem a nagy súly és a meleg betett azoknak is.
Kaptam a hátam mögé egy E39 530D-t is, ő erőlködött sokáig, de szintén tömve voltak, nem tudott követni, pedig nagyon akart volna előzni. Aztán megunta, és csak azért, hogy megmutassa, hogy ő a fasza legény, településen csak megelőzött. De hagytam a fenébe, 90-el végigszáguldott ott is. Még veszíteni sem tud...Majd jött már Simontornya előtt egy eset, akkorra már abszolváltam a kocsisor nagy részét. Előttünk ment egy dupla pótos teherautó és egy Astra. Kanyarodott a főút, nem mertem előzni. Erre látom ám a visszapillantóban, jön egy Golf 3 TD nagy elánnal, teljesen vakon. Mikor elhaladt mellettem, már láttam, hogy jön a szembejövő, de tovább ment. Berakta az Astra elé, azt hogy, nem tudom. A szembejövő satufékezett az útpadkára húzódva, az Astra teljesen lehúzódott, szintén satuzott. Én már amikor láttam, hogy ez csisszes lesz, a féket nyomtam, szintén lehúzódtam. Amikor a szembejövő egy vonalba ért a Golf -al, akkor még az idiótájának az autója fele átlógott a másik sávba, szóval nem rajta múlott, hogy nem lett csatt. Szerintem a két autó tükre súrolta egymást. Nah, ha ott összemennek, akkor mi pont telibe kapjuk valamelyiket... Szépen utána mentem, megelőztem, dudáltam egyet, majd egyszer végre mázlim volt. Simontornyán jött a vonat, így meg kellett állni, ő ott volt mögöttem. Szépen kiszálltam, és átsétáltam hozzá egy kis eszmecserére... Ő persze nem látott semmit, az a szembejövő az sehol nem volt, és nem veszélyeztetett senkit. Meg neki egyébként is 30 éve van jogsija... Elmondtam neki, hogy én mit gondolok erről, persze tök nyugodtan, majd elköszönve hozzátettem, hogy ez nem a 70-es 80-as évek, és ha túl öreg, és alkalmatlan az autóvezetésre, akkor ne üljön volán elé. No, ez után nyugton maradt, nem előzött többet, Dunaföldváron ért utol minket a lámpánál. Csak használt valamit a kis beszélgetés.
Szóval ma kapta az autó az ívet, ha véletlenül el volt kormosodva, most már biztos rendben van. Fogyit le sem írom, katasztrófa. De piszok fárasztó így menni, állandó váltogatás, majd fékezgetés, úgy hogy mást ne zavarj, és ne okozz vészhelyzetet, mint az idióta Golf -os... Legközelebb biztosan csak a kocsisor után, késő este indulok haza, jobb a békesség.
Davidof92: Sokat nem láttam belőlük itthon, de ezzel okosabb lettem. Bár legkevésbé sem mozgat meg egy ilyen. Hot-hatch nálam ott kezdődik, hogy Focus RS, és véget is ér.
Az 1.6-os Golf egy lomha vasdarab, bele sem merek gondolni, hogy az 1.4-el mit művelhet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #17059 üzenetére
Nincs-e? Dehogy nincs csak nem egy kirívó, nyálcsorgatós jelenség ezért nem veszed észre.
Nyú Stift Sport 136ps,1045kg, 4,2milla. "Kár" hgy ennyi pénzért már lehet kapni pár éves BMW-t is..
Hot-hatch Azért Ő sem rossz...Becsüllek hogy így meg tudod őrizni a hideg véredet. Én egy nyugodt ember vagyok de az biztos hogy amikor kiszálltam volna egy-két izmosat leosztottam volna neki.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Pfú, tényleg le vagyok maradva. Ennyi kis méregzsák járkál itthon, soha nem gondoltam volna. Azért azzal a súly/lóerő aránnyal tényleg lehet vitézkedni a városban. Még autópályán is bőven elég mindenre.
Nekem az 1-esből a 123D kellene. Mehet bele egy Hammann chip, és ujj jujj.Nem szeretem az erőszakot alkalmazni, egyszerűen csak kíváncsi vagyok arra, hogy ezeknek az embereknek mi jár a fejükben... Egyszer borult el az agyam, amikor hátulról összetörtek. Szerencsére ott volt barátnőm, aki lecsitított.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hát persze... Soha nem értettem mit keres a Suzuki-n a dupla kipuff. Néha-néha találkozok 1-1-el, eddig azt hittem, hogy utólagos design elem. Akkor most már helyén van. Azt hiszem a Bio Cup -ban is ilyenekkel mennek. Én meg azt hittem, hogy egy sima 1.3-as, még csodélkoztam is, hogy milyen tempót tud.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #17059 üzenetére
katasztrófa mit jelent?nekem a 12öt sikerült 10re feljavítani.mi is balcsn voltunk.nagy faxt jövök vasárnap este..az halál szépen kivetitöna sétányon megnéztem ma szépen hazacsorogtunk 130cal.szinte 50km.igjöttem együtt egy a4gyel, 123d.vel és egy alfa gta.val.furi sneki nem nyomja....
tourag, q7, s8...mind 130 tempomat.mindneki fél már a birságtól.sztóvla mi a katasztrófa.A nem lasuláűs a tárcsatulmelegedés miatt van ilyne időbe elfogadható.max veszel tuningféket,
Nekem teljesne jol ment most, csendesebb is lett a kikormolás miatt.
2 idiota kiamionossal találkoztam összesen.91gyel baxki kirántja a másik mögül lendületből....azt dikk billen a farakomány meg az utánfuto....és potn előttem 20m.rel hát kissé végső állomás érzésem lett.szerencsére nem votl smemi.de xar volt látni hogy nem kicsit kileng a cucc hátul...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
orvil
tag
bmw feeling, 4 izzo (elso index, hatso index, 2 angyalkaszem ) £70 font (~25 papper) ....
ilyenkor tudok utalkozni -
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #17065 üzenetére
az elsőben dupla nagyveztengely van, a másodikba megasquirt meg gondolom bővitett hf ill. veztengelyek. Mindenesetre rohadtul mennek
Láttam a teamswift-net-en egy faszi épített magas kompressziós gti-t, 12:1, kovácsolt dugók, gyári hajtókar, meg pár apróság. 180 lóerő lett -
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #17067 üzenetére
Ezek a dolgok engem is csábítanak, szívó benzineseket csak ilyen módon lehet tuningolni, ha nem akarsz rá feltöltést varázsolni.
De ugye egy sport vezérműtengely-hengerfejátalakítás-kovácsolt dugattyúk,hajtórudak,módosított szívócső kombo nem egy olcsó mulatság. És ehhez még át kell programozni az egész motorelektronikát.Annyit tudok, hogy egy 28i-n sport vezérműtengelyek beszerelése, szívócső módosítása, plusz erre motoroptimalizálás +42 lóerőt hoz, ami nem sok. Mivel alapból csak a motoroptimalizálás 11-14 lóerőt hoz.
Jah, és csak ha simán ezt megcsinálod, nagy eséllyel pár erőltetett km után leszakad egy szelep. Szóval ez minimalista tuning, és csak rossz vége lehet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #17069 üzenetére
Kifelejtettem az emelt benzinnyomást, 3.5-barrol mehet 4 fölé. De ugye ez se ilyen egyszerű...
Az autó ez után sokkal jobban megy majd, de kéri is az anyagot rendesen. Míg egy diesel chiptuningal majdnem ugyan ott vagy, és negyed annyiba sem kerül, fogyid sem nő.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Davidof92
senior tag
válasz Tomics #17068 üzenetére
ez egy 1980-as évek végén tervezett kisautó. Ha összehasonlítod az akkori ilyen méretű autókkal, meglepő eredmény jön ki (az más dolog hogy nálunk 2004-ig gyártották, 92-ben a japánok idehozták a gyártósort, mert nekik már nem nagyon kellett, de még gyártottak) Egy ladánál sokkal jobb töréstesztet ér el, bár azt meg 1960-as években tervezték
BMW001: A pc extrém tuning se olcsóbb olcsó hobbi nem nagyon van, mivel az ember úgy is eljut arra a szintre amikor már nem a pénz érdekli.
Viszont, 25i-be kisebb faragással belemegy a 90-es diesel főtengely (elvileg, nem tudom pontosan, lehet még a 92-es is) és akkor van egy 3+ literes szívómotorod, alacsony fordulaton nagy nyomatékkal. A köbcentit nem pótolja semmisem. (ezért is szeretem az amerikai motorokat, tudom, öreg elavult konstrukció hogy nyomórudas v8 hengerenként 2 szeleppel(bár a northstart motorok már dohc 4 szelepesek), de legalább van köbcenti, és brutális nyomaték. Anno a 8.2-es benzines tudott 400 lóerőt illetve 750Nm forgatónyomatékot . csak aztán a környezetvédelmi normák miatt lefojtották egészen 190 lóerőre meg 480? Nm-re.)[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #17070 üzenetére
kifogyott a szerkidő.
Csak isten ments, hogy valami megdögöljön a dieselbe mert az drágapénz. Egyébként a 90-es évekhez képest óriásit fejlődött a diesel technika. Ha a benzines fejlődött volna ekkorát, most 500 kobcentis 200 lóerős autókkal járnánk
találtam még egy GTi-t:[link]
amúgy élményautót lehet olcsón építeni, kérdés, megéri-e[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #17071 üzenetére
Pont erre akartam kilyukadni. Inkább akkor veszek egy 40i-t... Fogyiban ugyan ott lennék, és teljesítményben még előrébb, és lehet csak az átírásba kerülne a művelet. És az tuti bírja. Mert ugye nem csak a motor van, van váltó és kuplung is pl...
Ha meg maximalista vagyok, akkor M5, mert mit vesződjek egy sor 6 teljes átalakításával, feltöltésével. És abban benne van minden más is, ami kell a nagyobb teljesítményhez. Mint a teljes fékrendszer csere, plusz kuplung,váltó, mert egyik sem bírná. Egy komplett fékrendszer csere sem kis pénz, és a váltó átalakítása sem olcsó mulatság.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #17073 üzenetére
Csak abba nincs meg az öröm hogy te építetted. Lényegesen könnyebb venni egyet készen viszont igaz, hogy valószínűleg tartósabb, mint egy hegyezett motor.
én amúgy nem azért vennék nagy erős autót hogy örökké gyorsan hajtsak vele, hanem okosan kihasználva az erejét normálisan közlekedni, persze néha kell egy kis ideglevezetés, de csak amikor más nincs ott. -
KINKY_007
aktív tag
válasz Davidof92 #17074 üzenetére
Szvsz magyar utakra tök fölös nagyon erős autó. A totalcar-on is mindig beajánlják, hogy egy normális autó közlekedni, és egy másik pályára-vezetni. Én is szeretnék erre pénzt, időt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Davidof92 #17076 üzenetére
Én meg 400+le-re. 200 lóerő környéke még nem olyan nagy dolog (szívó benzinesnél), pláne, ha nehezebb a kaszni. Az a mókás, hogy nagyon hasonló áron van egy e39 M5 12 éves és a e90 325i 6 éves... Pont ez a dilemma.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17077 üzenetére
viszont a havi kiadasban atlagolva lesz egy 4es szorzo, azt erdemes az elejen belekalkulalni. E39 M5-ot 99.9%-os esellyel olyat kapsz, amibe durva penzt fogsz belecsapni ha tenyles M-es szived van, mert 1-2 arcot leszamitva (orszagos szinten) akik folyamatosan karbantartottak a masinaikat en embert nem ismerek, akinek jo allapotu gepe van, a nemetbol hozottak pedig inkabb a roncstelepre valok, mint az utcara :-D
mikor meg E39 M5-re vadasztam 1, azaz egy auto lett volna, ami befuto 50bol, de azt 2.5x annyiba akarta adni a gondos gazdi, mit amennyit ert.
az E60 M5-rol pedig inkabb nem irok, nem hiaba penznyelo a beceneve :-D
-
KINKY_007
aktív tag
Én is arra a következtetésre jutottam, hogy vállalható döntés egy 325i. A kíváncsiság kedvéért még körbenéztem evo, meg mps fronton is, de az más világ.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17079 üzenetére
jaja, jok azok a benzines 3asok, foleg a coupe-k, nekem iszonyat bejottek mindig, ocsem azokra hajt, de nincs ra penze, sajna az asszonynak nem tetszenek, pedig neki vennek szivesen, neki az uj z4 tetszik, arra meg aludnom kell parat, addig is egyedul propellereskedek.
-
KINKY_007
aktív tag
Nekem a kupé csak m-packettel tetszik-vagy eleve m3.
Amikor kijött az audi s5, a hátulját láttam kocsiból, mondom milyen szépen megcsinált 3-as kupé... A szedán meg eleve nem nagyon sportos sajna, szerintem egy 18-as felni sem nagyon mutat rajta, a gyári 16-os meg pláne.
A z4 viszont jól néz ki, érdemes a délutánokat is beáldozni, ha csak aludni kell rá!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17083 üzenetére
Melyik M5-öt?
Ma találkoztam egy sráccal, E46 M3-at kerget, előtte E36 M3-a volt. Azt mondja, hogy mindegyik autóval 10 liter körül lehet maradni, neki néha sikerült a 9 körüli átlag. Tempós haladásnál ez 12 lett. Belegondolva, az annyira nem sok, ha a teljesítményt nézzük. Motorikusan mind nagyin stabil, és neki egyébként sem volt vele sok problémája. E36-nál a kettős tömegű szétesett, az 110k volt. Ellenben a komplett kuplung szett 72k.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #17087 üzenetére
e39
4000 fontért vette, kicseréltek 2 toronycsapágyat, angel eye lámpát tettek bele, lefújták a motorháztetőt, kijavítoták a felniket és gól. Természetesen a 12 éves M5-nek motor-váltó-kuplung-kipufogó téren semmi baja nem volt .
(#17089) Gebriel : Ú tényleg, az is egy "vagyon volt", anno az mr2-nél még vettek újat...
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #17088 üzenetére
A 4000 font tök reális... A többi meg fene tudja. Szvsz E39 alapból nyűgös, mindig van valami baja, ugye a bonyolult elektronika, főleg egy fullos M5-ben. Motorral nem lehet nagy baj, csak a kerregés, ami zavaró lehet, de az nem hiba. 900k a javítása, aztán pár 10k km után újra előjön. A váltó és a difi már kényesebb, kuplung szintén, isminek 20.000km-enként cserés, és az nem aprópénz.
Sokkal összetettebb egy E39 ennél, én már csak tudom. ( )[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #17082 üzenetére
ugye hogy ugye a jo kis piros.
huu ebbe az adásba az ez e39 m5 csodás.a hangja fu de fain.nem értek angolul de azt hallottam aftermarket lámpákat raknak bele...na ha ott angliába egy m5be ilyet be mer rakni egy tulaj ugy gondolom akkor nem égő ilyet használni.pláne ha ezt egy adás keretein belül teszik.
ahogy a generátort szétszedte az durva....
10éves autoknak más országba nyugatra semmi értéke nincs piti pénzért adják az ujhoz képest.kb 6-7 év ami után drasztikusan eszik az ára.épp néztem elöző 6os 645i cabrio.....azért valljuk be fel lehet vele "vonulni" és megnézi mindenki még mindig....és 6.5ért van bele nem 2db......ja és 8 éves.
lenne pénzem ilyet vennék."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17090 üzenetére
£4000-ert egy normalis 530i-t kapni ebben az evjaratban, de M5-ot nem, max motor nelkul, foleg nem ebben az allapotban :-D
csunyan lelakott M5-ok vannak 5.5-tol, de azokat a "hidegen padlo a haz elol" meg az "50ezrenket olajcsere" tipusu 25 eves pakik hajtjak, akiknek meg benzinre sincs penze, £10 fontokert tankolnak, hogy a varos kozepen tudjanak kicsit csapatni. -
orvil
tag
szerettem volna olyan csaladban szuletni (de igy csak egy 6 evesre futotta)
bar ha jobba belegondolok, nincs okom panaszra, mert mikor alt 2.-ban jo lett a bizim, kaptam 1 par bmx gumit a bringamra, tudni kell ertekelni mindent
-
KINKY_007
aktív tag
Mi is néztük nagy szemekkel, de mondta a srác, ha mennek a tengerre hajózni, akkor ott meg ők érzik csórónak magukat...
Az új BMW elég drága jószág, de használtban is jó dolog.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
aero.
veterán
Már rendelhető a 114i.
102 lovas, 1.6 turbó. 5,9 milliós alapárral.180Nm / 1100 rpm ... ami érdekes, hisz ott még elvileg kialakulóban van az olajnyomás.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17097 üzenetére
jaja, sajnos vannak meg csunyan szegeny retegek felettunk :-D
nalam akkor volt csorofeeling, mikor egy szinten a 30as eveiben jaro sraccal meloztunk egy helyen. igaz, neki 18 evesen mar szerverfarmja volt a garazsban, de UK-ban kevesebb erofeszitessel kis szerencsevel hamar csunya penzeket lehet osszehozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Apple notebookok
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest