- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz Kolbi_30 #40101 üzenetére
Ebbe a táncba a topicjában sem megyek bele egy ideje.
NV driver probléma listán szerepel a dolog fél féle, plusz Abu is driver oldali fordítót említ szóval én is ezt írom, ennyi.
Lehetne linkelgetni h AMD kártyákkal is CTD-zik, illetve lehetne boncolgatni a Div1-et is amiben szintén a megjelenés óta határ szar a DX12 és igen, az AMD kártyámmal is az volt. Nem, nem teszem. Driver oldali kulimász, legyen, mint írtam, legkisebb gondom.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yutani #40098 üzenetére
Semmi baj nincs vele. Maga az API tényleg nagyon átgondolt, meg a Vulkan is, nagyjából 95%-ban ugyanaz, mindkettő. Kicsit bonyolultabb a Vulkan a memóriamenedzsment tekintetében, ami abból adódik, hogy a DirectX 12 az már teljesen bindless, de ez igazából nem vészes, annyit jelent a program oldalán, hogy kb. pár száz sorral hosszabb lesz egy Vulkan leképező memóriamenedzsmentje.
Ami fontos a fejlesztők tekintetében, hogy ha vesznek valami általános motort, pl. Unreal Engine 4 vagy Unity, akkor azt az explicit API-t használják, ami nagyobb támogatást élvez. Mindkét esetben a Vulkan az, ha viszont DirectX 12-t használnak, akkor ami nincs megírva ezekben a motorokban, azt írják meg, vagy ott az AMD-nek a MA header, és akkor elég a copy-paste is.
A meghajtóknál pedig nem igazán éri meg játékspecifikus fordítót csinálni, mert ezt egy programverzióra rá lehet optimalizálni, de amint kap az alkalmazás egy frissítést, rögtön hasztalan lesz minden módosítás, és írni kell egy újít, vagy jönnek a crash-ek. De ennek nem az API vagy a játék az oka, hülyeség +4-6%-ért ilyen optimalizálásokat csinálni, amikor havi egy alkalommal van frissítés az egyes online játékokhoz. Lehet, hogy az a +4-6% teljesítmény a tesztekben jól mutat, de a gyakorlatban csak probléma lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Kolbi_30 #40101 üzenetére
A Pascal sem kamu DirectX 12. A Pascal architektúra problémája ennél az API-nál az, hogy bizonyos erőforrásokat el kell szeparálni a memóriahalmazokban, míg a Turingnál, illetve a GCN/RDNA-nál erre nincs szükség. Ez a memóriavezérlés tekintetében problémás, mert utóbbira érdemes optimalizálni, az előbbit pedig csak lekezelni, viszont ha ezt a problémát csak kezeled, akkor az gond a Pascal teljesítményére, mivel ilyenkor az történik a kódban, hogy az egyes erőforrások a leíróhalmazokban kerülnek, csak a szeparálás miatt több ilyen lesz a kelleténél. Emiatt van az az ajánlás, hogy az erőforrásokat ne is rakják a fejlesztők leíróhalmazba, hanem dobják be a root signature-be, de ugye ez nem olyan egyszerű, mert a root signature-t nem buffer viewekre találták ki, tehát számos formátum így nem is támogatott, vagyis végeredményben a leíróhalmazok alkalmazása elkerülhetetlen. A problémát tehát ezek idézik elő, és ezt kell kitesztelni a Pascal esetében. De ha ez a kód nem jó, akkor instabil lesz a Pascal. Viszont maga az API nem instabil, eleve nem is támogatja azt, hogy a buffer viewek a root signature-be kerüljenek, ezt csak beleerőszakolják oda a fejlesztők, csak ezt a Microsoft nem ajánlja, mert nem erre tervezték az API-t. Inkább érdemes elviselni, hogy a Pascal lassul a leíróhalmazokba pakolt buffer viewektől, mert az igazodik az API működéséhez. Az újabb játékok, például a Control már ilyen. No persze ott meg a barrierek és a szinkronizálás van elcseszve, ez a másik problémás rész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Huh jól néz ki ez az új dizájn
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Crytek
veterán
Ismét egy 4K sebesség bajnok játék...
https://www.techpowerup.com/review/borderlands-3-benchmark-test-performance-analysis/4.html
Next PC Upgrade: 2022
-
Rengeteg kártya jó még a mai napig, csak a fent említett játék lett iszonyatosan elb*szva technikai szempontból. Szóval a Borderlands 3 alapján véletlen se ajánlott bárminemű következtetést levonni.
Az is vicces, hogy a Polaris-ok nem voltak hajlandóak működni (Crash felirat), még a 8 GB-os verzióknál is, vagyis nem a VRAM mennyiség volt ott a probléma, hanem a DX12 mód egy rakás trágyadomb ebben a játékban.
A performance mindkét leképzőnél egy rossz vicc. Vega64/GTX1080 kell a FullHD/60fps-hez? Ez az iskolapéldája hogy hogyan nem szabad PC portot csinálni.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #40113 üzenetére
Úgy néz ki, hogy a memória kezeléssel van valami baj, ami a Polarisokat nagyon sújtja. A felbontás növelésével a 4 GB-os után a 8 GB-os Polarisok is kiesnek. 4k mellett pedig a 3GB-os 1060 is kiesik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #40114 üzenetére
[link] - ezen ne csodálkozzunk, az Unreal Engine 4 DirectX 12 leképezője sok szempontból nagyon elavult. Az Epic a Vulkanba rakja a pénzét, és a DirectX 12-t nem fejlesztik vele, vagyis ezt a licencelőknek kell megcsinálni. Ha erre nincs erőforrás, akkor inkább ajánlott a Vulkan leképezőt használni, mert azzal foglalkozik az Epic.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
-FreaK-
veterán
válasz huskydog17 #40113 üzenetére
Ráadásul a TPU még mindig csak átlag fps-re tesztel, ami egy vicc és az alapján nem is érdemes messzemenő következtetéseket levonni, viszont ha meg mérték volna a 1/0.1% low-t is, akkor gyanítom még csúnyább lenne a kép.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yutani #40116 üzenetére
Van egy rakás shaderjük HLSL-ben gondolom. Azért bizonyos HLSL kódokat SPIR-V-re fordítani még mindig nem túl kedvező.
Emellett a toolok tekintetében sokkal kényelmesebb a DirectX 12. A PIX pokolian jól összerakott fejlesztőeszköz, és az AMD, az Intel, illetve az NVIDIA is nagyon jól kezelhető vele. Vulkan API-n hasonló képességet a Renderdoc+RGP ad, de ez csak az AMD hardvereket támogatja. Az Intel és az NVIDIA hardvereit nem tudod mivel profilozni, fényévekre járnak az eszközeik a Renderdoc+RGP lehetőségeitől.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Hajdi
senior tag
Lehet zárni a topicot! NV nyert!
[ Szerkesztve ]
"The Man Who Sold the World"
-
Dtomka
veterán
[link] Pletykák a NAVI 12-ről és a NAVI 14-ről
-
GodGamer5
addikt
válasz Dtomka #40124 üzenetére
A sima 2060 és nem az 1660ti szintjére kéne jönnie az 5600(xt)-nek, mert az 5700 a 2070-en ellen lett kihozva.
Úgy látom maradni fog még egy darabig az 1070-em, mert 1660ti szintet az is hozza..."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Ghost Recon Breakpoint - ComputerBase Teszt
Ilyen borzalmas, inkább már katasztrofális performance-t még nem láttam játékban. Atyaég!
Ha az ember ki akarja maxolni a grafikát, akkor már FullHD-ben RTX2080 a minimum a 60fps-hez!Grafiaki Preset-et eggyel visszavéve (Ultimate-ről Ultra-ra) a legerősebb Navi (5700 XT) már éppenhogy eléri a 60 fps-t, míg NV oldalon RTX 2070 Super az ajánlott. Mindezt FullHD-ben.
A népszerű RX580/GTX1060 csak abszolút minimum grafikán tudja hozni a 60fps-t (még mindig 1080p).
Na ez az igazán siralmas.
Nem úgy volt, hogy ma már minden nagy cím explicit API támogatással jön? Csak mert az új Ghost Recon DX11 only, akkor most mi van? Látom az AMD gondoskodott arról, hogy ennél a játéknál csak a Navi rúgjon labdába.
Úgy tűnik itt már nagyon limitál a DX11, akkor ide miért nem hoztak explicit API-t?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #40128 üzenetére
Tippem: Mert jó még ez a régi engine hozzáállás..
Abban biztos lehetsz, hogy 2020 végén már elég sok cég az új enginejével készíti majd a játékait.
Itt meg legalább megvan az új 4K bajnok ami a legkisebb fpsben rejlik[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
GodGamer5
addikt
válasz huskydog17 #40128 üzenetére
Elvileg év végétől váltanak Vulkánra Ubiék. Addig marad a régi hulladék engine.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #40131 üzenetére
Ez a Grid is elég gyors 4K-ba... Vicces.. No nem baj legalább tudjuk hogy a 2080Tinél 2x erősebb VGA már ér is majd valamit 4K-ba..Várjuk
Next PC Upgrade: 2022
-
válasz Crytek #40132 üzenetére
?
2080Ti 2160p alatt hoz átlagban 65 fps-t worst case esetén. Miért kevés ez?
Napsütéses, száraz futamokon a performance sokkal magasabb ennél, vagyis a 2080Ti bőven jó 4K-ra az új Grid esetén.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #40134 üzenetére
Általánosságban. 380 ezerért nem vagyok kiváncsi a 30-40fpsre pl a Ghost Recon Bugtrough... stb
Next PC Upgrade: 2022
-
Kolbi_30
őstag
válasz huskydog17 #40134 üzenetére
Mer 60hz már buzis... 240 alatt nincs élet....
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
do3om
addikt
Amikor sokat játszottam és pl kijött a far cry, az akkori nem túl olcsó gépemen nem tudtam maxra rakni. Fizu és az alkatrészek átaránya hasonlóan alakult mint a mostani árak. Doom 3 alpha az 10 fps el ha ment, aztán sikerült a config fileval belőni 25-30 köré az már jó is volt. Na jó ez mondjuk nagyon kezdeti állapotú volt de álentős, csak amire kijött.... De biztosan van még sok ilyen példa.
Egy dolog viszont más volt. Ha jött egy várt játék ami akadt minden elérhető konfigon a grafika az brutális volt akkoriban és jókora ugrásokkal lépdelt.
Ez ma nincs meg, az alkatrészek sebbesége sokszorosan nő, a kapott látvány siralmas, egy helyben topogó.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Kolbi_30
őstag
Na igen. Most játszok pár új játékkal amikor időm engedi, de grafikai eloremozdulas nagyon nincs. A storykat se erőltetik túl...
Division 2 szerintem gyönyörű lett.
De tény 20 éve látványos volt a különbség grafika téren... Meg story téren isYou want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Persze, ez felhős stream szolgáltatás, mint a Ps Now vagy a Stadia, havi díjért akár egy telón is játszhatsz A kategóriás játékokkal.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
World of Tanks alá is jön Ray Tracing támogatás, ami viszont minden DX11 GPU-val működni fog!
Na erre kíváncsi leszek, érdekesen hangzik![ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
GodGamer5
addikt
Jön a 2080ti Super is.
[link][ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
KillerKollar
senior tag
válasz keIdor #40146 üzenetére
Biztos, hogy elírás, nézd meg a promóciót: Október 16.-ig beváltható. Hogy váltanád be a mai napig a promó kódot egy olyan kártyára ami még nem is létezik? Amúgy már javították a honlapon, a mai naptól fogva meg asszem CoD-os promóció van azon meg szintén nem szerepel, úgyhogy tuti elírás. Állítólag jövő év első felében itt az Ampere, nem lenne sok értelme ennyivel előtte kiadni egy RTX 2080 Ti Supert.
-
félisten
válasz KillerKollar #40147 üzenetére
Sok mindent nem tudni az Ampereről, lehet a desktop vonal nem is az lesz nevezékben, hanem esetleg a Tesla új vonulata lesz .nagyjából a Turing RTX kártyák debütálása előtti pletykákból semmi nem lett igaz.
Persze örülnék, ha igazad lenne.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz keIdor #40149 üzenetére
Sok pletyka van, konkrétumot senki nem tud. Bármilyen forgatókönyv elkepzelheto.
Volt szó 8nm rol is, meg vegyes GPU családról, 12 és 7 nm keveréssel, meg Turingbrefresrol is, ami simán elég lehet a Navi ellen akár, meg persze 7 nm is fent áll.Samsung es/vagy TSMC. Név is szerintem változni fog, Ampere is egy kérdőjel. Szóval semmi konkrétum.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest