- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
ph Ezúttal egy 6 GB-os, helytakarékos modell lépett a színpadra.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tailor
őstag
válasz creed33 #14301 üzenetére
Sajnos annyira nem ismerem a mostani felhozatalt ebben a kategóriában Illetve új autóban szívó benzines... hát, szerintem a fehér holló gyakoribb, az Euro-sokadik norma kinyírt minden ilyet. Gyors kereséssel, hasonló kategóriájú autóban (Ford Tourneo Connect, VW Caddy, Peugeot e-Rifter / Traveller) én most csak turbósokat / elektromosokat találtam
Szerk.: esetleg az MG ZS...
[ Szerkesztve ]
-
creed33
aktív tag
Valóban a folyamatos euro-norma korlátozások miatt kompromisszumot kell tudni kötni az igények és a kínálat között sajnos végülis nem sürgős a vásárlás számomra ,úgyhogy ráérek eldönteni. Köszönöm szépen a segítőkészséget!
-
subset
senior tag
válasz tailor #14304 üzenetére
A 2018 utáni benzinesekben is muszáj már részecskeszűrőnek lennie, illetve a közvetlen befecskendezés (+ az egr) miatt ugyan úgy kokszosodni fog a szívó oldal főleg a rövid városi utak alkalmával...
Egy dízelhez képest csak a gyorsabb üzemi hőmérséklet elérése az előnye, ellenben többet fogyaszt.
Szvsz minden modern belső égésűnek kellenek időnként pályás, nagyobb terhelésű szakaszok.
Városba, rövid utakra vegyél priuszt[ Szerkesztve ]
Használj Te is szabad szoftvert !
-
barnam_
nagyúr
-
subset
senior tag
válasz barnam_ #14306 üzenetére
Nagyobb terhelés az sebesség vagy fordulatszám függő?
hát valahogy is-is + a megtett távolság egyhuzamban (pályatempó) is játszik szerintem.
Ha a kedvem és a helyzet úgy hozza elpörgetem időnként, intenzívebben gyorsítok, vissza vissza váltok.
Az teljesen jó ha pár havonta megkapja a pályát, van idő még alacsonyabb fordulat mellett is mindennek szépen átmelegednie, kiköhögnie magából a város fáradalmait
Nekem 7G OM651Használj Te is szabad szoftvert !
-
Szemi88
tag
Sziasztok!
Van egy 2013-as évjáratú W204-es C osztályom, 220 CDI 170 lóerős motorral. Az autót 5 hónapja vettem egy kereskedésből. Amit az autóról tudni lehet, hogy 2018-ban hozták be Magyarországra 96 000 Km-el (hogy ez mennyire valós nem tudom...), és 1 tulaja volt itthon egy Kft, az ügyvezetője használta. Megvan a szerviz előélet is 2018-tól, szépen csinálták rajta az olajcseréket, Castrol olajat rakattak bele (mondjuk a 20 000 Km csere intervallumot kicsit sokallom, és 10 000 Km-ként cseréltetem), volt féktárcsa és betét csere, meg egy-egy gumi cső, nagyobb gond nem volt vele. Én 197 000 és párszáz Km-el vettem, jelenleg 208 000 és párszáz Km van benne. Első nagyobb szerviz 206 980 Km-nél (olajcsere, szűrők, két stáb pálca előre és elhasználódott a termosztát, ezért az is cserélve lett) nemrég megvolt.
1 hete vettem észre, amikor bejöttek a hidegebb (6 fok alatti) reggelek, hogy a reggeli hideg indításnál lánc hangja van 2-3 mp-ig a motornak. nyáron vettem az autót, akkor nem adott hangot hideg indításnál, és egészen mostanáig nem is csinált ilyet.
Ha hidegen indítom reggel, akkor 2-3 mp-ig van ez, de utána ha leállítom és akár 2-3-szor is indítok újra még mindig hidegen akkor már egyáltalán nem adja a hangot, csak a legelső indításnál. Amikor meleg a motor akkor nem csörög, nem zörög, nagyon szép Mercedes dízel hangja van. Napközben a munkahelyemen 20-22 fokos mélygarázsban állok és úgy emlékszem, hogy pl amikor egész nap állt a héten is az autó bent miután reggel megérkeztem és délután fél 5-5 körül elindítottam, akkor nem adta a lánc hangot úgymond hideg indításnál. Ezt holnap majd nyitott motorháztetőnél és ajtónál is megnézem a mélygarázsban.
Mennyire kell rettegnem ettől?
OEM 651-es motor, hátul van a lánc, és a motor kiborítós cserével 1 000 000 Ft körüli összeget rebesgetnek.
Ezzel a motor kiborítással is nem tudok mit kezdeni, mert pl YouTube-on komolynak látszó szervizeknek vannak fent olyan videói, hogy nyilván megbontással (porlasztók, szelepfedél, elektronika, stb...), de a motor kivétele nélkül cserélik a láncot. Az is tény, hogy ezeknél a videóknál csak a láncot cserélték, se a fogas kerekeket, se a feszítőket nem.
Előre is köszönöm ha válaszoltok!
[ Szerkesztve ]
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
-
ricsmoka
tag
Szia! Mielőtt megvetted a kocsit, be kellett volna menni egy Merci szervizbe vagy szalonba és ott alvázszám alapján megmondtak volna sok dolgot. A csere 200 alatt van nyugodj meg!
-
szeraj
csendes tag
Két dolog miatt kérem a segítségeteket.
Alany, Mercedes C350e 2.0 155kW T modell 2016.Akku üzemről indulva, még nem is kapcsol be a benzin motor, de az utastérben hideg időben beszivárog a benzinszag.
Az normális, ha 3 napig nem használom az autót beül a hátulja (mindkét oldal)? Vagy ez légrugó szivárgás lehet? Ennek az autónak elől hátul ugyan az a pneumatikus rendszere vagy két kör van vagy négy?
Gondolom a légrugót párban érdemes cserélni.Köszi előre is.
-
Viperator
őstag
Szép napot, Urak!
Mi a véleményetek az E 200, 250, 300 kombiról? (2008-2012 évjáratú, 4 millió Ft alatti és benzines) Eddig nem volt Mercedes nekem, ezért gondoltam egy kis váltásra (VW-ről). Karbantartása és alkatrészei drágák, vannak köztük nem ajánlottak /gyári hiba miatt/, stb?
Előre is köszönöm a segítséget, választ!
Szép napot!"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
ricsmoka
tag
Szia! Igaz nekem diesel a Mercim de nem bántam meg. VW-ről váltottam én is. Szerintem a következő is Merci lesz
[ Szerkesztve ]
-
ricsmoka
tag
Alkatrész nem sok minden kellett csak kopó alkatrészek. De szerintem nem vészes árban!
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Vito 116 cdi W639/2 az alany.
Menet közben felvillant az összes lámpa a műszerfalon mint amikor a gyújtást ráadom, egy pillanatra leállt a motor, majd égve maradt az ASR és az ESP lámpája. Leállítás, újraindítás, mintha mi sem történt volna. Hibakód nem maradt benne...
A Hungárián mentem és egy kisebb bukkanón mentem át amikor ez történt, de azóta már sokkal rosszabb úton is mentem és nem ismétlődött meg. Találkozott már valaki ilyennel? Mi lehet ez? Kontakt hiba valahol?
www.smart-bus.hu
-
-
-Solt-
veterán
ASR + ESP működéséből adódóan tényleg logikus, hogy égve marad, ezt végig sem gondoltam...
Az elektromossághoz totál hülye vagyok ezért lehet, hogy hülyeséget mondok, de az fura nekem, hogy test hiba miatt leáll a motor... azt gondolnám, hogy csak a töltés megy el.
Esetleg hibás OBDII csatlakozó, vagy olvasó nem kavarhat be? Állandóan csatlakoztatva van egy OBDII olvasó, hogy lássam a víz hőmérsékletet.
www.smart-bus.hu
-
-
-
Szemi88
tag
Sziasztok!
Hatha tud valaki segiteni, vagy egy jo tippet adni. Minden otletet szivesen meghallgatok!Adott egy 2013-as Mercedes C220 cdi, 170 loeros kombi auto. Ora szerint 217 000 km van benne.
Decemberben eszre vettem, hogy az auto alatt a melygarazsban olaj folt jelent meg. Szerelohoz elvittem, a szelepfedel tomites hibajat allapitotta meg (szelepfedel kozepen a motor tetejen allt az olaj). Szelepfedel tomites csere megvolt. Eloregedett es repedezett volt mar. Hasznalat masfel hetig, majd az olaj megint megjelenik az auto alatt (a szelepfedel kozepen mar nem jelent meg az olaj). Szerelo az olajtekno tomitesre gyanakodott, mert 2-3 csavaron is cseppeno olajat latott. Tekno tomites cserelve masfel hete (az nem volt olyan veszes allapotu mint a szelepfedel tomites), de ma megint olajfolt az auto alatt. Nyilvan arra tudok gondolni, hogy a tomites cserek nem voltak feleslegesek, de az alap olaj fojas nem lett megszuntetve.
Most csutortokon megint megy hiba feltarasra az auto, meglatjuk mi lesz.
Van olyan resz, alkatresz vagy barmi, amit javasoltok csekkolni?
Minden haspancel meg van az auton es az olaj rendszerint a bal elso kerek kormany osszekotoje alatt jon ki a mitorvedo burkolatbol. Gondolom igy van ki perforalva, hogy csak ott tud kifolyni.
Elore is koszonom a segitsegeteket!
Gabor
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
-
subset
senior tag
válasz Szemi88 #14321 üzenetére
Bal oldalon van az olajszűrő ház - műanyag az is a biztonság kedvéért ...."jó" esetben csak a tömítései eresztenek.
https://www.youtube.com/watch?v=3p4jBouYOhgVisszajelzést hadd kérjünk ha megvan a hibaforrás.
[ Szerkesztve ]
Használj Te is szabad szoftvert !
-
-
qdak
addikt
Hello,
Lenne egy nem ép egyszerű kérdésem.
Csomagtartó lámpa nem aludt ki, 2x is merítette az akksit, mérés, ill ledre cserélve a led szépen pislákol (ha nem zárod az autót)
Néztem a vezetékezést, már úgy volt húzok be magam mérgembe, a barna-sárga csíkos vezeték nézem az dupla a csatlakozónál, miért ?
Valamerre az el van még vezetve, a pneumatikához, ahonnan szépen 8-11V okat kap mikor
zárok, vagy zárást szimulálok a kapcsoló kihuzásával.
Azt nem tudom miért van összekötve a kapcsoló (talán, hogy nyitott állapotban ne tudd bezárni ?)
Kiiktatva a pneumatika és a csomagtartó közti részét a barna-sárga vezetéknek, a probléma megszünt, nyitás-zárás működik bár a külön csomagtartó nyitó gomb nálam nem működött elötte sem.
Valaki tudja, mi oka, hogy a pneumatika és a csomagtartó kapcsoló össze van kötve ?
Föleg, hogy a gomb kihuzásával, mint egy snack automatában, zárást lehet szimulálni.Lehet gányolás valakinek, de így sem állapot, hogy kinyírja az akksit, ill bármikor visszaforrasztom, ha kell, csak le zsugorcsöveztem a végét.
A másik ez már inkább csak w210, az olvasó lámpa szerkezetben miért van egy picike ventilátor ?
[link] ott az a fekete kocka fent(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Viperator
őstag
Sziasztok!
ABS sárgán világít: elsősorban mit kell vizsgálni? (mielőtt a szervizbe viszem)
R320 CDI 4x4, 224 lovas, 2008-as évjáratú, háromezres köbcenti.
Előre is köszönöm a segítséget, a választ!"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
válasz Kleroo #14330 üzenetére
Super mini Elm327 v1.5-öst vettem 7 éve, el van téve valahova. A Golfomhoz vettem, de azt nem szerette. (úgy rángatózott a motor tőle)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
Melyik applikáció (android) jó a hibakód leovasáshoz? (ELM327)
Előre is köszönöm a választ!"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
subset
senior tag
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
Gyerekkorom egyik kedvence volt a pápaszemes Merci, kinéztem egy CDI 122 lóerős c200-as Mercit (2006-os gyártás), érdeklődnék, hogy kb. milyen fenntartási költségekkel kell számolni?
Gondolok itt olajcserére, meg egyéb kopó dolgokra.
És kérlek ne röhögjetek ki nagyon, jelenleg egy P2-es Toyotám van.
-
barnam_
nagyúr
Hello,
A Prius helyett vagy mellette lenne?
Meg egyáltalán mi vezetett erre a döntésre, hogy egy C200 dízelt vegyél?Mivel ez egy C osztály (olcsóbb modell) alapverziója, kétlem hogy hobbiautó lenne ami mindig megkapott időben mindent. Tehát én arra számolnék, hogy egy közel 20 éves autón minden kopó-fogyó dologra lehet költeni.
Árakat nem tudok mondani, nézegesd meg a nagyobb autó alkatrész webshopokban milyen költségekre lehet számítani. Plusz ha nem magad szereled, vedd hozzá a munkadíjat, ami valószínűleg nem kevés pénz manapság.
Én is szeretem az öreg Merciket, de csak olyat vegyél amire nem sajnálod költeni a pénzt
-
HdRew
őstag
válasz ViragL #14335 üzenetére
Köszi szépen. Picit azért segít, bár nyilván nem itt szervizelnek a legolcsóbban.
A Prius helyett lenne. Azért gondolkodok rajta, mert elköltöztünk, és ha megyek Pestre az alsóhangon csak oda 30-35 km lenne most Vácról, az M2-esen. (Ez mondjuk jelenleg olyan heti 2-3 alkalom max.) Illetve arra tényleg tökéletes a P2, hogy megbízhatóan elvisz A-ból B-be, de számomra kezd unalmas autó lenni. 77 lóerő + egy kicsi a villany, de gyorsításnál bőg a motor, illetve a szélzaj is sok.
Amit kinéztem, annak feltették a kinti szervizfüzetét, és meg is találtam a helyet, ahova vitték korábban Ausztriában. Egyedül így hirtelen a rozsdától félek, mert ezeknél állítólag előszeretettel jön elő.
Köszi a válaszokat!
-
ViragL
tag
Ennyit tudtam segíteni, nekem 2008-as A160 van, nagyon szeretem, újként simán megvenném, de ennyi idősen nagy hülyeség volt. Impulzus vásárlás volt, akkor kellett volna, hogy agyonverjen valaki egy 48-as tangapapuccsal, amikor megvettem. Az előző tulaja egy sóher f@sz volt, mint azóta kiderült. A szervízkönyv csak egy papír, bármit elbír.
barnam_: Csillagból sosem elég Egy konyakon, vagy egy tábornokon is van legalább 3
-
tailor
őstag
Szia! Erre a távra ilyen korú dízelt.... háát... Ausztriából giga rizikós venni, ez a széria rozsdásodik is, és odakint garantáltan kapta az ívet. Még ha kívülről nem is látszik, a lemezek alatt, a bölcsőn stb garantáltan lesz. Nekem benzines CLK-m van, hobbiautó, télen nem használom, de még így is, hogy igen szép állapotot vettem, 2 év alatt ráment 1 milla. (És még hátra van a futómű felújítás, szélvédő csere. apróbb rozsdák kezelése stb stb...) Motorikusan semmi baja, csupa-csupa apróság, vagy picit nagyobb bosszúság mechanikailag.
A dízelnél még motorikusan is van rizikófaktor, szóval én a helyedben erősen átgondolnám a régi prémium dízel dolgot. Sztem nézz inkább egy benzinest (ne a Kompressort...), és igen, nagyobb lesz a fogyasztása, de cserébe nincs benne, hogy egyszer csak kér 500 ezret hirtelen, és állsz az M2-es közepén, este...
Ettől függetlenül készülj fel, hogy sok apróság lesz, ami előjöhet, ami vagy zavar, és megcsináltatod (= pénz!), vagy nem zavar, nem csináltatod meg - de akkor meg minek a prémium autó? -
tailor
őstag
Nagyon szívesen Nekem is régi álmom volt, de van mellette egy "futkorászós" autónk (régi Fiesta ) - első autónak ezek az autók neccesek már szerintem. Az álmot azért ne temesd - ki tudja, mit hoz a jövő? Én mindenképpen benzinest javaslok, ha keresel, és lehetőleg hazait, vagy melegebb éghajlatról származót (netán Észak-Németországit, ott eléggé vigyáznak rájuk, más a "habitus", és nincs őrült sózás). És tény, hogy "fel kell készülni" a tartására, de cserébe még ma is olyat nyújtanak, amit kevés új autó tud (a forma, a "tömeg" érzete, a bőr, a fa, a fém... nekem ezek számítanak )
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
A legfontosabb szempont a szervíz:
Te szervizelnéd?
Van bevált ismerősöd akihez tudnád vinni?
Ha egy rozsdamentes példányt kifogsz, akkor lehet esélyed. De ha nincs a szervíz kérdéskör megoldva, akkor messzire kerüld el, pláne egy P2 után. Cimbineknaz van, és már-már kínosan semmi baja semminek semmikor. Már amiatt is bontószökevénynek tekinti egy autómat, mert 210k-nál motortartó bakot cseréltem...
Csak hogy jobban értsd: a Mercedesemre most vár service A ajánlat. Szűrők, olaj, fékfolyadék, üa.szűrő. 245ezer Egy nagyon-nagyon jó mercinekndedikált szervízben. És 78ezer Ft csak a munkaköltség önmagában(1.5óra) egen a vonalon öngyilkosság régiautózni.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
ricsmoka
tag
Sziasztok! Nekem.volt 2006-os évjáratú 220 CDI Mercim. Nem rozsdasodott egyaltalan. 2005-től már nem. Olajecsere mindennel együtt 45 ezer se volt.
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz ricsmoka #14346 üzenetére
A fura, hogy remek hely, többször voltam. Volt, hogy fél órát nézegették egy kis problémámat, és mivel nem volt mit javitani konkrétan, egy fillér elkérése nélkül engedtek el. De ezen az összegen nyitva maradt azért a szám. A márkaszerviz a tavalyinal olcsobb ajanlatot adott )igaz ők nem cserélnének ü.a szűröt...én meg senkiben sem bizok ugyhogy szokas szerint nekem kell utanajarni h amugy kell-e most vagy sem. ) Egyre nehezebb olyan szerivzt talani aki dragan, jot nyujt (de megsem horror ar, lehuzos tetelekkel)
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
tailor
őstag
válasz Kleroo #14347 üzenetére
Huh, hát ez az ajánlat tényleg húzós... Nem tudom, melyik szerviz ez, de Merci-specifikus az Antal Service (szervizeltettem náluk, korrektek voltak minden téren), a volt "Hanácsek és társa", most AutoDigit. Érdemes esetleg tőlük is egy-egy ajánlatot bekérni...
-
-
ricsmoka
tag
Motul olajjal, Mann filter cuccokkal.annyiba kerül a csere, mint a 78 ezres munkadíj.😀
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
Olaj, levego, pollen és ü.a. szuro; motorolaj, és fékfolyadék
Főleg az ü.a. szűrő ára fejvakarós (60k)
Facelift mk2 CLS 220dEgy tucatmotor... szempont is volt vásárlásnál, hogy minél egyszerűbb legyen maximális szinten tartani. (Az adblue-s elmebeteg árakat mondjuk nem jártam körbe eléggé )
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
subset
senior tag
válasz Kleroo #14353 üzenetére
Ez egy sima OM651 -es motor.
25-30 ezres a jó minőségű üzemanyagszűrő + 2 aba bilincs
C3-as olaj 2x4 liter legyen 30e
levegő és olajszűrő egy 10-es
szereldmagadban 6 ezer az 1 óra míg le/kicseréledHasználj Te is szabad szoftvert !
-
válasz Kleroo #14353 üzenetére
Áhh, igen. 350 CDI-m volt, abba volt 25k az üa. szűrő, én már ott vakartam a fejem Elektromosak már sajnos. 4 hengeres motorhoz viszont elég sok az A service, ismerős W204-hez 140k körül kapta az A szervizt, de itt abban sok minden van, folyadékok pótlása, fékek, ablaktörlők ellenőrzése stb.
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz tailor #14354 üzenetére
Hát... eltér. Szignifikánsan drágább a merciboltnál minden, mint a korábbi horrornak titulált árajánlatban. Bolond világ van nnna.
(Marad a B terv, márkaszerviz emészthető ajnálata, sz.könyv vezetve, assistance; aztán a maradék 1-2 apróságot én kicserélem...ami igyis "extra", merthát a márkaszerviz nem is akarta volna cserélni )Hodor. Hodor? Hodooor!
-
qdak
addikt
W210 nél az elektromos üléseket lehet állítani villany nélkül ?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
subset
senior tag
Hova érdemes váltóolaj/szűrő (7G Tronic) cserére vinni a gépet Budapesten vagy környékén ?
Csináltatott mostanában valaki ilyet, milyen árakkal kalkuláljak ?Használj Te is szabad szoftvert !
-
ricsmoka
tag
Vagy 235. De a számlán ott van.
[ Szerkesztve ]
-
Szemi88
tag
válasz subset #14322 üzenetére
Hali!
Részben elmaradtam a válasszal, de az autót csak múlt pénteken hoztam el.
A baj valóban az olajszűrő háznál volt, a két O gyűrűvel volt a baj. Hiába lett kicserélve a gyári méretűre, az sajnos nem oldotta meg a dolgot. Egy Mercedes specialista javasolta a szerelőmnek azt, hogy cserélje nagyobbra az O gyűrűket, akkorára, hogy kézzel ne tudja benyomni a szűrő házat, hanem csak a csavarokkal tudja oda húzatni a helyére.
Ez megtörtént, a hiba pedig meg is oldódott!
Ugye az előző kommentben írtam, hogy a szelepfedél, és az olajteknő tömítés korábban már cserélve lett olajfojás hiba miatt, de ugye most utólag kiderült, hogy az olajteknő tömítés csere felesleges volt (a szelepfedélnél valóban eresztett), ezért a mostani akcióért a szerelő nem kért egy forintot sem. Nyilván nem az O gyűrűktől mentem volna tönkre, de azért néhány munkaóra elment a szereléssel eg a hiba feltárással, mert ugye bontani is kellett pár dolgot ahhoz, hogy a szűrő házat le lehessen venni. Szóval korrekt volt a szerelő.
[ Szerkesztve ]
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
-
Szemi88
tag
Sziasztok!
Mercedes C 220 CDI W204 kombi autom tetoablaka eddig gond nelkul mukodott, de most erdekes hibat produkal.
Teljes nyitasnal (tetobe csuszas) nincsen gond se nyitasnal sem zarasnal. Buktatasnal a kovetkezo hibat csinalja. Ki lehet buktatni teljesen, de amikor be akarom zarni, akkor csak 1-2 mm-t zarodik es ha nyomva tartom a gombot akkor se indul el ujra, hanem elengedem a gombot, ujra megnyomom es akkor mar szepen bezar. Amikor produkalja a hibat akkor utana azt a 2 mm-t vissza nyitni sem lehet mar, csak a gomb ujboli benyomasaval a tetoablakot bezarni.
Volt valakinek ilyen tapasztalata?van esetleg valami tippetek?
Elore is koszonom!
Gabor[ Szerkesztve ]
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
-
Clain
tag
Sziasztok,
Van esetleg valakinek tapasztalata 300de (újabb 2020 facelift) modellel? Dízel/elektromos
Vannak esetleg jellemző típushibák/problémák? Mire kell figyelni?
köszi előre is! -
n0rbert0
senior tag
Sziasztok,
2005-ös W169 A150 autóhoz milyen motorolajat válasszak? Illetve hány liter kell bele?[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Szép napot!
A w211 E500 Mercimen megmakacsolta magát az Airmatic.Nem tudja leengedni a levegőt.Van is hibakódom hozzá
Néztem hozzá alkatrészt és egy ilyent találtam
[link]Ez az ami kell nekem?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Mercedes V-Class (W447) automata váltójában (7G) jól tudom, hogy 70000 km az olajcsere periódus?
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Remnant II
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Háztartási gépek
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Argos: MuzsikAI
- Android szakmai topik
- További aktív témák...