- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Fotók Google Camera Mod-dal (GCAM)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
it A munkaerő 5 százalékát bocsájtja el a Take-Two, valamint egyes projekteket is leállít.
-
Inteles VGA-val jelentkezett a Biostar
ph Egy gyárilag húzott, 8 GB-os Arc A750 landolt a cég kínálatában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Így múlik el a világ dicsősége:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Vaze
őstag
Sziasztok!
Valaki megtudna mondani nekem hogy ez a zsinor milyen celt szolgal?Az eredeti Merci radioba be volt dugva,de most hogy ki lett cserelve a radio,ezt a zsinort mar nem tudom bedugni mert nincs hova.
[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
nagyúr
Szia!
Milyen rádió volt benne?
Vagy bluetooth vagy GSM vagy GPS antenna, de a legtöbb Becker dupla tuneres, hogy mindig jó legyen a vétel, így lehet, hogy annak az antennája.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Vaze
őstag
válasz KillHates #10008 üzenetére
Igen megvan a nagy antenna csati is...
Tegnap kiprobaltam a JVC fejegyseg radio reszet,hat konkretan osszesen 2 radio csatornat talalt a BBC2 - es a Radio1-et (BBC masik verzioja) es semmi tobbetMSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
-
#48613632
törölt tag
Jó kis cucc.
A Tied is villog össze-vissza? Éjjel nagyon zavaró, és eddig nem találtam meg, hogy hogyan lehet ezt kikapcsolni. Nekem piros-kék villogás, és még büszke is rá! Írja is, 2 colours illuminated display ... én meg csak úgy tudom kiiktatni, hogy kiakasztom az előlapot.
A mjenüben semmi nincs, van egy dsply gomb, de az csak a feliratot változtatja. -
nagyúr
Sziasztok! Esetleg valaki tudna nekem segíteni B mercibe való BE 6088-as Audio 50-es fejegység bekötési lábkiosztásában?
Közben sikerült, felrakom ide is:
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
#48613632
törölt tag
Eredeti Mercedes fejegység helyére beültethető mindentudó androidos kütyük a felső kategóriából Nem épp olcsók, de használtban jó lenne kifogni egyet a közeljövőben.
-
nagyúr
válasz #48613632 #10019 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de egy kalap sz@rok hangminőségben a gyári fejegységekhez képest!
Én próbáltam egy olyan 200 ezer körüli iGO-s, MP3-MP4 lejátszós, HD kijelzős mindentudó csodát, de amikor meghallottam ment vissza az öreg Harman-Becker NTG1-esem! Lehet hogy nem egy iGO a navija, meg nem tud csak DVD-t és sima MP3-at lejátszani, de mind a lejátszott média, mind a rádióadás hangminősége olyan mértékben volt jobb, hogy még kétségem sem maradt, hogy melyiket válasszam. (pedig már rommá szoptuk magunkat az audio csatornák előre kábelezésével)Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
#48613632
törölt tag
válasz KillHates #10020 üzenetére
Biztos vagy benne, hogy ugyanarról a márkáról beszélünk? Ezek (elvileg) csúcskategóriás készülékek, nem azonosak a 30ezer forintos gépkocsi DVD lejátszókkal, és a vas is jóval keményebb bennük.
szerk: Csak azért, mert az "autohifi" topikban ajánlották ... ám ha szar, akkor marad a Pio ... akárhány.
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz KillHates #9999 üzenetére
akkor lehet, de épp elég hosszu igy is
Batman2 pedig volt vkinek itt, gázos 500 as 126 os fekete, csak akkor nem ugy áltam pénzel még.
az ugy más, nekunk ennyibe jobb, h van elég udvar, aztan idöbe sajna mi sem állunk olyan jolha vkit erdekel, beckerhez kodfejtő irjon nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
#48613632
törölt tag
válasz KillHates #10020 üzenetére
ITT egy link a dynavin klónoknak, ha lehet így mondani, és ezek sem éppen olcsók, viszont nem érnek egy kalap szamócát. Legalábbis hangminőség tekintetében.
Kínából érkeznek, különböző nevekkel, olykor névtelenül kerülnek forgalomba, az egyetlen előnyük, hogy tökéletesen illeszkednek a gyári szett helyére, no és talán az is, hogy könnyű összekeverni a Dynavin márkával.
Sajnos ez utóbbiról sem tudok objektív véleményt, de a neten fellelhető feedbackek alapján nem gagyi. Tehát bízom benne, hogy Te inkább a másolat másolatáról beszélsz. -
csillagwagen
csendes tag
elindul lassan a nagy vissza számlálás 2.5td motor +pici cooler, 5ös váltó, 5ös kulissza, rövid kardán , már csak egy turbót kéne találnom ( holset hx35 lenne a legoptimálisabb) és mehetne bele a helyére (szelepfedelet le kellett szedni kiszedés során egy pici helyen megrepedt, de szerencsére menthető és boldog voltam mikor megláttam hogy milyen szép a vezérműtengelye, még a vezérműlánc vezetője sincs megkopva ) Egy kérdés, diesel fordulatszámmérőre elvileg 3 szálas csatlakozó megy mi lehet ez a 3 szál van egy + gondolom szimpla 12v pozitívja, meg egy W jelzéső ezt nem tudom mi lehet, a harmadikat meg még ennyire sem tudom (igaz a 3.on nincsen kopás lehetségesnek tartom hogy az nem is volt rákötve ) valaki tud benne segíteni ?
-
nagyúr
válasz #48613632 #10022 üzenetére
Biztos nem ugyanarról a márkáról beszélünk.
Amit én néztem az sem volt olcsó (160 ezer volt) , de relatív noname cucc volt, tehát nem volt sem SONY vagy Kenwood, vagy JVC, hanem egy CASCA volt ami azért nem számít rossznak a mezőnyben.Szépen is szólt, de nagyon hallatszott, hogy nem az autó bódéjához tervezték vagy ha igen nem egy audiofil volt aki paraméterezte.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
tailor13
csendes tag
válasz csillagwagen #10025 üzenetére
Nem volt a kezemben diesel fordszámmérő, én a benzinesét alakítottam át dieselhez a 123-ba (190-es benzinesből vettem, az volt ócó ), de azon két kanóc van, egy + és egy TD.
A dieselé gyárilag az adagoló mögött (menetirány szerint) a lendkerék felé néző jeladóval méri a fordulatszámot, elvileg annak rajta kell lennie a motoron, ha nincs, akkor van a helyén egy lyuk (tudom, a gépész csak egy lyukat ismer, a többi furat ), amin keresztül látszik a lendkerék, ha hátulról nézed a motort, kb 10-11 óra irányában kell lennie a jeladónak.
Ha az megvan, és nem elvágták a vezetékét, akkor annak a stekkerét kell rátolni a fordulatszámmérőre, és kész.
Amúgy: ha három láb, akkor az egyik bizonyosan kapcsolt táp, a másik kettő meg a jeladóé, bár most ne kérdezd, hogy milyen rendszerű jeladója van, gyanítom, hogy induktív.
A benzinesen egy olyan kétlábú stekker van vajszínű műanyaggal, mint az ablakmosó motoré, vagy az első indexé.
A cooler PSA 1.9TD-ről van? (XUD9)
'82 240D
-
csillagwagen
csendes tag
válasz tailor13 #10028 üzenetére
nem tudom miről van a cooler mikor hétvégén vettem a motort megtetszett, kérdeztem a tulajt hogy mennyi pénz és azt felelte : "mivel nagy tételben vásárolsz így a cég ajándéka) " am van rajta ott egy jeladó sofőrfelöli oldalt az önindító mellett még a vezetéke is megvan, csak azt nem tudom hogy működni fog-e, mert most a gyári automata lendkereke van rajta, én meg a 200D sima lendkerekét teszem rá. vagy ez a jeladó hogyan mér ? fogaskerék fogai alapján ?
-
tailor13
csendes tag
válasz csillagwagen #10029 üzenetére
Igen, elvileg a fogak alapján mér. Szerintem működni fog, a fogaskoszorú elvileg ugyanolyan átmérőjű. (legalábbis illene neki ugyanakkorának lennie)
'82 240D
-
csillagwagen
csendes tag
-
tailor13
csendes tag
válasz csillagwagen #10031 üzenetére
Nincs előttem az adagoló hirtelen, a 23-asnál simán le lehet szedni az egész vákuumos cuccot róla következmény nélkül. A 602-es motornál ezt nem tudom, de ha ledugózod, az szerintem nem árt neki
'82 240D
-
t.zsolti
tag
válasz csillagwagen #10033 üzenetére
ááá, nem lessz légtömegmérő?
butítod a motort?-)))))))))MB 123 3.0d
-
csillagwagen
csendes tag
Butítom, de nem lesz vele rosszabb a turbón be lesz állítva a megfelelő nyomás , és ugyan ott vagyok mint légtömeg mérővel , és legalább egy problémaokozó kilőve
-
Eastman
őstag
Üdv Uraim,
létezik olyan nyilvános Mercedes adatbázis ahol a motorszám alapján kereshető, hogy mikor és hol készült az autó, vagy épp csak az erőforrás?
(Komolyabb gitároknál van ilyen, beírom a gyári számot és adja a dátumot a gyártás helyével, pl:
www.guitardaterproject.org/fender.aspx )Köszönöm.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Ivan15
senior tag
válasz Eastman #10036 üzenetére
az alvazszam mutatja, hogy hol (az 5. betü), es az papirok alapjan, hogy mikor lett üzembe helyezve. -ehhez nem kell adatbazis. A motor kivetele elött felirhatja ezeket az elado, ha kedve van...
De ha bemesz a markakereskedöhöz megmondja motorszam alapjan is hogy mikor keszülhetett[ Szerkesztve ]
-
Eastman
őstag
válasz Ivan15 #10037 üzenetére
Köszönöm a gyors választ. Anno motort cseréltek a gépkocsiban amit nézek, csak a motor kora érdekelne. A kasztni adott, hiszen a gyártási éve benne van a forgalmiban.
Öreg diesel, jó lenne leszűkíteni a tévedés lehetőségét.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Puma K
veterán
Helló!
Tudtok javasolni valami ponyvát amivel le tudom fedni úgy az autót, hogy akár mind a 4 oldala le legyen fedve majdnem a földig (vagy akár a földig is leérhet)?
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
rambo4ésfél
aktív tag
Sziasztok!
w210 tetőablakos kombinak a tetőkárpitot hogy lehet leszedni? körbe már mindenhol szépen lebontottam és szinte már le is esne de a tetőablaknál nem akarja elengedni viszont nem merem feszegetni nehogy eltörjön.
tudja valaki hogy mi a trükkje? -
Puma K
veterán
válasz Batman2 #10042 üzenetére
Köszönöm!
Esetleg javasolsz valami olyat is ami a jégeső ellen is véd?
Nézegettem ezeket a ponyvákat-fóliákat-takarókat, de ami jégeső ellen is véd -mérettől függően- és jó az én autómra az 40 ezer Ft... az meg baromi sok egy ilyenért.
Lehet szerzek valami vastagabb habszivacsot, meg masszívabb ponyvát és erősebb 2 oldalú ragasztóval megoldom a témát
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Batman2
őstag
válasz Puma K #10045 üzenetére
Jégeső ellen az enyém sem védett, ahhoz az nagyon vékony, csak a víz-jég és a hó, no meg a szemét, galambszar, por ellen.
Jég ellen vagy egy fólia sátor készítéshez használt vastag fóliával fedett fa beálló, vagy pedig valami vastagabb és keményebb szivacs lap.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
24-es adagolón hol van az alapjárat beállító csavar és még mit lehet rajta valamilyen csavarral beállítani ?
Pl. előtöltés, füstölés ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
csillagwagen
csendes tag
mi lehet ez a vákuumos dolog az adagoló oldalán, mi célt szolgál ? másik téma : szombaton hajnalba menetközbe elment Rómába a generátorom ..., onnan vettem észre hogy egyre halványabban világít a lámpám, biztosan az ment tönkre mert otthon tesztelve alapjáratról ha leszedtem a pozitív akksi sarut nem világított a lámpám (akkor a generátorról kellett volna mennie ), de a legfurább az egészbe az hogy a műszerfalamon nem is mutatja hogy nincs töltésem. Sőt ráadom a gyújtást ás a kontroll lámpák sem villannak ki csak egy az izzításé ahogy izzít. Kézifék is csak akkor ha behúzom. de sima gyújtáson úgy hogy nem jár a motor világítani kéne azért egy párnak mert eddig is működtek. ( Műszerfalat leszedtem, izzók nincsenek kiégve .) Biztosítéktáblában a biztosítékok jók. Lehetséges hogy a generátorról kapta volna a pozitív áramát és azért nem világítanak ? Valakinek van valami ötlete hol induljak el ? (190D 200d ) válaszokat előre is köszönöm. ( nem szénkefés és nem csapágyas a generátor, lehet hogy a fesszabályzó része ment tönkre vagy a dióda az alaplapján)
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak!
A 2006-s, 416-s Sprinterem műszerfalán kigyulladt az ASR kontroll lámpája, plusz amikor felengedem a féket egyből gurul az autó, nem tartja a szokásos 1 másodpercig. (Sprintshift váltó) Mi lehet az oka?
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- DIGI internet
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Fotók Google Camera Mod-dal (GCAM)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Hobby rádiós topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...