- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Yettel topik
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #6145 üzenetére
A 200D 120-130-al legalább 10-11-et megeszik, már ha bírja egyáltalán.
Az is biztos, hogy erőlködik a motor, és távolabb pörög az ideálistól, mint a 300D, ezért is eszik többet.Nekem 110-120 között volt 8,5 körül a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
Baluka63
csendes tag
Üdv. Mindenkinek!
Eladó egy 81-es 200D 90%-ban kilakatolva. Ami vadi új: homlokfal,küszöbök,fenéklemezek,ellső sárvédők,sárvédőtartó,első szélvédő.A 4 ajtó alja kijavítva.Van egy másik is 81-es 200D az erősen korrodált a moci pöc-röf csak egy kicsit csattog./7éve pihizik/ Mind a kettő ideiglenesen forgalomból kivonva.A kettő 500e ft.fix ár!W.123/ 200/ 1981.
-
bumi
tag
Szevasztok!
Így megy a 123-as diesel?
http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
Üdv.
-
Mintcar
tag
válasz t.zsolti #6145 üzenetére
Szia!
Azt sajna érzem hogy erőlködik.
De igazából nem kéne neki erőködnie, még mindig az a állólámpás 200d lebeg a szemem előtt amivel egyszer mentem egykört. Pedig az csak 55le-s volt és ráadásul automata, lehetett benne érezni azt az igazi diesel erőt, amit az egyémben nem igazán érzek,vagyis csak ritkán, és ez valószínűleg a fogyaztásban is jelentkezik, az erőtlen robbanások miatt jóval magasabb fordulaton pörög a motor mint kellene.Amikor valamiért éppen jobban megy a megszokottól, megfigyeltem hogy 2-ben 40km/h-nál szinte semmi hangja nincs, de a mikor elszál az ereje akkor sokkal hangosabb és érzem hogy erőlködik. Gondolom hogy zabálja is az üzemanyagot.
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6150 üzenetére
Szia!
Nekem a futómű az gyakorlatilag teljesen ki lett cserélve, kivéve az alsó lengőkarok mert azokhoz nem lett nyúlva. De jobb oldalról nekem is jön egy tompa koppanás ha egy patkáról hajtok le. Alámentem a futómünek, és egy részéhez nem lett nyúlva. Az alsó lengőkar gumiai nagyon tropa állapotban vannak, teljesen össze vannak száradva. Ha jól láttam az alsó lengőkarba csatlakozik bele a lengéscsillapitó, és ennél a csatlakozó pontnál van az egyik ilyen szilent, a másik felén ahol egy hengerbe végződik, ott is a henger két végén 1-1 gumipogácsa van ami szintén el van érve. Én onnan sejtem a koppanást.
Először én is megprobálom gépzsírral eleposan bekenni a gumikat, hátha életre kelnek, de ha nem akkor cserélem, van itthon nekem két alsó lengőkarom és benne vannak a szilentek, és negyon jó állapotuaknak néznek ki.Sokat vaciláltam a porlasztó csúcsokkal, hogy mi legyen. Végülis úgy döntöttem hogy Denso DN0SD1510 pcsúcsot rakok bele.
Van egy Bosch Esi Tronic program ami gyakorlatilag egy szervíz program, és tartalmaz elméletben minden Bosch által gyártott autóalkatrészt, az eredeti alkatrész számokkal. A 200d-re DN0SD1510-t és 220d-re DN0SD220-t adja. Bár a két motor sokban nem tér el, a fúrat ugyanakkora, csak a lökete nagyobb a 220d-nek, ha jól tudom.
De valami különbségnek lennie kell a két csúcs között, amit egyszerüen lehetetlen kideriteni.
A webáruházak össze vissza írnak mindent mindenhez, nem csak a magyarországon, német vagy angol webshopokban is, nem lehet hinni ezeknek.Bár rosszat nem tudok mondani a DN0SD220-re, de most azt akarom beletenni, amit eredetileg is beletettek.
A pcsúcs csere előtt kiszerelem a tankot is, és elviszem kimosatni, 30 év alatt tisztességes kosz gyülhetett az alján össze, az üzemanyag szint jelzőm is egyfolytában bekoszolodik, szerintem szürő is el lehet már szennyeződve, ami akkor biztos hogy akadályozza az üzemanyag áramlást.
w123 200D 1.1millió km+
-
t.zsolti
tag
-
Batman2
őstag
Üdv. mindenkinek !
A hétvégén kirándultunk a járgánnyal Erdélyben !!!
Többszőr voltunk már Erdélyben, de csak az isemrőssel, a saját járgányommal még sosem és már nagyon szerettem volna kipróbálni azon a terepen is !!Végülis egész jól ment, 3 emberrel, némi csomaggal.
A legerőssebb emelkedőt, ami igen erős, azt is megmászta 45-50-nel, igaz padlógáz mellett !De amúgy összességében is elég jól ment, persze érezhető volt mikor emelkedőre mentem, mert mintha hírtelen utánfutót, súlyt kötöttek volna rá a járgányra, vagy húznák vissza, de egy darabig még plusz gázzal lehetettt kompenzálni és tartani a tempót.
A fogyasztása minden bizonnyal összességében is nagyon jól alakult, egy kisebb szakaszon (283km), dombra fel-le, jobbra-balra kanyarogva, településbe be-ki, lassítva-gyorsítva állandóan, mindezekkel együtt fogyasztott 6,9 litert 100km-en !!!
Pedig az emelkedőn aztán rendesen le kellett nyomni a gázpedált és a gyorsításokkor is nyomtam neki (persze azért nem padlógázt).Erőssen, láthatóan kormolni csak az erős emelkedőkön, padlógázzal hajtva tette, de még akkor is messze nem annyit, mint egy nehány szintén idősebb, de messze nem ennyire idős más járgány, melyek néha fekete koromfelhőbe burkolózva vánszorogtak fel a hegyre.
A Tico-kat és Matiz-okat rendszeresen toltam le emelkedőkön az útról !!
Márcsak ezért is, mert tartani kellett a fordulatszámot, mert ha tempót veszített, akkor már képtelen volt visszagyorsítani (de csak a legerősebb emelkedőkön) !!A kanyargós utakon való manőverezéseket is elég jól bírta, nylíván a mai drága, nagy luxus autók azok még sokkal jobban, de az átlaghoz viszinyítva közel úgy, elég sportosan véve, rendesen megtornáztatva a futóművet és a kasznit !!
Összességében azért egy 30 éves technikától ez nagyon szép dolog volt !!!Viszont ami továbbra is zavar, hogy hiába a jó fogyasztás, és a viszonylag jó menet viselkedése a motornak, a fordulatszámra nagyon érzékeny, és csak magasabb fordulatokon van erő a motorban, ha fordulatot veszit, akkor szó szerint meghal !
Enyhe emelkeedőn való induláskor is, enyhe gázzal indítva, ahogy szoktam a sík úton, le akart fulladni a motor, csak mikor felpörgettem és úgy engedtem lassan rá a kuplungot, akkor tudott elindulni ez pedig nem volt ennyire vészes emlékeim szerint az össze eddigi régebbi befecskendezővel !!Szóval lehet, hogy ezzel a befecskendezővel a legtakarékosabb, de nem ezzel megy a legjobban.
Hozzá teszem, hogy sohasem szoktam neki hírtelen nagy gázt, vagy padlógázt nyomni, kivétel volt az erős emelkedőn felfelé, mindíg folyamatosan növekvően nyomom a gázt, ahogy nő a fordulatszám és érezhetően kezd reagálni a gázadásra !!
Szóval a jó fogyasztás azért lehet ennek is köszönhető.A futóművem csendesen viselte a túrát, mivel pont alőtte jártam szervízben, ahol nyomtak egy kis olajat injekciós fecskendővel az első futómű gömbcsuklóinak gumiharangjaiba.
Egyedül annyi problémám volt, hogy -sajnos már szokásosan- az egyik nagyon erős jobb kanyarban a bal oldalról megint jött a morgó hang, mintha a kerék vagy valami forgó alkatrész beleérne valamibe !!Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6158 üzenetére
Szevasz
Ez annyiba nagyon jó döntés, legalábbis önző módon magamra gondolva , hogy erről is lesz információnk, hogy ezekkel hogy megy a motor !
A 220D motornak elvileg valamicskével nagyobb üzemanyag mennyiség kell, mint a 200D-nek, bár ez még elvileg nem kellene külömbséget jeletsen a befecskendezők terén. !
Viszont nem tudom, hogy az előkamrája milyen, eltér e a 200D-jétől, mert lehet hogy annak már nagyobb az égőfurata, esetleg a 240D-ével azonos (3mm), a 200Dnél alkalmazott 2,6mm-helyett !
Márcsak azért is érdekes, mert az összes többinél 3mm az előkamra égő furata (240D, 300D), csak a 200D-nél kisebb !!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
válasz Batman2 #6161 üzenetére
Hát nem semmi ez a sok szívás amit csak a motorral átélsz kedves bahhátom!
Olvasva a 200 D végsebességét engem is elkapott a láz vajon mennyit megy az enyém.
Jegyzem a motor meg lett főzve, elment az olaj. Szétszedtük, összeraktuk. Azóta úgy megy Nem csináltunk vele semmit, tényleg csak össze van rakva minden a régi. ja és a vezérműlánc teljesen kukába való a többi szarral együtt. Végig nem mertem bőgetni 135-nél visszavettem a gázt mert a láncfeszítése nem egy életbizti.
Úgyhogy egy felújított motornak a Tiédnek SIMÁN vinni kéne 140 körüli értéket szerintem . Az enyém simán vitte még a berágódás előtt a 140-et. Persze csak nagyon rövid időre mert érezhető volt minden nagyobb hajtásnál, hogy most bizony nyíródik a motor. Melegítette a vizet rendesen, rá is kellett kapcsolni a fűtést hogyha mondjuk 120 körül szaladtam vele!W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
Olyan gondom lenne hogy a szervó morcog . OLaj van benne.
mi lehet szervóolajszűrő?
A pezsó akkor csinált ilyet amikor kilyukadt a szervócső de akkor rövid idő alatt kinyomta az olajat és birkózni kellett a kormánnyal. Most egy kicsit nehezebb tekerni.Tudnátok ötlettel szolgálni mi lehet?
KösziW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #6163 üzenetére
Szevasz
Meg lehet, hogy már nagyon tömődött a szervó olajszűrőd, mindenképpen érdemesnek tartom cserélni, ha nem volt mostanában !
De ha ez a jelenség hírtelen lépett fel, akkor nem, vagy nem csak a szűrőt tartom a ludasnak !
Lehet, hogy a megkerülő szelepnél van valami, nem zár valami miatt jól és kicsit elengedi az olajat, hangot kiadva és csökkentve ezzel a nyomást !Folyás, szivárgás nincsen a szivattyún, vagy a kormányművön ?
Szóval elsőkörben szűrő és hidraulika olaj csere, aztán ha nem javult egy kis járás után sem, akkor bel kell kukkantani a szivattyúba mélyebben is !
A szelep a szűrő alatt van, oldalt van egy nagy csavar, asszem azt kitekerve lehet kiszedni a rugójával együtt.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #6162 üzenetére
Igen, az enyém is többet futott a felújítás előtt !
Vagy nagyon rosszul csinálátk meg a felújítását a motoromnak, vagy még mindíg nagyon szorul, nem járódott be eléggé (16000km után) !
Elég furcsa hogy az erő többnek tűnik benne, de mégsem képes addig pörögni.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #6164 üzenetére
Szevasz
A radiátort az utastér felől lehet kiszedni.
De ahhoz ki kell pakolnod a középkonzolt és le kell venned a műszerfalat is !Akkor simán ki tudod venni a radiátort.
Valami baj van a radiátoroddal ?
A radiátor csövei a motorházból a tűzfalon át, picivel a szelepház fölött futnak.
A csap ott van a tűzfalon a radiátor csövei alatt.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ákos123
csendes tag
válasz Batman2 #6166 üzenetére
üresben sem pörög ki teljesen ?
S.J. azt mondta (mutatta is hogy hol van konkrétan ) hogy lehet állítani a motoron hogy mennyire pörögjön . Valami tengelyen van egy csavar vagy vmi ilyesvalamiféle pontosan nem emlékszem de szét is lehet vele küldeni a motort ha nagyon odakínálod neki. ez a régi leszabályozó system.
olyan mint az orosz burgonyahámozógép.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
válasz Batman2 #6168 üzenetére
HŰHA !!
Az utastérből történő bontás elég para nekem az összevissza repedezett műanyagok miatt, de muszály megcsinálnom mert ha ráadom a fűtést fehér füstöt tol be az utastérbe amivel úgy összekeni az összes üveget hogy nagyon + jobb kanyarnál beázik a hűtőlé a lábamhoz / ÁLLANDÓAN/ így már áprilisban elkötöttem a nyakát a szelepfedél után azóta nincs fűtés .W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Mintcar
tag
válasz ákos123 #6174 üzenetére
Azért annyira nem gáz!
Az egy eléggé jól felszerelt + klimás szekér amit szétszednek azért tünik kicsit komplikáltnak, enyém fapad és negyede annyi kábel nem volt benne.
A kormányt nem kötelező leszedni, csak ha fent hagyod két emberes lesz a műszerfal le és felrakás.
Én amikor szétszedtem a belsejét mindent fotoztam és cimkéztem a csavarokat, kicsit macera de megéri.
Ha kell segitség csak szolj, még elég frissek az emlékeim, és meg vannak a fotok is.
Túl nagy különbség nem hiszem hogy van, látom az évjárat és a motor is egyezik.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #6169 üzenetére
Szevasz
Fogalmam sincsen, hogy üresben mennyire pörög fel, nem tudom megmérni.
Szerintem csak terhelésre nem adja le azt a fordulatot, bár most ezekkel a befecskendezőkkel eleve nagyon nagy a reakció ideje, a késése a motornak, a gázadásra.
Üresben is igen lassan pörög fel, különösen alacsony fordulatokon, de ez mástészta.
Az adagolóm elvileg 220-asnak megfelelően van beállítva, azt mondta az adagolós, tehát afelől bőven kellene teljesítse a maximumot és még picivel többet is !
Azt hogy a rudazat enged e maximumot adni, azt még nem vizsgáltam meg tüzetesebben,
ránézésre megy rendesen.Igen, elvileg van valami max fordulat, vagy terhelés (-vég) laszbályozó csavar, de nem tudom melyik az, nem tudok eligazodni, lehet hogy az nem is kívül van az adagolón, hanem valahol belül, mert én kívül csak az alapjárat állító csavart látom.
De én sem igazán itt keresném a probléma nyitját, mert az adagolóhoz tudtommal nem lett nyúlva, tehát abban nem változott szándékosan semmi, max. legfeljebb kopottabb lehet, mint volt, ezért nem igazán tudom, hol keressem a probléma forrását.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #6174 üzenetére
Azért a miénk ennyire nem bonyolult !
Ez egy klímás járágánynak a szellőzőrendszere, aminek a kiszerelését bemutatta és vákumszabályozott-nyomógombos vezérlésű, ami sokkal bonylultabbá teszi a dolgokat, azért van ott annyi cső, vezeték és gombós !
Az biztos, hogy a szellőző házára több drót és csatlakozó is rá van erősítve, azokat óvatosan, megfelelően, nem ilreverzibilisen le kell szedni.
A középkonzol szétszedése sem annyira bonyolult, mivel jóval kevesebb a sallangunk.
Azt elfelejjtettem hogy még a padló szellőző csöveket is ki kell venni, vagy legalábbis le kell oldani, hogy a szellőző blokk kijöhessen, maga a szellőző az a szív alakú valami, a hosszú nyulványa nélkül (klíma), amit láthattál a képeken !
Nekem szerencsére rendben van a radiátorom, de én is megjártam két éve, mikor kipakoltam a járgányt és egy másik, megpucolt szellőzőt tettem vissza bele, az első próbaútkor megjelent egy kis tócsa a pdlólemes gázpedál előtti göbrében !
Ereszetett a radiátora a másik, megpucolt, csere szellőzőnek.Próbáltam szilikon pasztával tömíteni a széllét, szétszedés nélkül, de semmit sem ért.
A tesztelést a szivárgási pontokra úgy végeztem, hogy kivettem a szellőzőből a radiátort és beletettem egy lavor vízbe, és sűrített levegőre kötöttem.
Szépen jöttek a buborékok mindenütt a szélén, az összerakásnál.Szóval a radiátor javítása nem olyan egyszerű, vagy elvszed egy hűtőshöz, hátha tud vele valamit kezdeni, megfizethető áron, vagy próbálsz szerezni jó bontottat, vagy veszel egy vadi újat !
A kormánykereket én ugyan nem szedtem le a műszerfal kiszedéséhez, aminek az lett az eredménye, hogy a szélvédőmön levő kicsi, beütés környéki repedésből egy 10 centis repedés lett, nem is a kivételkor, hanem a betételkor, ugyanis befeszült !!
Sok sikert és lelki erőt hozzá !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #6177 üzenetére
emlékezz előtöltésel kapcsolatban a statikus és dinamikus közötti eltérésre ,Lóribá is mérette (No! Ma hajnalban (reggel 7) kimentem Csomádra. Kicserélték a csúcsaimat, "belőtték" mindet 115 bar-ra! Megkértem Őket, ha már ott vagyok, nézzék meg az előtöltést. Alapjáraton (650/perc) 160 vot, állítólag 15-17 között kell lennie, úgyhogy jónak minősítették! A motor érezhetően combosabb lett, és a füstölés is sokat csökkent. Igaz, teljesen nem szűnt meg, de gondolom, egy hosszabb, tempósabb menet (180-190 km/ó 120 km-en át ) kitakarítja a lerakódott szutykokat.)
nála is jónak ítélték a 16-17 fokot stobivalMB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #6178 üzenetére
Szevasz
Mármint ezt most Lóribá írta, vagy Te ??
Mert furcsálnám, ha te cseréltettél volna csúcsokat, a tieid rendben vannak ha jól tudom.
Nekem legutóbb a fejszelepet kiváva, az átjárhatóságot figyelve állították, amikor elvileg tökéletesen be lehet állítani statikusan.
de mégis ez után is után kellett állítanom, mert nem volt jó, asszem csörgős lett tőle, le kellett venni.Többszőr állítaottam kicsit, aztán mindíg mentem vele és figyeltem, hogyan viselkedik, amolyan statikus-dinamikus keverék állítási módszer.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nzso
újonc
Hello !
Tud-e valaki segíteni abban, hogy a 124es 200d-s mercinél, gáz visszaengedésnél és gáz adáskor rángat. Ez mitől lehet?
Köszi : Zs
-
nzso
újonc
válasz t.zsolti #6185 üzenetére
hello t.zsolti!
a hardy-tárcsák elöl,hátul most lettek cserélve.A difi holtjátékát,hogy lehet behatározni?
Van aki azt mondja,hogy az adagolo hibája,de én nem akarom a legdrágábbnál kezdeni ezért érdeklödöm.A rángatás gáz elvétel után pl:ha lassit a sor előttem ,és én vissza váltás nélkül ujra gázt adok akkor rángat.Erre keresem a gyógyszert.Köszi a válaszod! -
t.zsolti
tag
nálam is volt/van ez a probléma ,az egyik hiba a difi kopásából adódott ( ezt megoldottam egy difi szét-javít-összerak úgymond kihézagoltam a fogaskerekeket )
a másik ( ez még csak feltételezés ) a váltónak nagy a holtjátéka ( a fogaskerekeknek ) ezt legfeljebb csere ,
és ugye visszafelé haladva eljutottam a kuplunghoz ,sajna az sem ál a hejzet magaslatán ( az ujj itt figyel a dobozban )
na, a hibád lassan jött elő vagy egyik napról a másikra??
a difi ellenőrzés ,megemeled/akna esetén nem kell ,üresbe rakod és megfogod a kardánt és oda vissza forgatod ,a bemenő és kimenő tengelyek szinte egyszerre kell hogy mozogjanak, a holtjáték a fogak közötti hézag növekedésével és a bolygókerekek és a tengelyének kopásából adódhat.
a váltót nehéz a helyén ellenőrizni,leírni mégnehezebbMB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz dízelracer #6183 üzenetére
Már csak az lenne a kérdés, hogy Magyarországon be lehet e ezt szerezni ?
Vagy csak külföldről lehet rendelni.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üzemanyag elleátás, szűrők rendben vannak ?
Mikor cseréltél üzemanyag és légszűrőt ??A légszűrő, az folyamatosna befolyásolja a motor viselkedését, ha koszos.
Ha ezek mind rendben vannak, akkor az adagolóban keresném a problémát, ha egyébként jónak tűnik a motor folyamatos üzemben.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A motor üresjáratban, egyhelyben járatva is csinálja ezt a jelenséget, vagy csak mikor mész a járgánnyal, rajta van a hajtás ??
ha magában is akkor a motorban kell a hibát kereni, ha nem, akkor pedig nagy valószínüséggel a hajtásláncban van valami hiba !
Nekem a hajtásláncban van némi probléma plédául, ha indulok, hosszan csúsztatott kuplunggal és nagyobb gézzal, akkor el kezd rángatózni az eégsz hajtáslánc, a kardántengely alattam.
Ez lehet a kopott kuplungtól is, és a tönkrement szilentektől is.
Korábban szilentet mondott egy pár szerelő, az azóta részben cserélve lett, ettől függetlenül, ha nagyon csúsztatok, akkor megint előjön a jelenség, tehtá valszeg az én kuplungom is gyenge, egyenetlenül kpott és szabályzatlan, üt.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #6188 üzenetére
eszméletlen mennyit tudsz "kinlódni " ezzel a porlasztó dologgal . Amit tőlem vettél bosch komplett porlasztókat azokkal mi lett ?
Ebbe az autóba aki nem a bele való csúcsot teszi bele az szimplán hülye . Senki ne haragudjon meg de nem is értem hogyan tud ilyesmi emberek eszébe jutni. Azért olyanok az itthoni w123-asok amilyenek .
Batman, ha nem tudod milyen való a kocsidba akkor sétálj be egy mercedes kereskedésbe vidd a forgalmidat , megmondják hogy milyen való bele , és a tüzkarikát is megmondják. Ne idióta utszéli mondvacsinált adagolósokhoz menjél , sajnos 95%-uk közel sem azt a szintet képviseli mint amire neked vagy bárkinek szüksége lenne .
Ha gondolod küld el nekem a 4 tőlem vett porlasztódat , vegyél bele 4 db denso csúcsot , 4 belevaló tüzkarikát , én összerakom neked és visszaküldöm .
[ Szerkesztve ]
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Tegnap kiszedtem a 4. porlasztó házat. Látszik hogy igen erősen ereszti a gázolajat, a kép egy 14km-s menet után készült. Tehát rövid távon is szépen nyomja a go.-t.
A porlasztóház széttekerése után ez a látvány fogadott. Ahogy széttekertem rögtön ömlött ki a go. által lassan feloldott tömitő paszta.
Valószinüleg eljutott a porlasztócsúcsig is az oldott paszta mert az a pház. minden részén találtam belőle.
Szerintetek igy kéne kinéznie egy 10k-t futott Denso csúcsnak?
Sajna rossz tüzkarikát tettek bele, a kis átmérőjüt.
Az Ady Endre úti merci boltban típusra és évjáratra alapból a nagyobb belső átmérőjüt adták.És ez csak az egyik porlasztó volt. Kiváncsi leszek a többibe mit talalálok.
Az előkamrákat is szeretném kivenni. A szervíz könyv két speciális szerszámot ír elő a müvelethez. Kérdésem az lenne hogy ki lehet szedni szakszerüen, károkozás mentesen a célszerstzámok nélkül??
w123 200D 1.1millió km+
-
Templomegere
senior tag
válasz Mintcar #6195 üzenetére
vidd vissza ahol csinálták a porlasztóidat és bazd a fejéhez a parasztnak . Tűzkarikát , motorszám alvázszám alapján mercedesnél kérdezd meg . Ne halgass senkire . előkamrát ha kiveszed .......célszerszám kell (kihuzató) , ha kihúztad akkor figyelj az alátétre mert az nem csak tömít , hanem távtertó szerepe is van . oda kerüljön vissza ahol van .
porlasztóhoz semmmmmmilyen pasztát nem használunk . ott fém a fémen tömít.
-
Mintcar
tag
válasz Templomegere #6196 üzenetére
Igen csak megérdemelné hogy a fejéhez csapjam.
Hogy a fém a fémen tömitsen ahhoz, kicsit több idöt kellet volna foglalkoznia a porlasztóházzal. A meneteibe nagyon kemény (szén?) lerakodások voltak, és rozsda. Gondolom emiatt nem tömitett rendesen, és ezért rakta össze pasztával a pházakat.
Ezt a pasztát is nehezen szenvedtem ki.
Pici, és nagyon finom drotkefe korongal tisztitottam meg a meneteket. Most így néz ki.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6194 üzenetére
Szevasz
Feltettem már Neked a kérdést a club honlapon, valamikor még nyár elején, hogy milyen porlasztókat adtál Te el nekem ??
Ugyanis júniusban megadták magukat végleg, pontosabban egy az teljesen kész volt (40-50 bar nyítási nyomás), kettő haldokolott (50-70 bar), egy még elment (90-100bar), bár már az is gyenge volt a 4 ből !!!
Egy az egyszerűen visszadurranthatott a nyomócsőbe, mivel valszeg már bezárni sem tudott, eszméletlen csatoggással és egyenetlenül járt a motor,
és mikor szét lett szedve, látszott, hogy totál koksz a belseje (a tű) !
Nem akartam elhinni, hogy teljesen rosszak a csúcsok, mikor az egyik szervízben megnézték !
(és csak kúton tankoltam)Hogy ez mitől lett, azt nem tudom.
De mivel made in India gyártású Boshok voltak, így feltételezem, hogy ott keresendő a hiba, valami vaj puhaságú anyagból készülhettek, ezért bőven idő előtt szanaszét koptak !A korábbi széria csúcsom azonosan kopott, mindegyik csúcs 90-100bar nyitási nyomáson volt és még most is üzemképesek, azokkal jártam megint egy darabig, amíg az újak elkészültek.
Azt lehet, hogy Te sem tudtad, hogy ennyire szarok, de minden bizonnyal sejtetted, hogy ezek nem fognak sokáig muzsikálni, azért szabadultál meg tőlük olyan gyorsan.
Csak kár, hogy épp velem szurtál ki, én voltam az a balek, aki megvette.Az egyiknek még a háza is szar, amelyik teljesen kokszos volt, hiába lett kitakarítva, nem lehetett benne normálisan beállítani az új csúcsot, egyiket sem, így már azt is ki kellett cserélni egy régi házamra, mert bár ki tudja annak az előéletét, de mivel az még valszeg eredeti, így az még mindíg jobb, mint egy ma gyártott bármilmlyen, amilyet Te is vettél.
Szóval jól befürödtem velük, jópár embertől megkaptam már hogy mekkora hülye vagyok, hogy házastól veszek porlasztót 50ezerért, és sajna úgy tűnik, hogy nekik lett igazuk.
No de mindegy, visszacsinálni már úgysem lehet a dolgokat.
Szóval pusztán csak ezért vekengek megint a porlasztókon, pedig elhiheted, hogy nem akartam egyhamar porlasztókkal foglalkozni !!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #6199 üzenetére
De volt már előjele a porlasztócsúcs problémának, mivel már hónapok óta nem úgy ment a járgány, mint ahogyan kellett volna, magasabb fordulaton (olyan 2/3-ad gáz) elkezdte nyomni a kormot, csak hát álmmban sem gondoltam, hogy ez lehet a probléma !!
Aztán közben már majdnem kicsréltük a fél motort, adagolót ellenőriztettem és kételkedtem a szervizes szavában, mert állította, hogy az adagoló jó,
az előtöltés szabályozó csúszócsapágyát és magát az egész szabályozót is kicseréltük, gondolván, hogy emlegy az előtöltés a fordulat növekedésével és azért kezd füstölni.
De minden hiába, a probléma csak maradt, míg nem bekövetkezett ez a helyzet, hogy egyszercsak elkezdett eszméletlenül csattogni, füstölni és egyenetlenül járni a motor.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- ArmA 3 - This Is War
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- EAFC 24
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Gmail
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest