- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hívószám-hamisítás
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
it A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6549 üzenetére
Hát ahogy hézegettem a robbantott ábrákat nem igazán lehet cserélgetni a különböző tengelyeket, de modjuk ha valahogy összejönne, azért nem semmi kibaszás lenne az esetleges következő tulajjal ha kuplungot szeretne cserélni .
Főleg ha előre megvenné alvázszám alapján a kuplung készletet, igencsak 100k fölött osztogatják.[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6550 üzenetére
Szevasz
Igen, ha úgy nézzük, én is gondolkodtam már rajta, de nem elsősorban a utastlér fűtése miatt, hanem a motor hidegindításának csökkentése és a gyorsabb hűtővíz melegedés miatt !
Nem is igazán a klasszikus állófűtésen gondolkodtam, hanem egy hűtővíz csőbe beiktatható elektromos melegítőről, ami az akkuról menne, és akár már a motor indítása előtt elkezdene dolgozni, hogy ne -x fokosan indítsak, hanem mondjuk legalábbis 10-20 fokosan, ami ugyan még mindíg hidegnek számít, de már mégis sokkal jobb !Valami saját készítésű szerkezeten gondolkodtam, vettem is egy 12V-os merülő forralót, hogy majd valahogy megpróbálom házasítani a hűtőrendszerrel, de eddig még nem találtam ki, hogyan legyen.
Kettő darabbal már valamelyest fel is lehetne fűteni a blokkot, olyan 300W körül lenne, és ettől még tán az akku se merülne le annyira, hogy már ne maradjon energia az indításra (94Ah-ás akkum van).
De akár úgy is meg lehetne oldani a dolgot, biztos-ami-biztos alapon, hogy betennék pl. egy-két 12V-os zselés akkut (éppen van is) és a melegítés csak erről menne, az indítás meg a nagy akkuról, aztán majd menet közben mindegyiket újra töltené a generátor.A fő probléma az, hogy a hűtőhöz menő csövekbe hiába építem be, mert úgy sem előmelegíteni, sem a gyorsítani melegedését nem tudja a blokknak, mert a termosztát olyankor elvileg zárva van !
Pedig ide lenne a legegyszerűbb beépíteni, egy külön fémcső szakasz köré tekert fűtőszál formájában, aminek mondjuk kívülről adnék egy tokozást, hogy ne károsítsa semmi a szálat.Tehát csak ha közvetlen a blokkba teszem a fűtést, akkor megy az elő és rásegítő melegítés, ott meg legfeljebb a fagydugóba tudnám beszerelni, de azt sem tudom, azt hogyan kell kivenni és nem akarnám elbarmolni, bár asszem olcsón lehet fagydugót kapni !
Az eredeti elektromos rásegítő fütő is az egyik fagydugó helyére megy asszem, bár lehet, van valami csavarmenetes dugó is, nem emlékszem pontosan, akkor pedig annak a helyére !
Eddig egyszer láttam ilyen hivatalos 220V-os melegítő dugót beépítve.Azt nem tudom, hogy a gyári (Webasto) gázolajos-önálló keringetéssel rendelkező álló fűtés hol csatlakozik a hűtőrendszerhez, netán a fűtéscsöveknél ??
Mert hogy egyedül a fűtéscsöveknél lehet hozzáférni közvetlen a blokk víz keringéséhez és ezen keresztül azt felfűteni szerintem !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #6552 üzenetére
ha eljössz majd mutatok a fagydugó helyére szerelhetőt ( 16000 )
van egy nagy menetes dugó a kipufogó öntvény alatt oda be lehet tekerni,csak 17es imbusz és 1m-es cső kell és még úgy sem biztos hogy ki jön
és így közvetlen a blokkban levő vizet melegíted[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6553 üzenetére
A sprinterben van neki egy pilanatnyi fogyasztás mérő, az átlag fogyasztás mellett azt is méri a computer hogy éppen mekkora a fogyasztás.
Egyébként egy igen agressziv jószág, olaszból szerezte, egy Ferrari Lamborghini szerviznek volt az alkatrész beszerző kocsija, és egy alapos motortuningot kapott ott.
Nem sok ellenfele van az utakon annak a nagy dögnek, komolyan beépiti az ülést az ember hátába ha odalép neki.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6552 üzenetére
Én minden képp gázolajos rendszert akarok bele, és lehetőleg webastot.
A legjobb tudomásom szerint ezekben van egy keringető rendszer, és ezáltal egyenletesen, és fokozatosan melegiti fel a blokkot.
Szerintem az nem teljesen egészséges ha csak egy vagy kép ponton kezdi melegiteni a vizet, elég nagy hőmérséklet különbségek alakulhatnak ki a blokkban, föleg minuszokban.
Igazából szerintem ennek csak úgy van értelme GO.-val fűt, keringetés mellett, és be lehet neki pötyögni hogy 5:30-kor kezdjen melegiteni és 6:00-ra legyen menet kész, azt indulhat mint akit picsán vertek, még -30c -ban isSőtt még láttam olaj melegitőt is egyszer, a nivópálca helyére kellet betenni, és úgy melegiti fel az olajat valamennyire.
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
Közben gondolkodtam, esetleg még a fűtés visszatérő cső fém szakaszára lehetne ráépíteni valami kis fűtőelemet és akkor a fűtőkörön keresztül tudná melegíteni a motort !
Persze ehhez is kellene valszeg keringetés, különben nem igazán menne.A blokkban levő annyiban keringetés nélkül is egész jól működik, mert viszonylag a blokk alján kezdi melegíteni a vizet (és felfelé van tere), ami elkezd ezáltal felfelé áramolni (a meleg víz kisebb sűrűségű, ezért felemelkedik) és mivel a víztér túloldalával csak fennt és lent találkozik, így a másik oldal mindíg hidegebb, ott a lehűlő víz elkezd lefelé áramolni, ami a fűtő oldalán újra melegedve újra felemelkedik, így elindul egy lassú konvekció, de ez csak itt tud megvalósulni, ahol van lehetősége a felmelegedő víznek függőlegesen felfelé áramolni (persze azért az aktív víz áramoltatás sokkal hatákonyabb).
No, mire kitalálok valamit a tél is elmúlik. . ., igaz lesz jövőre is !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
[link]
Van egy ilyen oldal, részben innen kaptam az ötletet, hogy a hűtővízcső egy szakaszába kéne beiktatni egy fűtő csö-darabot !Tervem, hogy nekilátok és készítek egy ilyen, fűtőszállal körültekert csődarabot, és a fűtésrendszerbe alkalmatos helyre megpróbálom beépíteni, aztán egy próbafűtéssel megnézni, hogy mire is képes !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz t.zsolti #6563 üzenetére
Itt is van egy.
Jól látom akár 3 darabot is be lehet beletenni a blokkba ebből?A baj itt is hogy 230 kell neki
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6564 üzenetére
Szevasz
Köszi a linket !
Asszem kettő az fagydugó, ami elvileg nem csavarosan van a blokkban, csak bele van préselve, hogy fagy esetén a táguló jég ki tudja nyomni és ne a blokk repedjen !Csak egy a csavaros dugó, a gyári melegítő is oda csatlakozik !
Az a baj, hogy nekem 220V az udvaron nem áll rendelkezésre, tehát én csak az autóban elhelyezett 12V-os forrásról tudnék előmelegítőt működtetni,
legfeljebb még úgy tudnám megoldani a 220-asat, hogy beteszek egy invertert a járgányba és 12V-ból csinálom a 220-at a fűtőhöz, de ahhoz meg túl sok az 500W, mivel ugyan van egy gyári inverterem, de az csak max 300W,
sőt saját kísérletem alapján már 150W terheléstől kezdve nem tartaja a kimenete a névleges 230V-ot, pedig folyamatos terhelésnek van írva 300W és csúcsnak 600W !!Szóval nálam leginkább egy 12V-os megoldás megy.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #6563 üzenetére
Szevasz Zsolti !
Neked is köszi a linket !
Pár évvel ezelőtt volt egy karambolos járgány egy ismerősnél, abban benne volt az eredeti 220V-as blokk előmelegítő, csak sajna mire én ráakadtam már egy másik ismerőse "rá tette a kezét", annak is kellett, pedig azt fillérekért meg tudtam volna szerezni, aztán egyszer még hátha hasznát tudtam volna venni, addig meg mint egy különleges ritka alkatrész, ereklye lett volna számomra !
Mondottad hogy ezt a dugót nagyon nehéz kitekerni, ahová ezt kellene betenni ?
Akkor az biz problémás lenne igencsak nálam is !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #6562 üzenetére
Azt nem írtam, hogy a csövet lehetne szigetelni csilámmal, vagy hasonló hőálló anyaggal, vagy estleg hőálló festékkel a fűtőszűl alatt, és a fűtőbetét belsejét a tokozás és a cső között pedig kvarc homokkal, vagy sima tiszta homokkal lehet tölteni, az tökéletesen megfelel izoláló, hőálló-hőátadó közegnek pár száz fokig !
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Azt viszotnt tudja e valaki, hogy a gyári keringtetős, GOs állófűtés az hova csatlakozik ??
A fűtőkörbe ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #6570 üzenetére
Asszem még van vasalóból vagy hősugárzóból, jó vastag spirál !
Megfelelő hosszú daranok levágásával pedig hozzá lehet passzitani a kivánt feszültséghez és hőmérséklethez !
A szál 220V-os volt, tehát van miből vágni.Igy csináltam a szellőzőbe beépitett levegő előmelegitőt is !
Ha hozzájutsz régi vasalóhoz, hősugárzóhoz, esetleg bojler, vagy egyéb fűtőelemhez, vagy régi, folyamatos működésű forrasztóhoz, azokból lehet ilyen szálat kiszedni !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
pro70
tag
Ezt azért nem kéne................viccnek is van határa...
-
Batman2
őstag
A héten voltam az egyik helyi autóalkatrész kereskedésben, utánaérdeklődtem az adagoló alkatrészeknek !
Bszerezhető elvileg a réz és a gumi tömitőgyűrű és a fejszelep nyomó rugó az adagoló elemhez 200, 150 és 800Ft-os áron, már csak az adagoló számomat kell pontositsam, nehogy az enyémhez nem megfelelőt vegyem !
Tervem, hogy ezekkel felújitom az összes adagoló hengert a fejszelepeket pedig alaposan megviszgálom, akár mikroszkóp alatt és megpucolom, ha az nem segit, akkor másik adagolóból kivettekből megpróbálom cdrélni, ha azok jobbnak tünnek !
Hátha igy végre javul a hideg inditási gondom !
A minap reggel inditottam vagy minusz 7-ben, tartósan csak 3 hengerrel indult, és nem is akart beugrani a negyedik (az izzitásom soros, és minden gyertya egyforma, igy az kizárható, mint hibaforrás).
Aztán leállitottam, majd újrainditottam, akkor már azonnal beugrott a negyedik is és kis bizonytalanság után járt rendesen.
Ma délelőtt a -1ben egész rendesen indult, csak keveset döcögött.Lehete, most az üzemanyag is jobb benne, a múltkori inditás óta a szokottól eltérő kúton tankoltam.
Vettem egy injektor pucoló STP adalékot is, ha némi koszolódás is közrejátszik az adagoló hibájában, hátha ez is javit rajta.
Gyak. tiszta kerozin + 2-3% valami aromás vegyület.Lehet, egy flakon (1l) petróleummal jobban járok, sokkal olcsóbb és tisztit ugyanannyit !
Üdv.:
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dr.Burn
őstag
válasz Templomegere #6581 üzenetére
Koszonom a valaszt. Van valami otleted hogy szerinted hogy torhetett el? En szerintem valami katyuba mentek bele. Wagonban a 320T-nel volt erosebb motor?
"Later Nerd!"
-
Dr.Burn
őstag
válasz Templomegere #6583 üzenetére
En sem tudom hogy mi miatt tort el. Ha rozsdasodas miatt akkor inkabb hagyom a vetelt, mert ott valoszinuleg nagyon oda van a tobbi elem is. Esetleg, ha anyaghiba akkor erdemes lehet. Egyik kedvenc tipusom ez a fajta wagon. Kar hogy 4 matic, de majd meglatom.
"Later Nerd!"
-
Batman2
őstag
No, az adalék finomított a hangján a járgánynak egy kb. 50km-es út alatt, a hidegindítását még nem tudom, de feltételezem, hogy nem sokat változott.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
Leégett az indítómotorom. Egyszer csak azt hallom, hogy kattan valami, a motorház alól, meg szép, vékony füst mászott elő.
Megvárom a jó időt, és kiszerelem a másikból, hátha az még jó.MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6588 üzenetére
...Node csak úgy magától, vagy netán túl sokáig indítóztál vele ?
Vagy próbáltál indítani és egyáltalán nem tekert ?
Én a járgányomnál, volt hogy vagy egyésfél percet indítóztam, mikor megadta magát a motor és nem akart indítani, illetve mikor elégett az izzítóm és mai napig semmi baja !!
Igaz, annak idején, mikor megvettem a járgányt és az eredeti akkuja pillanatok alatt kinyult, az indító pedig igen lassan tekert, hogy szétszedtem a motort és kitisztítottam a kommutátorokat, mert annyi szénkefe por volt már a lemezek közé kövülve, hogy teljesen egybe álltak, egy nagy, folytonos körfelületet alkotva, és hatalmas áramot felvéve, fölöslegesen.
Egyúttal ki is takarítottam, volt abban surlódó csapágy maradék, és regiment kosz, a csapágyakat is kimostam és újonnan zsíroztam.
Azóta is ez az indító van a járgányon és indít rendesen !A másik járgányod indítómotorjánál is azt javaslom, pláne, ha már régen nem üzemelt, hogy újboli használat előtt szedd szét, takarítsd meg és kendd meg rendesen a csapágyakat benne, akkor még lehet megy egy jó darabig, már ha még nincsen sehol összerohadva !
Ha a tiéd már nem javítható, mert tényleg elégett a tekercs lakkszigetelése és zárlatos lett és a másik sem megy, akkor szerintem kb. 20E-ért kapsz egyet bontóban.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
válasz Batman2 #6589 üzenetére
Kb. egy év állás után próbáltam beindítani. Szerintem sokat használtam, kb. egy fél napot, kisebb megszakításokkal.
Lehet, hogy csak a trafó füstölt el rajta. Majd kiderül. A másikat, ha lesz időm, tényleg ki kéne pucolni. Mostanában nem hiszem, hogy hozzáfogok, odafagyott hétvégén is a kezem a villáskulcshoz.MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6590 üzenetére
Mármint úgy érted, hogy 1 napból majdnem egy fél napot tekert az inditó összességében ??
...Mert az kicsit sok, az inditómotort nem arra tervezték !Az öninditó tetején nem trafó van, hanem egy hatalmas elektromágnes, egy mágneskapcsoló, ami rákapcsolja az akkut az a vastag inditó kábelen keresztül az inditómotorra !
Annak leégését még nem tapasztaltam, csak azt, hogy elég egy idő után az érintkezője belül és hiába kapcsolt a mágnes, nem tudja már ráadni az áramot az inditómotorra és ilyenkor csak egy-gey kattanást lehet hallani minden egyes kulcs elforditásra !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A minap beszélgette egy műszaki főiskolás ismerősömmel a járgányom motorjáról.
Mondtam neki, hogy ugyan valamivel tán erősebb a motor a felújitás óta, és egyébként szebben jár a jól beállitott (bár nem belevaló) porlasztókkal, de a gyorsulása körülbelül olyan, mint a felújitás előtt, de a végsebessége az határozottan csökkent és a bejáródás után sem változott !
Felújitás előtt olyan 142km/h-t tudott önerőből sikterepen maximum gázzal, most ugyanolyan adagolóval, ugyanazokkal a beállitásokkal csak 125, talán 127km/h-ára képes max. gáznál !!
(hajtásláncban sem változott semmi)Kérdezte az iemerősöm, hogy alakitottak e valamit a hengerfejen ?
Mondtam, hogy felújitották azt is, tehát újra marták a szelepüléseket és a szivó szelepeket is, a kipufogókat meg cserélték.Ő arra gondol, hogy túl sokat martak ki a szelepülésekből és beljebb jerültek a szelepek a hengerfejbe, ezzel csökkent a szelepek nyilása, igy leromlott a gázcseréje a motornak és ezért képes kevesebbre !
Ezt részben alátámasztani látszanak a tünetek, mivel magasabb fordulaton fokozottan romlik a gázcsere, ha bármi is kicsit jobban az útjába áll, mert nagyon kevés ideje van a gáznak távozni és beáramlani. Ez megvan.
És a legutóbbi max. gáz közeli menetkor elégett egyszerre két izzitógyertyám, ez a motorfelújitás óta már másodjára fordult elő (előtte padlógázon sem, soha), ami arra utal hogy a hengerben nagyobbak a csúcshőmérsékletek, ezt is a nehézkes gázcsere idézheti elő szerintem !Ha ez a probléma, mit lehet tenni, mivel lehet javitani a motor gázcseréjét ??
Én két dologra gondolnék, egyik a szelephézagok csökkentése, ami kipufogó esetében még talán lehetséges is nagyobb mértékben, ezzel a szelepek nyitvatartási idejét lehetne hosszabbitani, a másik lehetőség pedig, hogy növelni kellene a szelepek nyitási mélységét, amihez pedig nagyobb bütykü vezérműtengely kellene, ez viszont sehogysem kivitelezhető, hacsak, valamelyik újabb motor (pl. w124) vezérműtengelye nem tehető be !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #6592 üzenetére
szegény öreg kis mercedes motort túl sokat nyekteted. hagyd békén legalább 10e km hosszan , szerintem csodálkozni fogsz . Az én motorom felújítás előtt olyan volt mint egy erőművész , csendes , "gyors" , jól is gyorsult , pörgött is rendesen . egy baja volt minuszban nem indult . Felújítás után ami változott , erősebb lett a hangja , nem gyorsult úgy nem pörgött ki annyira , de elindult -30-ban is.
Nyers motor , nagyobb kompresszió , egyszerűen ez ilyen , nincsen szarrá kopva . Ezért nem tudja egy jó motor esetlegesen azt amit egy szarrá kopott.
A hengerfej felújításról meg annyit , ha a szelepfészkeket megmarták , szeleptányért becsiszolták , való igaz minimálisan a szelep beljebb fog ülni mint eredetileg és a szelep szár feljebb kerül , de itt nem kell nagy dolgokra gondolni , pár tized mm . szelep hézag állítással minden le van rendezve , attól még a szelep ugyan akkorát nyit , ugyan annyi ideig , az pedig hogy pár tized mm-rel feljebb vannak a szelepek a kompresszióra sincsen számottevő hatással .
röviden : ha jó a szelep hézag akkor jó ott minden . mint írtam , nekem sem indul be sokszor hidegen mind a 4 henger egyszerre , van hogy ki ki hagy pár secig . ez pedig porlasztó csúcs hiba .
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6594 üzenetére
Szevasz
Igen. emlékszem, hogy Te is modtad már korábban, hogy a tiéd is kicsit nehézkesebben jár és a tiéd sem jár hideg indítás után teljesen tökéletesen, hiába cseréltél minden alkatrészt gyári újra.
Ettől függetlenül még zavar kicsit a dolog, hogy van egy felújított motorom ugyan, de majdnem rosszabbul működik, mint a kopott.
Medig bejáratós egy ilyen, mennyi idő kell, hogy "összeérjen", szóval jótékonyan kopjon kicsit (gondolom) ??
Az enyémben most van kb. 18ezer kilóméter, azért ez alatt már kicsit összecsizsolódhatott volna, nem ?
A befecskendezőket mindenképpen kicserélem, mert jelenleg még a w124-es 200-as csúcsok vannak benne és kezdettől fogva nem szimpatikus a viselkedése vele a motornak, a Tőled, vett 220-as csúcsokkal ment a legjobban, de érdekes, azokkal sem azonnal, csak vagy 1000km után (csak sajna idő előtt elkoptak). Be is szereztem Denso 220-as csúcsokat már, csak még nem szereltettem be.
Viszont az indulása a Te porlasztóiddal sem volt jó, akkor is döcögött, hiába futott egyébként jól.Ezekkel a w124-es csúcsokkal is sokszor igen szépen jár a motor, teljesen nyugodt, egyenletes alapjárattal, de abszolút lelke van a motornak, mert minden indítás után másképp jár és néha valamelyik csúcs hibázhat, akkor döcög, ütemesen fészkelődik alapjáraton !
A hagjában azért gyakran fellelhető kisebb becsörrenés, kisebb koppanás, stb, gondolom, olyankor hiábzik egyet-egyet valamelyik befecskendező és nem zár be, kicsit "bepisilhet".
Remélem, a Denso 220-asok jók lesznek hasonlóan szépen fog velük járni, és visszajön az ereje, a gyorsulása is.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Der Bosss #6595 üzenetére
No akkor ha a kapcsoló mágnesed ment tönkre, csak kattog, akkor azt kell kicserélni !
Azt lehet kapni, veszel egyet, szépen lecsavaraozod az előzőt, kiakasztod a kapcsoló villa karjából a, majd az újat rábűvészkeded a villára, felcsavarozod és kész is.De mire használtad Te fél napig azt az indítómotort ???
Csak nem a motort kellett annyit köszörülni, hogy beinduljon ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #6596 üzenetére
pontosítanék , : hideg inditás esetén van egy két rángása az enyémnek , aztán semmi . szóval max 2-5 sec .
bejáratva majd akkor lesz ez a motor amikor lesz benne 50e km
amikor megbontod az adagoló rendszert , (magas nyomásu csöveket ) akkor utána kell pár 100km mire újra beáll minden rendben , simán levegősek lesznek a porlasztók és rohadt sok idő mire rendesen kitisztítja magát . pár 100 km mint írtam . vagy kevesebb mint amit írtam de akkor tolni kell neki rendesen . Hangján rögtön észre venni hogy megbontás után bekeményedik a hangja .
18e km alatt max összeszokott a cucc de össze még nem kopott teljesen .
ha melegen ketyeregve is bele bele köpdös akkor tényleg dobd ki gyorsan azokat a csúcsokat.
-
ákos123
csendes tag
Sziasztok, rég jártam itt...
El kell, hogy adjam a gépet sajnos..
Fehér, 200 D 1981 130-ért
műszaki lejárt.
302972795
ha valakinek kell ez a számom
képek a legnagyobb használtautós oldalon
minden jót nektekW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6598 üzenetére
Egér !
Az adagoló elemben a nyomó csövek felé irányuló nagy nyomású gázolajat a fejszelep tartójánál levő réz tömítő gyűrű tömíti, vagy az adagoló elem felső részének (cső csonkos rész) gumi tömítése is részt vesz benne ??
Vagy annak csak az elem környezettől való elszigetelése, tömítése a feladata ?
A réz tömítőgyűrű, a fejszelep ülés alatt, vagy felett kell legyen ?
Van olyan ábra, ahol alatta jelzi, de nekem felette lenne logikus, hogy letömítse az adagolóba bele csavart felső részt.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- Gyúrósok ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android játékok topikja
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...