Navigon 2100 - a dumagép

Hirdetés

Bevezető

Nem az első Navigon jár nálunk. A 7110-es igazi különcnek bizonyult, különösen a formai megoldások tetszettek benne. Nos, a 2100-as kábé annyira izgalmas, mint a Szent Grált őrző lovag egy napja. Nem is ezért kértük el a PDAFutár-tól, hanem azért, mert a hírek szerint történt egy komoly térképfrissítés, így tesztünk alanyától nagy előrelépést vártam a navigáció során.

Navigon 2100

Tetszik vagy sem, napjainkban a navigáció olyan mértékű előretörést hajtott végre, hogy valóban a mindennapok szerves részévé vált. Ezt a folyamatot "felkarolva" igyekszünk az oldalon sok naviról írni, főleg akkor, amikor éppen nincsen aznapra mobiltesztünk, mert bizony nem jut minden napra kolbász (huhú, micsoda képzavar...). Igyekszünk minden nap friss teszttel szolgálni, így a navik bekerültek az oldal látókörébe. A fórumon a visszajelzések alapján úgy gondoljuk, nem tévedtünk, de ezúton is kérem, nyilvánítson az olvasó véleményt erről. Ha gondolja.

Navigon 2100

A Navigon háza táján semmi forradalmi dolog nem történt, így a szokásos website-felderítést sem írom most le. A 2100-as kapcsán meglehetősen vegyesek az érzelmeim, és meg kell mondanom, amit a 7110-nek meg tudtam bocsátani a valóban egyedi külső miatt, azt itt nem feltétlenül gondolom bocsánatos bűnnek. A gondok egy része már ott is megvolt, csak a fikázás elmaradt. Hát most nem fog, a teszt végére komolyan elgondolkodtam egy rituális kivégzésen. Hogy miért? Részletek a lapozás után.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Milyen navit vegyek?

    Slágertermék, de az emberek túlnyomó többségének fogalma sincs arról, hogy mi alapján érdemes választani.

Előzmények

Hirdetés