Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Netfone
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pcgamers
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy kisebb értékü terméket egy eladótól olasz raktárból december 21.-én. Ezek után még elméletileg 23.-án shipped státuszba váltott Seller's Shipping Method - FR szállítással amihez kaptam egy 8 számjegyből álló követési számot. Az lenne a problémám, hogy bármelyik csomagkeresőbe beírva sem talál erre a számra csomagot. Sajnos így nem tudom, hol jár és 3 nap múlva lezárul. Esetleg tudtok még valamilyen oldalt ajánlani az összefoglalóban találhatóakan kívül, ahol rákereshetek, vagy írjak az eladónak, hogy rossz tracking számot küldött.
Segítségeteket előre is köszönöm
Pcgamers -
Flashget
félisten
-
Voice24
őstag
Ez a nyomkövetési számom és a szállítási módom:
Tracking Number: LP00154212730738
Shipping Method: SUNYOU_ECONOMYA képeken látszik a válasz, szerintem az eladóé, meg a szerintük bizonyíték, ami ugyanazt mondja, amit én is, hogy az országba megérkezett, de egy szó nincs benne vámról vagy bármi
másról.
Ja, a képen általuk megadott magyar postás szám természetesen nem ad találatot.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flashget #34953 üzenetére
Oké, átírom arra ha megérkezik Európába akkor kapod az elsőt.
A 2- vel mi a bajod? Amikor átvehetővé válik akkor jön megint egy e-mail: nem jön és nem azt tartalmazza hogy átvehető?
Az hogy te nem kaptál az egy másik dolog. Mások meg kaptak.A másikra: nem az van évtizedek óta hogy mit látsz a nyomkövetésben, hanem az hogy a küldemény útjában ez a sorrend.
-
Topikgazda
válasz Voice24 #34955 üzenetére
Ez nem könyvelt küldemény ezek fals információk
De te miért nem csatoltad bizonyítékként hogy nem került kézbesítésre?Az utolsó bejegyzésben kínaiul Portugáliát emlegetik.
到达葡萄牙邮政 = Portugália küldemény elérése és 将在1-7天完成派送 = szállítási fejeződik be 1-7 nap
Az ő bizonyítékán a képen mi van? Sohasem a megérkezés számít egy adott országba.
Mert itt ez van a fenti szöveg fordítással:[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Köszi a segítséget. Ezt az általad csatolt nyomkövetést hol tudom megnézni? És hogy tudom bizonyítani bármivel, hogy nem vettem át, azaz nem került kézbesítésre?
Az ő bizonyítékuk ott van a második képen, azon nem látszik az a portugálos krixkrax.
Ja, még azt kérdezném, hogy milyen módokon tudok az Alival kapcsolatba lépni? Mert a "contact seller" gombra egy üzenőfal-szerűség jön be, ott már kétszer írtam az eladónak, de mindkét üzenetem "unread", csak egy automatikus válasz jött rá ugyanazzal a szöveggel. -
Topikgazda
válasz Voice24 #34961 üzenetére
Itt, ezen a linken van a kereső is. Ha nincs oda írva hogy delivered vagy Successfully delivered akkor az nem került kézbesítésre.
Az Alival minek akarsz kapcsolatba lépni? A reject-el már kérted a beavatkozásukat, de a Chat áll rendelkezésedre. A dispute-hoz meg tölthetsz fel bizonyítékot. -
addikt
Udv,
Dispute nyitas utan nem sokkal jott egy ilyen email:
Targy: AliExpress: Your dispute order has been closed
Regarding to your dispute about the order(order id: 8007447965745389 ), we have made the following mediation.
Result:
Refund: USD 2.69 ,no need to return goods (if there is a refund,normally buyer will receive the refund in 3-20 business days)
Viszont a weboldalon meg mindig: Status: Dispute in progress
Illetve AliExpress' Judgment mellett a bemasolt email szovege.Ez azt jelenti, hogy az Ali az elado beleszolasa nelkul nekem adott igazat es refund lesz?
-
Flashy
veterán
válasz 0xmilan #34967 üzenetére
igen, jól érted. a státusz majd valami lesz, de a dispute lezárult, azt hiszem ezt a döntést el se kell fogadnod, ez már így kész. ilyen azonnali zárás nekem akkor volt, amikor elárazott termék (túl olcsó) vagy csaló eladó (kiürítette a boltját és nem válaszolt semmire) miatt nem várták meg az eladó válaszát, habár volt néhány "rendes" eladóval kapcsolatos vitám is ahol valami miatt nem az eladó válaszolt, hanem 1-2 napon belül az ali zárta le...
a pénz a bankszámládra megy vissza pár napon belül és nem biztos hogy kapsz róla értesítést, nézegesd. -
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #34971 üzenetére
Van 6 napja hogy feladja. De az hogy épp a böngésződ nem mutatja az adott oldalt az nem csak az AliExpress hibája és nem befolyásolja a vásárlásod.
Nem kellene csinálnod semmit.[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Köszönöm segítséged, töröltem amiket írtál de a részleteket továbbra is csak a belépés után nézhetném meg, azon a linken is amit ajánlottál. Lehet hogy bogaras dolog, meg úgye csak két kattintás, de furának találom ezt az újítást, hogy egy boltba csak akkor nézelödhetek ha elötte igazolom magam.
-
-
kropi
tag
válasz Zoli-bácsi #34976 üzenetére
Kipróbáltam amit írtál, de nálam a tiednél rafináltabb dolog van, mert még a mentett jelszót is kitöröltem, de továbbra is a kiválasztott árú megtekintését csak belépve vagy regisztrálva engedné. Illetve a (#34973) gyulazsolti linkjét is csak ha belépek akkor láthatnám.
[ Szerkesztve ]
-
Mtbsrác
senior tag
válasz agroman #34906 üzenetére
Ilyenkor mi a fütty van ? Várjam meg míg lejár a 29 nap és utána kérjem vissza a pénzt? A képen látható mi a gondom. Refund indítás majd - Did you receive the item? No, és ez fogad innen sehova se tova csak a nyomkövetős oldalra. Parcel 1-2 is cancelled. Most nézem 2 külön nyomkövetési szám van erre a tételre
agroman nem a te válaszodra akartam nyomni bocsi.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #34979 üzenetére
Ha a másik is EE végű akkor lehet hogy ez olyan amire vonatkozik az Összefoglaló 11. pont.
De ha szállításra adva január 6 az utolsó dátum, akkor csak 10 nap múlva lehet dispute., tehát 16. után, ha a 29 érvényes akkor meg ma jár le a 10 nap és holnaptól.
Írva az Összefoglaló 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indításnál is.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nah megérkezett a két ugreen kábelem is végre...
-
NsaN
friss újonc
Üdv Mindeninek!
11.11 -es csomagom még nem érkezett meg, 6 nap van zárásig. RP810302909CN
A posta szerint nincs Magyarországon , az eladó szerint : " as your customs problem, due to all goods delay on customs and info still not update, your package is in transit, pls wait a few days, it will update tracking info on next stop ".Ezt 1 hete írta.Ilyenkor mi van?A csomagom értéke 30,5 USD. -
veterán
-
Lucho7
tag
Rengeteg a csomag a postán, a kézbesítő tele van csomaggal pár napja ezeket hordozgatják.
-
NsaN
friss újonc
Viszont ezt írja:
1. If your order does not arrive on 2020-01-14 , you can apply for a refund by opening a dispute.
Akkor minek a hosszabbítás.2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here
Egyébként itt kell hosszabbítani?Még nem csináltam ilyet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Azért kérsz hosszabbítást mert lassú a postai kézbesítés és adsz időt arra hogy megérkezzen.
De nem kötelező.
Visszakéred a pénzt és azután megjön a amit kifizettél. Ilyenkor tisztességes lenne újból kifizetni, de van aki azzal az ideológiával hogy az eladó felelős a késedelemért és ez neki a kárpótlás hogy ingyen hozzájutott. Ez persze parasztság. Meg más.Igen, ott kell.
-
veterán
Ma én is megkaptam az ali-tól a member's day-es emailt. Mit kell arról tudni? Amik vannak benne cuccok, hogy az első x100-nak jár mellé ajándék egyik sem kell, viszont az 5 csillagos luxus spa hotelre én is pályáznék...
-
Sátán44
addikt
Rendeltem egy terméket:
Order time: 12:29 Dec. 14 2019Az eladótól kaptam egy ilyen üzenetet: 24/12/2019 09:41
"Dear friend, sorry to make you wait so long, we just got the information from the logistics company and your parcel was lost,maybe there is something wrong with your address or other reason we don't know .we want to resend,but we have no stock now ,how about we refund you ? refund:do you have PayPal account to get the money? OR you can choose other items from us ,ok? which is better for you? we hope we can try our best to make you satisfied . waiting for reply nice day"
Nyugodtan indíthatom igaz a Dispute - Refund kérést?Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!