Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cidalain
veterán
Nem jött meg egy cuccom aliról. Dipute-ot nyitottam, az eladó az utolsó pillanatban válaszolt, kamuzott a magyar vámosokról, stb.
(LVS trackingom van, utolsó infó hogy departed in origin country. Ez nem is hazánkba jön először, szóval nem is a magyar vámosok keverték el.)
Felajánlotta, hogy újraküldi, csak zárjam be a dispute-ot, és vegyem fel vele a kapcsolatot utána.
Ha ezt tenném akkor semmi garancia nem lesz, hogy újraküldi, jól gondolom?
Szeretném elutasítani az ajánlatát, és szeretném inkább visszakapni azt a kb 2.5 dollárt. Mit kell ilyenkor a Dispute-nál válaszolni? Kell e valamilyen bizonyítékot csatolni? Ha igen, mit? Döntött már az Ali esetemben hátrányosan hibás termék esetén is, így szeretném erősíteni a pozíciómat, hogy visszakapjam a pénzt.[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz cidalain #34056 üzenetére
Öf:
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a bal szélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni. -
cidalain
veterán
Világos, olvastam. Nálam most 1 és 2 játszik.
1. Újraküldi ha bezárom a disputot. Tényleg újra fogja küldeni? Kötelezi az Ali? És ha az sem jön meg 2 hónap múlva?
2. Elutasítom. Hogyan? Bocs már érdektelen az áru/ nem bízom abban hogy újraküldöd? Ezt így elfogadja az Ali, és megítéli a refundot nekem?>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
-
veterán
Nah megjött az egy 11.11-es csomagom Kínából is, nyilván pont az ami nem fontos.
-
anonymus89
addikt
Mit csináljak ezzel?
Ráírtam az eladóra még csak el sem olvassa.
Lehet tényleg valami miatt vesztegel a csomag az eladó meg tojik az egészre.
Nagyon kellene már a tok a tablethez.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #34064 üzenetére
Mobil app-ban sincs válasz? Ezzel sem te, sem ő nem tud mit kezdeni, már nincs a felügyelete alatt a dolog. Vársz aztán ha lejár a szállítási védelmi idő visszakéred a pénzed ha addig nem jön meg.
-
anonymus89
addikt
Nem nincs válasz én csak annyit várnék el, hogy legalább járjon utána miért ez a sok bejegyzés.... ez olyan nagy kérés lenne a vásárló részéről?
Itthon sem úgy érdeklődöm, hogy várok 30 napot és majd csak utána telefonálok a postára...[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #34066 üzenetére
Mindkettőtöknek az válaszolja a Postája hogy szállítás alatt, hogy ezek a bejegyzések miért vannak azt nem fogják megmagyarázni.
-
agroman
senior tag
nah..atestem a MEEST tuzkeresztsegen..nekem hazhoz hozta a Sprinter a csomagom.
monjuk nem tudom miert eri meg nekik a PPP, mikor igy a soforok kaphatnak egy kis borravalot.------
-
#94529552
törölt tag
Az egyik 11.11.-es csomag megjött ma nekem is, de már a postán láttam amikor kiadták, hogy itt gondok lesznek, mert egy ~ 10x20cm-es lapos sárga borítékot kaptam, pedig egy csaptelep lett volna, ami azért méretesebb. Egy negyed annyi értékű krómozott fürdőszobai akasztót küldtek helyette. Most írtam az eladónak, és fotót is mellékeltem róla, megvárom mit mond, addig nem nyitok rá Dispute-ot. Remélem nem akarja visszaküldetni.
-
badbull1
csendes tag
válasz agroman #34068 üzenetére
A https://t.17track.net/en neked is Magyar Posta általi kézbesítést ír a sprinteres esetekben ?
Pl.:
Ezen infó alapján (is) dolgoznak az Aliexpress vitakezelők s ezért is nyaggatnak tévesen hogy "keresd a helyi postahivatalt" ha gond van. -
badbull1
csendes tag
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34075 üzenetére
Teljesen mindegy, mert a kézbesítés (Delivered) szó a lényeg, nem az hogy ki, de a PPP pontra leadást én sem tekintem annak.
De Agroman esetén házhoz vitték, így jogszerű a kézbesítés bejegyzés.
Egyébként nekem aztán ajánlgathatja a 17track-et, küldöm nekik azt a képet vissza amit tőlük vásároltam és nem mutat semmit rá. Egy pontatlan nyomkövetőre ne hivatkozzon.
Itt a Magyar Posta kézbesíti a postait én azzal igazolom amit ők mutatnak. Ha DHL kézbesít akkor meg az ő oldaluk.[ Szerkesztve ]
-
badbull1
csendes tag
nem értem teljesen mire írod a mindegyet (ok látom te is szerkesztetted közben értem .. csak kíváncsiságból kérdem a többieket meg hogy valóban azért erőltetik hogy a postát keresd s nem pl a sprintert .. csak vicc az utóbbi mert olyan sosem lesz mert gőzük nincs hogy az hozza ... )
nekem közel nem mindegy hogy helybe hozzák vagy 10+km -et autókázok érte
de ettől független mind 2 esetre a házhoz és a ppp-s nél is (utóbbi esetre hamisított adat és nem csak nem tekintem kézbesítettnek hanem az alin leadott cím tekintetében nem is az ) ugyanúgy a kézbesítési tény kerül vissza a rendszerükbe
ők is értetlenek már amennyire ezen mélységű információk a vitakezelők rendelkezésére állnak amit kétlek mert elsőre azt kérdezgette hogy minek linkelgetek neki egy meest es nyomkövetőt mikor az nem hivatalos és köze nincs a szállításhoz és az aliexpresshez (utóbbit még talán talán az aliexpress standard shipping ellenére elhisszem) mondom neki hamár linkelte a 17tracket akkor nézzen már utána akkor mi és kié a pl-es bejegyzés majd jött "ja valóban .. akkor ezt is továbbítom magasabb supportra"
gyanús hogy a meest olcsósítja a fuvarozást mmindenki más legalább magyarázkodni próbál a meest meg már 2 emailcímen is kérdezve válaszra sem méltat[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz badbull1 #34077 üzenetére
A kézbesített bejegyzésre írtam hogy teljesen mindegy kihez köthető ha ténylegesen megtörténik.
De most akkor még megy a dispute a pénz visszakéréshez?
A te eseted speciális, mondhatjuk egyedi, mert azért nem kaptad meg a küldeményt, mert nem volt tudomásod róla hogy hol veheted át és ezért küldték vissza.
A szállító szerint kézbesített, de a címezett szerint nem, az okozna fejtörést, de írtam már több ilyen esetem is volt, más város és saját város is de mindig elfogadták az én állításomat és igazolásaimat hogy én nem kaptam meg és visszakaptam pénzt.A többiek megkapták és elolvasták az sms-t, e-mailt időben és így át is tudták venni a küldeményeket, azért ez rendszer is működik. Ha meg egyébként címre kézbesítik akkor már ezzel gond sincs, teljesen mindegy hogy Sprinter, DHL vagy Magyar Posta viszi.
[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
A kézzel írt cetli helyett hőpapírost hagy a postás és sokkal informatívabb. 2$-ért kihozták volna házhoz, de nem voltunk otthon. Ajánlottan jött, még alá is kellett írni.
Üdv Inhouse
-
badbull1
csendes tag
Én mint írtam már régebben megkaptam minden csomagot (szerencsére). Bár az első esetben nem a sprinteren múlt mert rossz számra küldték az sms -t mint kiderült (hiába jó szám volt leadva) s a levelük meg a spam mappában landolt. S akkor mielőtt még nem vettem át a csomagot az MP "igazolását" sem fogadták el vitánál (60 nap közben letelt)!
Kértem az MP-t hogy kerek perec írja le hogy erre és erre a címre a csomagot nem kézbesítette. Válaszuk melyet továbbítottam az Alinak:"
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Elektronikus nyilvántartásunk szerint az Ön által jelzett azonosítószámú küldemény nem érkezett a Magyar Posta kezelésébe. A postai rendszerünkben azért nem látható, mert feltehetően nem Magyarországra szólt a küldemény.
A küldeményeket az azokon megjelölt címen kézbesíti minden posta iszolgáltató. Esetenként a Távol-Keletről érkező, rendelt árukat tartalmazó küldeményeknél tapasztaljuk, hogy nem megfelelő azonosítószámot adnak meg a címzettek részére, emiatt javasoljuk a helyes azonosítószám egyeztetése érdekében a feladóval felvenni a kapcsolatot.
A nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi, javasoljuk, hogy a feladóval szíveskedjen felvenni a kapcsolatot.
Abban az esetben ha a felvevő ország Postaigazgatása a küldeményért kártérítési felelősséget vállalt, a feladó kárigénnyel az illetékes Postaigazgatáshoz fordulhat.
Együttműködését köszönjük."
Magyarázat nélkül figyelmen kívül hagyták !!! S újból 0 visszatérítést ítéltek melyet nem fogadtam el majd pár napra (kb egy nappal a sprinter visszaküldés előtt megtaláltam hol a csomag mire sikerült minden fuvarozócéget körbekérdezni s a válaszlevelekt megvárni) de ha nem sikerült volna vagy a sprinter valóban elkeveri az adataim s még mailt és félreküldi vagy elkeveri netán a csomagom akkor nem tudom mit csinálhattam volna)
Hogy valóban jól működjön ezt a fuvarmódot nem igazán lehet nyomokövetési megnevezéssel ellátni mivel nincs nyomonkövetve a valós kézbesítésig.
Vagy fel kéne tüntetni az ali support oldalán hogy csak városon belül garantálják a kézbesítést ezen szállításnál (bár van akinek a szomszéd településen rakják le ) és pl. hogy fingjuk nincs ki kézbesíti.
Most utólag persze én sem félek ettől de akkor vért izzadtam s hidd el nem mindenki olvassa el ezt s a hasonló forumokat sőt másnak is lekeverhetik az adatait s ezzel izzad más is ... Bőven lehetne ezen mit csiszolni hogy valóban ne csak döcögjön hanem jól működjön ..[ Szerkesztve ]
-
TMhun
tag
Sziasztok!
Azt tudja valaki, hogy ma van-e postai kézbesítés (nem MPL, mert azt tudom, hogy van)?
-
Sátán44
addikt
Megérkezett Budapestre az Október 14-én rendelt csomagom, tehát van remény másoknak is.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
internetezoo
senior tag
Megjött a csomag. Tracking szerint még mindig a szolnoki "A küldemény feldolgozása folyamatban" amit tegnap reggel és este írtak.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz internetezoo #34089 üzenetére
Megbeszéltük már hogy pontatlan a nyomkövetési oldaluk, de kit érdekel ha már a kezében van a küldemény?
-
fairi
addikt
Újra valami SALE nap.
Így Top Brand alatt akár 50% kedvezményt is adó kuponok vannak.
19h-kor 10/20 kupon a Baseustól, ami talán érdekes lehet.
21órakor Anker ad 20/40-es kupont, de van a QCY-tól is. vagyis aki BT füles, hangszóró érdekel, tud magának jó áron vadászni. -
Topikgazda
-
#94529552
törölt tag
válasz Sátán44 #34086 üzenetére
Szuper. Nekem van egy Nov 11-én rendelt csomagom, ami már bejárta egész Kínát 2x. Nem is csoda, hogy nem ért még ide.
Wuxi,>
Suzhou,>
Shanghai, majd vissza
Suzhou-ba, utána megint
Wuxi, még harmadszor is
Suzhou-ba, és ezután tegnap visszatért
Shanghai-ba. Ezután vajon merre megy? -
cidalain
veterán
válasz cidalain #34060 üzenetére
Megállapította az Ali, hogy "In transit" a csomagom, várjak még 10 napot. Mit lépjek, ha lejár a 10 nap, és továbbra sem érkezik meg?
A dispute-nál írjam meg hogy letelt a plusz idő, csomag továbbra sincs?>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
fairi
addikt
válasz #94529552 #34095 üzenetére
https://t.17track.net/hu#nums=RP742049879CN
hidd el jó sokszor mehet körbe. és ha gép elő teszik akkor sincs garancia hogy küldik is azonnal.
-
cidalain
veterán
De, lejárt azt gondolom.
11.30-án járt le a szállítási védelmi idő, ekkor automatikusan átváltott "Succesful delivery"-re a termék. Azt írták ezelőtt, hogy ha eddig nem, akkor jelentezzek. Jelentkeztem. Most oké, hogy innentől 15 napom van reklamálni, de nem hagytam az utolsó pillanatra. Most akkor ennek a 15 napnak a végéig még várnom kellene?>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz cidalain #34099 üzenetére
Nem megérkezés bejegyzés számít, hanem az hogy Order Status Finished legyen, ha úgy van akkor nincs szállításra várási idő miatti elutasítás, a transit-os szöveg. meg kellet volna várnod hogy lezáruljon a vásárlás. Ha mondjuk 60 nap volt és az 59. napon indítod akkor jöhet ilyen szöveg, míg a 61. napon indítva visszakapod pénzed rövid időn belül.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care