- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
de ugye nem tévedek nagyot, ha azt gondolom, hogy vannak játékok, ahol kevesebb a diff?
ill. a +130% az azért érdekes, mert az effektív sávszélesség "csak" +100% (ha annyi ). ezek szerint az AoS szolidan bedönti a 290X memória-alrendszerét?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kisebb felbontáson igen.
Az AotS brutál extrém terhelés. A sávszél nagyon kell neki, de nagyon díjazza azt is, ha az architektúra hatékonyan képes egymás mellett futtatni több compute pipeline-t. Manapság erről azért nincs semmi, mert nincs olyan játék, ami két pipeline-t egymás mellett futtat, erre most jön egy, ami 1 grafikai mellé 7-9 compute pipeline-t is odapakol. Ebben nyilván a GCN új verziója erősebb, mint a GCN2.
(#4299) players111: Májusban opció. De maga a hardver kész, csak az AMD nem akar külön rendezvényt tartani a hardvernek és a szoftvereknek. Nem csak új GPU jön, hanem egy új API is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
azt ugye tudod, hogy ezt a hsz-t most elmentem, és a 390X tesztek megjelenése után visszatérünk rá?
ha az összes dolog igaz, amit a Fijiről írsz, akkor az a GPU valami példátlan műszaki csoda lesz. örülnék neki, ha úgy lenne, de megmondom őszintén, nehezemre esik elhinni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#35434496
törölt tag
Best buy [link]
EVGA GeForce GTX TITAN X Hydro Copper 12GB 384 bit GDDR5
$3,199.99
Approx HUF917,954.68[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Innen folytatva.
Az FX-es példa a pH!-n minden egyes új generációnál feljön valamilyen ürüggyel. Sorolom:
- 8800GTX vs HD2900XT: szar a G80 geometry shader throughputja -> nV-n 1 év múlva minden szar lesz
- 9600GT vs HD3850: kevés az ALU a G92 / G94-ben -> nV-n 1 év múlva minden szar lesz
- GTX280 vs HD4870: a DirectX 10.1 hatalmas gyorsulásokat hoz -> nV-n 1 év múlva minden szar lesz
- GTX480 vs HD5870: a Ferminek nem lesz HW tesszelátora -> nV-n 1 év múlva minden szar lesz. Ez később átfordult úgy, hogy a Terascale a létező legoptimálisabb architektúra játékra.
- GTX580 vs HD6970: ... na jó, itt kivételesen nem volt
- GTX680 vs HD7970: a Keplernek nagyon alacsony az egy ALU-ra vetített sávszélessége -> nV-n 1 év múlva minden szar lesz
- GTX980 vs R9-290X: a Maxwell rengeteg tudást beáldozott a teljesítményhatékonyság érdekében -> nV-n 1 év múlva minden szar leszHa nagyon cinikus akarnék lenni (márpedig miért ne akarnék? ), akkor azt mondom, hogy előbb-utóbb most már statisztikai alapon be kell jönnie ezeknek a jóslatoknak. De realista megközelítésben inkább azt mondom, hogy ez a helyzet csak annyira analóg az FX-ekkel (ahol amúgy volt egy ismert kapacitásbeli bottleneck), amennyire annak akarjuk látni. Ill. továbbra is fenntartom, hogy az AMD még esetleg be fogja szívni a monolitikus setupját.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
HSM
félisten
Szép felsorolás, egyben vicces is. Persze, a jó értelemben.
-A G80 Geometriás marhaságán már akkor is csak kajánul mosolyogtam.
-A 9600GT-n tényleg kevés volt az ALU, és hamarabb kukázódott, mint egy 3850.
-A GTX280 is mókás, azok is amúgy jó cuccok voltak (mégha én be is szívtam az instabil használhatatlan driverével )
-A Ferminél én nem emlékszem ilyesmire... Ott én a gondot az irgalmatlan fogyasztásban láttam, és az eszetlen árazásban, a GPU amúgy technikailag kitűnő lett, csak hülye lettem volna másfélszeres áron olyat venni az 5850 helyett...
-A 6900 szvsz nem volt a legjobb széria az AMD-től. Sokat fogyasztott, és valahogy a sebessége se volt kellően meggyőző. Ott én simán 580-at vettem volna. (Szerencsére akkor még semmi szükségét nem éreztem az akkori 5850-em fejlesztésének.)
-A GTX680 esetén a mai napig kissebb csoda számomra, hogy így állja a sarat. Ettől függetlenül manapság elég szivacs már a 2GB memóriája, a 7970 szvsz sokkal jobb választás volt, aki akkor emellett döntött.
-A 980 miatt amúgy személy szerint kevésbé aggódom, mint a 970 miatt. Bár a 980-ason is simán viszanyalhat még jópár megoldás.AMD téren amúgy jogos a monolitikus setup, mint hátrány. Főleg a 290 esetén limit, ott nem sikerült tökéletesre elvileg a munkamegosztás a 4 setup motor között, de elvileg a Tongában már javították a dolgot.
Én mindenesetre azt mondom, izgalmas időszak elé nézünk, ami a VGA-kat illeti az új API-kkal.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tudom, hogy nem gyártógyalázós dolog, de érdekes.
Emil Persson felrakott egy borzasztóan jó sample demót az oldalára. [link] - itt töltsétek le. Kérjetek fullscreent és natív felbontást, illetve max MSAA-t, ami 8x. Nézzétek meg mi történik az fps-sel, ha az F5 és az F7 billentyűvel a Clustered Forward (nem igen alkalmazzák még) és a Classic Deferred (eléggé elterjedt) leképző között váltogattok. Ennyit számít az algoritmus!
Jó szórakozást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a szép ebben, hogy itt mindenre vonatkozik a gyorsulás. Persze valamennyire meghatározza az architektúra, hogy mennyi lesz az extra, de az biztos, hogy mindenen extra lesz. Ráadásul erősen két-háromjegyű százalékban.
Ezért írok sokszor ezekről a leképzőkről, mert egy csomó motor leragadt a klasszikus deferrednél, aminél ma már sokkal gyorsabbak vannak, és ugyanarra a minőségre képesek.
Ha megnézed a játékokat, akkor alig van olyan, amely mozaikos koncepciót használ. Klasztereset pedig nagyítóval kell keresni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
odorgg
addikt
Benchmarkot is csináltam
Clustered Forward:
2015-03-25 22:44:45 - ClusteredShading
Frames: 93525 - Time: 40415ms - Avg: 2314.116 - Min: 1943 - Max: 2813Classic Deferred:
2015-03-25 22:45:40 - ClusteredShading
Frames: 19062 - Time: 56207ms - Avg: 339.139 - Min: 189 - Max: 459Durva különbségek vannak az biztos.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
rocket
nagyúr
280 1124/1450, FHD, 8xMSAA, 4 kort futott a feny:
2015-03-25 23:10:23 - ClusteredShading
Frames: 6572 - Time: 24960ms - Avg: 263.301 - Min: 242 - Max: 2742015-03-25 23:10:55 - ClusteredShading
Frames: 29187 - Time: 19048ms - Avg: 1532.287 - Min: 1460 - Max: 1578Tekercseknek kellett par perc amig hozzaszoktak a terhelesehez, es az egerke tavozott beloluk
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
a pontos számok ugyanezzel a módszerrel (GTX660, 980/1033/1500):
Deferred:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
4534, 25953, 156, 184, 174.700Clustered:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
12836, 19047, 649, 687, 673.912Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rocket
nagyúr
Azt tudni kell Humus-rol, hogy regebben az ATi-nal dolgozott, mielott az Avalance Studioshoz (Just Cause) szerzodott, csak meg mielott valaki messzemeno kovetkezteteset vonna le a teszt programbol
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
Laja333
őstag
Érdekes a helyzet.
Mondjuk már fullhd-n is a 980 nyakán van a 290x. Mi lett a 780ti-vel?
-
Laja333
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...