- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz walakyb #25131 üzenetére
Ezt csak azért írtam, hogy ha figyelembe vesszük azt hogy a magyar boltban vásárolt termékre itt tudjuk a garanciát igénybe venni, nem pedig Kínába saját költségre visszaküldve, kockáztatva azt hogy az esetleges cserekészülék már nem trükkös módon kerül be, akkor már nem biztos a "hatalmas" veszteség.
Esetleg nyitási kedvezmény is lesz. -
Topikgazda
válasz walakyb #25183 üzenetére
Az Aliexpress is biztosít vásárlói védelmet. Egyik része az, hogy amíg nem igazolod le a megérkezését, átvételét a megvett dolognak addig náluk van a vételár, nem az eladó rendelkezik vele, így biztosítva fedezetét.
A másik része az hogy az átvétel után van 15 napod a felmerült problémákra reklamálni és akkor is biztosítva van, hogy te visszakapod apénzed.
A gond nem ez szokott lenni.
1. Amit megveszel az után fizetendő a 27% áfa és vámelejárási költség, egyes eladók megadnak olyan szállítási lehetőséget ahol látszólag te nem fizetsz Áfá-t, de az EU-ba csak vámolt küldemény kerülhet be, így a vételár az Áfá-t tartalmazza, legfeljebb egy kisebb mértékű országét.
2. Ha gond van a készülékkel akkor a garanciáztatás Kínában történik, neked kell visszaküldeni és az esetek 98%-ban neked kell állni a postaköltséget, ami kb úgy 4000-13600 Ft is lehet, attól függően hogy milyen értékbiztosítással küldöd. Ezt az eladók nem szokták kifizetni. Sajnos a kifelé menő csomagok is elveszhetnek az úton odafelé. (Persze ha 1 éven belül nem romlik el akkor ezzel nem kell számolni, annál hosszabb garancia meg nincs.)
3. A csere készülék, vagy a javított viszont vissza ide már nem az 1. pontban említett Áfa mentes módon jön és akkor fizetni kell Áfá-t ha fennakad a vámosok szűrőjén.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz walakyb #25294 üzenetére
Ha DHL akkor az ő nyomkövetőjük. Mindkét ajánlott kereső is mutatja vagy kellene mutatni a kezdetektől ha jhoozáférnek a bejegyzésekhez, nem csak az anglia/skocia feladastol Bár a DHL alapja Németország lenne.
Ezeken kívül van még a Kínai nyomkövető oldal a global.cainiao.com és az aftership.com
Próbálgasd őket.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz walakyb #25608 üzenetére
Legalább valami képet tegyél már mellé bizonyítékként, ha egy mobilos minőségű videó nem jön össze. Csak úgy bemondásra kétséges a végeredmény. Meg arra is számolj, hogy esteileg vissza kell küldeni. Az saját költséged lesz.
Meg azt is nehéz igazolni hogy ez kábel hiba, mert más is benne van a töltési láncba, azzal is lehet kompatibilitás probléma. A leírás szerint támogatott az az eszköz? -
csaba17
senior tag
válasz walakyb #25684 üzenetére
ismerősömnek rendeltünk már jópár terméket 20-30-40ezerért, posta hozta majd mindet és semmit nem kellett fizetni(telefonok, lcd+érintő, autóba android "lejátszó") ill múlt év novemberben is vettünk egy ~50$-os legót, szintén a posta hozta + költség nélkül.
közben írtam az eladónak, elvileg még csak számot kaptam, nincs átadva a termék.
megírtam neki, hogy ha lehet akkor adja fel szépen úgy, ahogy a termék adatlapján írva van és ahogy én megrendeltem.
China Post Registered Air Mail -
Topikgazda
válasz walakyb #25910 üzenetére
Szerintem túlzásokban gondolkozol. Leírom hogy mit csináltam 3 ilyen esetben és mindhárom alkalommal visszakaptam pénzt. A 3-ból kettőnél más város volt a kézbesítés helye egynél meg saját városom, ott a kézbesítő körzet volt ami eltért.
A NAV minek? A kézbesítés meg nem történtét kell leírnod, igazolnod. Ez csak Posta.
A Magyar Posta nyomkövetési információi képként csatolom, ahol látszik a kézbesítés városa. Indoklásként azt írni, hogy te máshol laksz és a terméket erre (saját címed) kellett volna kézbesíteni. Ami XXX km-re lévő másik település. Írhatod papír nélkül is, hogy a posta megerősítette hogy ott az igazi címzett kapta kézhez. Hogy biztosra menjek kiderítem az ottani posta kézbesítő részlegének telefonszámát, felhívom őket, hogy keressék már meg az X napi kézbesítő listát és csak ellenőrizzék le azt, hogy rendben volt-e a kézbesítés, a név nem lényeg, még akkor is ha esetleg olvasható az aláírás, nem számít. Meg szokták tenni, ha kell visszahívom őket később, mert kell egy kis idő előszedni.
Így egyértelmű hogy neked nem lett kézbesítve és ezért kéred vissza a pénzed.
Te nem látod be hogy lehet igazolni, én meg pár alkalommal fentieknek megfelelően kamu tracking okkal (No tracking information, mivel az egy másik csomag száma amit beírtak, így az enyémnek nincs) indítottam a dispute-t és visszakaptam a pénzem[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz walakyb #26244 üzenetére
Értem amit írsz, csak nem egészen erről írtam.
Melyik árat nézted? Az a x ideig akciós ár (diszkont ár) nem viszonyítási alap.
Az hogy 1 hónappal ezelőtt te 41.69-ért megvetted az oké, gondolom nem full ár volt, ott most mennyibe kerül? Emelt árat vagy most más az akciós ára? Én csak így tudom viszonyítani, más eladó az nem releváns.Mindenki a saját módszerével vásárol, én bizony türelmesen megkeresem a legkedvezőbb ajánlatot, megnézem az eladó minősítéseit és az alapján döntők, nem mindig a legolcsóbbat veszem meg, ha a minősítése nem megfelelő az eladónak.
Azért vásárolok az AliExpressen mert vannak dolgok amelyeket itthon nem tudok beszerezni, nem 27%-os áfa va és nem ésszerűtlen profit van az árakba beépítve. A magyar adó és járulék terhelés nem indokolja 1000 %-os hasznot.
11.11-től függetlenül mindig olcsóbb az AliExpressen történő vásárlás, mit agyaljak azon hogy egy adott időszakban miként változik az árképzésük? Ha valakinek gondja van ezzel az ne vásároljon itt, de ne állítson valótlan vagy eltorzított dolgokat.Amiért erre a témára reagálok az, hogy az nem igaz, hogy nincs kedvezményes ár erre az 1 napra, mert hogy felemelik az árakat. Van kedvezmény azoknál akik részt vesznek ebben a nagy akcióban.
Ha egy üzlet Mo-n szeptemberben mi fizetjük az áfát akciót hirdet (100 Ft-27 Ft), 11.11-re meg 20% kedvezmény a netes árból (100 Ft-20 Ft), akkor emelte az árakat?Még egy adalék, a DPD már közzé tette hogy csomagküldés árai 2018. november 1. és december 31. között időszakosan módosulnak, úgy1 5%-al. Sajnálatos módon az ilyen nem zárható ki más külföldi szállítóknál sem, így az ilyen áremelés biztos megjelenik az eladási árakban is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz walakyb #26251 üzenetére
Világos, te így látod, ezt tapasztalod.
Mivel más lehet az vásárlási preferenciánk, én szoktam ugyanazon eladótól vásárolni év közben is és a Szinglik napján is, de ekkor olcsóbban, mint amit mondjuk áprilisban vettem meg.
Kínától függetlenül, nálunk is hülyítenek az akciókkal,köz tudott hogy egy kereskedelmi egységnek nincs joga "elengedni az Áfát". A saját hasznának terhére adhatja 27%-al olcsóbban, de az eladási ár után be kell fizetnie a 27% áfá-t. -
Topikgazda
válasz walakyb #26331 üzenetére
Milyen az a 5 $-os kupon? Mettől meddig használható fel és mennyi a minimum vásárlás hozzá? Nem szokott csak 1 napos lenni.
De ha ez van felhasználási időnek: Nov 10, 2018 00:00 PST - Nov 12, 2018 23:59 PST akkor 10-én 9:00 óra után kellene fizetni. Nem 5.-én vagy 6.-án.De amit írtam az úgy van, a szabályt már itt is tisztáztuk hogy úgy működik akkor számolja be a kuponokat amikor fizeted az előleget, később nem lehet hozzáadni.
Nálad a bolt 1 $ kuponja beszámolva.
Mivel van még 5 nap a pre-order idejéből a 10.-én történő fizetés bele esik még.[ Szerkesztve ]
-
galaxys80
veterán
-
dh66e
veterán
-
Flashy
veterán
válasz walakyb #26587 üzenetére
én a múltkor indítottam dispute-t egy gyártási hibás termékre (félre volt varrva egy textil termék), 5 percen belül válaszolt egyből az aliexpress, igazat adott nekem, és az egész vételár visszautalását elindította. gőzöm sincs miért, talán erre a termékre vagy eladóra sok hasonló dispute érkezett. az eladó még akkor is működött, nem törölték, nem tiltották ki, de valami miatt most egyből az ali intézkedett. máskor az alis ügyintéző 1 napon belül válaszolt, inkább az eladók húzták az időt.
-
Topikgazda
válasz walakyb #26634 üzenetére
Gondolom ismeri a golyóstollat meg a papírt, az adataid az AliExpress oldalán megtalálhatóak mert ez a rendszer nem romlott el, így nincs akadálya annak hogy elküldje, mert a csomagcímkét le tudja "gyártani" manuálisan.
Természetesen joga van törölni a rendelést, más eladók meg tudták tenni. Egyértelműen hazudik. Ha azt az okot választod, akkor az AliExpress neked jegyzi fel a vásárlás lemondásáért a "fekete pontot".
Másik kérdésre: Rákérdeznék az eladóra a termékkel kapcsolatosan, ha reagál időben akkor komolyan is lehet venni, minden eladó 0-ról indul, pont a kezdőknek van szükség pozitív értékelésekre, ez nem egészen kamu hirdetéses oldal.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz walakyb #26651 üzenetére
Nyilván elírás, nézd már meg a számokat, javítom:
USB-C: 5-20V MAX 45W (15/3A) or 40W (20V/2A);Ha USB-C: 5--20V MAX 45W (15/3A) or 40W (20V/2A);
Ha USB-C: 5-20V MAX 45W (15/3A) or 40W (20V/2A); ez itt nem 15 hanem 5. és így ez 15W
A gyári leírásba elegánsan elhallgatva az amper mert az 5V-on a 15A az nehezen hihető. Az már füstöl.Ez lenne a valós:
Output USB : 5V/2.4A, 9V/2A, 12V/1.5A (Quickcharge) Max 18W
Output Type-C : 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/2.66A, 20V/2A (Quickcharge&PD) Max 40WDe a 20V 2A (40W) az nudli.
Abban igazad van hogy a másik USB C-n csak mobil-t tölt, nem tablet-et vagy notebook-ot, így ha nem telefonhoz használja, akkor én sem ajánlom a képesség hiánya miatt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz walakyb #26722 üzenetére
Tévedni emberi dolog, de sosem az a kérdés hogy szabályos vagy nem az, az elintézés módja a lényeges.
Ha ténylegesen fel lett adva, akkor az meg is érkezik, hogy más számmal, vagy szám nélkül teljesen mindegy. Viszont ha fizettél a szállításért és az általa megadott ingyenes szállítással küldi, akkor a feleslegesen kifizette pénz visszakérhető. Én kérem is, spórolhat, de ne az én káromra.
Ha nem érkezik meg, akkor meg teljesen mindegy hogy elveszett vagy nem adta fel, volt szám vagy nem volt szám, a pénz visszajár. És hozzám nem érkezett meg azzal a számmal -> nem ez én csomagom száma, ha máshol lett kézbesítve.[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz walakyb #26719 üzenetére
Tehát akkor egy eladótól ne haladja meg az értéket egy csomag értéke.
Ha pl egy eladótól több terméket rendelnék, akkor írjam neki ,hogy minden dolgot külön csomagoljon ?<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
pn4hvq
senior tag
-
pn4hvq
senior tag
-
pn4hvq
senior tag
válasz walakyb #26799 üzenetére
Írtam az eladónak reggel, ezt válaszolta:
"Sorry for the inconvenience. For system error, it uploaded the wrong tracking number. Please ignore it. But we are sorry to inform you that your parcel has been returned by the post office for it was damaged. Then we resent it on November 21, 2018. It will take about 25-45 days to be delivered. You could check the tracking information in the link below:
https://t.17track.net/en#nums=LX595261339NL
2018-11-27 13:17
The item is in transit"
Vagyis röviden: rendszerhiba miatt rossz tn-t adtak meg, de amúgy elküldték időben számomra, megsérült a csomag, és újraküldték 21-én új tn-el.
Mondhatnám, hogy &@ˇ^˘#>&@&@annyát^ˇ˘ˇ^˘>akiskínainak#&. Annyi esze sincs, hogy feltűnjön neki (legalábbis mossa magát), hogy az eredetileg megadott ragszám ideért és kézbesítve is lett már.
Érdekes, hogy innen a fórumról 3an is ugyanígy jártunk. Kicsi a világ....
Egyelőre várok és bízom benne, hogy ideér karácsonyra.
Tulajdonképpen ez a csomag most hol van "tranzitban"? Jelenleg Hollandiából tart ide, vagy még csak Hollandia felé megy?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!