- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 11 - népalma
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Új információk a Galaxy A36 és Galaxy A56 kameráiról
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz kw3v865 #11349 üzenetére
A fogyasztás terén a fő kérdés, hogy hol szándékozod vezetni?
Városban, dugóban simán 8-9 liter is lehet, autópályán/autóúton 7 liter alá is be lehet menni.
A motor ugyan az, mint a manuálisnál, az ott leírtak igazak rá.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Drizzt
nagyúr
Mostmar nagyon sok E210-es Corollat latok, konkretan megyeszekhely kertvarosban is onmagaban legalabb 4 van mar a kornyezo utcakon, az enyemet is beleszamitva. Annyi miatt irom csak, hogy eloben mostmar eleg sok szint lattam, s ugyan nem vagyok szaz szazalekig biztos benne, hogy az amit latok a gyongyhaz feher, de szerintem igen, s messze az nez ki eloben a legjobban. Erdekes visont, hogy a reklamokon levo kekbol talan csak 1-2-t lattam eddig az egesz orszagban. A gyongyhaz feher GR-sport kinezettel lehet szerintem a legjobb. Bar eloben meg nem lattam. Ha 2.0s hybrid sedan kijonne ilyen kulsovel, konnyen lehet, hogy meginognek.
I am having fun staying poor.
-
félisten
válasz Drizzt #11354 üzenetére
Izléseknél nehéz vitázni, de especiel fehér autó nem kell több.
Nekem metál bordó van, na abból especiel tényleg nem jött szembe sok, vagyis inkább egy se. Amit sajnálok, mert szvsz iszonyú szép szín...De egyébként a lenti hozzászólásokból is az derül ki, hogy mindenkinek a saját autója a legszebb
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Zsombe #11355 üzenetére
Nekem is ilyen a szin. De nekem nem ez tetszik a legjobban.
Ahogy latom ez executive, ennel a szinnel a hatso sotetites eleg jol fest, meg azok a felnik is radobnak.#11357: ilyen szinut eloben meg sosem sikerult elkapni. Tetszik, viszont ha az a krom szinu cucc az elejen es az oldalan fekete lenne, sokkal jobban tetszene.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
őstag
Nekem is a barna tetszik a legjobban, márkától függetlenül.
Viszont ezt a 17-es felnit bármikor dobnám egy 16-osért cserébe. Több deci fogyasztáscsökkenés (nekem inkább a hatótáv miatt lenne fontos) plusz komfortnövekedés lenne az eredménye, amibe a gördülési zaj is beletartozik, de céges, szóval ez van..
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Zsombe
senior tag
válasz xEon1337 #11362 üzenetére
Nekem 18"-os a nyári, de nem váltanék kisebbre. Tény, hogy rossz utakat igyekszem kerülni és a kátyúknál vigyázok. De a gyári 18"-os felni nagyon szép, jól mutat. Fogyasztásban szvsz az a 2-3 deci nem éri meg, hogy egy csúnya 16"-os felni legyen.
Egyébként gumi is nagyon sokat számít. Nekem gyárilag Falken Ziex ze914b volt rajta, valami borzalom! Nedves-vizes úton nem tapad, meleg aszfalton nyúlik, cserébe legalább hangos. Idei szezonra lecseréltem Bridgestone Potenza Sportra, ég és föld a különbség: sokkal csendesebb, a tapadása pedig remek. Hab a tortán: ahhoz képest, hogy a Falken egy eco gumi, a Bridgestone pedig sport, kb. ugyanannyi a fogyasztásom.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Veron
addikt
válasz Zsombe #11364 üzenetére
a zajcsökkenést elfogadnám. nem mondom, hogy kibírhatatlanul hangos az autó, de azért hallani a gumik surrogását.
nekem is Falken Ziex van, de egy jó négy évszakosra lecserélném (pl. Goodyear Vector) alkalomadtán"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
őstag
Milyen autód is van neked? Corolla kombi rémlik... Csak a kényelmetlen ülés miatt... Mindig amikor szűkebb helyre parkolok az scrossal felmerül hogy talán nem rav4 kellene hanem corolla cross... Ha lesz (most már Ázsiában és USA-ban is van)... Bár ha lesz nem biztos hogy a sima corolla ülését kapja.
-
gorgo
őstag
válasz Tom1939 #11371 üzenetére
Auris kombi.
Azon filóztam, hogy esetleg Lexusnak kényelmes(ebb) ülései vannak. Bár sok itt a ha, és ha mégis, lehet lepetéznék az árán...
Bár itt gyanítom nem azon múlik valami hogy alap/prémium, sokkal inkább filozófia. Beülök egy európai alap autóba, semmi extra de kényelmes az ülése. Toyota már nem annyira, Kia meg egy gyötrelem. Ezek alapján nem általánosítanék, mert édeskevés tapasztalat. Azt továbbra sem értem, hogy egy új árban 10 millát verő kocsi esetén miért annyi benne az összes üléses extra hogy ülésfűtés/deréktámasz.
Legközelebb lefényképezem aztán bedobom ide, milyen rettenet esztétikus sufnituning megoldással éltem, hogy bírhatóbb legyen."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Bullitz
aktív tag
válasz KTTech #11277 üzenetére
Szia, tudom beszéltünk privátban is de ide írom inkább:
- felhívtam a Sakura-t, azt mondta a szervizes, hogy 10 év a garancia.
Fura, mert most néztem mobile.de-n P2-t, és 2009-es kocsira is megadták 2020.09.hóban a garit, papír van róla, pedig akkor már min. 11 éves volt az autó.NEM ÉRTEM!
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
KTTech
veterán
válasz Bullitz #11373 üzenetére
Azért, mert 15 év, csak valamit elkavartak a magyar oldalon, a 10 év az a teljes körű garanciára vonatkozik (futáskorláttal), ha márkaszervizben van szervizelve (tehát nem csak a teljes hibrid rendszer, hanem minden másra is). Az angolon - ahogy át is küldtem - 15 év van az akkkura. Mondjuk nekem csak ez számít, a magyar garral nem sokra mennék
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
A Lexusnak majd minden tesztben a kényelmes ülés az egyik előnye. Meg ugye a hangszigetelése is jobb. Csak hát ugye az a fránya ár.
A suzuki scrossom ülése szerintem egész jó. Féltem hogy rossz lesz de simán utazgatok benne több száz kilométert. A rav4-es üléséről is ritkán hallok rosszat.
Mondjuk az a gond hogy minden emberi lény egyedi (lehet hogy ami neked rossz, kényelmetlen az sokaknak nem az). Mondjuk ez nyilván nem vigasz.
De mindketten elfogadnánk egy toyota motoros és váltós hibrid volvot szerintem... Ott van szabadon a lehetőség volvo is lecsaphatna rá mint a ford tette (speciel a kuga hibrid azért nem rúg nálam labdába mert ott viszont majd minden teszt mondja hogy vacak az ülés...)
-
Veron
addikt
válasz Tom1939 #11376 üzenetére
érdekes ez az ülés kérdés. kétféle tesztet olvastam a Corollával kapcsolatban: egyik méltatta az üléseket a másik kényelmetlennek titulálta. az lehet a baj, hogy egy bizonyos testformára szabták és nem elég univerzális. ha tippelnem kellene, azt mondanám az alacsonyabb, filigránabb testalkatúaknak kényelmes.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
őstag
Hát igen, én beültem a magasított (trek?) corolla komiba, nagyon akartam szeretni, de elől is jóval kisebbnek éreztem mint scrossom. Mondjuk az ülésre magára nem emlékszem (már a beülés után az volt hogy ez kicsi elől). Mondjuk simán elképzelhetőnek tartom hogy ugyanaz az ülés lenne a corolla crossban is mint a corollában...
-
aszamóca
aktív tag
A "nagy" RAV4-be is először a fejemet dugom be, mert oldalazva, emelt fővel a 174centimmel be is verem a halántékom teljesen leengedett ülésnél. Az anyósülésről már ne is beszéljünk, az a másfél métereseknek készült.
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
rob210
nagyúr
szervíz tapasztalat.
Ma végre kicseréltem a verson a hőmérséklet jeladót.
ég és föld az eddigi 2.5-3 perces 1800as fordulat helyett 15-20mp elteltével szépen ejti a fordulatot.
Már csak a hűtőket és a ventit kell kicserélnem és újabb 10 évig mehet hibátlanul.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Veron
addikt
Talán Gombinyó mondta, hogy hosszan nyomva az ajtózárás gombot a kulcson, az felhúzza az ablakokat. Nos nem teszi, tényleg programozás kellhet hozzá.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
addikt
válasz makszi #11388 üzenetére
Corolla Comfort?
Lehet, hogy az Executive már tudja ezt.Amúgy az rohadt idegesítő, hogy leállítom a motort, a kulcs még benne és ha kinyitom az ajtót, akkor sípol. Oké ez jappppán, ez ilyen.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Ck.
addikt
Milyen eltérőek vagyunk mi, emberek és az ízléseink. Nincs olyan autós portál, ahol ne fikáznák szarrá a CVT-váltókat. Azt mondják borzalmas, megöli a vezetési élményt, stb. BAROMSÁG. Sokan mondják a bőgést, de egy hagyományos automatánál is van bőgés ugyanabban a fordulatszámtartományban...
Nekem a Lexus előtt volt egy Audim, hagyományos, hidrodinamikus bolygóműves ZF 5HP, illetve két BMW, az egyik ZF 6HP, míg a másik ZF 8HP automata váltóval,
végül egy Mercedes, 7G-Tronic Plusszal.
Számomra a Lexus E-CVT-je minden szempontból lekörözi őket. Hagyományos automatával rendszeresen tapasztaltam lassítás utáni hirtelen gázadáskor jelentkező megtorpanást, tétovázást, laggot, amikor nyomom a gázt pl egy körforgalomban és meg sem mozdul az autó hosszú pillanatokig.
Na, nálam az E-CVT-nél ilyen nincs. Mint ahogyan rántás és buta váltás sem. És a gyorsítást sem töri meg az automata állandó gangolása. Helyette van egy teljesen lineáris gyorsulás, egy sínautó feeling, mintha drótkötélen húznák, teljesen sima, egyenletes menet, akár a villanyautóknál, imádom. Én eddig minden hagyományos és duplakuplungos, valamint szekvenciális automatát zavarba tudtam hozni, na itt ilyen nincs, mindig aktív a hajtás. Azt elhiszem, hogy a kickdownra egy kicsit máshogy reagál, mint a hagyományos váltók, de arra is könnyedén rá lehet érezni néhány alkalom után. Mindent összevetve én már a híres, agyon imádott ZF 8HP-t is visszalépésként élem meg. Ennek az egyenletes nyugodt suhanásnak nincs párja.[ Szerkesztve ]
-
Veron
addikt
válasz Gombinyó #11390 üzenetére
tudja.
trükk: jó hosszan kell nyomni a gombokat (zár és nyit is) és addig zárja ill. engedi az ablakokat. nem kell kétszer nyomni.mindig olyan büszkén nézek rá vissza a parkolóban, mint egy BMW M5-re
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
Hibrid Aurist szeretnénk venni. Erre a fb. csoportok alapján a Cooper Car lenne a legjobb kereskedés. Viszont nemrég fedeztem fel, h bár a csoporton belül nagyon sok a pozitív visszajelzés, a google értékelésük nem ilyen kiegyensúlyozott. Mivel a fb. csoport sem független tőlük, így itt is rákérdeznék, h vásárolt-e már valaki náluk és mik a tapasztalatok?
Köszi szépen előre is.
Üdv
-
flegga92
senior tag
válasz Johnny198612 #11394 üzenetére
Én ugyan nem közvetlen tőlük vettem az autót, de az előző gazdája tőlük vette, csak megszorult és el kellett adni a kocsit. 210e km volt benne, mikor megvettem, makulátlan belül, kívül 1-2 kavics de törve sose volt, körbe mérettem.
Vásárlás után én egyből mentem hozzájuk egy karbantartásra, nagyon segítőkészek voltak, nézegettem ott az autókat és mondták hogy melyiknek mi a baja, előttem jött a trailer az új szállítmánnyal, azok se egy romhalmazok voltak ránézésre. Szerintem a kiállított darabokat nyugodtan meg lehet venni, inkább akkor érhet pofára esés ha hozatasz velük egy tökéletes autót és mégis van 1-2 horpadás karc stb.
A szolgáltatásait maximálisan ajánlom, gyorsan pontosan, precízen dolgoznak, teljesen korrekt áron. Lököst úgy kapta le, csak lestem -
Gombinyó
őstag
válasz Johnny198612 #11394 üzenetére
Övék a fb csoport és minden hozzászólást törölnek, ami esetleg minimálisan is rontaná a bizniszt. Így nem nehéz azt a látszatot kelteni, hogy kb csak tőlük szabad hibrid aurist venni.
-
őstag
válasz Johnny198612 #11394 üzenetére
Szerintem ha olyan autót választasz ami van “készleten” akkor nem érhet meglepetés. Probléma akkor van inkább ha látatlanban hoznak be neked autót rendelésre.
Én tőlük vettem tavaly készletről egy FL előtti, teljesen felszerelt modellt. Minden rendben van vele, hordom a Mayerhez kötelező szervizre, teszi a dolgát.
Ahogy írtak előttem is, FB csoportban ők az adminok, és sokan tőlük vettek autót. Lehet hogy szelektálnak a kommentekben, ezt nem tudom. Google kommentek inkább rendelt és nem Auris modellre vonatkozik. Negatív mindig lesz
Érdemes amúgy a kinézett autót AutoDNA-n le kérdezni, sok fotó van róla, minden sérülést jelölnek.
Auto329 is ajánlott kereskedés, ha találsz ott is megfelelőt, nem nyúlhatsz mellé.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Johnny198612 #11394 üzenetére
Miénk is onnan származik, az előző tulaj ott vette. Nem volt törve, szerviz múlt rendezett, adatok az autodna lekérdezés alapján valósnak tűnnek.
Az admintevékenységről nem tudok érdemben nyilatkozni, az biztos, hogy őket fikázó kommentet eddig nem láttam csoporton belül. -
KubanitoS
veterán
válasz Johnny198612 #11394 üzenetére
A google értékelésekből nekem az jön le, hogy ha jó kocsit kapsz, akkor minden oké. Ha nem, akkor ők mossák kezüket. Egy sima külföldről behozós random nepper banda, szerintem nem kell isteníteni őket.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ck.
addikt
Tegnap kivittük a Zasszonyt Lutonba Villámmal. Autópályán elég gatya volt a forgalom sok dugóval, végül a teljes út 4.8 liter/100 km lett normál módban, végig klímázva és ülés szellőztetve.
Munkába meneti eddigi rekord átlag pedig 4,2 liter/100 km ecoban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest