Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t.zsolti

    tag

    válasz nzso #6186 üzenetére

    nálam is volt/van ez a probléma ,az egyik hiba a difi kopásából adódott ( ezt megoldottam egy difi szét-javít-összerak úgymond kihézagoltam a fogaskerekeket )
    a másik ( ez még csak feltételezés ) a váltónak nagy a holtjátéka ( a fogaskerekeknek ) ezt legfeljebb csere ,
    és ugye visszafelé haladva eljutottam a kuplunghoz ,sajna az sem ál a hejzet magaslatán ( az ujj itt figyel a dobozban )
    na, a hibád lassan jött elő vagy egyik napról a másikra??
    a difi ellenőrzés ,megemeled/akna esetén nem kell ,üresbe rakod és megfogod a kardánt és oda vissza forgatod ,a bemenő és kimenő tengelyek szinte egyszerre kell hogy mozogjanak, a holtjáték a fogak közötti hézag növekedésével és a bolygókerekek és a tengelyének kopásából adódhat.
    a váltót nehéz a helyén ellenőrizni,leírni mégnehezebb

    MB 123 3.0d

Új hozzászólás Aktív témák