- Yettel topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cartmenn
tag
Hát itt is üdvözlöm alázógyíkot meg G^zC^mp€r -t meg aki még itt van a bravo2007-ről meg a többieket is.Csatlakozom
-
Cartmenn
tag
Nekem volt egy 5ezres átlagom 6.4el semmi város(annyival mentem amennyivel szabad nyáron légkondival ) 15-20kmes körzet néha Szeged vagy Bcsaba.November tájékán nullázta magát (?) most 6.5 nél tart.Mikor vettem 8as átlag volt benne (legtöbb autópálya Dunaújv- Bpest meg a többi)--tjet150
-
Cartmenn
tag
-
Cartmenn
tag
válasz NagyTessoka #1593 üzenetére
Ez ilyen? http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/kulso_autofelszereles/optikai_tuning/csr_tuning_morcosito_szemoldok_spoiler_fiat_bravo_1978913684.html Könnyű felrakni?Fényeztetted? Nézem én is ,csak mikor a kocsin néztem a helyét ahová lenne felrakva nem sok helyet láttam.Nem dudorodik ki nagyon?A képen nekem tetszik. köszi
-
Cartmenn
tag
válasz NagyTessoka #1605 üzenetére
Kép az jó lenne,köszönöm.
-
Cartmenn
tag
válasz sagesz93 #1632 üzenetére
Nekem az bravo1-ben is akkor kattogott nyitáskor az ajtó, ha az ajtóhatárolót a karosszériához rögzítő csap törött vagy deformálódott volt--lötyögött a helyén."filléres" dolog olyat kell belerakni nem csavart---mert akkor is kattogni fog.Felfelé kell kiütni--befelé fordítva (ha az ajtóhatároló megy tönkre az ajtó csak úgy lengedezne)
-
Cartmenn
tag
válasz sagesz93 #1634 üzenetére
Ja és mikor az ajtó határolóm(bal odal,csak ez nyílik a legtöbbet) ment tönkre ---úgy emlékszem akkor nem is a "rugózott elem" hanem belül az egyik felfogatásnál tört el--így csak egy csavar fogta--akkor is kegyetlenül kattogott.Bontásból volt 3000ért---csak a bravón az ajtó borítás megbontásával-levételével(ez a melósabb,és vigyázósabb!! a feszegetés miatt) féhető hozzá,kívülről fogja 2 imbuszos csavar.(de vigyázni kell arra mert 2féle képpen is be lehet rakni--mert ha 180fokkal eltérően rakod akkor is bele mennek a csavarok---csak mikor a kasznival kötnéd össze nem illene,nekem elősször rosszul sikerült,nem néztem mikor szétszedtem.Persze ez bravo nem punto ott nem tudom milyen.
-
Cartmenn
tag
Nekem a bravo1 2001 februári forgalomba helyezés(99decemberi) most is a családban van,egy deka rozsda nincs rajta---persze 8évig míg nálam volt(4.5éves korától) garázsos volt,és 130ezer van benne!!Tehát azért nem munkába járós autó volt.De láttam már jól rohadó karosszériásat is.Biztos találsz jó állapotút a rosszak között.A dízelt én nem ismerem.
-
Cartmenn
tag
válasz NagyTessoka #1605 üzenetére
Akkor jöhetne kép --nappali is és közeli.köszi
-
Cartmenn
tag
válasz .:Kristian:. #1665 üzenetére
Hát ha nem feketét vettem volna(néha sajnos) ilyen lenne--persze csak 18"-al .Szép.
-
Cartmenn
tag
válasz .:Kristian:. #1670 üzenetére
-
Cartmenn
tag
válasz .:Kristian:. #1670 üzenetére
-
Cartmenn
tag
válasz Enclave #2053 üzenetére
Nekem 150es sport van 18" os felnivel.1.fék szerintem nagyon jó----------2.nálam semmi remegés(ha jól tudom már itt is van kettőstömegű lendkerék)----------3.ha a csavarok rozsdásodnának örülnék:nálam a motorháztető elejének a belső pereme(ahol a külső burok rá van hajtva az alsó részre,a szélétől kb 15-20mmre) jó nagy hosszon nyomta le a festéket a rozsda!!!,nem volt törve pedig(2008as félig meddig garázsos volt az előző tulajnál),és persze javítottam--és a fórumon is írta még valaki hogy nála is megvolt ez.------------4.mivel a hahun volt eladó sima 1.4es 18as felnivel csak jó aláv ------------------------5.én ezt raktam bele Fuchs 5W-40 Titan GT1, selenia-t is eszegette ezt is (258ezernél)--------------6.én a fóliát leszedtem mert nem is lett meg a papírja,és jobban is tetszik így,de amit leírtál nem tapasztaltam előtte.(a fóliát simán le lehetett húzni "házilag", csak a rajta maradt ragasztó eltávolítása volt szenvedés --már értem miért is kérnek érte jó kis pénzt
-
Cartmenn
tag
válasz Enclave #2063 üzenetére
7. a régi bravom(1.6) az olyan volt mint neked hogy sokszor újra kuplungolásra vette be az 1est (a tesómé is szintén) megszoktam ,fel se tünt a végén-de ennél 1.5 év alatt max ha 2x fordult elő .-----------8.az a hang nekem se tetszene,nálam még tolatáskor sincs az a szokásos hang.----------és én is 95öst tankolok(MOL itt ez van a közelben) de mint az indexes fórumon is írtam hogy hidegindításkor mostanában erősen dadogott(mintha csak 2-3 henger menne) a motor 2-3mp-ig--most rátankoltam egy ideje a Neo-t most nincs ilyen gondom-fogyasztás se lett jobb,erőt se tapasztalok többet de ha a benne levő adalékok az üzemanyag rendszert "ápolják" csak nyerek valamit Nálam a ablakra terelés romlott el a klímánál (de persze nem a motor ha nem a törékeny közdarab) de kézzel be van állítva ahol jó nekem
-
Cartmenn
tag
válasz Enclave #2075 üzenetére
Ja és a fűtőszál azóta is fűt.pedig én fóliáztam le És a kocsidban biztos a KM? Amúgy én is ajánlom az indexes fórumot--mikor vettem a kocsit (sajnos utólag találtam meg,így néhány tipushibát nem figyelem) nagy részét átolvastam időt nem kímélve persze nem az elejétől mert hibák,tapasztalatok úgy is a Km-el jöttek elő.
-
Cartmenn
tag
válasz sagesz93 #2686 üzenetére
A bravo fóromon írtam róbálom összeszedni az előforduló hibákat amit a fórumon olvastam-tapasztaltam(itt mondjuk a legtöbb benzines) ha már előfordult legalább 2embernél és jól is emlékszem rá : A ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul-----a motorháztető elejének a belső(alsó) peremének a rozsdásodása-----hűtővíz szivárgás-----az enyémmel együtt már volt 180e környékén vagy 3 turbócsere-----előfordul olajfogyasztás-----a motor elindulása után rövid ideig egyenetlen,dadogó alapjárat-----a környezetvédelmi tálca, a motor alatt ha van, könnyen leér-----a bőrkormányon,bőrváltókaron,bőrkézifék karon szétmállik a bőr----klímaterelő hiba,a terelőmotorok közdarab törése----kézifékkar burkolat törés----hátsó üléseknél zörgés-----hátsó ajtónyitó embléma beázás,kifakulás-------hátsó lámpák párásodása belül----- hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés-----távirányítóval nem mindig nyit a központizár------váltó gondok??--- az "A" oszlopok környékén zizegő műanyag.Ha valamit nem jól írtam majd javítotok, meg ha van még amit nem írtam hozzá.Majd írni akarok népítéletet inkább ezeket összefoglalva ,a leendő tulajokat "segítve" Nekem most van benne(tjetsport) 262e ezresenként olyan1.5inkább 2deci olajat eszeget,190nél volt turbócsere(az olajcsere periódusok be voltak túlságosan tartva(én 10enként cserélem), főként autópályás volt,kopó alkatrészeken kívül a generátor volt cserélve,klima javítás itt is volt egyik alsó terelés volt rossz,most nálam a szélvédőre nem működik ha csak kézzel nem fordítom a fogaskereket a belselyén nem mondanád meg hogy annyi van benne, még a vez. ülés is elfogatható,kormány-váltókar volt már bőrözve,tempomatnak hálás vagyok,a xenonról se mondanék le már, mint az elején más javára(nincs riasztó), Blue&Me rendszer van nálam, a hifi szerintem elfogadhatóan szól.A fogyasztás az tág fogalom,ki hogy vezet,én általában 15-20kmre járok(14e kettő év alatt) annyival amennyivel lehet,néha nem de nálam mindig 6.5 alatt jött ki jó pár ezres átlagokból-légkondival is .
-
Cartmenn
tag
Én nálam a "városi" használat nem mérv adó,15-20km-re járok általában,néha Szeged,vagy Békéscsaba,Orosháza,annyival megyek amennyivel lehet ( néha nem--ha nem szeretném hogy megalázzanak ) Erre nagyon sok az őz,szarvas (csapás) ---van cascom,de azért tartok tőlük,este főleg 90alatt járok és az utak se a legjobbak.Én 8literes átlaggal vettem át(kb egy 5000es átlag volt,sok autópálya+Bp 6évesen 247ezerrel) az első 3000-4000es átlagom 6.9 volt most ez a 6.5 állt be----és szerintem se ez egy átlagos vezetési stílus inkább tatásabb az enyém
-
Cartmenn
tag
válasz Fabianus #2889 üzenetére
A gyári vezérlés szettet is legyártja valamelyik gyár(ak). ( Ina készletben a görgö az Ina de a szíj az másik márka de így van más gyártókkal is, egyik se gyárt mindent a vezérléshez)Ezt találtam :Milyen vezérműszíjakat és vezérműszíj készleteket érdemes választani?
Sajnos, a mai világban tudom, hogy itt mindig is a pénztárca dönt, de szeretnék segíteni egy pár szóval ennek a döntésnek a meghozatalához. Három nagy és neves vezérműszíj és vezérműszíj készlet gyártó van a piacon: GATES, CONTITECH, SKF. Én személy szerint nem tudok köztük különbséget tenni, inkább mindig az ár alapján teszek a három közül egy javaslatot. Mindegyik gyári beszállító, de sok szerelő az egyiket, mások meg a másikat javasolják, de ez szerintem csak megszokás kérdése. Én szívesen ajánlom még a DAYCO, RUVILLE, FEBI, NIPPARTS, JAKOPARTS, JAPANPARTS, BOSCH vezérműszíjakat és vezérműszíj készleteket. A vezémuszíj görgőibol három nagy márka van INA, RUVILLE, SKF, de itt is léteznek olyan kevésbé neves márkák, melyeket szívesen ajánlunk NIPPARTS, JAKOPARTS, JAPANPARTS, GMB, NTN, OYODO, FEBI, QH. Most éppen itt vízszivattyú márkát nem említett meg.
-
Cartmenn
tag
válasz Wiz Khalifa #3175 üzenetére
Hát nekem egy 99decemberi volt 1.6 (2001.02 forgalomba helyezésű) 8évig volt meg most is a családban van(140e km) és egydeka rozsda nincs rajta( max hajszálpöttynyi kezdemények a hátsó sárvédő íveknél) motor nem eszi az olajat az szerintem megbízható ha jól bántak vele: egyedül az alapjárati probléma jön elő,rozsda a kasznin nincs-(garázsos) ennyi idő alatti csere dolgok : vezérlés 3x,lamda szonda (hátsó motortartó csavar törés miatt megbukott hátra a motor és elszakadtak a vezetékei),2 hátsó fékmunkahenger,1 lengéscsillapító, persze olaj meg szűrők 10ezrenként(olajat nem eszi),2 akksi ,13évesen a közéső-hátsó kipufogó,két első szilent,klíma töltés kb.3-4évente,indító motor javítás(bendix),jobb hátsó kerékcsapágy,kerékgumik-jobb első sárvédő a hibámból és ennyi!!
-
Cartmenn
tag
-
Cartmenn
tag
Én egyiket se De persze én nem "műszaki " szempontból nézem.Keveslem a kilómétereket,én alig megyek autóval (nem kell munkába) ennyi idő alatt többet mennék.Behozottat meg se néznék (szürke--a 2.4en nem látszik a rendszám alapján) ha csak nem én hozom be A szürkénél meg nem tudom minek volt vezérlés csere?--ha most volt az első-- elég baj,ha meg a 2. akkor minek!
-
Cartmenn
tag
Amit gondolsz azt kell venni bár én is az 1.6os bravo1 után gyengébbet(ráadásul nehezebbet) semmiképp nem vettem volna (legyen erőtartalék előzéshez,klímázáshoz). A tjet sportomba lassan 270ezer van, turbó volt cserélve 190ezernél,kicsit eszegeti az olajat(bár ez nem jellemző mindenkinél),tavasszal lesznek terelőmotor cserék Herceghalmon a hátsó kipufogót is akkor dobom le--a többi az csak a kopó dolog volt.A kocsiról amit linkeltél: behozottra rá se néznék,max ha én hoznám be---annyiban jó hogy manuális klímás---szervízkönyvet könnyű pecsételgetni,2014ig szorgalmasan pecsételtek, utána nem---jó hogy van neki téli garnitúra---de viszont ha ránagyítasz a nyári gumi 2013as akkor 50ezer volt tán benne,sehogy nem stimmel szerintem a kilóméter,ha addig nem volt télije akkor se.
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
Gondolom a turbón(meg a motor méretezésén kívül) kívül lényegében nem.De ha a 150es sportot veszed ,az tán pár centivel ültetett,dupla végű a kipufogója,meg van a műszerfalon egy "sport" gomb ami által 230Nm-re emeli a max nyomatékot a 206ról ,kissebb akkor a rásegítés a szervónak,és a gázpedál is direktebb,gyorsabban reagál.A többi dolog már felszereltség. a18asokkal a legszebb
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
válasz rover45 #4478 üzenetére
Nálam az 1es bravoban két vezetéket kellett megcserélni mikor a blaupunkt mp36-t kellett bekötni mert ugyanez volt ----az "A" 4es 7est kellett átcserélni,mert akkor nem volt hozzá semmi külön kábel,de a mostani JVC hez hasonló van mint a képeden,szerintem a sárgát meg kell cserélni a pirossal ott ahol szét lehet szedni.
-
Cartmenn
tag
válasz Luck Dragon #4653 üzenetére
Én tjet-et vennék Nálam tatásan minimális várossal 6.5 az átlag télen azért 7felé, amúgy 8as átlaggal,sok autópályás használattal vettem a kocsit 3 éve--268ezernél tartok--tjet sport---ha kell neked is küldök egy teljes összegzést( egy korábbi beszélgetés ) amit a facéról vagy az indexről szedtem össze az előforduló hibákról ,ami vásárláskor előny
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
válasz Integrale #4672 üzenetére
Fiat Bravo 2007 Tjet tapasztalatok :
Cartmenn
(kvázi-tag)Próbálom összeszedni az előforduló hibákat amit az index fórumon olvastam-tapasztaltam(ott mondjuk a legtöbb benzines) ha már előfordult legalább 2embernél és jól is emlékszem rá : A ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul-----a motorháztető elejének a belső(alsó) peremének a rozsdásodása-----hűtővíz szivárgás-----az enyémmel együtt már volt 180e környékén vagy 3 turbócsere-----előfordul olajfogyasztás-----a motor elindulása után rövid ideig egyenetlen,dadogó alapjárat-----a környezetvédelmi tálca, a motor alatt ha van könnyen leér-----a bőrkormányon,bőrváltókaron,bőrkézifék karon szétmállik a bőr----klímaterelő hiba,a terelőmotorok közdarab törése----kézifékkar burkolat törés----hátsó üléseknél zörgés-----hátsó ajtónyitó embléma beázás,kifakulás-------hátsó lámpák párásodása belül----- hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés-----távirányítóval nem mindig nyit a központizár------váltó csapágy gondok-------féltengely kopás---Én behozott autót nem vennék mert nem mondom hogy biztos rossz,de tekergetik vissza az órákat és így ugye többet fizetsz érte mint amennyi a valós km-ért fizetnél amúgy,kereskedésben árultakat se néztem (mikor a hahun ott van hogy "járművek ugyan itt" ) mikor vettem, mert azok végképp nem tudnak semmit arról amit árulnak. Akkor az enyémről : 247ezerel vettem 20ezret hejtottam bele idáig---mikor vettem akkor volt ugye vezérlés csere (kb 60ezer volt benne) inkább cseréltettem,aztán 6év után cserélem kb. megint mert sok kilómétert addig nem megyek vele( nem márkaszervízben 50alatt volt a csere) Akkor műszakiztattam is, csak két szilent csere volt anyaggal 10ért,utána a következő műszakin( 16e km-el arrébb ) is csak egy trapéz gömbfej csere volt kb 8ért.Hátsó kipufogót most cseréltem ,utángyártott 26e ért kicsit alakítani kellett!! De végén kiderült nem is ott eresztett a rendszer,amúgy ennyi idő után elég csúnya tud lenni kívülről a hátsó dob,de ez csak optikailag csúnya,úgy se látszik,és nem lyukas!!!Nálam is lesz majd terelőmotor csere lassan,ott ugye a közdarab törik az állítómotor végállás hiánya miatt,így azt is cserélni kell) csak ugye le kell szedni az egész műszerfalat--de van a fórumon egy tag ami ilyen javítást vállal.Nálam volt már turbó csere 190ezernél,én inkább ezt a 27-30ezres betartott olajcserére fogom--én 10ezrenként cserélem.Nálam csipegeti az olajat kb 2deci ezresenként--zavar mert a régi bravom semmit nem evett igaz 130ezer volt benne,próbáltam vagy 3féle olajat(ennyi csere volt már) egyikkel se lett kevesebb.Nekem féltengely cserére se lesz gondom,és generátorra se mert cserélték valamikor.Fékeket már én cseréltettem de az ugye kopó alkatrész.Kormányt n is bőrözték már (amúgy kb 25ért csinálják)16ért vettem pótkereket(virsli)+szerszám , mert ez defekt javítós volt.Én 1.6mill. vettem téli kerék garnitúrával 3 éve--azzal szoktam az árát javítani hogy az kb. egy 100as Amúgy az a Sport vátozat 18as kerekekkel,xenonnal(ez alig van) nagyon jól megy,ha nem nyomod 6.5 körül eszik átlagban kevés városival persze--én amúgy mikor vettem 8as átlag volt benne.Amúgy sokat autópályázott az előző tulaj.Én még mindig megvenném!!-----és csak a turbósat És amit írtam hibákat összesítve ugye nem mindenkinél jött elő ám Ami biztos hogy volt vagy lesz:bőrkormány,klíma terelő,talán még a turbósoknál a nagyobb nyomaték miatt a féltengelyhiba.Ha kinéznél valamit a facén is rá lehet kérdezni a tagokra, mi a vélemény segíteni fognak lehet hogy ismerik is a kocsit,vagy az indexen----- http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9155884&la=134294440 ------- Face: Fiat Bravo 2 Club HUNGARY
1. A ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul -> van erre megoldás vagy csere?
2. a motorháztető elejének a belső(alsó) peremének a rozsdásodása
3. hűtővíz szivárgás -> megelőzhető valamilyen elemnek cseréjével?
4. az enyémmel együtt már volt 180e környékén vagy 3 turbócsere -> sajnos a turbo kopó alkatrész. Mennyibe kerül a turbo csere? Felújítani nem lehet?
5. előfordul olajfogyasztás -> tudni mi az oka?
6. a motor elindulása után rövid ideig egyenetlen,dadogó alapjárat ->megoldás?
7. a környezetvédelmi tálca, a motor alatt ha van könnyen leér -> úgy érted sok helyen felakadhat az autó?
8. a bőrkormányon,bőrváltókaron,bőrkézifék karon szétmállik a bőr-> bőrápolózás sem segít?
9. klímaterelő hiba,a terelőmotorok közdarab törése -> erről tudok, egyik indexes fórumtárs ha jól emlékszem 75 ezer Ft-ért megcsinálja
10. kézifékkar burkolat törés
11. hátsó üléseknél zörgés
12. hátsó ajtónyitó embléma beázás,kifakulás
13. hátsó lámpák párásodása belül
14. hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés
15. távirányítóval nem mindig nyit a központizár
16. váltó csapágy gondok-> ajjajj, ugye nem a General Motors féle M32-es váltó van, mely a 159-esekben is van? Azon fel kellett újítanom.
17. féltengely kopás
Cartmenn
(kvázi-tag)Amint írtam ezek sa hibák nem mindenkinél fordulnak elő és nem is biztos hogy előjönnek.Nekem ugye 3 éve van meg akkora nagy tapasztalat nincs,a hibák összegzését is az index fórumon a bravo 2007 hozzászólások elolvasása után összesítettem,tehát ott vannak tapasztaltabb tulajok,főleg aki újként vette.Ezekből a hibákből is ami szerintem a lényeges, a turbó,féltengely ,klíma terelők,meg a váltó.Ami majdnem mindenkinél előjött csak max a kormánybőr,és a klíma terelő hiba vagy fog előjönni meg talán a turbósoknál a féltengely kopás.1. ködfény cserélhető,de az csak esztétika,attól még jó---------2.motorháztető rozsda csak 2nél emlékszem velem együtt mivel alul van én javítottam--------3.a hűtővízet inkább a laza bilincsek engedték,lyukadás nem volt.--------4.turbó az volt teljes csere 180e pénzért,de volt csak forgórész cserés 90ért,és kb 180ezer futásteljesítmény után fordult elő.--------5.olaj fogyasztás azt nem tudom mitől,írtak másik fórumon hogy a mai motorokat kissebb palástnyomású gyűrűkkel gyártják,így könnyebben is bejuthat az olaj az égéstérbe,nekem 267ezerrel kb 2decit eszik ezresenként--------6.Az egyenetlen alapjárat ami a hideg indítás után fordulhat elő pár másodpercig, nálam meg szünt mikor a MOL neot tankolom(ilyen kút van nálunk) max néha van apró alig észrevehető megtorpanás------7.a tálcára igen figyelni kell,középen öklömnyi magasságot(sportnál 10centi) már nem jó megközölni,már surlódhat,a sport meg ha jól tudom 2centivel tán ültetett-------8.bőrkormány,váltógomb-nekem bőrözve volt én már ápolom valakinél még az se jött elő,amúgy 25körül csinálják--------9.terelő motorok fórumon 30ért csinálja valaki meg +amit cserélni kell kb.15ezer a motorok darabja-------10.kézifékkar burkolat,kevés embernél,tán meg lehet fordítani és nem látszik utána-------11.hátsó ulés zörgés inkább rossz úton,berezonál általában a jobb hátsó támla,alul,még most tesztelünk egy javítási formát (üléstámla csavar alátétje alá kissebb felületű alátét) --------12.Az embléma csere a hátsó mikrokapcsolós kb 14e,de ha a plexi nem törött karcos akkor szétszedhető,belülröl festhető,és összeragasztható ha valaki kreatív.------13.A hátsó lámpák főként inkább mosáskor párásodhatnak,nekem is max akkor,a régi bravom is ilyen volt ---------14.a hátsó ablaktörlő kar inkább cserés ha előjön egyáltalán,én 2 alátét közé szorítottam,hibátlan --------15.--3év alatt a távirányító max ha 3X nem nyitott,kulcsal igen,ez ilyen-------16.a váltó az sajnos az,arról,a jelenségéről akkor többet tudsz,az is pár tulajnál jött elő.-------17.a fétengely hibát a nagyobb nyomatéknak tulajdonítom,meg ha a tulaj nem veszi észre a gumiharang hibát,vagy hogy nem szorít rendesen a bilincse és kiveri a grafitos zsírt--nálam 240ezer környékén volt a 2. csere,de az előző tulajnál még,előtte kidobta az összes zsírt mert a szervíz után én takarítottam le.Tehát lehetett a csere oka az.
Cartmenn
(kvázi-tag)50e ft vezérlés csere+anyag--16e ft pótkerékkészlet---25e ft hátsófékcsere+anyag---55e ft elsőfékcser+anyag--26e ft kipufogó ezt én cseréltem,de így is még 6e alakítás miatt hogy jól áljon,meg a szaladgálás--40e ft olajcsere+ anyag ez a 3csere ára----50e ft kétgumi----14e ft hátsóembléma----20e ft 2szilent+trapézgömbfej+ munkadíj---- műszaki 2 is volt Kb ennyi ment rá 3 év alatt(a terelő motor az lesz kb min 70ezer(anyag,munka,meghogy 250kmre kell mennem Herceghalomra) amennyiért te akarsz meg ugye kevés kilóméterrel max ezek közül csak a vezérlés kell meg olajcsere ha nem volt---- Ja és az ülések,szerintem az embere válogatja kinek mi a jó,az anyaga az biztos strapabíró,nekem is így 267ezer után csak a vezető ülés ülőlapjának bal oldali párnáján van gyűrődési csík jobban nem tudom leírni.Futóműben sem vagyok akkora jellemzést adó szakértő,én nem találom a 18-225/40es gumikkal se rázósnak a 16-205/55 téli gumi után se ,vagy a régi 1.6os bravomhoz viszonyítva,De mint írtam ha ez mellett döntesz,kérj még ki véleményt a Facén a Fiat Bravo 2 Club HUNGARY csoport tagjaitól,vagy amit épp kinéztél --vagy az indexen: Fiat Bravo 2007 itt ,valaki mindkettőn fent van.Ha közelben van tag akkor csak kipróbálhatod viszonyításképp.
Cartmenn
(kvázi-tag)Amennyiért te akarsz,és km-el annyiért már egy fórumtárs szerint is jót lehet kapni,a kormányt az látod,víz és olaj szintet ellenőrizhetsz,még nézném a féltengelyt,a klímát hogy működik,a váltót hibajelenségét meg csak ismered,én őróla olvastam itt: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/04/07/autovasarlokat_ment_a_sajat_hulyeseguktol/ az idexen is a legtöbb tulajnak tjet van azok szívócső befecskendezősök tán nem annyira problémás ez mint a multiair. Nekem ugye a 150es sport van kb 2300felett (ekkor adja le a legnagyobb 206Nm nyomatékot, a sport gombal 230Nm) húz igazán,turbósom még nem volt de gyorsan nyom szerintem a turbója .A lámpára néha panaszkodnak tényleg ,sokan emelt fényerejűt használnak,a régi bravónál is panaszkodtak a lámpákra de nekem nem volt gondom velük--kinek mi a jó Most ugye gyári xenonos azzal meg nincs gond de ugye a 80-90 eladóból max ha 2 olyan.Az enyém is Blue & Me -s ami ugye játsza az mp3-at (fat32) nekem a hangzással nincs gondom,kicsit több mély lehetne de nem vészes,van ugye gyári mélynyomós de az is ritka,valaki már rakott bele utólag--de nekem annyira most nem hiányzik,a régi bravomba viszont én is raktam az annyira keveset adott.Tempomatom van azt is szeretem,esőérzékelő,lejtmenet elindulás.Ja és a BT-on kommunikál pesze telefonálással csak. A motor kb 2500öt pörög 6.ban 100km/h-nál ----3000et pörög 120nál
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
Magát a Lineát nem ismerem de a Tjet nem rossz választás--nekem bravoban a 150es van 268ezerrel.Ha tatásan megyek vele és hosszú távon 6.5 alá is mehet a fogyasztás klímával.Fordul elő náluk olajfogyasztás de nem kell megilyedni az ezresenként 1-2 decitől(nézd a nívót ha nem maxon van remélhetőleg addig töltik általában,itt meg amúgy is kevés az alig 3liter a maxig---ha nem rég volt a csere és nivó alatt van, akkor lehet feltételezni az olajfogyást) és nem árt ha a tulaja nem 30ezrenként hanem jóval alatta cseréltette az olajat ,2-3 turbócseréről van tudomásom a fórumon olyan 180ezer tájékán,a kettős tömegűvel nincs gond náluk,van aki már 330ezernél tart ilyen motorral ,hidegen lehet dadogó alapjárat pár mp. ig de "jobb" fajta üzemanyaggal aránylag kiküszöbölhető,A bravokban eléggé "fogyó" eszköz a féltengely a nagyobb nyomaték miatt erre is lehet odafigyelni,persze nem tudom a Lineában előjöhetnek e ezek a hibák esetleg.Szerintem jó választás,nem félnék tőle.
-
Cartmenn
tag
válasz Bitpalace #4814 üzenetére
Nem ismerem a stilokat elótte 1.6os bravom volt,most tjet A motorral igazán gond sose volt ,most is a családban van 140ezerrel,a stíló nem tudom örökölte e a motort.Viszont a tjet örökölte az autómata klímáját a stilonak tönkre megy a klíma terelőmotorok végállása,így eltörik idővel egy közdarab ami által már a motor nem fog semmit mozgatni.Ellenőrizd hogy minden hová fújjon levegőt rendesen (érdemes ilyenkor azért jó felcsavarni a venti fordulatot hogy érezd a fújást,fújjon persze hideget-meleget ahogy beállítod.( a bravonál ha rossz valamelyik bontani kell a műszerfalat, van fórumos aki csinálja 30ért meg a hibás motor kb min 15 !! )Amúgy tényleg szép képről,én is vettem volna összeszedtem az előforduló hibákat a népítéletekből de nem találom,nézd esetleg át
-
Cartmenn
tag
Nálam már ez akkor rosszul indul ha megnézem a rendszámot,és nem tükrözi az autó korát
-
Cartmenn
tag
válasz viktorhmv #5244 üzenetére
A facén is talán egy valakinek van meg az indexen is.Nekem tjet van bravoban azokkal szerintem nincs gond --olajfogyasztás előfordul 1-2deci ezresenként,turbó csere,javítás is volt néhányban 200ezer környékén de nem jellemző ez a hiba--én 270ezernél tartok,és nálam 190ezernél volt turbócsere,de van akinél már 370ezernél tart!!! Kettőstömegű hibáról se halottam még.Szerintem a motor váltó ugyanaz mint a bravokban,de feltételezem sok alkatrész stb ugyanaz.A fétengelyeket könnyen fogyaszthatja--ha terhelés alatt remeg a kocsi eleje az lehet a gond.A klíma nem tudom ugyanaz e,de vásárláskor kipróbálni fúj e mindenfelé kellő erővel hideget-meleget főleg ha digitális azokkal van gond a bravonál,( tönkremegy a végállás érzékelés az állító motorban,és tör egy közdarabot--5állítómotor van,ha gond van velük le kell venni az egész műszerfalat 3-4órás meló a bravo furomon van szakértője ha kell,maga a közdarab nem drága csak a motor lehet 15körül--ez a hiba mindenkinél előjön ) Meg odafigyelni a váltójára hogy csendes legyen mindegyik fokozatban mert a benne levő M32 GM váltó (insignia,alfa 159) csapágyas lehet,ez 4-5embernél fordult elő tán a bravok között.De mint írtam nem tudom minden műszaki dolog hasonló e a két típusban.Én mernék venni ,bár a delta nem tetszik a lényeg figyelni: motor,váltó,féltengely,klíma-fűtés
-
Cartmenn
tag
válasz Szabó0922 #5359 üzenetére
Szerintem a motorokkal nincs gond,van fent a fórumon a facén aki már 450ezernél tart.Összeszedtünk már mindent róluk ami előfordult legalább 2 autónál ,ha kell elküldöm vagy jelentkezel ide ha van facéd https://www.facebook.com/groups/1767935416756756/
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
válasz Szabó0922 #5359 üzenetére
A lényeges hibák lehetnek: féltengely –--kigyorsításkor ne rázzon a kocsi, kormány
— a 2.-5.-6. sebességben meg a többiben se legyen hangos a váltó(m32)
— A klíma fújjon hideget-meleget mindenhová ugyanazt, kellő erővel. A terelő motorok átállását álló motornál is jó ellenőrizni, szépen lehet hallani, ha
átállnak és megállnak. Az esetleges „cicergő” hang a középkonzol felől, lehet előjele, hogy nincs végállása valamelyiknek.De mint írtam ha kell írsz egy email címet küldöm -
Cartmenn
tag
A digitálisnál 5 állítómotor van a manuálisnál 1 a külső-belső ---3 eset van 1.akinél még nem romlott el majd fog 2 akinél rossz 3.akinél már javították Turbó csere vagy javítás talán 3-4 embernél fordult elő aki a index,vagy face fórumon ( face 450fő) van az még nem sok szerintem .Nálam is volt még az előzó gazdánál 190ezernél turbócsere ,én inkább a betartott 27-30ezres olajcserék számlájára írnám,de volt olyan tulaj aki megfelezte ezt még is előjött 180ezer környékén,és ezek csak tjetek voltak ha jól emlékszem dízelről nem tudok.Én 270ezernél tartok de van tjet 370ezerrel ,dízel meg 450ezerrel.
-
Cartmenn
tag
Az olaj mindig vita tárgya a fórumokon azt kell bele ami megfelel a fiat előírásainak,jó itt minden ismert olaj selenia volt utána fusch gt1 aztán castrol most megint a gt1 lesz nem kísérletezem mert nálam kb 2-2.5deci megy ezresenként egyikkel se lett jobb-amúgy valamennyi olajfogyasztás soknál előfordul,legalább is a benzineseknél--amúgy a facén is te kerestél kereket pótot? ZsS
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
válasz .:Kristian:. #5383 üzenetére
Tudom ismerem a facén ZsS