- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szatocs1981
aktív tag
Sziasztok,
11.11 alkalmával rendeltem Ali-ról, VISA-val fizettem. Azóta a megrendelés statusza "closed" máshol pedig "no payment". A megrendelést elvileg törölték, mivel nem érkezett fizetés 1 napon belül, ami persze nem igaz. Ennek ellenére az "order List" ben megvan a megrendelés.
Ilyenkor mi a helyzet?előre is köszi a segítséget
-
Topikgazda
Tényleg kezd felhígulni az AliExpress eladók gyülekezete. Két friss dispute ok tapasztalat.
Megérkezik a csomag égmentes lezárás, nincs sérülés. Mivel mindig csinálom a kibontás videót most sem maradt volna el, de lehet érezni hogy nem 5 darab termék van benne.
Felbontom, tényleg csak három. Ellenőrzöm a címkét, a tétel megnevezés mennyiség oké, az érték duplája amit fizettem érte, de nem gond. A súly viszont nem stimmel, több van írva.
Mérleg elő és ha 5 db van mérve (3 db+2 db súlya és a csomgolás) pont annyi amennyi acímkén van.
A csomagoló emberke jött a már szakállas trükkel, 5 termék be a zacsiba, nincs lezárás, mérés, címke nyomtatás, kettő ki és zacsi lezárás. Lesz egy negatív értékelés, a hiányzó két darab árát az AliExpress az előbb már meg is ítélte.
A másik hirdetés címében 1* a hirdetés szövegében az anyag 2* fémnek van feltüntetve. Mivel bírnia kell a strapát, ezért vettem meg fém verzióban.
A postás kislány nagyon könnyed mozdulattal adja át, én sem ejtem ki a kezemből így már rögtön gyanús hogy valami könnyebb dolog van benne.. Szokásos kibontás, közelében sem járt a Stainless Steel-nek, gagyi plastic. A képek alapján nem műanyagra gondoltam.Többször hangoztattam aki nem tud angolul az angol nyelvű oldalon ne árusítson, ne vásároljon, így nem keverné össze ezt a két szót steel vs. plastic. Bár ebben még a Google is segítene neki.
-
Topikgazda
válasz szatocs1981 #33051 üzenetére
Ha státusz closed akkor annyi. A vásárlási listáról te tudod törölni, addig ott marad.
A bankodnál ez a tétel milyen állapotban leledzik, mert elméletileg még zároltnak kellene lenni, ha tényleg eljutott a fizetésig. Nálam az Ersté-nél még mind zárolt, nincs levonva és a 11.11-.es mindegyik ott van és az Alin is élő mind.[ Szerkesztve ]
-
szatocs1981
aktív tag
-
flegga92
senior tag
Spanyol raktárból rendeltem egy Xiaomi Smart sterilization párasitot 11.11 alkalmával. Ma írt az eladó, hogy sajnos a spanyol raktárból elfogyott, el tudja küldeni Kínából vagy plusz pénzért tud spanyolból küldeni egy Smartmi 2 párásítót. Mivel a rendelt termék is 65$ volt így Kínából nem kérem, viszont eredetileg ezt a Smartmi párasitot néztem ki, csak sehol nem volt 120$ alatt EU raktárban így letettem róla, most viszont 105$ körül megkapnám.
Különbözetet milyen módon érdemes kiegyenlíteni? Gondolom paypallal akarja majd, de egy dispute esetén mehetek 2 helyre. Jobb megoldás lehet, ha ezt visszamondom és megveszem a helyettesítő terméket ő meg beállítja az akciós árat nekem? -
Topikgazda
válasz flegga92 #33055 üzenetére
Nem értem mit szeretnél disputolni, ha nem tudja küldeni, mert nincs akkor a pénz neked visszajár, visszaküldheti pénzt, nem feltétlen kell ezt dispute keretében rendezni úgy, hogy te mondasz le róla. Miért hirdetett többet mint amennyi volt neki?
Ezt azért csinálják hogy ne az ő hibájuk legyen a vásárlás sztornó, mert van egy kis bünti.
De te nem vagy köteles drágábbat venni.
Az hogy miként kéri a különbözetet lényegtelen. Ha úgy lenne hogy PP akkor vásárlás ellenértékeként küldöd és annyi. -
flegga92
senior tag
-
Topikgazda
válasz flegga92 #33059 üzenetére
Ha garantálja hogy nem China a feladási hely és neked ez jó ezen az áron akkor egyezzetek meg. Ekkor még a PayPal-al is jól jársz mert akkor erre a fizetésre-vásárlásra van 180 nap vásárlói védelmed.
Azt is meg teheti hogy ezt visszamondod és emezt beárazza neked és úgy veszed meg, akkor szintén védve vagy. -
szabi__memo
nagyúr
-
szabi__memo
nagyúr
-
flegga92
senior tag
válasz szabi__memo #33063 üzenetére
Tracking number-ből könnyen kiderül.
-
fairi
addikt
válasz szabi__memo #33063 üzenetére
tracking információ,még az untrackek is mutatják legtöbbször honnan indul.
-
szabi__memo
nagyúr
válasz flegga92 #33064 üzenetére
Az valóban úgy néz ki China.
De lehet ez ilyen tréfamentes okosság lehet, azért ilyen, nem tudom. Mindenesetre gáz, ráadásul így nem is hiszem hogy 3-14 nap alatt ideérne. Szerintem mivel lehet nem is pont azt küldi amit rendeltem megvárom hogy megérkezzen. Az is lehet fennakad a vámon. Hatalmas cumi lenne $54-al akkor volt $39-ért.. -
Topikgazda
válasz szabi__memo #33067 üzenetére
De ide érhet, egy másik shop és normál esetben 10 napon belül kézbesítve HK, CN indulással, csak a Magyar Posta szokott bekavarni és akkor 13-14 nap a kézhezvétel.
-
Topikgazda
válasz szatocs1981 #33068 üzenetére
Nem rizikósabb, lehet hogy banki hiba volt vagy valami technikai gixer hogy a fizetés nem futott végig.
-
petymek
senior tag
Nem tegnap volt, minden részletre már nem emlékszem. Természetesen nem haragszom, sok hasznos infót adsz nap mint nap, mindenkinek.
Egyébként én nem rájuk hivatkozva kérdeztem, épp a rossz tapasztalatom miatt merült fel a kérdés.
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
szabacsik
őstag
Sziasztok. Év elején meg még 3 hónappal ezelőtt is a nyomkövetett cuccok mindig 2-4 hétre itt voltak. Most van 4 csomagom amiből egyet már disputeoltam a többit 48, 37, 30 napja rendeltem direkt nyomkövetéssel. Eddig csak szerencsém volt vagy lelassult valamiért a szállítás?
[ Szerkesztve ]
/\____/\
-
fairi
addikt
válasz szabacsik #33073 üzenetére
Én helyzetem, 11.11 előtt csak 5 csomagom volt úton de egyik se akar megérkezni. 2 db yanwen mindkettő 57 napos,1 db sunyou levél 57 napos, (select kupon napon rendelve) 1 ajánlott 40 napos (végre már reptéren),és 5.-nek már visszakértem az árát.
kínai posta hülyeskedik vagy a magyar vagy mindkettő...jó kérdést ezeket simán ellopták, elhagyták vagy még megjöhetnek. 60 nap után mennyire reális az érkezés...
-
anonymus89
addikt
Lenne egy másik probléma, ami már kicsit idejét múlt de csak zavarja a lelkiismeretem.
Vettem egy kolléganő telójába érintőt kijelzővel meg is jött 30 nap alatt még júliusban. Mivel ő csak halogatta az egészet ezért nem lett kipróbálva időben. Kb. Augusztus végén csak így kifutottam az időből. Küldtem videót többet is az eladónak, hogy mi a baj elején még készségesen valaszolt aztán kaptam ezt az üzenetet 09.11-én és azóta csend rám sem hederít: "The specific problem we need to send the product to the factory can be detected, and now I can not confirm the problem."Valahol lehet jelenteni az eladót?
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
válasz anonymus89 #33075 üzenetére
Ha júliusban érkezett meg akkor 15 nap után kifutottál a dispute idejéből. Az augusztus vége logikusan nem jó, mert a szállítási védelem 60 napja arra vonatkozik ha nem érkezne meg, ha megérkezik akkor vége a szállítási védelemnek hiszen már nem szállítják.
Mit jelentenél? Azt hogy mivel semmi kötelezettsége nincs nem áll szóba veled? -
anonymus89
addikt
Ja nincs, legközelebb nem leszek ennyire bizalommal senki iránt az tuti.
Nem is várok péntekig sem megy a dispute az előző hsz-ben leírtakra.
Ha 3 hét alatt nem érkezik meg Franciaországból a csomag akkor ennyi volt.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
petymek
senior tag
Kezdődnek a problémák, a nagy akció után. Az egyik vásárolt termék státusza már korábban átváltott kézbesítés alatt-ra. Ma ír az eladó, hogy tesztelték, és szerintük rossz, ezért küldene helyette másikat, ami tesztelve jónak tűnik. Új bontatlan terméket vásároltam, az új termék feláras, a használthoz képest.
Így biztos, hogy még el sem küldte. Továbbá használtat akar rám sózni, az újat nem kell tesztelni.
Mielőtt vásároltam, ellenőríztem, az eladó tavaly márciusban került fel, és 99,7%-os értékelése van.
Miután nyilván át akar verni, valószínűleg nem kapok semmit, és vita lesz a vége.Kérdezni szeretném, hogy ha erre sor kerül, elvszítem a nehezen megszerzett 8 dolláros kuponomat, és a banknál a vételi árfolyamon is veszíteni fogok.
A vita során kérhetem az Alitól, hogy kompenzálja, és adjon új kupont, amit később felhasználhatok?Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
profesur
csendes tag
Törültem 2 rendelésem, jelenleg "Lemondási" állapotban vannak, mennyi idő mire visszautalják a pénzt?
-
Topikgazda
válasz petymek #33079 üzenetére
Igen - Kérdezni szeretném, hogy ha erre sor kerül, elvszítem a nehezen megszerzett 8 dolláros kuponomat, és a banknál a vételi árfolyamon is veszíteni fogok.
Nem - A vita során kérhetem az Alitól, hogy kompenzálja, és adjon új kupont, amit később felhasználhatok?
Ezt a bontatlan vagy elküldés előtt tesztelve és ezért nem új nem egészen jól gondolod. A garanciád a teszteltre is érvényes és néha jobb ha ellenőrzik mint átvételkor derül ki hogy van valami gond, mert itt nem fizetik a visszaküldést a legtöbb esetben és nem is tudod visszakövetelni ezt.Más dolog.
Ha indítotok dispute-t akkor kövessétek a folyamatot a My Orders, Refund & Disputes menüpontnál, mert gyors döntések születhetnek és lehet hogy el kell fogadni, erről sem jön az értesítő e-mail.
Nekem a tegnap indítottakra már döntött az AliExpress és jogosnak ítélte, kapom vissza a pénzeket[ Szerkesztve ]
-
petymek
senior tag
Sajnos biztosan tudom, hogy ez csak az átverésre megy. Ez a termék egy chip (integrált áramkör), közel 0% az esélye, hogy rossz gyárilag. Ezen túl ha véletlen mégis rosszat kapot, akkor majd reklamálok.
Éppen azzal lehet tönkre tenni, hogy kibonja, és statikusan feltöltötten megfogja.
Az állítólagos tesztelés után, már nem lehet igazolni, hogy az nem használt volt.
Ilyen csomagolásban van gyárilag, már a csomagolás mérete kb. 1,5X2cm.Szerk: Ha vitát indítok, azért mert valamit eleve meg sem kaptam, akkor hogyan lehet értékelést leadni?
Másik kérdésem lenne még, ha olyan fordul elő, hogy az eladó a vásárlás ellenére nem akarja küldeni a terméket, vita során hogyan kérhetem azt az Alitól, hogy arra kötelezzék, hogy elküldje? tehát nem az árát akarom visszakapni.
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
veterán
Beg your pardon,if you don't want to re-send ,
Could you pls follow the instructons below to open a dispute for a refund?
Buyer requested a refund
dispute reason:shipping method was not as described
proposal:return goods and refund
We will agree with refund immediately and no more action needed
(which means no item would be claimed to return and payment will be refunded to buyer )
Could you accept that ?
Any better solution for you,pls let us know
Looking forward to your newsEzt írta az eladó, ha nekem nem kell a termék mert megrendeltem már máshol akkor így gyorsabban visszakapom a pénzt ha jól értem?
Meg ő is jól jár nem kap büntit? -
-
veterán
csak újat tudok csinálni nem lehet azt megváltoztatni. Viszont nincs ilyen választási lehetőség amit a csávó ír.
van a - Logistics traking problem 1., Purchase Protection is running out...
2., Package was returned to seller by shipping company
3., No tracking information
-Customs problem 1., Customs is holding the package
-Wrong address 1., Package sent to a wrong addresEbből egyik sem az amit szeretne.
Mivel a csomag nem érkezett meg, így nem írhatom azt hogy megjött.
Én a rossz címet jelöltem először.
Szerinted mi legyen? -
neil_mullen
aktív tag
Sziasztok! Aliexpresses rendelésem hamarosan lezárul, de még nem érkezett meg. Valószínűleg nem is fog, mert szeptember óta nincs nincs mozgásban. Szerettem volna refundot nyitni, de itt nem tudok továbbjutni. Jól gondolom hogy meg kell várnom amíg lezárják?
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #33091 üzenetére
Az amit kér az a megérkezés utáni dispute okok közt van. De én azt javasoltam ilyen esetekre, hogy ez kamu tracking, tehát a Logistics traking problem és a No tracking information mivel a csomagodhoz nem kaptál nyomkövetési számot, amit megadtak az neked nem létezik, nem a tied. Mindig ezt jelölöm és írom hiszen más csomagja engem nem érdekel.
A nyomkövetési oldal képére is azt írom hogy: Fake tracking number, I don't live where it was delivered. -
Topikgazda
válasz neil_mullen #33092 üzenetére
Igen.
-
petymek
senior tag
Köszönöm a segítséget.
Ha vitát indítok, mert nem küldte a kifizetett terméket, és nem fogadom el a visszatérítést, mert mindenképp akarom, hogy az Ali bekapcsolódjon és lássa a problémát, ugye nem járhatok úgy, hogy a pénzem elveszítem.?Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!