- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz kirkri #33900 üzenetére
A Confirmation Timeout-os mikori vásárlás volt? Nem Finished van írva? De hol nézed mert én nem látok sehol ilyen szöveget.
Jön egy üzenet 3 nappal a lejárat előtt hogy Order abouth to finish, az utolsó nap egy Order about to expire és az utolsó az Order completed.
Mivel az e-mail-eket augusztus óta nem kapom én mást nem látok. Szerintem októbertől változott a rendszer.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
Az első az egy hetes, a második augusztusi (azóta nem volt olyan aminél kicsúsztam volna az időből).
21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
válasz kirkri #33904 üzenetére
Nálam a múlt héten csinálta az automatikus zárást és nem volt kiírva a Confirmation Time out szöveg, szerintem változott.
De nézd már meg akkor hogy a mobil app-ban annál amit ők zártak, Order completed, a Status Finished és a Remindernél a Confirmation time out van-e írva vagy Buyer has confirmed order received.
Mert én dispute-t indítottam és az nálam felül írta.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
Ha már nyomkövetés...
Ezt a útvonalat nézzétek. Ajánlom a figyelmetekbe a november 18-i bejegyzést. (Hozzáteszem lövésem nincs milyen postával jön, elvileg nem követhető).
A legjobb, hogy az Ali tegnap küldött róla értesítést, hogy az országban van. Remélem nem fogják ezt is automatikusan érkeztetni a rendszerben hasonlóan a két mai csomagomhoz.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
válasz kirkri #33909 üzenetére
Ez a vasúti szállításos küldemények esetén van így. A Kazahsztáni Dostyk-ban (Druzsba néven is ismerhetik néhányan) van a vasúti nyomtávak cseréje. 1520 mm-es-re pakolják át a konténereket a a kínai 1435 mm szabványról, ezt jegyzik be, hogy konkrétan hol történt a "vasútállomáson". A port itt vágányvégként értelmezendő. Az új vasúti "Selyemút". Onnan ment Belgiumba és majd jön ide. A Belgium egy megérkezési ország a listában
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz rushty #33913 üzenetére
A Meest választja ki, sem te, sem az eladó nem tudja előre megadni. De leírtam itt a folyamatot is. Összefoglaló, 11. Egy rövid összefoglaló az észt postai nyomkövetési számra hasonlító és a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton vagy háznál kézbesítendő küldeményekről.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Fekete péntek, cyber hétfő a DHL lehalt, akkor mi lehet a Postával?
-
Digitalis
senior tag
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
Digitalis
senior tag
Ha esetleg megcsípik az alis tv-boxomat (39$) az összefoglaló alapján itt szeretném majd rendezni a vám ellenőrzést, illetve, az egyszeri import vámkezelési megbízási és a vámteher felszámítását mellőző nyilatkozatokat, számlákat, igazolásokat leadni. Ez egyébként ha működne, az én postámon keresztül komplett rendezhető lenne? Vagy ezt csak hagyományosan postaimport@posta.hu-n lehet?
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
Topikgazda
válasz Digitalis #33920 üzenetére
Ott is lehet, de az értéknél nem tudsz csak egész számot beírni, nálad ez most oké 39 $-al, de amikor ere rákérdeztem hogy mi van ha 39,8 $ az értéke 40-et nem írnám és a 39 sem jó, arra azt válaszolták hogy azzal számolnak ami igazolva van, tudnak róla.
Minden beküldhető, de ha nem jön automata válasz akkor rá kell kérdezni hogy megkapták-e.[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
RP787748907CN
Ezt lehet valahol követni, vagy csak azt hogy feladták és kész?
-
petipetya
nagyúr
-
badbull1
csendes tag
Nem estem neked illetve nem értem miből gondolod valamint tudom hogy nem erről szól a topik. A vonatkozó hozzászólásaim részemről is azért vannak neked címezve mivel az én véleményem is az hogy „Néhány dolognál rossz következtetéseket vontál le” s én részletesen is próbálom indokolni a tapasztalataimmal illetve ismereteimmel a forumozókat segíteni szándékozva (utóbbi esetben én is tévedhetek s konkrét érvekkel, állásfoglalásokkal, stb. meggyőzhető is vagyok!).
A Magyar Posta tekintetében az „igazolás” adását én sem taglalom tovább mert mindketten leírtuk tapasztalatunk ill. infóink s aki elolvasta, szerintem le tudja szűrni a lényeget hogy mit ad ki az mp és azt az Ali mely esetekben fogadja ill. nem fogadja el.
„Nem piaci értéktől indulnak:” (Vámérték (vámkiszabás alapjának) meghatározása)
https://www.nav.gov.hu/data/cms389223/2947883399_tajekoztato.pdf
Ki térhetünk ennek is részletes eset elemzésére de mivel lezártnak tekinted a témát illetve az alábbiak végett én sem részletezem míg konkrétan valaki esetszerűen fent nem akad ezen.
„70. cikk …” tisztasor itt elírásom miatt nem egyről beszélünk(bocs). Mivel a ~7k huffal megterhelt forumtárs esetében az értékhatár jóval vámteher kiszabás alatti s csak áfát (+posta vámügynöki díj) fizetett ezért nem is lényeg a vámérték illetve oda (áfa) adóalapot szándékoltam írni. Ha a vámügynöki díj valóban nem áfa alap akkor meg az áfa tv. 71§ miatt számoltak neki a valós áru érték s nem a kuponokkal csökkentett kedvezményes (és átutalási bizonylattal alátámasztott!) ár alapján áfát (s nem azért mert pl. „nem jogállamiságban élünk” 😊 ).
„Röviden: az Aliexpress döntésének felülvizsgálatát a döntést követő 7 napon belül lehet kérni megfelelő bizonyítékokkal alátámasztva.” Ez túl „rövidre” sikerült 😊 kérlek taníts (vagy bárki más) 😊 mert fogalmam nincs miről beszélsz.
(az utóbbi hangnem poén s az sem támadás ! értékelem a hozzáállásod illetve a topik tevékenységed! de vannak dolgok amiben nem értünk egyet .. nem baj) -
badbull1
csendes tag
válasz gerzson88 #33886 üzenetére
írj csomagazonosítót s talán segíthetünk vagy nézd és totál részletezd mit mutat a meest és a ppp nyomkövetése a rendelkezésedre álló csomag azonosíto(k észt és/vagy ppp-s) tekintetében
az ilyen esetektől tartok én is csak ppp -re e tekintetben körülményesen lehet számítani a meest nem foglalkozott az e-mailos kérdéseimmel az ali meg vakon van -
Topikgazda
válasz badbull1 #33929 üzenetére
Nem tudom mi a rövid, hosszabban ha írom az szócséplés lehet.
Ha nem felel meg számunkra az AliExpress döntése, a lezárástól számított 7 napon belül kérhetjük a döntés felülvizsgálatát (Appeal)
Ha javunkra döntöttek azon nincs mit felülvizsgáltatni.
Az adott dispute-nál a View details-re kattintva látható a link (Appeal) ahol lehet kezdeményezni.Csatolni kell a megfelelő bizonyítékokat. Amivel indokoljuk a felülvizsgálat kérését.
Itt a help-jük oldala ebben a témában
[ Szerkesztve ]
-
badbull1
csendes tag
Ez már tökéletesen megfelel és köszönöm is!
Már csak azt nem értem hogy hogy az utolsó (nov22 -én zárt) vitámnál ez a lehetőség miért nem jelent meg (tényleg, észrevettem volna ... habár hosszított vitám volt mármint hogy az ali javasolt válaszát sem fogadtam el). A vevőszolgálati tájékoztató ezen pontjáig ugyan nem jutottam el de itt szükségem is lett volna rá s kerestem én is a lehetőségeket. Én az Éva bot -on keresztül kerítettem nagy nehezen online supportot de ott sem említették ezt pedig kérdeztem hogy milyen lehetőségeim vannak a vita zárás után ha nem értek egyet. A poén a dologban hogy elmagyaráztam neki miért nem értek egyet s igazat is adott s ígérte hogy utánajárnak s majd mailban tájékoztatnak (~ez volt 11.25 -én de eddig semmi válasz).
Kérdeztem többek között hogy miért változtatja meg a meest a címzést s miért írja át magát feladónak (normális szállítmányozó cég átcímkézésnél jelzi a saját "honna"-t (s nem feladót ír) kiegészítve hogy nem feladó (pl. shipper only, not seller) meg hogy miért jelölik nyomonkövethetőnek ha nem veszik bele a rendszerükbe a valós kézbesítésig szereplő összes cég csomagazonosítóját melynél az eredeti már nem használható .. stb. Egyenlőre várok a válaszra, de nem sok reményt fűzök hozzá hogy kapok is -
Fail3D!
addikt
válasz badbull1 #33932 üzenetére
Errol van jo storym nekem is... Azcapp jelzett egy disputot hogy van kozben nem mutatott semmit... Amugy az eladoval megegyeztem ea bezartam appban... Aztan letelt az ido emailt kuldtek 3 napom van nizonyitani a disputot.. Vegul megnyitottam gepences ott vegre megtalaltam mindent.. Teljes tortenet van az egesz vitarol idorendben.. A lenyeg.. En irtam mar az elejen nem latom hol lehet feltenni a videot de feltoltom ha kellm. A video datumra lelett mentve.. Az asztalon feltoltottem.. De duhbol beirtam, ha igy allunk hogy elvetik az egeszet akkor kerem vissza a teljes osszeget es itt a video is... Es happy endel zarult az egesz, mert a teljes osszeget is megkaptam meg vegul a csere alkatreszt is. A fo lenyeg amit,nem tudtam, hogy alihoz az appot es az asztali verziot isnkell hasznalni.. Volt hogy a desktop volt bugos volt hogy az app.
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Az Ali törölte a megrendelést.
Ügye nincs semmi teendőm, majd jön a visszautalás? [kép] -
vadasz70
aktív tag
Sziasztok! Most ismerkedek az aliexpressel a vásárlás hogyan lehetséges ugyanúgy mint az ebaynál mire kell figyelni. Ha jól látom úgy is lehet hogy megadom a kártyaszámot meg a kártya kódot az mennyire biztonságos.
-
badbull1
csendes tag
válasz Fail3D! #33933 üzenetére
Van pár hiba néha ill hiányosság .. jeleztem én is egy konkrét vita során hogy pl. hiába írja hogy kattintsak az elfogadásra ha ok nekem ha azon az oldalon nincs ilyen gomb/lehetőség (képet mellékeltem neki a vitaoldalról) s én sem tudom akként korrigálni a vitát ahogy ők (0 -ra állítom a visszatérítendő összeget a javaslatomban) de nem reagálták le hanem a szöveg alapján lezárták ők.
Részemről igyekszem tartani maga is az általam elvártakat ... ha pl. Yanwen Economic Air Mail -al 60++ nap az érkezés akkor a vita során visszakapott értéket azért visszaküldöm neki valamely egyeztetett módon ("kamu" áru vásárlás tőle vagy email paypal v. stb)
(videó feltöltésére nincs lehetőség tudomásom szerint s ha ez csak ezzel szeretnéd igazadat alátámasztani van rá sansz hogy nem fogadják el a nem igazoló erejű szöveges magyarázatot)
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #33937 üzenetére
Úgy van, a héten visszaérkezik.
-
Topikgazda
válasz vadasz70 #33942 üzenetére
A szállítási opcióknál a free shipping szöveg, ha van ingyenes, lenyitva látható a többi
A képernyő jobb felső sarka, néha csak a böngésző süti kavar be, belépés után állítva megjegyzi. Az angolra ha más nyelv a Language és Go to Global Site (English)A kis v-re kattintva a képen a SF eParcel után van akkor ezt látod, vagy egy ilyesmi felsorolást
Persze az indulási ország az választandó, nem minden országból szállítanak Magyarországra:
És van amikor nincs ingyenes szállítás, itt Kínát választva nem ingyenes (US $115.79), míg spanyolt választva az:
[ Szerkesztve ]
-
badbull1
csendes tag
Az elfogad és az elvet nem minden esetben jelenik meg. Említett példámban is pl. az első eladó és ali általi megoldási javaslatnál valóban ott volt de mikor elvetettem mindkettőt s elhúzódott a vita a további javaslatoknál már nem jelent meg (csak a visszavonási lehetőség ha jól rémlik ... itt jeleztem is az alinak) [kép]
A videofeltöltés tekintetében valóba ... részemről összekevertem az vásárlás értékelés soráni lehetőséggel illetve videófeltöltési lehetőség hiányával. -
walakyb
aktív tag
Jogi oldalrol nezve ez a megkaptam-e a csomagot, avagy sem kerdes sajnos rem egyszeru. Az aliexpress allitja, hogy a csomag kezbesitve, es erre ott van bizonyiteknak a tn-en a delivered bejegyzes. Ha en ennek ellenere en azt allitom, hogy marpedig en nem kaptam meg a csomagot, azt bizony nekem kell bebizonyitani, es ez igy is van rendjen.
Az mar egy teljesen mas kerdes, hogy a sprinter rendszere (vagy meeste, ebbol a szempontbol irrelevans) miert jelzi kezbesitettnek, mikozben csak ppp-re ert, na az az igazi kerdes, es sajnos itt van a kutya elasva, felesleges emiatt az alit ekezni... Hozza teszem, hogy plane gaz ez a bejegyzes annak tukreben, ahogy megkaptam a sajatomat. Mindossze a nevet kellett bemondanom, a csomagszamra nem is voltak kivancsiak, a szemelyimre ranezni se volt hajlando, es a papirra is mondta, hogy valami baromsagot irjak ra, ugyis lenyegtelen... -
badbull1
csendes tag
válasz walakyb #33949 üzenetére
Nem vagyok benne biztos hogy akkor átlátod a háttérproblémákat. Betenne ha a különböző szállítócégek nyomkövetési információi jogi értelemben bizonyítéknak számítanának (ezek tájékoztató jellegűek! bár az megint másik kérdés hogy az ali vitakezelése kényszerűen nagyban hagyatkozik rá).
Az alit esetenként pl ali standard -nál azért is érdemes zaklatni mert ezen szállítási módot ha jól tudom ők szervezik.
Én is olyan helyen vettem át a ppp-s csomagom ahol szupermarket kis üzletében levő hírlapárusnál egy kartondobozba voltak behajigálva a csomagok s az emberek/vásárlók ott sétáltak tőle kb 1 méterre s ha nem egy valaki van bent, lebukás totál minimális esélye mellett elcsórható lett volna pár tétel belőle
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!