Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz agroman #34750 üzenetére
De az a megérkezés utáni dolog, nem több hetes használat utáni. Ezt próbálom leírni. Nem igazán értitek meg. Pontosan.
Örülök neki hogy te találsz huzamosabb használat utáni értékeléseket, de én nem igazán találkoztam ilyennel. Mivel törlik a negatív értékeléseket egyáltalán nem megbízható az egész rendszer.
Ez egy kicsit ellentmondás, hiszen ugyanarról a termékről van szó. Az hogy Pekingben eladva rossz, viszont Shenzenben eladva meg már jó, mert az eladók máshol vannak, teljesen értelmetlen. Ami rossz az minden eladónál rossz, nem gyártják, eladják.olyan eladotol nem vasarolok aki sz...t arul. akkor megkeresem ugyanazt masik eladonal, ahol tobb ertekeles utan sincs panasz ra.
Erről beszéltem Józsinál leírják az vásárlók hogy rossz amit elad, senki nem vásárol tőle, Pistinél nem írják le és mindenki tőle vásárolja ugyanazt.
Viszont gyárilag becsomagolva 3 kerékkel jön ki a négykerekes játékautó. Te mindkét helyen a gyártó által vagy megkárosítva.[ Szerkesztve ]
-
agroman
senior tag
persze hogy megerkezes utani, elotte nincs vele tapsztalatod.
ha jol remlik 15 napod van az ertekelesre..ha nem rogton megerkezes utan hanem mondjuk 1 hettel utana jelzed az erkezest, akkor maris van 3 heted, hogy kiprobald.egyebkent van meg egy "ertekelesi" lehetoseg. a kerdesek-valaszok.
mindig elolvasom, mert sokszor megtalalom benne a tuttit.
itt is le lehet irni a tapasztalatot a termekrol.ne csak egy adott markas termekre gondolj!!
vannak no name vagy termek megjeloles nelkuli termekek.
a masik pedig vannak eladok akik olcson felvasaroljak a szar, selejtes dolgokat es ugy adjak el mint teljes erteku. ha ezeket nem jelzed, akkor masokat is atver az ilyen.[ Szerkesztve ]
------
-
Topikgazda
válasz agroman #34753 üzenetére
Az értékelésre 30 napod van.
A megérkezéssel zárodik a szállítási védelmi idő, ha van igazi nyomkövetési számod akkor az AlIexpress is és az eladó is látja hogy megérkezett és átvetted, dispute 15 napja a kézhezvételtől ketyeg. Persze lehet trükközni nem nyomonkövetetteknél.
Ez az amikor jelezheted a megérkezett termékre vonatkozó problémákat, de ez nem azonos azzal, hogy van szállítási védelmi idő, aminek letelte után visszakapod a pénzed, ha nem érkezne meg, a megérkezés leigazolása ehhez van kötve.
Ez megint egy másik dolog.
Ha nem kapod meg, akkor nem lehet hibás.Inkább a rossz minőségű jelzőt használd, harmadjára már nem jöhet az sz-el kezdődő, 2 elég volt.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
"Mivel törlik a negatív értékeléseket egyáltalán nem megbízható az egész rendszer."
Hello hello hello, mi az h törlik? Ki törli, az oldal vagy az eladó? Mert így akkor tényleg nincs értelme az egésznek. Ez alira vonatkozik? Ha nem pontozom le, viszont kicsit hosszabban leírom hogy selejt, azt is törlik? v azt úgysem értik, és csak a csillagozást figyelik.
Banggoodon, van olyan videóm amit több 10.000 néztek meg, és abszolút negatív kritikát írtam róla, senkinek nem ajánlottam... ott is törölgetik az ilyesmit?
Most néztem, 2018.03.11 től banggoodon minden értékelésem megvan, az is ami negatív, van ahol az oldal válaszolt is rá.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
őstag
válasz agroman #34753 üzenetére
Ne erőltesd. Csak neki lehet itt igaza.
Egyébként egyetértek. Sokan értékelik a terméket (én is szoktam), ami segít a vásárlásban. Az eladó felel azért, hogy milyen minôségű terméket árul. Pl. ne írja le, hogy 100% pamut, ha nem az. Sok ilyen értékelés segített már a ruha vásárlásban pl. De mondhatom a méretezéssel kapcsolatos megjegyzéseket is.
trialboj: Nem törlik. Sok negatív értékelést találsz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz trialboj #34755 üzenetére
Azokat törlik amit kér az eladó, vagy nem felem meg az AliExpress előírásainak. De ezzel nem azt írtam hogy nincsenek negatív értékelések, hanem mivel ilyen lehetséges, nincs értelme az értékelésnek
A Banggood mint írtam az teljesen más. Ott egyértelműen terméket értékelhetsz.Ance én így értettem a törlést, ha megtehetik akkor meg is teszik. 5 alkalommal jártam úgy hogy törölték, ezután én semmi hasznát nem láttam annak, hogy foglalkozzak vele, így a tapasztalataim szerint igaz az hogy törlik.
Ha te nem jártál így azért még nem kell kétségbe vonni azt amit írok.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
Hát én nem lepődnék meg ha itt protekció is számítana. Van jó pár értékelés amikor teljesen világos hogy a vevő volt hozzá nem értő és nem olvasta el ami le van írva. Erre jól lepontozta és mégis kint van. olyat is láttam mikor vevő elnyomta a dolgot, és 5-ös helyett 1-est adott mégis kint van. Sokszor nem világos valójában mi alapján törölnek vagy tartanak vissza véleményt.Volt mikor a vélemény fele reklám, valami oldalt reklámoz.
leszázalékolt eladók nem véletlenül vannak leszázalékolva, bóvli terméket árulnak, ők is tudják bóvli vagy kamu, de nem érdekli őket. Kapják a sok 1 pontot, és sok lecsúszik 90% környékére, de attól még árulják.
Többen írják ócska minőség mégis árulja, ilyen termékek miatt már 90% környékén van nem hatja meg.
Nem ritka ismerten hamis terméket árul a kereskedő, kapott érte 50 db 1 csillagot de tovább árulja. persze még külön kérdésként felhívást is írt pár ember hogy ilyen specifitású termék mai technológiával lehetetlen, vagyis 100% kamu (9900 mAh 18650 elem). Igazából azért csak 60 db 1 csillag mert vevők többsége lusta tesztelni, már bontás után 5 csillag pedig kamu a termék, és ezt észre is fogja venni, majd pár hét múlva amikor már késő.
Több ezren vették meg, sokan lepontozták, de olcsó ár és tapasztalatlanság még sok ezer emberrel fogja megvetetni. Nincs olyan kamu termék ami 4,5 csillag alatti lenne. -
Topikgazda
Ezekre is alapozva mondom azt, hogy nem sok értelme van a termék értékelésnek. Ami rossz annál teljesen mindegy hogy kiadja el, az rossz marad. Ami meg jó minőségű az pedig nem az eladónak adott értékelések miatt jó. Én részemről továbbra sem látom itt értelmét a termék minősítésnek.
Aki úgy gondolja hogy ezzel segít valakinek az foglalkozzon vele, de nem kellene keverni a vásárlói védelem dolgait ezek közé.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
"Én részemről továbbra sem látom itt értelmét a termék minősítésnek."
azért van értelme, sokszor a negatív a leghasznosabb. Kb kiderül az a termék valódi vagy hamisítvány. 200 vevőből általában őszintén leírja az igazat. leghasznosabb a képek, rövid tesztek vagy mérések ha műszaki a cucc és a negatív értékelés.legyen az elem, vagy akksi, vagy usb termék valaki igenis mérni fog, és ha azt felteszi akkor tudod termék fake vagy real.
Csak az a baj kevés tényleg hasznos hozzászólás elveszik a szemét tengerében.
Pl. [link] hamar gyanús a dolog, és 1 csillagos között igenis van pár ember aki lemérte ezt az elemet és kamu, töredék az ígértnek. 94.4% kb boldog a hamis elemmel, de van 5% aki komolyabban veszi a dolgot. -
Flashget
félisten
válasz Fred23 #34683 üzenetére
"Ebben nagy segítséget jelent majd, ha már mindenkinek lesz e-személyi igazolványa és/vagy ügyfélkapuja - árulta el Sepsi Edit, a NAV Repülőtéri Igazgatóságának igazgatóhelyettese"
az meg odebb van, hogy mindenkinek lesz...2025-ben jar le az enyem.
szerintem ez halasztodik a bevezetese majd, mert brutal kaosz lehet ebbolRealme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz Flashget #34763 üzenetére
Korai ezzel itt agyalni, most is elegendő az ügyfélkapus azonosítás és azután is, egy vámos nem mindenhez ért. Nincs mit halasztani 2021 január 1-től minden EU-n kívülről érkező vásárolt termékre fizetni kell áfát ez a jelenlegi rendszerben is megy.
A posta dolgozik a gyorsításon, a fizetendő összeg kiszabása a határozatban most is 1-2 perc a vámosok részéről, a küldemény kezelési folyamat a hosszú.
Az kérdés hogy magyar országgyűlés meghagyja-e a 10 €-os kiskaput. Mert Sepsi állításával ellentétbe ez kiskapu, nem pedig a 22 €. -
Flashget
félisten
Most unnepek alatt az egyik 11.11. vasarlasomnal az elado meghosszabbitotta a 60 napot 90-re. Jelenleg 39 napot mutat a rendszer a hatralevo idobol.
Viszont a nyomkovetobol semmi jo nem deruk ki szamomra csak annyi jo ha dec. 3-an adta csak fel.
Tudom, ha nem ertek egyet vele nyissak disputet. Ebben az esetben raer peca cucc ami jo ha marcius de inkabb aprilisban fog kelleni.
Kerdesem van valamilyen Alis szabaly, hogy az elado hany napot es hanyszor hosszabbithat?Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
Ilyenkor ha letelik a 15 nap és nem adja fel automatikusan visszakapod a pénzed vagy az eladótól kérheted a vásárlás törlést ogy visszakapd a pénzed. Ez utóbbira lehet az reakció hogy szállítottnak jelöli és azután majd a szállítási védelmi idő indul be, de persze még nincs szállítva.
De az is lehet hogy ugyan feladta, de nem jelölte szállítottnak.
Mivel lengyel raktárból kérted akkor lehet hogy kifogyott és új szállítmányra vár ami ugye karácsony miatt még nem érkezhetett meg eddig. Az hogy az volt írva hogy In stock az nem jelent semmi biztosat.
Rákérdeznék a helyedben hogy mi a késlekedés oka.[ Szerkesztve ]
-
ANT
őstag
Nem kaptam meg egy kamu TN-es rendelésemet, fogalmam sincs, hol akadhatott el. A vásárlói védelem tegnap lejárt. Dispute indításnál elakadtam. A "reason for refund request" mezőben melyik opciót válasszam:
-logistics tracking problem
-customs problem
-wrong address''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Van egy rendelésem, ami nem ért még ide, pedig November 6-án fel lett adva állítólag. Sajnos a követési szám alapján nem találok semmit sem.
Telefon tokrók van szó ( Nem nagy összeg, na de akkor is.. 1800 Ft ) , sajnos nem ért ide. A határidő 2020.Január.03 . Mi a teendő , mikor kell nyitnom reklamációt, vagy hogy van ez?Köszönöm.
Gergő
-
Topikgazda
válasz zeus_2k14 #34777 üzenetére
2020.Január.03. és bővebben az Összefoglaló 3. pont Lehet hogy már itt van, de helyileg sem kézbesítenek ki mindent, pl egy aláíróst amit ma is kihozhattak volna már nem fért bele a mai szállításba, a postás szerint holnap is jön, de szerintem amennyi csomagjuk van még a jövő héten is azokat fogják szállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Dolphine
addikt
kép link
Ezzel mi a bánat van már lassan két hete?[ Szerkesztve ]
Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
Topikgazda
válasz Dolphine #34781 üzenetére
Egységképző érkeztetése azt jelenti hogy megérkezett ide az a szállító egység (konténer) amiben a küldemények vannak. Ha felnyitják akkor kezdik feldolgozni, de ez még nem történt meg a kép szerint.
Ezután ilyen bejegyzések lesznek:
2019.12.28. | 11:06 Egységképző felbontása Nemzetközi Posta Kicserélö Közp.
2019.12.28. | 11:08 A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben Nemzetközi Posta Kicserélő Központ -
-
Szasza62
csendes tag
Sziasztok!
Nem vagyok gyakorlott Aliexpress felhasználó, most rendeltem előszőr innen novemberben 4 dolgot, ebből kettő jött meg csupán.
Amiért tanácsot kérnék,az a következő:
2019-11-05 17:23:10 megrendeltem egy 8K-s tv okosítót, véletlenül vettem észre, hogy 2019-11-11 12:33:15-kor valamiért törölték a rendelésem. De még aznap, 2019-11-11 21:57:18-kor újraindították. Sajnos a nyomkövetés szerint 2019-11-16 23:46:34-kor Küldemény előkészítése szállításhoz, s azóta semmit nem tudok róla. A rendelés 4 nap 20 óra múlva lejár. Mivel nincs tapasztalatom, így segítsetek, mit tudok tenni. Annyit olvastam,hogy lehet Open Dispute-t nyitni, ahol jelezhetem a problémát. De itt megoszlanak a vélemények, van aki azt írja lehet a lejárat előtt nyitni, van aki azt írja,csak ha lejárt,akkor. Szerintetek mikor éljek ezzel a lehetőséggel? S pontosan mit csináljak?
Minden segítséget, tanácsot előre is nagyon köszönök!
-
Topikgazda
válasz Szasza62 #34785 üzenetére
Szerintem megfelelő segítség ha ránézel az Összefoglalóban a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás részre és ennek végén a leírásra.
Nem csak te vagy így hogy valahol le van ragadva a csomag. Meg lehet próbálni nyitni a szállítási védelem lejárta előtt is, de van amikor erre az a válasz hogy még szállítják. Ezért is logikusabb megvárni a leteltét és azután megnyitni. Azért erre is még adok pár napot, hiszen a 15 napba belefér.
Az előbb nyitásnak akkor van értelme, ha egyértelmű hogy az nem fog megérkezni, pl. az eladó azt írja hogy inkább nyisd meg.
Sajnos az itteni posta is tisztességesen bekavar, tegnap két küldeményt kellett volna kihozniuk mert itt volt Szegeden, de csak egyet hozott a postás, így majd 3 nappal később kapom meg. A tiéd is itt lehet, csak még nem jutottak el a NPKK-ban a konténer felnyitáshoz.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
"10 € értéket el nem érő áfa elengedése megszűnik-e. "
Az azért maradhat meg (talán, de nem biztos), hogy a NAV az 1000Ft-nál kisebb értékű követeléseket nem szedi be, azért, mert többe kerül az adminisztráció, mint, ami bevétele lenne belőle.
Más kérdés, hogy a VÁM beszedésére vonatkozik-e ugyanez? És itt nem is a VÁM értékéke a kérdéses, hanem a vele járó hercehurca. -
vlevi
nagyúr
válasz Flashget #34769 üzenetére
Nekem volt egyszerre vagy 3 alis rendelésem, különböző eladóktól, néhány dolláros apróságok.
Mindegyikre meghosszabbították 90 napra, de akkor sem érkezett meg, kértem dispute-t, visszakaptam a pénzt, rá egy hónapra megjött a csomag.
Szerintem Magyarországon kallódott valahol.
Most is van olyan, amit egyszerre rendeltem 2 alis eladótól, az egyik megjött 1 hónapon belül, a másik valahol kallódik. -
veterán
Lehet valamit tudni arról, paypal-ra miért nem jön meg az ellenőrző sms kód? Buktam miatta egy 20%-os kupont.
-
-
Topikgazda
Tudom, tisztában vagyok vele, de ez nem azonos kategória, hiszen ha megveszel 1 db kiflit akkor is fizeted az áfáját.
10 € januári vámelszámoláshoz most 3306,5 Ft. 2021 januárjában egy kicsit több lesz. Számolj csak 10 millió küldeménnyel ami után eddig nem kellett fizetni, ekkora állami bevételt nem fognak kiengedni a kezükből, szükség van erre a pár milliárdra. -
Topikgazda
Már ne haragudj de évek óta beírtam már az Összefoglalóba a vámolási dolgokat, köztük az értékhatárokat is, mert tisztában vagyok velük, mondhatni napi szinten.
Ezen topik Összefoglalójában a 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai pontban.
Tehát 22 € ami vám és áfamentes 2021 január 1-ig. Azután ez már nincs.
A 10 € pedig 37,037 €-nak 27 %-os áfája, így a vonatkozó jogszabály alapján 37,037 €- értékig nincs áfa fizetési kötelezettségünk, mert a 22,1 € felettit elengedik. A maximum érték ma 3332,5 Ft holnaptól meg 3306,5 Ft (10 €)[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
válasz Joker88 #34793 üzenetére
igen, várható, de egyébként se nagyon tudsz mit tenni (már azon kívül hogy tőlünk kérsz jóslatot holott nem mi toljuk a vonatot Kínából idefelé ). 11 nap múlva jár le a 60 napod, eldöntheted még addig, hogy kérsz-e hosszabbítást - mivel év vége is, Magyar Posta is, szerintem illik. én 10-14 napot év közben is szoktam kérni, ha sejtem, hogy útban van (nem elárazott dolog, vagy nem tűnt el az eladó nyomtalanul). nekem is vannak még 11.11-es csomagjaim, ez van.
-
JoinR
senior tag
Hello!
Valaki találkozott már olyannal, hogy nem záródik le a dispute?
November 25-én nyitottam. A bizonyíték videót elsőre nem tudták megnyitni, ezért az Ali elutasította nov 27-én.
Újra feltöltöttem a vidit, belinkeltem stb., még aznap, elutasítottam az option 1-2-t is (5$ lett volna a refund, 30-at kértem).
December 1-jén az Ali az új bizonyítékot látva felajánlotta a 30$ refundot, vagy hogy küldjem vissza. Elfogadtam az elsőt, később elutasítottam a másodikat (a visszaküldést), nehogy azon múljon, de azóta is folyamatban van...customer service-szel kb. 15x "gyorsítottam fel" az eljárást, "valódi" agent-eken keresztül először nyitottak case-t, majd kapott "urgent" flag-et, ma pedig megkapta a "very urgent" flag-et is. Nem tudom, hova lehetne eszkalálni tovább, de vicc, amit művelnek. Lehet, hogy az eladó által feltöltött irreleváns screenshot miatt húzódik a dolog?
[kép][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- iPhone topik
- World of Warships
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mobil flották
- Facebook és Messenger
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Politika
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen