Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz csongi #14362 üzenetére

    en egyre inkabb azon vagyok, hogy valtoolaj csere 30k km-nel.... es nem erdekel ki szerint felesleges
    a 3. olajcserenel valtoolaj is leugrik es akkor nyugodtabban alszok

    kerul ~8k-ba....

    vhogy vicces amikor az USA-ban is kaphato modellekre ott minden olajcsere kb a fele km periodusra van irva merfoldbol atszamolva, mint az EU-ban
    ...vagy max a 2/3-ra

    a kanadaiak meg meg azt is surubbre veszik a hidegebb eghajlat miatt
    ott az, hogy 5-6k km-nel olajcsere van motorban, meg a valtoban diffiben osztomuben 15km-nel, teljesen normalis szokas


    ha mar azert csereled a olajat, mert hangja van, akkor annak mar ...

    inkabb csereld surtubben a kozismeretebben nyugosebb tipusban az olajat, mert a surubb olajcsere meg mindig joval olcsobb, mint a valtofelujitas

    belegondolsz a korai M32-s valtoknal is a 3 liter olaj 10-12k-ba kerul, a valto le, szetborit, felujit osszerak, valto fel stb buli... az meg ~250k

    ugyanez a motornal is
    TS-kre is jott ez a 20k km-s olajcsere haluzas, csomo csapagyas is lett 150-200k km korul az olajsar lerakodasok miatt

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák