- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxy27
aktív tag
Hat emberke kellene hozzá. [link]
A demokrácia azt jelenti, hogy mindenkinek lehetősége van a híd alatt aludni!
-
flymi
addikt
Kértem egy termékre visszatérítést, a mert túl régóta van "processing" státuszban. A szállítási határidő (shipment deadline" 02.27 lett volna. Hol találom az üzenetet amit elküldtem?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Topikgazda
Azt nem látod, a vásárlásnál az Order Status oszlopban van az aktuális állapot, ha elfogadták a kérést akkor ott az Order canceled lenne.
A felület ahol ezt el tudod küldeni az Összefoglaló, 3. Kapcsolatfelvétel kérdések és problémák Téma: Order&Tax, Cancel order és a Processing time is too long vagy No longer needed. Gondolom ezek közül volt vaélamelyik[ Szerkesztve ]
-
mokus18
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy terméket a BG oldaláról.
Kérdezném, ha megérkezett hozzám a rendelt termék, utána a BG oldalán van teendőm?
Köszönöm
Mókus -
lac14548
aktív tag
Mit jelenthet a következő hibaüzenet a fizetésnél?
Próbálok részt venni a csoportos vásárlás 3 forintos játékban, de fizetéskor a következő hibaüzenetet kapom:Sorry, paying failed,for you changed something in your shopping cart during the payment process, please try it again.
Paypal-rol szeretnék fizetni. A kosárban más áru nincs.
/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...
-
Flashy
veterán
válasz lac14548 #8416 üzenetére
akkor szokott előfordulni ez az üzenet, amikor böngészőben és mobilon, vagy csak böngészőben de két független ablakban egyszerre használom a weboldalt, egyikben elindítok egy vásárlást, de még a fizetés előtt változtatok a kosáron a másik ablakban. akkor is bedobja, ha nem azt a terméket érintette a változtatás, amit mindjárt fizetnék, hanem hozzáadtam egy másikat, vagy egy másik termék mennyiségét változtattam. a háromforintos lottó is egyfajta vásárlás, ezért jön ugyanaz a hibaüzenet. böngésző cache és cookie ürítés, kosár kiürítés minden eszközön, kilép-belép, ezek közül valaminek meg kéne oldania, ha nem, akkor várjál, hátha megjavítják, addig se leszel szegényebb 3 forinttal
-
Vikusz77
tag
válasz vegyszer #8372 üzenetére
Ugyanez a problémám.
Az androidos tableten eddig gyűjtögettem a 20 pontokat a facebook megosztással, pár napja viszont eltűnt a megszokott gomb, helyette caak egy 15 pontot ígérő van (négyféle megosztási lehetőséggel: facebook, meg másik három közösségi felület), de valójában megosztáskor csak 5 pontot ad. A telefonomon nincs változás, ott megjelenik a 20 pontos facebook gomb most is.
Mitől lehet ez? -
Beni2360
félisten
válasz Vikusz77 #8419 üzenetére
Nem minden terméknél van a face megosztási lehetőség. Én is tapasztaltam. Menny egy kicsit mélyebbre az oldalon és ott már van.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Vikusz77
tag
válasz Beni2360 #8420 üzenetére
Valami másról van szó.
Minden terméknél az a helyzet, amit írtam.
És csak a tableten (a telefonomon minden OK).
Eddig ott volt a tableten is a 20-as fészbúk gomb, most meg helyette ez az elvileg 15 pontos van, ami 5 pontot ad valójában.
Nem értem, hogy miért van ez.[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
válasz Vikusz77 #8422 üzenetére
Nekem még mindig ott van tableten a face 20 gomb. Tegnap is csináltam és most is ott van most csináltam. Igaz már régen frissítettem, ott van az oldalán, hogy chek új fw 5.19.1 lehet, hogy ott már elvették.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
flymi
addikt
Mennyi idő kábé míg visszatérítik a pénzt törölt rendelés után? (Kifutott a szállítási határidőből, refundot kértem)
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kaszibat
tag
Nekem egy hónapja nem küldik vissza a pénzt. Már a paypal bevonásán gondolkodom. Egy hónappal ezelőtt rendeltem tőlük egy fejhallgatót majd töröltettem a rendelést, de azóta sem jött vissza a pénz. Már kétszer kérdeztem rá, hogy mi van, erre a szokásos sablonos megnyugtatás, hogy 24-48 órán belül visszautalják, de nem.
-
Topikgazda
-
-
vegyszer
addikt
válasz vegyszer #8432 üzenetére
Valószínűleg a 6-os banggood app hozta el ezt az újítást, hogy 5 pontot ad naponta a 3x5 pontos ígéret helyett. Legalábbis nekem.
Az ötös főverzió (igaz karácsonyi az ikon) de 20 pontot ad."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
draco31
veterán
Hali!
Erről a Bakeey márkáról mit lehet tudni? Vehető?
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
blash
tag
Annyi fejlemény történt, hogy ma ideért a tablet. Véletlenül eu priority line-nal rendeltem a priority direct mail helyett. Nem tudom, hogy csinálták, vagy hogy eltér-e bármiben a két szállítási mód a másfél dolláron kívül. Más csomagot vártam mára, meg nem is számítottam rá, hogy megússza a vámot, cserébe a szomszédnak adta a be a postás, mert elnézte a házszámot, bár előtte még fel is hívott, hogy van-e itthon valaki...
A dobozon nem volt már rajta a celofán, ami érthető, mert a globalnak nevezett verziót kértem, így már a bootolásnál ott virított az unlocked felirat. Kerítek is rá xioami.eu romot.
Csomag állapota: Átvétel
Célállomás: Magyarország
2019-03-07 08:32 Allocated to postman
2019-03-06 04:46 Országos Logisztikai Központ, Submittal for redirecting or returning
2019-03-05 21:05 Országos Logisztikai Központ, Submittal for redirecting or returning
2019-03-05 14:51 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Forwarding to domestic delivery network
2019-03-02 09:43 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Receive item at office of exchange
2019-02-26 23:35 International office of exchange, Consignment departure
2019-02-26 23:35 GBASMA, Send item abroad
2019-02-25 14:37 GBASMA, Insert item into bagSzármazás: Hollandia
2019-03-07 07:32 The item is at the local sorting centre
2019-03-02 08:43 The item has been processed in the country of destination
2019-03-01 10:49 The consignment has arrived in the country of destination
2019-03-01 10:49 The item has arrived in the country of destination
2019-02-25 16:30 The item is on transport to the country of destination
2019-02-25 13:37 The item is at the PostNL sorting center
2019-02-25 13:37 The item is processed at the PostNL sorting center
2019-02-21 08:16 The item is pre-advised
======================================
Powered by www.17track.net -
Topikgazda
Igen eltér, azért szoktuk az eu priority line-t fizetni, hogy biztos EU-n belüli legyen a szállítás.
De te fordítva írtad eredetileg: mert Priority Direct Mail-lel rendeltem, nem pedig EU Priority Line-nal.
De ha PDM-et fizettél, akkor itt is EU-n belülről küldték, a kiindulási hely akkor nem EU Warehouse volt?[ Szerkesztve ]
-
blash
tag
Elírtam picit, vagy már nem is értem, mert most néztem meg újra a rendelést, s ez van ott:
Shipping Method: Priority Air Mail
Ship From: HKMíg a tabletnél most ezek a választható szállítások:
Priority Direct Mail Free shipping 6-14 business days Tracked
EU Priority Line US$2.22 7-15 business days Tracked
Air Parcel Register US$2.30 7-35 business days Tracked
EMS Express Mail Service US$18.06 7-15 business days TrackedJa, azért írhattam előbb a pdm-et, mert ránéztem a termékoldalra, s onnan vettem ezt, s akkor nem tűnt fel ez a különbség.
A csomag feladóján egy holland cím szerepel, nincs nyoma kínainak.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Küldtek ma egy elég érdekes emailt:
Dear Banggood customer,
Thanks for your support.
We are glad to inform you have took part in the cash back activity successfully, so that we have sent you 2% cash from all the 3 orders.
However, due to a system error, the actual amount credited was more than the original amount we should return to you. Therefore, we will deduct all the amount we have sent you before and return the correct amount to you again. You will receive it before 2019-3-12.
We sincerely apologize for any inconvenience caused by this error.
If you have any questions, please feel free to contact us.
Best regards,
Banggood Team1. A címben megírt rendelési szám alatt tulajdonképpen egy darab terméket vásároltam.
2. Nem fizettek semmiféle pénzt "vissza".Ez most mi akar lenni, mit akarnak tulajdonképpen? Nem értem...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Topikgazda
3 vásárlásról van szó, ami után adtak volna 2% visszatérítést, nem pedig egy vásárlásban 3 termékről írtak. Ha nem volt mostanában 3 egymást követő vásárlásos x időn belül, akkor megint valami hiba van a rendszerrel, akkor tekintsd tárgytalannak.
Majd kapsz valamennyi visszatérítést valószínűleg a BGpay-re vagy akárhova. -
bajtokarpi
őstag
battletag: bossi#2666
-
kBruce
csendes tag
válasz bajtokarpi #8442 üzenetére
Szia. Válaszd a Priority Direct Mailt és tegyél neki egy Tariff Insurancet! Úgy láttam, hogy EU Priority Line nem játszik.
-
Topikgazda
válasz bajtokarpi #8444 üzenetére
Én inkább az EU Priority line-t javaslom, ha rendelkezésre áll. A másik nem garantált.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest