Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz dízelracer #15706 üzenetére

    Az összehasonlításod már ott megbukott, hogy épített vs. széria, érzed az iróniát? :( LOL, szánalmas vagy ezzel a hsz -el. Mi van, nyomta a csőrödet? Gallardo nem arra való? Hanem mire vazzeg? Száguldásra, és mindenhol, autópályán is. Ha elmondanád egy Gallardo tulajnak, hogy az autója nem való pályára, akkor körbe röhögne. :DDD A fékek, futóműve nem számít ilyenkor, áttétele közel azonos. Teljesítményre ugyan akkora, és sokkal könnyebb, ne magyarázd már a bizonyítványt. Nagy rakás szar az a V10, ez az igazság.
    És ne linkelj ide ilyen szar füstölő szemétdombokat, senki nem kíváncsi ezekre az ipari hulladékokra. Ezeket már bezúzni sem lehetne, mert jóformán 1 kályhából, meg funérból vannak összerakva. :C Népautó rulz. :)) Épített BMW -s videkkel gyere, azok legalább rendes üzemanyaggal mennek, és egy kategóriában vannak.

    Az R35 legalább autó, nem valami konszernes vacak. De továbbra is tájékoztatlak, hogy az M5-M6 széria, utcára készített családi/sport coupe. Nem versenypálya szörnyeteg.
    Tojok rá mit csinálnak a pályán, csak a motor érdekel. És abban a bajorok a legjobbak, évről évre kiderül, és a vidikből látszik is, pont azért mert lezúzza az ugyan olyan erős, és sokkal könnyebb versenypálya szökevényeket, ha gyorsulni kell. De autópályán az sem eszi meg az M5-M6 -ot, csak pályaversenyen. ;)

    Amíg az F1 -ben voltak, a BMW -é volt a legerősebb erőforrás, főleg a V10 -éréban volt nagy a fölényük. Aerodinamika terén nem tudtak nagyot alkotni, először a Williams oldalról, aztán gyárilag sem. De az Audi meg sem merte próbálni ezt a műfajt, így nekik maradt a Le Mans. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák