A Garmin és a Samsung is jó negyedévet zárt az okosóra piacon

A Counterpoint második negyedéves elemzése biztató képet fest az okosóra-piacról, amit természetesen az Apple dominál.

Hirdetés

Remek negyedévet zártak a gyártók 2021 Q2-ben, főleg a Samsung és Garmin, noha annak ellenére még mindig az Apple trónol az első helyen a leszállított készülékek tekintetében, hogy éves összehasonlításban valamelyest csökkent a piaci részesedése. A most először elért 100 millió Apple Watch felhasználó azért így is biztosítja a dobogó legfelső fokát 28%-os globális piaci részesedéssel részesedéssel, amit a csökkenés ellenére még mindig a Huawei követ 9,3%-kal.


[+]

A Garmin továbbra sem fért a top 5-be, ettől függetlenül is szignifikáns növekedést (62%) értek el a tavalyi megegyező időszak számadataihoz képest, ami egyben a valaha volt legjobb negyedévet is jelenti a gyártó számára. A harmadik Samsung sem panaszkodhat 43%-os növekedéssel, ami a Galaxy Watch3 és a Galaxy Watch Active2 népszerűségének köszönhető.

Az idei második negyedév három piacvezető modellje a leszállított készülékek alapján az Apple Watch Series 6, az Apple Watch SE és a Samsung Galaxy Watch Active2, a negyedik helyet megint egy almás óra birtokolja a harmadik generációból, a top ötöt pedig az Imoo Z6-4G zárja. Evidens, hogy az operációs rendszerek piaci részesedése is hasonló képet mutat, ezt viszont a Wear OS 3 jelentősen átrendezheti a közeljövőben.


[+]

Továbbra is az Egyesült Államok a szegmens legnagyobb piaca, a 100 millió Apple Watch felhasználó közel fele amerikai, a legnagyobb potenciál viszont jelenleg az indiai szubkontinensben van, ahol a 100 dollár alatti modellek 547%-os növekedést generáltak, itt főleg a funkciógazdag, de elérhető árú Xiaomi, Oppo és Realme dominál a hazai márkák mellett, mint a boAt és Noise.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés