- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11944 üzenetére
Nem vagyok egészen biztos benne, hogy hanyadik generációs rendszer van benne. Az első IS 300h-k 2013/14-ben mutatkoztak be, a Lexus harmadik generációs hybrid rendszerével. 2017-ben valamikor jött a facelift, a mienk egy 2018-as változat, fogalmam sincs hogy a facelift a hajtásláncot is érintheti-e.
Annyit sikerült csak kiderítenem még, hogy a negyedik generáció az UX 250h-ben és az ES 300h-ban debütált, de nem tudom az IS 300h faceliftjének ez része-e, de nem igazán hiszem.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Grat, jó kiállású gép, sok balesetmentest
[link] itt tudsz MP3 ügyben nézelődni (yatour most épp nincs készleten) -
nagyúr
válasz SoulReaver #11955 üzenetére
Androidos fejegységek [link]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
félisten
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Gratula!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Gratulálok az autóhoz!
Jól néz ki nagyon!
Jöhet még kép, ha lesz időd. Belsejéről is, ha lehet kérnem[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rbalint88
addikt
válasz SoulReaver #11955 üzenetére
Wefa 603 jo lesz nem bajlodnek a kinai fejegysegekkel
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11952 üzenetére
Akkor jó, megnyugodtam. Amúgy nektek akiknek már régebb óta van hybrid, hogy a jobb adott sebességre felgyorsulni az alacsony fogyasztás érdekében? Végig alacsony fordulaton, az ECO-sávon belül tartva? Neten kering egy legenda, hogy - izmos gyorsítással - mielőbb elérve a kívánt sebességet - jobb fogyasztást lehet produkálni.
@SoulReaver:
Gratula a gépsárkányhoz![ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz rbalint88 #11959 üzenetére
Jobban belegondolva, ez nekem elég is lenne! Majd megnézem milyen típus van pontosan.
Ebben az aurisban a váltó konzol alatt, amúgy is van egy kis ficak, amire ki tudom vezetni azt az usb dobozt.
Köszi szépen.
#11960
Ck.
Köszönöm#11957
CifuKöszönöm!
#11958
sky11
Köszönöm!Hétvégén készítek fotókat körbe, meg belülről is. Alig volt időm még babrálni nekem is, mert a kis kötelező olaj és szűrő cseréket megcsináltattam rajta a saját érdekemben meg amúgy is. Aztán kellett még bele gumi szőnyeg, csomagtért tálca is. elsősegély dobozm egy új antenna, mert az volt gatya rajta.
-
rbalint88
addikt
válasz SoulReaver #11961 üzenetére
A mikrofon normalis elvezetese miatt erdemes lehet rajuk bizni a beszerelest. Nekunk a suzuki splashbe ok raktak a densiont (anno csak az volt hozza), de a Priusban (noname ebayes, elite auto szerelte be) es az Audi A4-ben (dension, mar ezzel vettuk) is ilyen cd-tar emulatoros bluetooth kutyu van, maximalisan elegedettek vagyunk veluk.
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11963 üzenetére
Qautohifi, extreme audio.
Az elsőnél pl dension cuccok vannak is a honlap szerint.
[ Szerkesztve ]
-
El Rey
tag
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Szerintem egyszerűbb lenne egy bluetooth FM transmitter, ha nem ragaszkodsz a pendrivehoz.
Azzal egyszerűen csak telóról átlököd a zenét az autó rádiójára. -
KTTech
veterán
Soha nem gyorsítottam úgy, hogy végig az Eco sávban lettem volna én általában beleszaladok a power mód negyedéig-feléig, de amint elérem a kívánt sebességet azonnal felengedem a pedált egy pillanatra, hogy EV-re váltson a gép (a réginél erre csak városban volt lehetőség, mert csak kb. 60km/h-ig tudta az EV-t, a mostani meg 130-ig). Persze forgalomfüggő a dolog, ha nem első vagyok a sorban, akkor sokszor ki kell várnom, amíg megkavarják a levest előttem, mert azért elindulni nagyon tudnak a hibridek...
A legjobb fogyasztást akkor fogod elérni, ha nem nagyon mész 100km/h fölé - ezt a Toyota is leírja, hogy odáig a leghatékonyabb a rendszer -, viszont a kívánt sebességet stabilan tartod, tempomattal (ACC-vel). Lehet még rajta faragni, de nem érdemes, nem lesz jelentős előrelépés, viszont sokkal több odafigyelést igényel. A guminyomás a gumi gyártója által megadott maximum érték 70%-a legyen - a Toyota is erre lőtte be átadáskor a guminyomásom -, ne amit írnak a gyártók (igaz ennek hátránya a némileg rosszabb menetkomfort). A gumi nem fog félrekopni, ezt már kitapasztaltam, tehát nincs lénylegesen túlfújva, a tapadással sem volt még gondom. Esőben kifejezett előny is tud lenni...
Nekem ezek a lépések váltak be, de mindenki máshogy vezet
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz SoulReaver #11953 üzenetére
Jól néz ki sok balesetmentes és problémamentes kilométert vele
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
-
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11972 üzenetére
Nekem yatour volt egy korábbi autóban,az úgy működött, hogy CD tárat emulált, a leírásban meg volt adva a pendrive fájlstruktúrának a mikéntje. Azon volt jack bemenet is, tehát akár telefont is rá tudtam kötni (főként, ha RiseFM-et akartam hallgatni).
Ha kínai androidos fejet szeretnél, akkor abban nem tudok segíteni, tapasztalat híján.
Anno a Peugeot307-nél csináltam meg azt, hogy beépítőkeret-kenwood fej-antenna fantomtáp és megfelelő CAN-ISO kábelköteg-connects2 kormányadapter, talán az se lenne egy rossz opció, de nem egy olcsó mulatság
-
Baloo27
aktív tag
válasz SoulReaver #11972 üzenetére
Androidosból, ha nem akarsz kábeleket átkötözgetni,akkor olyat kellene nèzni, ami jó a gyári kábelcsatikkal. Tudtommal a wodefoo ilyen, YouTube-on találsz videókat is a beszerelèsről,használatról,stb. A csatlakozások mellett nagy előnye mèg,hogy nem kell beèpítőkeret, ugyanaz a formája,mint a gyári rádiónak. Hátránya,hogy szerintem drága.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #11968 üzenetére
Nálam amikor melóba járás van, olyankor a hét 5-6-7 napjában az autó el sem hagyja az ECO-mezőt, 30 mph-ra olyan 15 mp., 50-re olyan jó 25 mp. kell, mire felgyorsuljak, az egészet még megfejelve az ECO-mód bekapcsolásával, élmény zéró, csak egy lassú, nyúlós, borzalmasan érzéketlen gyorsulás. Szabadnapokon az autó néha elhagyhatja az ECO-mezőt, ekkor visszakapcsolok normál módra is, olyankor kész megváltás. Amikor pedig már nagyon ki kell engedni a gőzt, akkor áttekerem sport módba.
“A guminyomás a gumi gyártója által megadott maximum érték 70%-a legyen…” Ezt itt nem igazán értem, 70%-ot írtál, tehát csökkented az előírt értéket? Az én esetemben, ha az ajánlott nyomás 2,5 bar, annak a 70%-ára, azaz 1,75 bar-ra fújnád a gumikat? Nem túl kevés az? Én úgy tudtam, hogy a puha gumi növeli a fogyasztást, míg a keményebbre fújt az, ami csökkenti.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SoulReaver #11972 üzenetére
Az nem jo, ha telefonrol megy a zene es nem
kell pendrive-val bajlodni? Mert ezek a cd-tar emulatorok ezt tudjak alapvetoen kihangositja a zenet, hivast, navit. Spotify, deezer, tidal, apple music, elotted a vilag -
dj79
senior tag
válasz SoulReaver #11977 üzenetére
Gyorsan ránéztem:
[link] Adapter, melyhez még a kinézett rádióhoz szükséges kábel kell.
[link] ez a keret és kábel kell a kiskijelzős fejegység cseréjéhez.
[link] komplett szett, kormányadapter nélkül.Paradox autohifinél ránéztem a fejekre, 42e körül van a legolcsóbb dupla Dines kenwood, illetve ott is van csatlakozó, keret, etc. [link]
Én mondtam, hogy ez így nem egy olcsó mulatság sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
Baloo27
aktív tag
válasz SoulReaver #11977 üzenetére
Ha el tudod engedni a kihangosítást, akkor yatour,dension, vagy a kínai mp3 aux adapter is jó lehet. A kínai a legolcsóbb, nekem olyan van a corollában(igaz megviccelt, mert a leírás szerint fat32-t is megeszi, de a valóságban csak fat-ot).
A kínai eszi a hosszú(2-3 órás) mp3 szetteket is, a yatour viszont fagyott tőle. -
No.01
őstag
Hasonlo cipoben jartam en is anno... Legyen pendrive, kihangositas es BT is.
Ha nem kell navi akkor ez nem is annyira veszes osszeg.
Ha kell Android auto akkor mar kicsit mas a keplet... bar szerintem, ha nem 1 evre tervezel akkor akar meg meg is erheti. Szerintem. -
KTTech
veterán
válasz molnarpeter #11984 üzenetére
Használd akkor a gyengébb 70%-án, azaz 2.1bar-on. Le van egyszerűsítve Valószínű a gyári érték, amit megadott a matrica a kocsin, ennél alacsonyabb érték. Ha magasabb, akkor nem megfelelő az abroncs a járgányra (legalábbis a kisebb maximális nyomású nem), főleg, ha a figyelembe vesszük, hogy a Toyota is +0.2 bar-t ír elő télen az általa megadott értékekre, illetve nagy sebesség mellett is
.
Persze nem kell ezt a képletet használni, de nekem bevált eddig.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
Bizonyos szintig valóban csökken a nyomás emelésével a gördülési ellenállás (ami a fogyasztást nagymértékben befolyásolja), ellenben, minél gányabb minőségű útburkolaton mész, annál kevésbé profitálsz a magas nyomásból, sőt, hamar "átcsap" visszásba. Tükörsima, makulátlan aszfalton a magasabb szinte mindig jobb, de, durva-rögös felületen nem feltétlen. Silca írt erről korábban, órszágúti kerékpár ugyan, de ott is meglepődnek egyesek, hogy a 8.5-9.5 baros dogma helyett jó az emberek 99%-nak a '100 PSI' (6.9 bar). [link] [link]
Én most 2.1-2.15 bar körül járok, és, a komfort össze sem hasonlítható a 2.3bar-al egyébként (175/65 R15, nokian wetproof)
-
Ck.
addikt
válasz Dluinet #11976 üzenetére
Ja vagy úúúgy…megmondom őszintén, sosem szoktam nézni a gumi falára írt maximális értékeket, mindig a matrinyán lévő adatok alapján állítom be, hosszabb út során esetleg +0.1-0.2 barral megemelve.
@Padker315: Köszi Neked is az infókat. Ilyen könnyen megérzel 0.2 bar eltérést?
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #11986 üzenetére
Ilyen gumiméretnél én se mennék 2,2-2,3 fölé, mint a Tied De R17-en, peres gumival "kicsit" nagyobb nyomás kell - a szokásos idióta Toyota méretről már nem beszélek, a 205/45R17 88V/W minden, csak nem általános... Nálam mondjuk számszerűen 0.3L/100km közt hozott ez a beállítás, amit most használok a gyári ajánlással szemben. Nem nagy érték, de ha 3.6-4.2L/100km körüli fogyasztásnál nézzük, akkor már jelentősnek mondható.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
0,2 bar simán megérezhető, főleg ballonosabb gumiknál - más lesz a dinamikája a kocsinak. A komfortérzet javul, a kanyarstabilitás meg csökken, nehezebb lesz a kormányzás kisebb sebességnél. Peres gumiknál hasonló a helyzet, csak eleve sokkal rosszabb komfortról indul a történet, persze ha lefele térünk el. 0,2 bar eltérés még nem fogja félrekoptatni a gumit sem, ahhoz több kell.
De se mindegy, milyen széles a gumi, a vékonyabb gumik halkabbak, jobban viselik a vizes utakat, cserébe rosszabbak száraz fékezésnél, kanyarstabilitásuk sem olyan jó, a nagyobb felniken levő szélesek nagyon jók szárazon és kanyarstabilitásban (úgy érezni, mintha sínen kanyarodna), de vizes körülmények közt már nem annyira fényesen teljesítenek, hangosabbak, és jobban megvezetik őket a nyomvályúk, hamarabb megeszik a futómű kopó elemeit is...
Ugyanazon a felniméreten a ballonosabbak rosszabbak kanyarban, de komfortosabbak, a peresek pedig fordítva...
És akkor még nem beszéltünk a terhelésről sem mert minél kisebb a jármű terhelése, annál kisebb nyomás is elég a gumiba, illetve ha nem megyünk gyorsan vele (itt a 160+-t értem gyorson). A maximális nyomást is úgy adja meg a gumigyártó, hogy a maximális terhelésnél (amit tud a gumi, rá van írva), mekkora maximális hideg nyomás lehet benne (ami nőni fog mehet közben).
Na, ezért szerettem volna a mostanira egy 16"-os szettet (195/55R16 87H), a 17-es helyett
Javult volna a fogyasztás, komfortosabb lett volna az utazás, csökkent volna a menetzaj... persze látványra sokkal jobban néz ki így a gépsárkány.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
félisten
Asszonynak néztünk ma autót, ha már a Cori 2év / 30000km-es kötelezőn és klímatisztításon esett át (79e Ft volt egyébként összesen) és úgy is be kellett menni a Toyota Mayerbe.
A Yarisnál kicsit lelombozó, hogy csak a legmagasabb felszereltségi fokozatoknál (Executive, Selection Style és Tokyo) van benne első-hátsó radar. Comfort-tól van hátsó kamera, de azért izé...
Beleülve a Comfort Tech szintnél a kályhaezüst műanyagok kicsit lelombozóak, az anyaghasználat nem rossz, de nem is kiemelkedő. Az M/T változatnál nincs kartámasz (nem fért el a fékkartól - állítólag), a hybridben van kartámasz, de a Corolláéhoz képest kissé igénytelen a megvalósítás.
A legmagasabb felszereltségi fokozatoknál a beltér egy nagyságrenddel igényesebb (olvasd: kályhaezüst helyett zongoralakk, mint a Corollában), viszont szellőztetés nélküli bőrülést csak az ellenségeimnek kívánok (pláne ennyi pénzért)...
Ráadásul beülve a párom szűkösnek érezte az autót, valahogy klausztrofóbiás érzésnek írta le (a 2004-es Golf illetve a 2019-es Corolla után legalábbis).Megnéztük a Corollákat is, ha minden jól alakul, még a végén ez lehet a befutó. Igényesebb a beltér, szebb, és összességében felszereltségben is többet tud (itt a Comfort Tech-ben már van ugye első-hátsó radar). Beülve is inkább otthonosabbnak érezte (mondjuk ismét: ugyan az a beltér, mint a szedán Coriban).
Állítólag szeptember elsejétől várható áremelkedés, szóval siettetik a dolgot (nem tudom, hogy kereskedői trükk, vagy más, de információ). Raktáron nagyjából semmi sincs (főleg jobban felszerelt változatok vannak még, illetve "alap" színek, mint fehér meg fekete), azonnali megrendelés esetén novemberi szállítást mernek mondani.
Volt ott egy gyönyörű kobaltkék fullextrás Camry, hát... a következő autóm, ha csak tehetem, egy ilyen lesz. Nagyobb a beltér (fejtér is több van benne, mint a Corolla szedánban), igényesebb anyagok, az egész érezhetően egy klasszissal a Corolla felett van...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nandow
aktív tag
A Camry nekem is bejön, de van pár dolog, ami nem tetszik benne. A facelift előtti verzió nem tudja az Apple Carplay-t/Android Autot, nincs benne ülés szellőztetés (FL már tudja ezeket). Illetve vannak akik panaszkodnak, hogy nem valami halk menet közben (az ajtók nincsenek szigetelve). Jah meg ami szerintem furcsa, hogy elég hangos az ablak fel-le húzás.
-
-
félisten
@nandow: Igen, van egy tippem, hogy a Toyota nem akarja, hogy a "saját" márkája veszélyes legyen a Lexusra. Aki valóban csendes autót akar, az vegyen csak luxusautót...
@Ck.: rbalint88 leírta, én a HighLandert és a Camry-t tudtam, ezek szerint a Rav4-ben is van. Itt a fő gond az, egy közel 7 milliós autó (Yaris Selection) esetén nem tudod szövetüléssel kérni, és ülésszellőztetés opció pedig nincs. Nyáron meg belesülsz a bőrülésbe. Más típusnál, de tapasztalat, hogy a bőrülést csak és kizárólag ülésszellősztetéssel együtt érdemes. Ha nem lehetséges, akkor pedig szövetülés...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
Volt már pár bőr üléses autónk, de a Lexus az első, amiben van szellőztetés. Tény, hogy volt amikor beleizzadtunk, de nem volt azért annyira borzasztó. Tény, hogy mostmár nálam is az első helyeken van az ülésszellőztetés, az adaptív tempomattal és radarral, kamerával együtt.
Szerk.:
Pl. 3/4-es BMW, C-Merci, Audi A4, stb. ezekben sincs szellőztetés, de ettől függetlenül el nem tudnám őket képzelni szövet üléssel.[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz pècsimunkás #11958 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
C merciben sot A-ban is van szelloztetes Persze csak ha kifizeted nekem az elso autom egy boruleses Passat volt, akkor eldontottem, hogy vagy boros autom akkor lesz legkozelebb, ha van benne szelloztetes.
Egyebkent a szovet mellett (amivel szerintem semmi baj, ha jo minosegu) van alcantara is, meg pl a felbor egy nagyon jo opcio, nekem is olyan az Audim.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- PlayStation 5
- Milyen processzort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest