Jól fogynak az okosórák

Hirdetés

A Strategy Analitics 2019 második negyedévére vonatkozó adatai továbbra is jelentős növekedést mutatnak a leszállított eszközök számában a tavalyi megegyező időszakhoz képest. A tavalyi 8,6 milliós szám 12,3 millióra nőtt, ami 44%-os előrelépés, jobbára az Apple Watch-nak köszönhetően. A második negyedévben leszállított 5,7 millió készülékkel az Apple a globális piac 46%-át uralja. A legnépszerűbb modell az Apple Watch negyedik generációja, ami az almás cég tavalyi összeladásainak majdnem felét adta, pedig a készülék csak az utolsó negyedévben vált elérhetővé.

A második helyen álló Samsung szintén belehúzott. Bár az Apple számaihoz viszonyítva szerény 2 millió példányt szállítottak le 2019 Q2-ben, ez több, mint kétszerese a tavalyi teljesítményüknek. Ezzel a mennyiséggel 16%-os piaci részesedést értek el. A most bemutatott Galaxy Watch Active 2-vel a Samsung stabilizálhatja és erősítheti a pozícióját az idei évben. A tavalyi 15%-hoz képest az idei második negyedévben 10%-os részesedéssel harmadik helyen álló FitBit viszont bajban van. A leszállított készülékek száma csökken, a prémium szegmensben az Apple-lel küzd, a középkategóriában pedig a FitBit Versa Lite próbálkozik, láthatóan nem túl nagy sikerrel.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés