- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor 50 - apám nevében
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
CL500 tesztje a TotalCar-on: [link]
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5499 üzenetére
Szia!
Kiderült, elsőstabilizátor rúd.
Szerintem megkérem a szerelőt épitse be és probáljuk ki milyen a kormánymű. Állittólag kb 150.000km-t ment amiből kiszedték. Ingyen kaptam tehát nem igen volt oka az embernek hogy kamuzzon.
Két kormánymű felújító céggel beszéltam még tavaj, az mondták nem lehet ezeket felújitani, gyárilag felújított van 700.000Ft-ért.5481HSZ-ban vannak 2 hetes képek. Azóta a bal doblemez készült el, és mégjobban kipakolták a motorteret a közelgő fényezés jegyében.
w123 200D 1.1millió km+
-
t.zsolti
tag
válasz Mintcar #5502 üzenetére
nekem 8000000-ért ujjat mondtak a mb-nél
180000 felujjító készlet( pittmann tengely +munkadugattyú) gondolom én,de ha komolyan érdekel kérdezz rá.
vagy veszel a bontoban olyat aminek a kormánykarja nem lóg semennyit( 5000 ért vettem de miszlikbe kellett szedni mert a ház belül vakrozsdás volt ,így tehát kapott egy másik házat meg ujj szimeringeket kapott)MB 123 3.0d
-
Kriszmeister
újonc
sziasztok!
lenne egy komplett 123-as mercibe való automata klímám(olyan mint ami a W124, W126-ban) eladó....érdekel vkit?
-
t.zsolti
tag
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
válasz Kriszmeister #5507 üzenetére
Nem régiben volt egy komplett klíma bontóban 40 ezerért, fájt is rá a fogam, csak az ország másik végén volt, az meg már nem érte meg.
Mondjuk azt még ki kellett volna guberálni a járgányból, de amúgy állítólag komplett volt, tehát ennyivel lett volna nehezebb, ha a tiéd már eleve kiszerelt, vihető állapotban van.
Persze bizonyára erre is bőven kellett volna költeni (összes tömítés csere, totális pucolás, stb.), még minimum ugyanennyit, hogy üzemképes legyen + a feltőltés, de ez majd később jött volna, ha meg is vettem volna.Mondjuk számoljunk a kiszerelésre egy 10-est, meg mondjuk ha azt veszem, hogy elvileg azonnal működőképes, akkor még egy 10-est, akkor mondjuk 60 ezerrel már talán reálisan próbálkozhatsz.
Bár ez a bontóban levő is elvileg üzemképes volt.Én vennék ugyan klímát, de nálam a 40ezer az irány adó ár, amennyiért az volt, szóval kiszerelt, vihető állapotban adnék érte 50ezret, de momentán nincs pénzem, ha lesz, akkor is fontosabb dolgokra kell (karosszériás munka, festés, futómű javíttatás), tehát egyelőre nem veszek.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5469 üzenetére
Nagyon jó találat volt !!!
Épp én is egy 200-as adagolót akarok szétszedni, hogy minden porcikáját szemügyre vehessem és megpucolhassam !
Aztán elviszem méretni, beállíttatni, és ha jó, akkor az kerül fel a járgányra.
Üdv.: Batman2
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Itt egy kérdés !
Ki mit tud arról, hogy mi a funkciója az elosztáson kivül a vákum csövek előtti kis hengernek, ami leágazik a fő vákum csőből és ahonnan megy pl. a központi zár vákum ellátása ???
Netán az egyúttal egy visszacsapó szelep is, hogy ne veszítse el a rendszer a vákumot (vagy csak sima elágazás) ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv. mindenkinek !
Keresk elviselhető esztétikai állapotú első szélvédő merevítő keretet !!!
Akinek van ilyen eladó, vagy tud bontót ahol éppen van, légyszi szóljon !
De ha valakinek van egy sértetlen első szélvédője és eladó, akkor is szóljon !
Üdv.: Batman2
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5462 üzenetére
No, egész jól alakul a járgányod !!!
A járgány tetején egy spoiler van az elejére ?
Ahogy látom, nálad csak a hátfal alsó részét kellett cserélni, a kisebb javítólemezzel, nem kellett egész a rendszám alá felmenni a magasabb lemezzel, ami miatt nekem el@arta a szerelő és kivágta a belső lemez rész is, amihez rögzíthető volt a lámpa alsó tartó füle.
Azért nézdd meg, nehogy neked is hiányozzon !
Üdv.: Batman2
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
válasz Mintcar #5506 üzenetére
igen az a kormánykar.
középállásban rátérdelsz és megcibálod mind két irányba,ha nem lóg ( 2-3mm-ről beszélek) akkor várhatóan még használható.(vagy sokat állt és azért nem lóg mert be van rohadva.(amit vettem 5000-ért azt megszimeringeztem kipucoltam merrt trutyis volt a belseje,vakrozsdás volt a ház belseje ,kapott egy másik házat és most jó)MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5518 üzenetére
Sevasz
Hát, ha már komplett hátfalat vettél, ami nem kevés pénz, akkor már szerintem érdemesebb lett volna az egészet cserélnie !
És akkor mi lett a komplett hátfalla ?
Csak nem levágta és úgy rakta, be, vagy vettél másikat és az lett betéve ?Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdv. mindenkinek !
Valakinek van esetleg eladó darabja az alábbi listából ?
- ajtónyitás határolók
- fekete padlószőnyegek
- ajtókilincsek
- ép rögzítőjű bal hátsó kopoltyú lemez
- ép rögzítőjű A oszlop burkoló elem (fekete)
- küszöbborítások (fekete)
- mercedes csillag tartó kosár
- alblak tekerő karok (fekete)Üdv.: Batman2
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #5520 üzenetére
Szia!
De le lett vágva, mert valahogy jobb minőségüre sikeredett a kompet elem mint ha csak az alsót vettem volna meg. Az egészet nem cserélte, mutatta is hogy hibátlan a hátfal többi része, és inkább maradt a gyári rész.
Szerencsém volt a küszöbökkel és az ajók javitó lemezeivel is, mert nagyon pontos utángyártottakat sikerült vennem. Nem kellet szinte semmit igazitani rajtuk.
Pl. a hátsó sárvédőkkel már nem voltam ennyire szerencsés, az árukból már sejthető is volt 3000ft/oldal.w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5523 üzenetére
Szevasz
Mármint sárvédő javító ívekre gondoltál, feltételezem !?
A teljes sárvédő lemez sokszorosa ennek !
Akkor tényleg mázlid volt, mert nekem mindegyik többe került és igen pontatlanok voltak és az én szerelőm az még csak tovább rontott rajtuk, nem hogy javított volna.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Babszivacs #5522 üzenetére
Szevasz
Ok. köszi, ott is szét nézek.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Elviselhető állapotú fekete padlószönyege van valakinek esetleg eladó ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Kinek van esetleg tapasztalata a Liquy-Moli Molibdén-diszulfidos (MoS2) olajáról, vagy a 10w50-es normál olajáról, vagy ki mit tud róla ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #5528 üzenetére
ok
BP Visco Diesel ? (15w40)
vagy Visco 2000 Diesel ?és igaz, hogy az API CF minősítés jobb elvileg mint a CD, a dízel kategóriában, de valóban jobb ennél a motornál ??
A régebbi BP olaj az CD volt (semmi bajom nem volt vele, de ezt már nehéz beszerezni), az újabb, amit mostanában inkább lehet beszerezni, az pedig már CF !
Vagy pedig vannak azok az olajok, amik minősítésben meggyeznek a 20w50-es, botond (traktor) olajjal, mindegyik CC, az pedig szerintem már nem jó !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Nem rossz teljhesítmény egy 2 literes motortól !
Érdekes összevetni a teljesítményt és a nyomatékot a w123-as, 200-as dízelével !
Jaguar X-Type 2 Litre Diesel--------------------------------w123-200D
Összlökettérfogat: 1998 cm3--------------------------------------------(1998 cm3)
Hengerek/szelepek száma: 4/16---------------------------------------(4/8)
Max. teljesítmény: 130 LE (96 KW) 3800/min--------------------(60 LE (44 KW - 4400/min))
Max. forgatónyomaték: 331 Nm 1800/min--------------------------(110 Nm - 2400/min)
Hosszúság/szélesség/magasság: 4670/1790/1390 mm
Tengelytáv: 2710 mm
Fordulókör: 10,9 m
Saját tömeg: 1502 kg-------------------------------------------------------(~1380 kg)
Teherbírás: 523 kg
Csomagtér: 450 liter
Gyorsulás 0-100 km/h: 9,9 s---------------------------------------------(~28 s)
Csúcssebesség: 201 km/h-----------------------------------------------(130 km/h)
Fogyasztás városban/országúton: 7,5/4,5 l/100 km-------------(~9/6,5 l/100km)
Tesztfogyasztás: 5,8 l/100 km------------------------------------------(saját 7,2l/100km)Kibáncsi lennék egy w123-as 200-as dízel motorjára 16 szelepesen, amúgy mindent az eredetiben hagyva, vajon csak az mit dobna rajta, és ez az új motor még ehhez képest mit tud pluszban !!!
Mondjuk ennek nyilván már elektronikus befecskendezése van, ami szintén plusz egy hagyományos, mechanikus befecskendezéshez képest, és persze az elektronikus szelepvezérlésre sem tartanék igényt, csak a tisztán mechanikus megoldásokra.
Üdv.: Batman2
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
És még egy pár jellemző:
__________Jaguár x 2,0D------------------w123-200D
_szelepvezérlés: DOHC---------------------------OHC
___furat (sz., h.): 86 x 86 mm------------------87 x 83,6
_____furat arány: 1---------------------------------1,04
__h. elrendezés: soros 4-------------------------soros 4
_működés típus: turbo + intercooler----------szívó
befecskendezés: CRDI----------------------mechanikus befecsk.
_sűrítési viszony: 18,2:1--------------------------21:1
_____katalizátor: van------------------------------nincsÉs helyesbitek: a 200D motor űrtartalma adatlap szerint 1988ccm, a furat x löket alapján pedig 1987ccm.
Üdv.: Batman2
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Talán azért, mert ezek az elektonikus cuccok nem túl jól bírják a kiképzést, pláne ha igen nagy terhelésnek vannak kitéve, a mechanikusak sokkal kevésbé érzékenyek és sokkal strapabíróbbak, hoszabb életűek !
Pl. egy elektronikus befecskendező fuvóka az ütemenkénti 3-4 szeri (elő-, fő-, utób-efecskendezés) nyitás-zárással hamar eléri az élettartama végét, ami tán valami egy milliárd nyitás-zárás körül van !
Olyan 200-300ezer kilóméter után készen vannak, kíméletes működtetéssel, és szennyezés mentes üzemanyag ellátással !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Zsolti !
Szedtem össze pár kapcsolást, amik alkalmasak lehetnek gyujtás beállítására !
Ugyan benzinesre vannak, szóval a gyujtófeszültség indítja őket különböző módokon, de egyes fajtákat elvileg szerintem fel lehetne használni piezo érzékelő jelével is !A piezo érzékelőkről csak kevés infót találtam, de az egyik szerint, elvileg több 10 voltos feszültségű impulzust kellene adjanak.
Ez csak bizonyos bementű áramkörök esetében elég indító jelként, nem biztos, hogy a Te stroboszkópos készüléked ezek közé tarzozik !
Arra gondolta, hogy megépítek egy egyszerű stroboszkópos kapcsolást, ami alkalmas lehet a piezo jelének használatára is !
Lehet villanó csővel is megépíteni, de lehet fehér LEDeket is villantatni, talán manapság már tudnak annyit, de lehet, hogy azért még mindíg jobb a villanócső.
Ehhez már csak régi vakut kell beszereznem, mert nem csak a cső, de méginkább kell a gyujtó trafó belőle !!!
Csövet lehet venni is, de gyujtótrafót nem, elkészíteni pedig nem túl könnyű, pláne, ha adatok sem nagyon állnak rendelkezésre hozzá.Persze az is jó kérdés, hogy vajon egyáltalán működik e a Te piezo érzékelőd, mivel azt olvastam, hogy ezek valami speciális fólia felépítésű piezók, amik igen sérülékenyek, ha megszorítják őket, könnyek tönkre mehetnek !
Ellenőrizni pedig nem túl könnyű !Üdv.: Batman2
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
tibi666
senior tag
válasz t.zsolti #5537 üzenetére
ma már 2 lierből 130-140 ló semmi.
170 lovas dízelek vannak ilyen lökettérfogat mellett, vagy akár még erősebbek is.nekem e270 cdi van, 5 hengeres dízel. alapból 170 ló, nekem chippelve van, 200 lóerős. 250 ezer km-t mentem vele, ebből 220 ezret chippelve. semmi gond nem volt még vele. se a turbóval, se a porlasztócsúcsokkal.
igaz, az olajat gyakran cserélem, megbízható helyen tankolom, és hidegen sosem hajtom, nagy terhelés után pedig visszahűtöm. na de nemsokára jön helyette a cls 320cdi, vagy az x5 35d.
-
Danny_L.hu
tag
válasz Gézengúz #5541 üzenetére
Az M0 teljes terjedelmében ingyenes a személyautóknak, ergo az a szakasz amit te írtál, az is. Fontos, hogy tartsd be a táblával jelzett sebességeket (Dunakeszi - M3 csomópontig: 80kmh, M3 csomópont - Kistarcsa leágig: 110kmh, kivéve ahol erről a táblák másképp rendelkeznek), mert tele van tűzdelve automata trafipaxokkal az egész szakasz. Azért narancssárga, mert fő autóútnak minősül, amit térképen naracssárgával, az autópályákat pedig piros színnel jelölik. Mint látod van a déli részén egy szakasz az M0-nak, ami beletorkollik az M5-be és csak azon keresztül érhető el a folytatása a körgyűrűnek. Azon a szakaszon az M5-nek szintén díjmentes. Balesetmentes utat !
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz Danny_L.hu #5542 üzenetére
Köszi..
Van GPS friss speedcam adatbázissal........
-
tibi666
senior tag
válasz Danny_L.hu #5544 üzenetére
le kell venni a rendszámot
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Renault, Dacia topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kupon kunyeráló
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Keresek! Motorkerékpár
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt