Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vhw

    addikt

    válasz MinionFlasH #69250 üzenetére

    Egy igen fontos különbség van; a wotban HP alapú, a WT-ben modul alapú sebzés. Ha a WoT-ban nem tetszik az rng, a "véletlenszerűség", a +/-25%, akkor a WT-ben ez hatványozottan előjön. Emellett csak körítés a tankok mozgása, a célzás (csak "arcade" módban van olyan célkereszt, ami segít a célpont eltalálásában, a másik két módban szépen gyakorolhatod a különböző távolságokban lévő tankok eltalálását - a lövedék esését számolni nem segít semmi, csak a célkereszt beosztásaira lehet hagyatkozni).

    Tehát a sebzés: a legtöbb tanknak van olyan gyenge pontja, amitől egy lövésre le lehet rendezni ( valamiért ez a sofőr nyílása). Ha képes átütni az ágyúd nagy valószínűséggel ki is lőtted. Viszont hiába lenne olyan erős az löveg/lőszer, hogy kényelmesen átlöjje bárhol az ellenséget, ha mondjuk 10 centire a nyílás mellé lősz, akkor nem történik semmi végzetes, mindenki lövi tovább a másikat... Van, hogy 10-20 lövést is kibír a tankod, van hogy 1-2-től levegőbe repül... annyira véletlenszerű... nem tudsz semmivel számolni...

    A játékmódok; a csapatok egyenlő számú ticket ponttal kezdenek - amelyiknek eléri a nullát az veszít.
    Tankok kilövésével csökken ez a pont, illetve a pályán lévő változó számú "foglalókör" - bázis elfoglalásával folyamatosan csökkenti az ellenség pontját.
    A gond ott van, hogy foglalást nem lehet visszalőni, az ellenség által befoglalt bázist csak visszafoglalással lehet elvenni - ehhez viszont mindenképp a körbe kell állni (amik gyakran nyílt terepen vannak). Röviden arról szól a meccs, hogy melyik csapatban van annyi értelmes játékos, aki gyorsan meg tudja szerezni a bázisokat, és aztán ezeket bevédeni. Rush és camp.

    Egyedül még annyit se tudsz tenni mint a WoTban - nem kell magyarázni, hogy egyedül nehéz visszafoglalni/megtartani egy pontot, ha azt többen is védik/támadják - márpedig a játékosok többsége valami érthetetlen oknál fogva szeret teljesen értéktelen pozíciókban letáborozni és több száz méterre lövöldözni. (annak ellenére, hogy egy tankkal akár többször is "visszamehetsz" a csatába, avagy a listádon levő másík típussal is [arcade módban] - tehát nincs az a "egy lehetőségem" van kényszer)
    Mivel a bázisosdi miatt folyamatosan csökkenő ticketek állandó nyomás alatt tartanak, így nincs különösebben idő taktikázni, flankelni stb. Egyszerűen rohanni-rohanni kell a vágóhídra és ölni/foglalni/védeni ész nélkül - legtöbbször face-to-face.

    Apróság; van hogy több percet is várni kell egy csatára - arcade módban viszonylag hamar betesz, realistic-be már nem egyszer előfordult 4-5 perces várakozás...

    "Szimulátor" - lehet ezen a szón lovagolni, de itt nem arról szól, mint egy autós játéknál, ahol rengeteg opciót kapsz, ahol a hozzáértő beleáshatja magát az apró részletekbe.

    A WT-nél "szimulátor" címszó alatt egy olyan játékot kapsz, amiben az apró részletek nem növelik a játékélményt, hanem sokszor a játszhatatlanságig rontják. (Realistic módban ha első lövésre kivágják a löveg mechanikáját - egész csatában képtelen leszel le/fel mozgatni az ágyúdat. Kilövik a lövegkezelőt - nem tudsz lőni - esetleg valamikor visszakapod a "irányítást" az ágyú felett, de semmi számláló, indikátor nem jelzi, hogy meddig kell várnod...)

    El lehet vele játszogatni egy ideig, más élményt nyújt, mint a rivális... De a WoT-ban betanult "mozdulatok", az úgynevezett skill (hogy időzítel, hogy mikor mit lősz, honnan támadsz és így tovább...) azok itt nem játszanak, nincs rá se tér, se idő... Annyival leszel előrébb, hogy nem először ülsz már tankba, van fogalmad a lehetőségekről/korlatokról, amit egy páncélos jelent egy sima fsp játékhoz képest.

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Új hozzászólás Aktív témák