- MIUI / HyperOS topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Macrodroid
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Magisk
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Frissítve! A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #5450 üzenetére
Nem hinném, hogy konkurenciának kéne hívni. Végül is ez a fórum szerintem nem igazán alakult klubbá. Emlékszel amit szerveztél talit, nem sokan voltunk, szám szerint 4-en. Igaz, többen ígérkeztek és két ember önhibájukon kívül nem tudtak eljönni, ergo lettünk volna 6-an. Éspedig abban az időben pörgött ez a fórum rendesen, de CSAK 4-en jelentünk meg. Gabó létrehozta azt az oldalt, elindult, megszaporodtunk, szép nagy klubbá alakultunk és most jön a IV. országos találkozó. Ennek így sikerült. Megalakult egy W123 klub, örüljünk ennek és annak is, hogy csupa jó arcból áll és a hangulat mindig emelkedett a találkozókon . Nem beszélve arról, hogy nagyon sok tapasztalatot és tudást lehet szerezni a fórumon.
-
Babszivacs
csendes tag
apropó mikor lesz tali?
-
Babszivacs
csendes tag
hi
segítsetek (200 D ről van szó 26 éves motorral cserélt 10 ezer forintos adagolóval.)
mitől lehet az hogy:hamar felmelegszik a motor üzemi hőmérsékletre(tudom hogy meleg van alapból)
hogyan lehet javítani az olajnyomáson?
az olajnyomás mutató akár már 15 km megtétele után is le tud esni a jelzett "2"-es szintre.
alapjáraton emiatt rángatós,egyenletlen.
viszont pöccre indul bármilyen nagy hajtás után.köszönöm előre is
[ Szerkesztve ]
-
Danny_L.hu
tag
válasz Babszivacs #5455 üzenetére
Melegedés:
- Rossz minőségű hűtővíz
- Koszos, rozsdás hűtőrendszer
- Hűtőlamellák el vannak verődve, hiányoznak, vagy a lamellák közt megült a kosz
- Rossz termosztátTájékoztató jelleggel: a 80 és a 120-as szám közti vonal a 90 fokott jelöli, szóval ha ahhoz tart, az nem baj.
Olajnyomás:
- Másik, jobb minőségű olaj (15w40 ásványi, pl. Meguin)
- Jó minőségű olajszűrő (pl. Mann Filter)
- Olajtér kitisztítása (szelepdekni belsejéne kimosása, olajtekni kimosása, belülről a forgattyúsház kitörlése, olajszűrőház kimosása, olajpumpa nyomástartó szelepjének kitekerése kimosása, olajpumpa drótszűrőjének elmosása)Amúgy amit írtál 2 bart, az nem rossz érték, sőt. Ha jól megzavarod egy hosszabb úton, pl. 50km, akkor hova esik le? Ha kb. 1,2-1,5 bar az jó, ha 1 alá esik az nem éppen egészséges.
-
Danny_L.hu
tag
válasz Babszivacs #5453 üzenetére
Most lesz majd Hajdúszoboszlón egy W123 club országos talija, két napos. Szeptember 12-13.
-
Danny_L.hu
tag
válasz Babszivacs #5455 üzenetére
Erősen kétlem amúgy, hogy a rángatás és az egyenetlen alapjárat ettől van. Én inkább első körben az üzemanyagrendszerre tippelnék, azon belül is a szűrőkre. Előszűrő és a főszűrő cseréje nem árt, utána egy alapos légtelenítés. De szélsőséges esetekben okozhatja ez még az üzemanyagtank aljában lévő szűrő eltömődése is.
-
Batman2
őstag
No, hétvégén megint szereltem.
A kipufogón volt még egy kis javítani való, a hátsó dob első támasztóját kellett 1 centivel előrébb tenni, mert hozzért üzem közben a nyomtávtartó rúdhoz és dörzsölte, hülye hangja volt.
Nem könnyen, de sikerült sarokcsiszolóval levágni, majd a megfelelő helyen visszaheggesztettem, mostmár csendben van !A másik akci pedig az üzemanyag tartály szűrőjét érintette !!
Már régóta terveztem, hogy végre kiszedem és kipucolom, ez most bekövetkezett.
Íme a szűrő: [link] [link]
Az alsó részén már megpucoltam, a felső még olyan, ahogyan a tankból kivettem.Ugyan nem volt annyira koszos, mint amire számítottam, de valszeg ez csak annak köszönhető, hogy kb. 2 hónapja kicsit megnyomattam levegővel visszafelé az előremenő üzemanyagcsövet és ez ledobott némi koszt a szűrőről, mert utána nagyon zavaros, koszos üzemanyag jött vissza a csőben.
És ami még utal a koszosságára az az, hogy a szűrő alján a háló be volt hajolva, és ott már szűretlenüól folyhatott az üzemanyag, feltételezem, mert amúgy már nem engedett át eleget és a szivattyú szívóhatása leszaggatta a szűrő alsó peremét a rögzítésről !
Nitrohígtóval ecsetelve szépen ki tudtam takarítani, majd visszatettem.
A csőcsonkoot is kitekertem belőle, hogy a belsejében rekedt nehány turtyi csomót is ki tudjam szedni.Ami meglepő volt számomra, hogy ez nem fémhálós szűrő, hanem műanyag hálos, lehet már nem az eredeti, cserélve lehetett.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Babszivacs
csendes tag
válasz Danny_L.hu #5459 üzenetére
hi
köszönöm a segítséget.
1.a vízhűtő új
2.hosszab út után sem esik le 2 bar alá
3.a rángatásnál pedig ezt is megnézem mert én elsőre az adagolóra tippeltem. -
Mintcar
tag
Sziasztok!
Ma voltam a kasznisnál. 2 hét múlva megy a fényezőhöz a szekér.
Az orr részt1234 kell befejezniük és gyakorlatilag kész van. A hátsó részen is már csak kisebb simitásokat kell csinálni:12
3
4
5
6Sajna a felújított első futómű is nagyon gázos . Az elöző szerelő által berakott szilentek MIND kivannak szakadva, és nem lemförder alkatrészeket tett be, hanem valami gagyi szarokat! A qurva @nyját az ilyeneknek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A stabilizátor rudat is cserélni kell mert két helyen nagyon erősen megrágta a rozsda.
Szerencsére már nem nagyon van olyan rész ami még tartogathat meglepetést.
Remélem most már tényleg egyszer kell összerakni és kész.[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
Babszivacs
csendes tag
Szia!
Hogyan szedted ki az üzemanyag szűrőt?
kösszzzii
-
Danny_L.hu
tag
válasz Babszivacs #5461 üzenetére
Hali
Nincs mit .
1. Akkor termosztát, vagy hűtővíz (bár gyanítom azt hűtőcserénél cserélted, lehet egy teljes rendszerátmosás se árt, ha vízcsere után pár nappal barna lesz a lötty).
2. Az teljesen jó, olajnyomással nincs probléma, ezzel nem kell foglalkoznod, csak hogy az olajcsere periódust betartsd (7500km).
3. Adagoló is lehet a ludas simán, nem ártana megnézni hány fokot van elmászva az előtöltés, meg lehet újra kéne állíttatni az adagolót. 200D-nél az adagoló előtöltése: 26 fok a felső holtpont előtt. Kérdés, hogy újfajta, vagy régebbi fajta adagoló van neked feltéve. Ha régi, akkor abban is kell olajat cserélni, motorolaj való bele. Bár, ha ez akkortól van amikor bemelegszik, még a szelepeket se tudnám kizárni. Kéne nézni egy szelephézagot. -
Babszivacs
csendes tag
válasz Danny_L.hu #5464 üzenetére
Köszönöm!
1.Akkor lecserélem a vizet.
2.a 7500 be van tartva sima 15W40 es Agip olajjal(ha van valami más márka ami szerintetek jobb akkor szívesen fogadom)
3.Az előtöltés ha nem tud elmászni 1 év alatt akkor jól van beállítva,mivel amikor megvettem az adagolót akkor azt is beállítottuk.
A szelephézagot ellenőrzöm+ jelentkezett még egy furcsa dolog:
váltásnál, mikor a kuplungot felengedem hátulról egy tompa kattanás hallatszik(főként mikor kisebb fordulatnál elváltom)
köszönöm a segítségeket.
-
t.zsolti
tag
válasz Babszivacs #5465 üzenetére
az előtöltés a lánc nyúlásával állítódik el .( a gyár 200000km garantál a láncra )
van ideje nyúúlni.
a difi foghézaga tud koppanó hangot produkálni minden váltásnál (ki kell hézagolni ha még nem ment tönkre (vagy nincs benne olaj)
vagy lóg a bolygókerék tengely ( bár talán attól nem csattan) csak szimplán letöredezik a fogból.( több difi szétszedése után ez a tapasztalatom)MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Babszivacs #5467 üzenetére
attól füg,hogy jársz-e minden nap a kocsival,ha igen célszerűbb keríteni egy másik difit (persze ami úgy néz ki mintha jó lenne 5-10e ft)és azt felujjítani szimeringek féltengelyhez 300-1500 ig/db,kúpkerékhez 600-3500, O gyűrű 200 a 2db,ha kell csapágy koyo garnitúra 14000 a 4db-tól fölfelé a horror árig,esetleg csapágyhézagoló lemez ami kb 1000/db ha kell.benzin a difi ház külső belső tisztításához 2-3l,kívülröl gőzborotvázás 200-500ft.
ehez jön még ha lóg a bolygókerék a tengelyén a tengely kb 7000,ha elég azt cserélni.
Ha kell a fogaskerék az + vagy 7000-8000/db .Kb ennyi és ezek nagyrésze csak szétbontás után derül ki (kivéve a szimeringet).Ja kell egy kúpkerék anya 1500-5000ig
sok szerszám ,szabadidő és egy kis hozzáértés.
ha nem jársz az autóval mindezt a saját difiddel is művelheted csak az alkatrészért kell majd gyalog galoppozni.
eléggé el vettem a kedved?????????MB 123 3.0d
-
Mintcar
tag
Találtam egy érdekes oldalt 200d adagolót szednek szét.
Nagyjából lehet látni hogy épül fel!w123 200D 1.1millió km+
-
Cuco
tag
Bár nem W123-as, de komolyan mondom, -ha lenne garázsom- megvenném: AMG
[ Szerkesztve ]
-
Cuco
tag
válasz Batman2 #5441 üzenetére
Hát, nekem úgy tűnik pont az 1,6-os-t szidják sokan, míg a régi (un. Isuzu-s) 1,7-es dízelekről ódákat zengenek. Nálam kb.: 50.000km-es kora óta 1000km-enként eszik egy deci 10W40 olajat, ami szerintem elég durva. Ha jól emlékszem, ennél a motornál "egyszerűsítették", a gyártást így a hengerfal nem a legtökéletesebb, ámde gazdaságos kialakítása miatt szereti csipegetni az olajat.
Talán a régen még híresen jó légellenállású Opel kaszniknak hála, de a fogyasztása -ha nagyon odafigyelsz minden körülményre- meglepően kevésre is leszorítható. Én egyszer megcsináltam egy Tata-Siófok-Tata utat 5 lityis átlaggal, de alig bírtam idegekkel.
Halk a motor, persze mert vezérműszíjas (ez nálam vörösposztó), volt is haverom akinek elszakadt...
Szerintem minden idők legjobb Opel motorja ez: 20NE nem egyről hallottam félmillás élettartamot.[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
ez van a calibrákban meg a vectrákban ugye ?amugy a 151 es verzio sem rossz régebben calibrát szerettem volna, meg még a c20 let ek is jok aztán az uj szabványu motorokrol már annyira nem sok jot irtak asszem 136 LE s v menyni az
mercedes-benz_w126_1989 vajon ő miért iylen olcso ?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Cuco
tag
Igen, és ez van a régi vectrákban is. Magam is sokáig agyaltam egy ilyennel szerelt "elgázosított" calibrán, aztán jól beválasztottam...
Hát ez a Merci eléggé orosz rulettnek tűnik: vagy kidobott pénz, vagy főnyeremény (vagy egy klafa külföldihez venném meg "alkatrésznek" ). Persze felvetődik a kérdés, ha tényleg csak ez a hibája miért nem javítják meg és adják el sokkal többért...
Egyszer láttam az íbéjen egy pár éves full-full extrás AMG-s csodát az amúgy is alacsony kinti ár töredékéért, és hogy miért? Mert -bár látszólag minden jó volt- csak kettesig váltott fel (igaz, ez még az autópálya tempóhoz is elég volna ) és kiírt két hibakódot, amivel egyszerűen nem tudtak mit kezdeni az ottani szerelők.
Egyébként én most ezekkel szemezgetek: 230CE és 280GE, csak az a fránya kormány lenne a helyén...[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
hát mindent belevéve sztem 1M környékére jön ki a 126 ha rendbe kapná az ember + gáz
ha lenne pénzm le7 megvenném most azt, aztán apránként rendberakni, kb heti 1-2 alkalommal ha használnám, aztán majd kiderül hogy smint lesz
jobb kormányost semmi pénzér sem vennék hogy utazol ugy? :I elözés ?
amugy az a 2s ig váltást 1 uj válto nem oldotta volna meg ?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Templomegere
senior tag
az nem olcsó...... árában van , 5000-es benzinest a kutya sem vesz manapság, főleg nem olyat amit ki sem probálhat . Bár az a gyujtás elektrónika kerülhet vagy 5e ft-ba a bontóban . Enyémben is cserélni kellett egyszer .
Megveszed aztán még alsóhangon 100e mire a neveden lesz , és tuti van annak más baja is .
-
qdak
addikt
válasz Templomegere #5476 üzenetére
azt tudom h sok az áttirás :I sajna , mondjuk inkább ezt venném (etetném ) mint h hitelre veszek egy 2-3M os kocsit ... azért 1 probát megérne ha lenen pénzem
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Szplöttyy
senior tag
Csönd van...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz t.zsolti #5479 üzenetére
Dobok!
Totalcaron volt egy írás, hogy van egy cég, aki régi merciket restaurál, de nem ám akárhogy! Gyári állapotba hozzák a W111-et, de egy ÚJ merci motor van benne, klíma, el ablak, ABS, kipörgésgátló, meg automataváltó. Szóval lehet egy régi mercid, szalon állapotban, de mentesen a régi autók nyűgjétől!
Nektek kéne? Ha igen akkor milyen típus és mivel, ha nem akkor miért nem?
Kezdem én!
W123as kéne, 4el ablak, klíma, légzsákok, abs, és egy 270CDi motor bele 4Matic-al
C140 S600 AMG.... De a legújabb barbus blokkal, 6.3 V12 BiT 750hpDe realitás vonalán maradva, egy kombi 123-as, klíma, el ablak, abs, és bele valami modernebb merciből egy jobbfajta cdi, mondjuk. 200CDi, pl, de akár egy régebbi, pl W202-ből egy 220D vagy a W202 nek az 180-as benya.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Két kérdésem lenne!
Ezelső vagy hátsó stabilizátor rúd??
Kaptam egy kormány művet fotó1 fotó2, de fingom sincs az állapotáról. Valaki a fotókra ránézve tud valamit mondani? Vagy csak beszereléssel lehet az állapotát kideriteni? Sajna az enyémnek van egy tisztességes holtjátéka.w123 200D 1.1millió km+
-
tibi666
senior tag
válasz Szplöttyy #5480 üzenetére
nekem egy w116 kellene, semmi modern cucc, minden benne van gyárilag.
légzsák, tempomat, fedcomp, klíma. na jó, egy normális hifit, ami viszi az mp3-at, és korhűen beépíthető, még belerakhatnak. plusz abs.
motorból pedig nem kell más, jó a 6.9-es, amit beleraktak annak idején.meg egy 600 sel w140. teljesen gyári.
-
Grafiqs
őstag
1. Többek közt mert jó eséllyel zúzott az autó. Ezért is nincs róla közelkép.
2. Az órája elég dúrván vissza van tekerve. Legalább 5-600ezer km hiányzik belôle.
3. Ha "csak" a gyújtárelektronika lenne elszállva, akkor azt simán cserélné a tulaj. Ott valami sokkal nagyobb baj van. Jóeséllyel szét van hajtva. Nem kapta meg a megfelelô törôdést.
4. A rugói döglöttek. Csálén áll az egész autó. Bár ezt jól próbálta "eltüntetni a tulaj a fotó beállítással.
5. Nagy 5 literes V8-as blokkja van ami simán eszik 16-18 litert városban. Ezért is nehéz eladni.
6. A helyhiány meg kamu duma. Ott áll egy Dodge Ram a háttérben. Ez is valami problémát feltételez a kocsival.És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tibi666 #5486 üzenetére
Nem szorosan tartozik ide, de kíváncsi lennék, hogy gurulás közbe a súly mennyit számít...
Szóval ha az "elindulást" meg ilyeneket nem nézzük, akkor egy 50es tempónál vajon mennyit fogyasztana egy 1,4TDi pl egy Poloba és mennyit mondjuk egy W126-ba.
Mert igazán az elindulás, emelkedők, ami nehéz, de tartani az 50-et, azt szerintem simán tudná, nagy fogyasztástöbblet nélkül is.Nyilván hülyeség az egész, de kíváncsi lennék
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz barnam_ #5488 üzenetére
Nehéz kérdés ez amúgy...
Mert tegyük fel szeretnék egy 140-est... De milyen motorral? Nyilván 6liter V12... Miért? MERT! Mert a 6liter az 6liter, és kész, ha eszik ha nem, az akkor is az ami. Másrészt jó lenne valami modern, ami keveset fogyaszt... De egy S600 akkor is S600, és kész Úgyhogy, inkább nem veszek soha nagy autót... Mert ha vennék, akkor már olyat vennék
Magyar piacot tekintve lassan el kell jöjjön a 720D meg az S200CDi ideje.
Mert ugye itt az a lényeg, hogy menő legyek mert bömim/mercim/ódim van... Az nemlényeg, ha az ezres swift is legyorsul, mert a haverok látják hogy luxusautóm van. És az ilyenek vennék meg C100-as mercit, meg az 512i bömit
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
barnam_
nagyúr
válasz Szplöttyy #5489 üzenetére
Szerintem 2 oldalról lehet megközelíteni a kérdést:
- ha nem számít a fenntartási költség, akkor én is azt mondanám, hogy 560 SEC AMG kellene
- ha realistán gondolkodok, akkor is W126 SE(C) kellene, mert imádom, az egyik legszebb autó számomra, viszont ha nekem kellene fizetni amit megeszik 100-on a V8-as, azt hiszem szomorú képet vágnék Ésszerűbb megoldásnak tartok egy erős, de mégis keveset fogyasztó motort.Mert ugye itt az a lényeg, hogy menő legyek mert bömim/mercim/ódim van...
Ezek vesznek olyat, amin nincs hátul típusjelzés... -
qdak
addikt
válasz Grafiqs #5484 üzenetére
na ezért viszek majd vmi hozzáértő szemet ha venni készülök autot, pl nekem a rugoi fel sem tünnek
amugy a v8 meg az 500.000km még nem bizti h gáz ha megfelelö törödést kapta (volna)
Aggregátor 1.4+optika+kipufogo+1-2 nyél gáz XD ja meg a zene :-D
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
t.zsolti
tag
válasz Szplöttyy #5480 üzenetére
jóóó a téma! a felsorolás is nekem is ezek hányoznak.
egy c 250 es motorral szemeztem( 150 le) de inkább komplett autót érdemes venni mert alkatrészenként sokkal drágábba jön ki ( álmodozzunk egy kicsit)
van fenn a használtautón egy 400e ért
csak le kellene a mutatványt papírozniMB 123 3.0d
-
sysque
újonc
S.O.S segítséget szeretnék kérni. Van egy dízelesített gaz- 24-es volgánk. Ha jól tudom Mercedes w115-ös 2000 cm-is dízelmotor van benne. Hengerfej tömítést akartunk benne cserélni. Minden csavart ki is sikerült nagyobb gond nélkül csavarni, és a hengerfej emelhető, de nem bírjuk leszedni, mert a vezérműlánc feszítő felső része visszahajlik a hengerfejbe és bele van úgy akasztva hogy a hengerfejet nem tudjuk leemelni. Ez sajna gyárilag van így.Valami kis olajtartáj van kialakítva a hengerfejben és ide van visszahajolva a lácfeszítő. Ez az a rész ahol a láncfeszítőnek van a rugós támasztója. Van egy újabb gyártású ilyen dízel motorunk amiben ezt már úgy oldották meg hogy a láncfeszítő felső része nem hajlik vissza csak egy kis pöcök áll ki amibe a feszítő rugója támaszkodik.
Kérdésem, hogy hogyan lehet kiszedni vagy meglazítani a láncfeszítőt ahhoz hogy le bírjam szedni a hengerfejet.
Előre is kösz. -
Szplöttyy
senior tag
Részemről ő a full-full-full-full álomautó...
Kell a fenének 1,4 T-jet, meg ilyenek, ez az autó, még jobban kéne így, mint S600-al
Smoke & Torque
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #5481 üzenetére
Szevasz
Nekem hátsó távtartónak tűnik, de nem vagyok benne biztos, lehet, hogy az teljesen egyenes, az elsőben van két enyhe ív a vége felé, mint ezen is !
A kormányműről állapotáról így semmit sem lehet mondani, mindegy, hogy kívülről kopott e vagy sem, az még nem mond el semmit sem a belsejéről !
Csak ha szétszeded és szemrevételezed a belsejét, megmozgatod a kerekek felől és a kormányrúd felől, közben fögyeled, hogy mekkora lötyögések vannak, akkor tudhatsz meg valamit a kopottsági fokáról,
Illetve ha beszereled, akkor tudod meg a viselkedéséről.Egyébként hogy áll a járgányod felújítása ?
Üdv.: Batman2
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Ezt nem teljesen értem.
Nekem emlékeim szerint nem volt semmi a hengerfejben, ami útját állta volna annak, hogy le vegyék, mindössze a vezérműlánc fogaskerekét kellett levenni a vezérmű tengelyről, talán egy csavar van a végén, és a letekerése után, kicsit kopogtatással le lehet venni a kereket is.
És ezek után már jön is le a hengerfej.
Vezető szerintem csak a blokkban van, és a láncfesztítő is ott van.
Valahol még meg vannak a felújításról készített fotóim, nézdd meg azokat, vagy ha már nem megy, akkor feltezsem majd megint.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979