- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #30048 üzenetére
Nem értem, hogy miért ők a szemetek. Úgy gondolták, hogy az a minőség, amit a Studio Wildcard lerakott egy fos. Részben az egyiptomi Instinct felelt számos programozási munkáért, viszont a Microsoft fogta magát és magára vette ezt a terhet az Xbox One-ra vonatkozóan. Mivel ennek minőségbiztosítási célja volt, így nyilván a fejlesztők sem ellenkeztek. Ezután ezt a verziót megkapta a Windows Store is.
Megtehette volna a Valve is, hogy odaáll és azt mondja, hogy technikailag híg fos, amit csináltok, így átveszem tőletek, hogy a Steam-re kikerülő port értékelhető minőségű legyen, de nem tették meg.Bár az áruház fenntartója kismértékben felel a partnerek minkáiért, a Microsoft valószínűleg úgy gondolta, hogy az ARK nem üti meg a minimum mércét, ezért besegítettek. Ez miért paraszt lépés? A saját pénzüket tették fel a Windows Store portra, ami ráadásul semmivel sem drágább, mint a Steam port.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz Yutani #30052 üzenetére
" hogy a vásárlóknak biztosítottak " Nem rohadtul nem biztosítottak. MS Store-ban NINCS pc-s vásárló fel kéne fogni a rohadék MS-nak.... Nem steam-es százerzres meg milliós számokról hanem pár ezer emberről lehet szó akik ott képes bármit vásárolni.
Nem véletlen nincs egy kósza szó sem ejtve ebből meg abból az ms cuccból mennyi fogyott a pc-s store-ba..Én sem égetném magam olyan számokkalNext PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #30053 üzenetére
Ugyanúgy kiadhatja a fejlesztő az UWP-s verziót a Steamhez, amint a Valve beépíti az UWP támogatását a platformba. Nem először látnánk külső áruházhoz való linkelést, lásd UPLAY az Ubisoft címeknél. Az nem a Microsoft hibája, hogy egyedül ők tartották fontosnak a minimális optimalizálást. Mondhatták volna azt is, hogy elég nekik is a gyenge minőség, de gondolom van egy minimum elvárt színvonal a saját értékeik szerint, amit megcéloznak.
Nem az ARK az első, ahol a Windows-Steam párosításnál van jobb. Lásd Mad Max és a Warhammer 40,000: Dawn of War III, ahol a Linux-Steam párosítás gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
"Az nem a Microsoft hibája, hogy egyedül ők tartották fontosnak a minimális optimalizálást." Igen kvantum brék esetében is is látható volt a Store jótékony hatása... ja nem!
Ha az párszáz ember jelentene valamit a piacnak azt mondanám ők csinálják...de hibahatáron se jegyzik a pc-n a storeba vásárló embereket...Bármennyire is erőlködik a MS..
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #30055 üzenetére
A Quantum Break a Remedy játéka volt. Az MS abba nem avatkozott bele. Nekik csak a PC-Xbox exkluzivitás kellett.
Nem az ARK az egyetlen cím, amit felkaroltak. Számos UE4-es játéknál segédkeznek az Xboxra portoláson, és világos, hogy ezeknek lesz majd egy PC Windows Store változata is. A Microsoftnak ez nem akkora teher, mert nagyon ismerik az UE4 problémáit, és tudnak rajta segíteni a tapasztalatukkal.
Aztán, hogy értékeled-e ezt a hozzáállást, vagy azt a portot vásárolod, amelyik nem kapott ennyi figyelmet már a te döntésed lesz. Nem fogják rád kényszeríteni a jobb verziót, de a saját minőségbiztosítási elveik miatt megcsinálják a "master race" PC-s rétegnek. Neked ebből hátrányod nem lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cskamacska
addikt
Na, ácsi.
Nem úgy van a dolog, hogy a MS tart magánál egy saját DX12-re optimalizált Unreal Engine 4 változatot, amit most az ARK fejlesztőinek kegyeskedtek átengedni beépítésre szigorúan csak az UWP / Xbox változatokba, esetleg még kivételes jóindulatuk bizonyítékául tanácsadással és némi kódolással beszálltak a buliba?
Mert akkor miért az segítene, hogy az UWP app és a Microsoft multi szerver támogatást beépítik a Steam kliensébe (amik magukban semmit nem gyorsítanak sehol ), ahelyett hogy véget nem érő kegyelmük nem csak a Windows Store és a saját pénztárcájuk széléig érne , és az összes ARK tulajdonos felhasználó örömére minden más változatba is engednék beépíteni a saját UE4 optimalizációikat ahelyett hogy a fejlesztők maguk szenvedjenek a jó ég tudja milyen friss,
jó ég tudja milyen hatékonyanborzalmasan kihasznált mainstream UE4 változattal?Persze lehet hogy ott kallódik egy Gears of War fejlesztésből visszamaradt UE4 Hyperfast Steam Edition változat Gabe Newell mérhetetlen pénztárcájában, és csak merő rosszindulatból nem segíti meg a 100+ milliós bevételből senyvedő független játékfejlesztőket, ezt sosem lehet tudni.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #30057 üzenetére
A Windows Store pont olyan bolt, mint a többi. Maga az UWP verzió akármelyik áruházban üzemképes lenne, ha az adott áruház támogatná az UWP platformra írt alkalmazások futtatását.
Az meg nem olyan egyszerű, hogy elérhetővé teszi mondjuk az MS a saját UE4 kódját a fejlesztőknek, mert az a kód natívan Windows 10 komponensekre van fejlesztve, mindenféle legacy API támogatása nélkül, tehát marha sok idő lenne az egészet már szimplán Steamre portolni. Ez már csak azért is nehéz, mert az eredeti UE4 a sok támogatott platform miatt használ egy alapvető réteget arra, hogy ne kelljen annyi OS-t dedikáltan támogatni, és elég legyen magát a motort egy amolyan keresztrendszeres keretre ráemelni. Ez az alsó réteg az OS-ek és azok egyedi komponenseinek direkt támogatását megoldja, míg felette egységes lehet a kód. A Microsoft ezt teljesen kidobta, és náluk az egységes kód natívan UWP-t, DirectX-et, és egyéb Windows 10 komponenseket céloz. Ezért nem lehet rengeteg dolgot visszaműteni az Epic motorjába, annak ellenére, hogy a Microsoft is UE4-et használ.
Úgy képzeld el ezt az egészet, mint egy autót. Az UE4 egy szimpla utcai járgány, tök általános beállításokkal. Ezt az MS megvette, és átépítette egy versenygéppé. Sokkal gyorsabb és hatékonyabb lett így, annak ellenére, hogy maga a kocsi, főleg a motorja ugyanaz. Viszont az MS kocsija így már csak száraz aszfalton (Windows 10-UWP-DirectX 11.L-WDDM 2.0) üzemképes, míg a normál UE4 még megy esőben (Windows 7/8-Win32-Vulkan), sárban (Linux-Vulkan), hegyen (Linux-OpenGL), homokon (Android/iOS), bármin (képzeld ide, amit még nem írtam), de persze sokkal lassabban. De az MS sose akarja kivinni esőbe, nekik tök elég az, ha csak száraz aszfalton megy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
Nem mellesleg pl nem is találom az ARK-ot a MS Storeban pc-n.... Valami speckó neve van?
Next PC Upgrade: 2022
-
->Raizen<-
veterán
válasz Crytek #30055 üzenetére
Azért valamennyire árnyaltabb a helyzet ennél. A qantum broke steames verziója már teljesen jól futott gtx 970-en dx11ben. A dx12-es kód valamiért nagyon lassú volt az ms storeos verziónál. De Volt ez még így a forza horizon 3-al is. Csakhogy az a helyzet hogy kb 1 év alatt marha sokat javítottak rajta. high preseten is néha laggolt, de mostmár ultra preseten vajsima még a városokban is.
(#30062) Crytek: De lesz még példa nyugodj meg, ott lesz a forza motorsport 7 amit már elővételben is megéri megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz ->Raizen<- #30060 üzenetére
De a minőségi QB DX12-es portot meg leszarják.
Paranormal Cocktivity
-
Crytek
veterán
válasz ->Raizen<- #30060 üzenetére
Nem kell több MS Store példa mondom pc-n az nem piac...se a MS nak se másnak bármennyire is akarják...
Next PC Upgrade: 2022
-
"Az ARK fentebb ki lett beszélve. A Windows Store verzió lényegesen gyorsabb mindenen. Érdemes azt vásárolni, ha a Steam verzió teljesítménye nem elég."
Pontosan mennyivel gyorsabb a Store verzió? Sajnos nem találtam sehol egyetlen tesztet sem, ami a Steam és Store verziót hasonlítja össze sebesség szempontból. Tudnál légyszi linkelni ilyet?
#30054: A Mad Max steames verziójával abszolút semmilyen probléma nem volt, kiváló PC verziót kapott.
#30056: A Quantum Broke Store verziója egy totáli technikai katasztrófa volt, ezt mindenki tudja, nem véletlen jött a DX11-es Steam verzió, ami sokkal szebben futott a Store verziónál.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30065 üzenetére
A HPG-n volt róla szó, hogy a Microsoft UE4 verziója jó 50-60%-kal gyorsabb, mint az alap UE4. Ez ilyen nagy átlag. Bizonyos körülmények között kisebb a különbség, de esetenként akár két és félszeres is. Az ARK-ba ebből a verzióból emelték át az optimalizálást.
Ettől még a Vulkanon futó Linux verzió gyorsabb.
Egyáltalán nem volt katasztrófa. A Quantum Break azzal küzdött, hogy a legtöbb DX12-es játékkal ellentétben a fejlesztők nem hagyományos bindinget használtak, hanem elsőként rámentek a bindlessre. Azt sajnos nem tudták, hogy ilyen körülmények között nem működik az NV D3D12-es implementációja. Viszont AMD-n és Intelen jó volt a kód. Igazából már NV-n sem olyan katasztrofális, mivel azóta javult a meghajtó, de a régi implementációval tényleg nagyon szar volt. Ezért viszont nem a Remedy a felelős, ők csak jóhiszeműen kihasználták a D3D12 egyik fő újítását, bízva abban, hogy a piacon lévő hardverek hatékonyak vele.
A Steam verzió azért kapott DX11-et, mert az NV kérésére visszatértek az eredeti motorstruktúrára, mivel a GeForce egyszerűen nem alkalmas ezekre a modernebb bekötésekre. Emellett utólag kiderült, hogy a Steam verziónál minden gyártó külön paraméterezhette az effekteket, hogy ebből se legyen gond. Ezért van nagy különbség a képminőségben az egyes hardverek között.
Az meg, hogy szebben futott relatív. Intelen és AMD-n még mindig a D3D12-es verzió a jobb. Esetenként jelentősen.
Az nagyon tipikus egyébként, hogy a GeForce architektúráknak egyszerűen nem fekszik a bindless, illetve az a fajta motorstruktúra, amivel ez elérhető, mivel lezárja a hardverbe épített összes fast pathokat. Az Intel és az AMD architektúrák viszont pont erre vannak tervezve, memóriaalapú rendszerként működnek (az Intel ezt csak brute force-ból emulálja, de kétmillió slot van beépítve tehát az eredmény ugyanaz) kevés fast path, és kigyúrt általános pathok.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
->Raizen<-
veterán
Rog strix vega 64. Szerintem nem éri meg. Sokszor a ref-nél is lassabb 1-2 fps-el meg kb ugyan úgy melegszik meg olyan hangos mint a ref.
[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
válasz ->Raizen<- #30067 üzenetére
Hát ez így egy forintot sem ér.Ha ez igaz akkor a "custom hűtős majd megmutatja" elmélet el is bukott.
-
-
Raggie
őstag
Szerintem be lehetne lőni ezeket jóra, csak kicsit foglalkozni kellene vele. A gyári beállításokkal tényleg nem túl acélos.
Clint Eastwood FTW
-
Dtomka
veterán
válasz #85552128 #30071 üzenetére
Gyorsabb? Igen!
Én is DX11 ben játszom mert úgy több az fps. A DX12 miatt tettem be leginkább, mert lehet a jövő játékaiban már tényleg meg fogja hozni amire már várunk régóta, szebb és gyorsabb lesz mint a DX11.
(#30074) Szaby59
Nem sokat, de már lehet van jobb kártya mint a 1070....DX12 ben.
"gyorsabb picivel ha élményben rosszabb az akadozások miatt ?"
Az akadozás is meg fog oldódni előbb utóbb! De gondolom VEGA-d van ha ezt így kijelented....A BF1 most a korábbi Update miatt tréé, lagghegyek vannak, és a tegnapi javítás sem javította ezt a problémát.
De meg fogom nézni hátha DX12-ben változott vmi, pozitív irányba egy 1070 nel.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Dtomka #30073 üzenetére
Ööö mit érsz vele, hogy átlagFPS-ben (nem másban) gyorsabb picivel ha élményben rosszabb az akadozások miatt ?
Nesze semmi fogd meg jól, emiatt értelmetlen az összes DX12-es benchmark ebből a játékból.Szerk.: na látod ebből is látszik, hogy fogalmad sincs miért szar az a teszt
"Az akadozás is meg fog oldódni előbb utóbb! De gondolom VEGA-d van ha ezt így kijelented.... "
Meg persze 2016. október - azaz a megjelenés óta ilyen, de majd "előbb utóbb" biztos jobb lesz
Nem, ahhoz nem kell Vega, bármilyen kártyával tapasztalható milyen nagyszerű a BF1 DX12-es módja, kb. a legeslegrosszabb DX12-es implementáció, még a Tomb Raidert is sikerült pár hónap alatt kipofozni, ez meg nem is úgy néz ki, hogy egyáltlán foglalkoznának vele.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dtomka #30073 üzenetére
Nem igazán fog változni. A problémát a memória menedzselése jelenti. Egyszerűen egy csomó szemét keletkezik a VRAM-ban, mert rossz az allokációs stratégia, amit nagyon nehéz lenne javítani. Minél több memóriád van, annál jobb lesz a helyzet.
(#30074) Szaby59: A Vega speciális hardver a BF1 problémáját tekintve. A HBCC szegmens aktiválásával teljesen ki tudja kerülni azt a programhibát, ami az akadozásokat okozza. Direkt emiatt lett kifejlesztve a HBCC, hogy ha egy alkalmazásnál az allokációs stratégia valamiért problémás, akkor a hardver átvegye a vezérlést a programkódtól.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Vajon a Battlefront 2-nél már javítják ?
Szerk.: Ha majd jön egy min, 0.1%-os vagy frametime DX11/12 összehasonlítás Vegával és ki is mutatatja ezt akkor elhiszem, hogy kiküszöböli... Bár valamiért a HBCC alapból ki van kapcsolva a jelenlegi driverekben, szóval nem vennék rá mérget.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #30076 üzenetére
50-50%. Elvileg az alapproblémájuk az, hogy támogatni kell a WDDM 1.x-et is, ami kényszeríti őket nem kívánt döntésekre. Mert a BF1-et már úgy tervezték, hogy csak WDDM 2.0-tól fog működni.
Ezt már megnézték a fejlesztők a Vegával. Direkt rákérdeztem, hogy ezt a bugot javítja-e a HBCC aktiválása és az volt a válasz, hogy teljesen megszünteti a jelenséget. De azt is írták, hogy továbbra is dolgoznak azon, hogy a program oldalán is javítsák a vezérlés hatékonyságát a régebbi hardvereken.
Azért inaktív alapértelmezetten, mert a Radeon Settings default beállításait egyszer tesztelik Win7-re és Win10-re. Mivel Win7-re nincs HBCC, így ha az aktív lenne, akkor különálló tesztelés kellene, ami dupla idő és dupla költség. De amúgy a funkció működik. Az AMD mondta is nekünk, hogy ha nem hisszük el, akkor teszteljük nyugodtan aktív HBCC-vel az összes tesztjátékot. Meg is tettük, és nem tapasztaltunk hibát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
s.bala31
őstag
válasz ->Raizen<- #30067 üzenetére
Ez a Strix hűtés GTX 1080-on elég jól teljesít, de úgy tűnik a Vega kifogott rajta... Majd a "csodadriver" ezt is megoldja...
-
-
Petykemano
veterán
válasz #45997568 #30084 üzenetére
Az nvidia kártyák pár generáció óta gyárilag korrektül -
100-200mhz - húzhatók relatív fogyasztástöbblet mellett. Az amd kártyák ehhez képest már gyárilag határig vannak.feazítve, jóval kisebb mértékben lehet az AIB kártyát húzni és jóval nagyobb arányú foygasztásbeli árat kell fizetni érte.Valami Nvidiás kitalálhatta, hogy ah aib kártyák megváltják a világot. Ehhez képest az amdnél gyakran csak a vállalhatatlanul hangos hűtést cserélik az amúgyis túlpörgetett lapka fölött.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45997568
törölt tag
válasz ->Raizen<- #30085 üzenetére
Nice try, szoval megiscsak "zold gondolkodokra" lehet visszavezetni, akkor nincs tobb kerdesem A kerdesed elso felerol meg a modikat kellene megkerdezni ha ilyen kivancsi vagy
[ Szerkesztve ]
-
-
Milka 78
nagyúr
válasz #45997568 #30084 üzenetére
Rupszi,ne húzd fel magad,de konkrétan pont kemény magos,amd fanok példálóztak a Hawai karikkal,hogy ott is sokat javult a custom (ami igaz is).Itt kb zéró értelme volt,de egy naqvada generátorral,szerintem van még ebben a kariban!
Meneküljön ki merre lát,Hupszi terminátorba kapcsolt (hüje pléjersz tehet erről is)!
[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
válasz ->Raizen<- #30085 üzenetére
Senkié Ő igaz és egyetlen,ohne dupla reg
-
->Raizen<-
veterán
válasz Milka 78 #30090 üzenetére
Micsoda? Nem lesz itt meglepetes a tobbi gyartotol sem. A rog strix asus szeria elegge a toppon szokott lenni mindig. Rest in peace poor vega.
Ez a rupszi nem tudom melyik ovibol szabadult de meg a tojashej a seggen. Ha talalgatnom kellene akkor o tirexi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz ->Raizen<- #30093 üzenetére
"Mindig" egy elég érdekes megfogalmazás, mert ez az első tényleg normális Strix hűtő évek óta ami van olyan jó mint a konkurenseké. Az előzőeknél vagy a VRM hűtés volt spórolósan megoldva (külön egy kis borda vs. thermalpaddal átvezetve a nagy hűtésre mint most) vagy a hővezetőcsövek közül nem érintkezett mind a GPU-val (persze ez is kapott egy jó marketingnevet, hogy direkt ilyen...).
Ezért is elég fura, hogy csak ennyire képes, mert ez tényleg egy jó hűtő.[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz ->Raizen<- #30093 üzenetére
Amig te (bocs, nem talaltam a SHIFT-et ) ezen ragodsz az ismerosi korom szepen feltankolt Vega-kkal es Ryzenekkel. Van akinek semmi sem eleg jo, es vannak a tobbiek
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz #45997568 #30088 üzenetére
"Kivancsi lennek kitalalta ki a custom = vilagmegvaltas parhuzamot,"
"szoval megiscsak "zold gondolkodokra" lehet visszavezetni"
Pl:
2017-08-30: "Az ugye megvan, hogy a custom Vega56-ok is gyorsabbak lesznek?" - [link]
2017-08-30: "Nem tudom mit nem lehet érteni. A custom Vega56-ok is gyorsabbak lesznek a referenciánál." - [link]
Meg mintha más is írta volna még ettől is korábban...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
->Raizen<-
veterán
válasz #45997568 #30095 üzenetére
Persze a ryzen mar nemetbe is nepszerubb mint az intel, i5 helyett jo alternativa az 1300x de konyorgom maradjuk mar a temanal ez vga topic. A vegat meg csak a fanok veszik kb meg a banyaszok es is tuti. Megyek rohanok a modihoz mert beirtad a Ryzen szocskat.
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
válasz ->Raizen<- #30098 üzenetére
Jajjajaj, kikapok
Linkeld neki ezt is csak hogy tisztazzuk a dolgokat
Vega-rol beszeltem, az meg hogy szted (az a franya SHIFT mindig eltunik ) ki es miert veszi az maganugy
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz #45997568 #30097 üzenetére
Ezt találtam, hogy már majdnem egész 1 hete más is ezt hozta fel azaz erre hivatkozott valaki.
Amit írtak itt is a fórumtársak ebben a topikban, hogy a custom azaz egyedi hűtős megoldású kártyák jobbak lesznek a ref-eknél ("customok váltják meg a világot")
Szóval ez a történet, nem most-ma lett kitalálva sem a zöldek sem az objektív tagok körében.
Hanem az egyikpropellertag kezdett ilyeneket írogatni mint láthatod, a többiek meg ezt olvashatták és láthattak benne némi fantáziát-igazságot... aztán gondolom ő is vehette valahonnan
...
......
.........
.... meg hát... alapból az lenne a normális az eddigi évek tapasztalatai alapján VGA kártyáknál, hogy a gyári megoldáshoz képest amit kiad az adott GPU tervezője-gyártója és átvesznek a különböző VGA-kat gyártó cégek, hogy az akár teljesen áttervezett egyedi kártya a gyárihoz képest jobban teljesít adott %-kal teljesítményt tekintve a gyárihoz képest, a hűtője meg hatékonyabban végzi a dolgát azaz hűvösebb, halkabb és jobban tuningolhatóbb és mint írtam mindezt adott plusz teljesítmény mellett.A Vega meg a fentebb leírtakhoz képest... hullámzó teljesítményt nyújt ha levegős hűtéssel van megáldva... szóval erre a kártyára igen erősen ajánlott a víz az eddigi tapasztalatok alapján... és ezek csak 1db GPU-s AMD kártyák baromi magas fogyasztással.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest