- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1983 üzenetére
LOL, de szellemes azért.
Ilyen Coupe-n én is gondolkodtam a Lancia-m mellé "játszóautónak" és még talán mindig gondolkodom rajta, de persze nem ennyiért.
Sajnos ezek a Coupe-k is, mint az országút, olyan öregek egy előnyük az én szempontomból pl. van, a motorjuk az én Kappa-m (és ezzel együtt az Alfa 156/166) minden részével kompatibilis, azokból meg aztán nem lenne gond az öregségükkel együtt járó alkatrészeket pótolni. -
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1985 üzenetére
Ár / értékben a Kappa esetén inkább ár / kényelem arányban kell mérni, az előbbire inkább a Dacia Dustert lehet felhozni!
Thesis..., na a legnagyobb rejtély a Lancia-érában, abban az autóban _minden_ megvolt, de a franciák is, olaszok is presztízsautó álmokat kergettek, de egyiknek sem jött be, nem lettek azok. Baromi nehéz a MB / BMW /Audi köreit megzavarni, még akkor is, ha az autó "ott van a szeren".
És a Thesis ott volt, szellőztetős ülés, adaptív futómű akkor amikor a MB 3 éve tette bele először az S-Class-ába. LED-es hátsó lámpa, amikor a világ azt sem tudta, hogy mi fán terem a LED-világítás..., és olyan automata klímarendszer, ami a kocsira épített napelemből (!!!) vette el a működéshez szükséges energiát és nem az autó akkumulátorát terhelte.
Egyedül az a rohadt SkyHook nem jött be, bár az elképzelés zseniális volt, de a (pl.: budapesti utak) évente nyírták ki a szilenteket és amíg 1-2 szilent van az átlag autóba tengelyenként addig a Thesisben 8 vagy 10, hogy ezt a "égi horog" rendszert vezérelni lehessen. Na ez megpecsételt mindent, plusz olyan rohadt drága is volt, hogy az Kappa fék-kopásjelzős dugattyús fékje aprópénznek számított mellette pedig az még most is sok tízezer forint ha pótolni kell (nem is pótolja senki, inkább levágják a jeladót a p*csába és tesznek rá sima féket...)
De egyébként nekem is nagy vágyam a Thesis, de csak ha hétvégi autónak használhatnám és nincs lelakva, és a limitált darabszámából kiindulva erre egyre nehezebb forrást találni...
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Elektrosokk #1987 üzenetére
Közben képbe jött még 2 lehetséges típus, bravo HGT és Punto HGT. Bár ezek jóval kisebb autók... de talán ezekkel is ki tudnék békülni. A alfákról nagyon le akarnak beszélni különféle elektronikai hibák miatt. Valóban kell tőle félni? szóval jelenleg Bravo hgt, punto hgt, 156-166 alfa és fiat coupe meg lancia kappa van versenyben. Sokat segíteni pár iránymutató tanács
Nem pörög nagyon a topic, gondolom egész nap csak autóztok.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
aphra2
aktív tag
válasz Elektrosokk #1988 üzenetére
Szia, csak tőmondatokban:
Az ülés pont coupe bőrülés
A coupe futómű a az tipo/tempra delta/ dedra stb futómű, semmi köze az integraléhoz.
Bravo HGT-ből sajna már elég széthullott darabok vannak.
Punto HGT-ben még lehet fantázia , ha sikerül jobb darabot kifogni.
Olasz vonalon még képbe jöhet a stilo abarth is (170 ló) , abból még lehet jó darabokat kapni , és a selespeed se akkora átok, ha az átlag 10 lityó nem gond.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1992 üzenetére
Ritka is (már inkább azok használják, akik meg akarják őrizni gyűjtés gyanánt).
A 2.4-es motor ugyanaz a benzines, mint az enyém. Sor 5-ös, 176 LE. Tulajdonképpen egy jó motor, ehhez a kasztnihoz bőven elég dinamikus haladást tud biztosítani. Egyetlen hibája (főleg magas km futásnál), hogy ahhoz, hogy a motor beférjen a kasztniba mindenféle módosítás nélkül ahhoz a meglévő 4 hengeres blokkba fúrták bele az 5. hengert, ezzel lényegében a hengerfal oldalához közelítve a hengereket - a nagy futás okán komolyabb terhelés eseten előfordulhat, hogy a hajtókar "kikönyököl" a blokk oldalán és azzal tulajdonképpen kuka is a motort. De ez inkább csak elhanyagolt motoroknál van így, de előfordulhat.
Amúgy én persze javaslom a 10-12 literes városi és a 8 literes országúti fogyasztása mellett is. Én már 6, lassan 7 éve tankolom!
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1994 üzenetére
Dízelben sosem bíztam, olasz az menjen benzinnel, a trágyapermetező-géppel nem tankolok közös kútoszlopról!
Hogy kimondottan ezzel akartam e, az így ebben a formában nem igaz, de nem bántam meg most már. Akkoriban úgy gondoltam, hogy elég a 2.0-es is, de az élet igazolta, hogy 4 személlyel, klímával a 2.0-es motor csak annak tűnik erősnek, aki addig 1.4-esnél nagyobban még életében nem ült! Ott mondjuk egy előzésnél elfogy az erő, nem drasztikusan, de nekem pl ritkán kell visszaváltanom ha arról van szó...
Hogy miért alakult így, hogy nekem 2.4-es lett az nagyon egyszerű, ezt akarta az Olasz Nagykövetség! De tudtommal a főkonzul nem adta alább, neki 3.0-ás V6-os volt, preparált világítási rendszerrel (mint a rendőrautók, tudott figyelmeztető jelzéssel haladni...), persze az azt autót ahogy tudom visszavitték Olaszországba, amikor a lecserélték az egész konzuli flottát A6-osokra..., (na ez aztán a nacionalizmus...), de az enyém még eladható lett, így azt megvette egy jogász, aki viszont kinőtte rövid időn belül a 3 gyerekkel, és így került hozzám. True Story
[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2004 üzenetére
Ez négyesben visszaváltva is kipörgeti a kereket, de szerintem ha 5-ösben is parkettát nyom neki talán akkor is!
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2011 üzenetére
"Leütötte, mint a büdös sz@rt"
Am tényleg szépen pakolja az Alfa. -
Zozzant
addikt
válasz Elektrosokk #2017 üzenetére
? cseréld ki az izzót
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
zoo8800
veterán
válasz Elektrosokk #2017 üzenetére
Ez ám a kérdés
Vagy egyszerre szállt el mindkét izzó?[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Elektrosokk #2017 üzenetére
Szia,
egyszerre nagyon ritka. Vagy relé vagy világításkapcsoló!
Várjuk a további fejleményt, hogy mi volt a baj!
Szép napot!
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #2024 üzenetére
Mert párhuzamos terhelésre van ezek szerint bekalibrálva, tehát nem lesz "félszemű" az autó egy izzó hibánál hanem inkább nem világít, amíg a megfelelő terhelést meg nem kapja a biztosíték.
-
alázógyík
őstag
válasz Elektrosokk #2039 üzenetére
Neki is egy fehér Bravoja van, ha jól tudom.
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Elektrosokk #2039 üzenetére
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Elektrosokk #2049 üzenetére
Feleve van meg, 15 ezret tettem eddig bele, panaszra nincs okom, 1-2 dolgot kellett rajta csinaltatni, de betudthato annak hogy sokat futott. kikopott belso feltengely, kikopott motorolaj leereszto, szelvedocsere kavicsfelverodes miatt.
Megbizhatobb mint az alfa volt.Turbos egyebkent, nehez is lenne 1.4-es motorbol 150lovat kihozni nelkule
A kulonbseget nem tudom koztuk, csak annyit hogy a bravo nagyobb. -
Geller72
veterán
válasz Elektrosokk #2096 üzenetére
Ha nincs meg a megfelelő szint, akkor sem kapcsol be. A hűtősapkád meg van húzva faszán? Nem kap falsot?
-
Geller72
veterán
válasz Elektrosokk #2098 üzenetére
Termosztátod nem ragad le?
[EDIT] Jól lett lelégtelenítve? A fűtés felőli oldalon is van egy légtelenítő. A fülke felől, ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Elektrosokk #2108 üzenetére
Hát ha akkorát akar ugrani akkor igen. Vagy az...
-
Geller72
veterán
válasz Elektrosokk #2108 üzenetére
Olyan öcsémnek van. Szép, de engem valahogy annyira nem fogott meg..(láttam a szervizlistáját..)
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Elektrosokk #2121 üzenetére
...mintha azt a légtelenítős dolgot kérdeztem volna..
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3237 üzenetére
ja, ez kb két hónapja volt mint utóbb kiderült, "gyári", belül picit faragni kell, de legalább kívülről nem ócska kínai szar.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3240 üzenetére
Ezt nem en talaltam ki, hogy a 2.0 a legnyugosebb, anno vetel elott errol beszeltek le, mint egyik legkenyesebb motorrol. Ez nem azt jelenti, hogy feltetlenul szar lesz vagy szivni fogsz vele, csak az eselyek nagyobbak amugy nekem nem is nagyon jott szoba a 2.0TS, mert mindenkepp faceliftest akartam. De ha jts lett volna jo aron, akkor most az lenne. Annak is szep hangja van nagyon.
-
válasz Elektrosokk #3265 üzenetére
Nekem 1 volt, 3 hét után motorcsere. Persze az nem is volt karbantartva, jól átbasztak vele. De sokaktól hallottam azért, hogy hiába figyelt mindenre, a hajtókarcsapágy csak elengedte magát. Szar konstrukció, ez van. De amikor jó, akkor élvezet.
-
Alg
veterán
válasz Elektrosokk #3279 üzenetére
Én még nagyon agyalok mi legyen, ősszel-télen be kéne szerezni valami négykerekűt - a 159 ami nagyon-nagyon tetszik, de elég szűkösen férne bele, rámenne kb a megtakarításom kétharmada amit nem akarok (fenntartás nem hiszem hogy gond lenne).
147 is jó, méretben elég is lenne, de abból alig van a feltételeimnek megfelelő (10 évnél fiatalabb, automata klíma, 5ajtós).
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
volvoguy
addikt
válasz Elektrosokk #3286 üzenetére
A biztosítása ennek az 1.9-nek is több lesz, mint az előző autómé, hát még a súlyadója mennyi lenne egy V6-nak...
Olyan kérdésem volna, ha szerintetek a Common Rail rendszer gond nélkül elmegy félmillió km-t, és ha szerencsém van, a turbó is jó (a srác szerint ha szar lenne a turbó, enné az olajat...), marad a kuplung-lendkerék, mint a közeljövőben várható hibaforrás.
Ennek van bármi előzménye, hogy baj lesz velük?
Lendkerék ha jól tudom indításkor és leállításkor csattanik egy nagyot és rázza a kasztnit. A próbaút során ennek nem láttam, hallottam nyomát.
A kuplungon már érezni a km-eket, de nem vészes, fokozatokat gond nélkül vette.
Alapjárat szép stabil, felpörgetve is jó a hangja, amolyan érces dízel kerregés...Szerintetek?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3291 üzenetére
Ulesszelloztetes nelkul tobbet nem lesz boros autom
Nekem ez a liebling most:[link]
Fakormany es valto, xenon, bose, facelift, futott szovet. Purrrrfect. -
Alg
veterán
válasz Elektrosokk #3294 üzenetére
Nem tudom, valahogy nem jön be a 156... meg tudnék vele barátkozni biztos, de nem lenne az az igazi "mindig vigyorogva ülök bele" érzés
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz Elektrosokk #3297 üzenetére
Meglássuk Szeptembertől tudok majd elkezdeni nézelődni várhatóan
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3312 üzenetére
FL kormanyt akarsz berakni? Nem lesz jo
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #3314 üzenetére
Az olyan, mint a 156 FL. Multis, nem? Nem lesz jo.
-
válasz Elektrosokk #3329 üzenetére
Ez a kocsi ott volt Alfacity-n is.
Én most lefóliáztatom körbe az autó üvegeket ATR 50-essel. Kicsit parázok a rendőrök miatt. A szélvédőn gondolom nagyon nem szeretik. -
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #4835 üzenetére
Lejartuk a labunkat, kellett kicsit regeneralodni a vacsora elott uncsizas nincs, fel kell dolgozni a latnivalokat, ma megneztuk a vatikani muzeumot, sixtusi kapolnat, a bazilikat, delutan meg colosseum, forum romanum, trevi kut, piazza navona. Tomeny, nem kicsit
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #4837 üzenetére
Ha kuldesz penzt, meg haza is viszem
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #4852 üzenetére
Megbizhato, cohh. Ugyanolyan fos mind. Talan a japanok egybpicit megbizhatobbak. Cserebe megeszi a rozsda... adott kategorian belul kb ugyanannyi minden tipus fenntartasa. Akkor mar inkabb legyen szeretheto
-
senior tag
válasz Elektrosokk #4926 üzenetére
Hogy egy csomóan belekössenek, valószínűleg azért. Nem kaptam konstruktív választ, szóval tényleg felesleges volt kérdezni.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #5970 üzenetére
Nana! A TS nem orokelet, akkor sem, ha figyelsz ra.
A veztengelyek kopnak, a vezerlesmodosito szinten tonkremegy. Ezek hasonlo koltsegek, mint egy JTD-n a sallangok csereje (lendkerek, turbo, a turbo raadasul tenyleg a tulaj es a karbantartas fogsagaban uzemel).Egy 8v JTD motorikusan nem problemas, a tobbi csak kopo fogyo.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #5972 üzenetére
Az addig rendben, hogy te benzin parti vagy, de ha azokbol a modellekbol nincs jo/tartos benzines, akkor hiaba.
159-bol is csak az 1.8 TBi es a gyengebbik MPi 1.8 jo,"Bad reklám is reklám too"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Elektrosokk #6031 üzenetére
Praktikumosságban biztos jobb, de most adtam el a kombi Insigniám, mert Asszony megy vissza dolgozni (gyerek születése miatt volt itthon), és kapja vissza a céges kombi kocsiját (még nem tudni pontosan milyet, de előtte új Octavia volt), ezt én is vezethetem majd. Szóval ez a kis kocsi tényleg csak arra kell hogy melóba elmenjek meg vissza, bármi másra ott lesz a céges, ezért se kell ebben az esetben a praktikusságra gondolni.
(#6032) alázógyík: Ha egy rózsaszín ilyenbe látsz valakit arra azt tudom mondani oké, de ha veszek egy fekete/szürke ilyet attól a férfiasságom nem fog összeomlani hidd el.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #6053 üzenetére
Benzines, de par nap es lesz mellette egy dizel is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #6055 üzenetére
Faternak lottuk bucsuba a dizelt. Kell foglalkozni vele, de 1 het es olyan lesz mint az uj.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Elektrosokk #6077 üzenetére
Valszeg a 3.2 JTS még jobb
-
válasz Elektrosokk #6079 üzenetére
Vezettél már olyat? Akinek van, nem ezt mondja
-
bear_
aktív tag
válasz Elektrosokk #6077 üzenetére
Az ,hogy szebb nem kérdés
A 2.2 jtsről nem sok jót olvastam, az 1.75 turbó pedig drága, 2,5m alatt még nem is láttam eladót, másrészt a turbó sem hiányzik az extra nyűg miatt.
Tényleg lomhább lenne? Most nézem a két kocsi gyári adatait, az alfa 1másodpercel hamarabb van 100on, súlyra sem sokkal nehezebb, az az extra 150kg nem tűnik olyan soknak. -
426os
őstag
válasz Elektrosokk #6090 üzenetére
Köszönöm. Ismerem, vagyis tudok róla, hogy Mankyt érdemes keresni ez ügyben, bár kicsit messze van. Mondjuk egy utat megérhet.
Egyébként nagyságrendileg mennyibe fájhat egy ilyen program?.
-
426os
őstag
válasz Elektrosokk #6092 üzenetére
Én eredetileg csak 8v-t akartam, elég lett volna az is teljesítményre. Ha városban megyek vele, néha engem is meglep az ereje, észnél kell lenni. Mondjuk az tény, hogy mindenhova IS beférek vele, pedig eddig nyugis sofőrnek ismertem magam
.
-
426os
őstag
-
Integrale
veterán
-
alázógyík
őstag
válasz Elektrosokk #6107 üzenetére
Második.
-
őstag
válasz Elektrosokk #6122 üzenetére
olasz autóknál szinte semmik ezek az egy-egy napok
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán