Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • *Mukeey*

    addikt

    válasz JoinR #300 üzenetére

    Garit nehezen érvényesíted ilyen helyeken😏
    Ilyet tuti valami hivatalos forrásból szereznék be...

    iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

  • kriver

    tag

    válasz Áporka #295 üzenetére

    Szia!
    Csinálták kicsomagolós videót, ahol látszik a telefon sértetlensége?
    Ott az a karc, bármennyire is morbidnak hangzik, okozhat kijelző hibát. Hiába a GG5, ha ez odakerült (gondolom nem magától), akkor ott valami nem stimmel. Felajánlotta a szerviz, hogy amennyiben jóváhagyod, megnézik a telefont belülről is? Azaz gondolom rádugnak egy másik IPS panelt, hogy kiderüljön, a panel a hibás, vagy alaplapi probléma. Ahogy vázoltad a kommunikációt, érezni némi túlzást benne. Egyik webshop sem teheti meg, hogy ilyen stílusban bánjon az ügyfelekkel. Ezekre van írásos, illetve hang alapú bizonyítékod?
    Azért kérdezem, mert ha ezeket nem tudod a bíróságon bemutatni, akkor nem sok esélyt látok rá, hogy bármit is el tudsz érni. Illetve minden minden webshop rendelkezik ÁSZF-el (vagy ÁFF-el), mit Te elfogadsz, amikor leadod a rendelésed. Abban a garanciális dolgok is szerepelni szoktak.
    Én elhiszem, hogy mérges vagy, de ha ennek ilyen formában hangot adsz, amihez persze mások asszisztálnak, ez egy esetleges békéltetés alatt sem túl pozitívan jön le, hogy megeggyezzetek.
    Ajánlottak fel bármiféle együttműködést, javítási kedvezményt? Azt tudnod kell, ha nem független szervizben kéred a (felül)vizsgálatot, hanem pl. egy konkurens szervizben, az nem teljesen hiteles a bíró számára.
    Ha lezárult az ügy, azért majd kíváncsi leszek, hogy alakul. Lécci ezt is publikáld majd, hogy a "kemény mag" lelke megnyugodhasson.

    Apropó srácok! Hol keressem az "Esetem az EU Stock-kal, vagy xiaomi.hu-val" topikot?
    Annyira vérszagot kaptam, hogy szeretnék még több ilyen sztorit olvasni. ;]

    Mivel a PH fórum anonim, és egyiken sem írtatok saját nevet, alaptalanul (bizonyíték nélkül) ne vádaskodjatok, kérlek!

  • kriver

    tag

    Számomra ott vált hiteltelenné ez a PH fórum, hogy az előző (év eleji) hsz-em töröltétek. Egyértelmű, hogy a konkurencia keze van benne, és fáj az igazság. Szóval aki ez alapján a topik alapján ítélkezik, az meg is érdemli.

  • Jhonny06

    veterán

    válasz kriver #304 üzenetére

    Ja persze.. :D Csak moderátor tudja törölni a hsz-ed és indoklás nélkül nem teszik. Valószínűleg valami olyan volt benne, ami sértette az alapelveket..

  • kissady

    tag

    válasz kriver #197 üzenetére

    Parancsolj: [link]

    Amúgy semmi gáz nem lenne a webshoppal sem, ha korrektül vinnétek. Beírjátok, hogy 2-8 nap, aztán a végén 30 lesz belőle. Pont azért rendeltem tőletek, mivel gyorsabban kellett a cucc, mint ALIEXPRESSRŐL. De mivel ti sem adtok olyan számlát, amit el is lehessen számolni - és erre fel sem hívjátok a figyelmet!!!(érdekes, hogy ezt hogy lehet megcsinálni a mai napig) nem nyertem semmit a webáruházzal, mivel ennyi idő alatt Kínából is megjött volna. Csak azt szabad megvenni, aminél kint van, hogy RAKTÁRON, a többi, az mind hülyítés. Úgy webáruházat üzemeltetni, hogy 800000000 termék van, de semmi nincs raktáron, nem tudom mi értelme van.

    ÁFF-ből idézve: ...weboldal árai tartalmazzák az eladó székhelye szerinti országban érvényes adókat... Ehhez képest csak egy NETTÓ/BRUTTÓ ár szerepel a számlán, semmiféle ÁFA megjelölésével, így elszámolásra alkalmatlan. Ezt jelezhettétek volna, amikor megrendeltem a terméket, látva, hogy KFT. van a rendelés végén...

    Az ész az nem olyan, hogy van, oszt adok... Az vagy van, vagy nincs...

  • FPéter

    aktív tag

    válasz kriver #304 üzenetére

    Az a franya konkurencia. A Xiaomishoptol sose rendelnek, ellenben rendeltem mar Xiaomi/Yeelight/Redmi/Roborock termeket a kovetkezo helyekrol:

    - Budapest, Xiaomi store (Lurdy Haz)
    - Chennai, India Mi store (Phoenix Mall)
    - Xiaomi.hu webaruhaz
    - Aliexpress
    - Geekbuying
    - Alza.hu
    - Eustock.eu, amikor meg lehetett

    Es persze a Xiaomishop.hu-rol is. Azt akarod ezzel mondani, hogy az osszes fenti bolt es webaruhaz az enyem? :)

    Ezek kozul egyedul a Xiaomistore volt teljesen minosithetetlen, es onnan nem rendelnek soha tobbet.

    A Xiaomistorebol nem azert nem rendelnek soha tobbet, mert a konkurencianak dolgozom - nem dolgozom egyik fenti boltnak sem. Azert nem rendelnek semmit toletek (?), mert a Xiaomistore volt az egyetlen, ahol honapokig hitegettek (hazudoztak) a rendeles allapotarol, aztan pedig a torveny altal meghatarozott idon tul utaltak vissza a penzemet, tobbszori megkeresesre es fenyegetozesre. Az ugyfelszolgalat pedig annyira volt bunko, amennyire csak lehet, kezdve a Facebookon valo kioktatastol addig, hogy inkabb fel sem veszik a telefont, annyi az atvert ember.

    Szoval megegyszer, jol gondoljatok meg, mielott a Xiaomishop.hu -tol (Facebookon Xshop) rendeltek. Atvernek, lenyuljak a penzedet, es hazudnak, ameddig csak birnak.

    [ Szerkesztve ]

  • galocza

    aktív tag

    halihó,

    megfogadtam, hogy akár rosszul, akár jól (arról is jó tudni) alakulnak a dolgok, megszólalok.
    egy robotporszívót terveztem venni, de a sok kritika miatt tartottam tőlük - viszont vonzott a 2 (előreutalás esetén még +fél) év garancia a standard 1-gyel szemben.
    olyan embernek, akinek mindene garidő után egy héttel megy tönkre, ez fontos szempont.
    a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - így szállítási időkkel, késéssel, visszautalásos hercehurcákról nem is tudok nyilatkozni. idővonal majd a végén...
    ellenben tudok a garaciáról, s mivel ez a márkabolthoz képest (2+0,5 vs 1év) igencsak nagy előny, tán szintén érdekes lehet többeknek. sajna a kapott készülékben rázáskor vmi zörgött, plusz munka közben nyekegett (ékszíj?). ja, a csomag gyári, bontatlan volt nyilván.
    email, viszonylag gyors válasz, postára fel, itt volt kis gebasz (ki is küldte kérdéskör), és nagyon gyorsan vissza is kaptam, s most, 1 kör után minden rendben levőnek tűnik.

    idővonal (levelezésemből puskáztam ki):
    0513 rendelés
    0515 proforma szla, utalás
    0516 szállítás (ezt azóta sem értem, hogy lehetett ennyire gyors: 15-e ste utaltam, másnap reggel/de kaphatták csak meg a pénzt)
    0530 üzembe állítás (tesóm segítsége kellett a macerásabb dolgokhoz)
    0530/31-0601 fenti hibák észlelése, kíváncsiskodás fórumon, mi mennyire normális
    0610 hiba jelzése emilben
    0613 válasz
    0624 feladtam
    0626 megérkezett
    0628 vissza is kaptam!

    mint a fentiekből látható, tökörészés az én oldalamon történt, ők mindig elfogadhatóan gyorsak voltak, s javítás+visszaküldés ügyben kifejezetten villámgyorsak.

    összességében úgy tűnik, az 1-2 évvel ezelőtti átalakulás sokat javított rajtuk, s kár lenne csupán a 2 évvel ezelőtti teljesítmény alapján ítélni őket...

  • galocza

    aktív tag

    válasz galocza #308 üzenetére

    ja, és az egyebek mellé egy nagy +pirospont: vagy kitisztították a szűrőt vhogy, vagy kicserélték, de én sokkal trágyábbal küldtem, mint ahogy kaptam.
    sajna nem jutott eszembe megnézni első próbaút előtt, de mielőtt elküldtem, reklamált szűrőcseréért, most meg nem (ez tűnt fel), és ránézésre is sokkal nettebb most.
    ez pedig akárhogy nézem, plusz gondosság, nem vártam el s nem is kértem.

  • madrac

    őstag

    válasz galocza #309 üzenetére

    ez igazán szívmelengető történet volt. majdnem el is morzsoltam egy könnycseppert meghatódottságomban, hogy milyen derék egy társaság. azért azt szerintem senki sem állította róluk soha, hogy minden vásárlójukkal kibasztak... ha valakinek megéri ez a kockázat, vásároljon tőlük nyugodtan, de aztán ne jöjjön ide utólag telesírni a fórumot, ha valami beütött...

  • galocza

    aktív tag

    válasz madrac #310 üzenetére

    és ezzel a cinikus hozzászólásoddal mire kívántál utalni kis barátom?
    hogy hazudok? mert azt nem teszem, sem itt, sem való életben. nem fogom régi, igaz, a tiednél csak 2 hóval régebbi accom megítélését ilyesmivel rontani.
    tapasztalatom minden részletét tudom igazolni levelezésemmel.
    semmit nem tagadtam el: hogy én is tartottam tőlük, s elhatároztam, hogy akár +, akár mínusz lesz a garanciális ügy vége, megszólalok itt - főleg, mert régi ügyletek okán megy itt a nagy köpködés.
    látom redmid van, tán tőlük - tán nem, de úgy tűnik, elfogult lehetsz. hogy miért fáj, hogy a sok negatív mellé egy pozitív jelzés is érkezett- ez ügyben áskálódj tán saját lelkedben.
    ha meg zegi madrac vagy, érdeklődj utána, akibe belekötsz. pl matyinál, ő jótáll a szavamért.

  • llaszlo

    veterán

    Úgy látom, hogy nem változtak 😟😟
    2014ben is ide regisztráltak, és az volt a bajuk, hogy külföldi webshopokból vettük közösen összefogva a t xiaomi elefonomat.

  • botond2225

    csendes tag

    válasz cirkus #287 üzenetére

    1. Ha nem azt kapnad, amit rendeltél (mindenhol előfordul(hat) hiba), jelezni kell és megoldják.

    2. Mit jelent a nem megfelelő csomagolás? Nyitva volt, sérült volt?

    3. A megbuheralt nálad mit jelent?
    Használt volt?

    4. Miután megkaptad, (de előtte is persze) 14 napon belül megillet az elállás joga.

    A pár riogaton, akiknek volt negatív tapasztalata - bár néhány hozzászólásból nem igazán derül ki hogy jogosan vagy sem, (és akinek pozitív volt, de mégis riogat....) -, nem kell aggódni.
    Semelyik ügy sem jutott el fogyasztovedelemig, mindegyik lezárult nélkülük is.
    Mondjuk ahol tologattak a határidőt, ott azért valóban egy kb azonnali visszautalas elegánsabb lett volna, de ezt szerintem csak ott fent tudják, miért húzódott el.

    Nem egy új boltról van szó, nem fognak eltűnni.

    5. Mi lett a vége?

  • Chaser

    titán

    válasz galocza #308 üzenetére

    "a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - " lol ( : nem volt nekik semmilyen raktáron, max vmelyik kínai raktárban...
    milyen márkabolt? jogosulatlanul használják a xiaomi nevet, azt nem értem a xiaomi mért nem gyújtotta még rájuk a tetőt

    nagyon örvendetes, h néhány esetben úgy viselkednek mint egy korrekt bolt, csak az arányokkal van egy icipici gond

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • *Mukeey*

    addikt

    válasz botond2225 #313 üzenetére

    Szánalmas, amit itt is csinálnak. Kamu regekkel kommentelnek sablon baromságokat. Ez magában kizáró ok nálam.

    iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

  • FPéter

    aktív tag

    válasz *Mukeey* #315 üzenetére

    Az semmi, még egy PR céget is megbíztak vele, hogy kamu regekkel kommenteljen ide. Legalábbis az egyik munkatársuk volt olyan ostoba, hogy saját névvel tette.

  • Gom

    csendes tag

    Sziasztok,

    Az nekem abszolút pozitív tapasztalatom van a céggel, igazából nem is értem hogyan lehettek ilyen gyorsak.

    Story röviden:
    Engem is megtévesztett a xiamoshop.hu elnevezés én azt hittem ez valami hivatalos forgalmazó Magyarországon hiszen üzletük van és nagyon profi weboldaluk. Mivel náluk volt a legolcsóbb a robotporszívó (roborock s50; 126.090 Ft) ezért megrendeltem és előre utalással fizettem (így még olcsóbb volt).

    Persze ahogy szokott lenni még akkor este valahogy ráakadtam erre a fórumra és szomorúan konstatáltam, hogy ez bizony talán bukó lesz.

    2019.08.05 00.26-kor leadtam a rendelést.
    2019.08.05 00.27-kor automata emailt kaptam „Rendelés állapota: 00 - nyers rendelés” benne leírva, hogy hova mennyit utaljak.
    2019.08.05 01.00-körül utaltam is.
    2019.08.05-én nem kaptam visszaigazolást az utalásról és mivel betojtam a forumot olvasgatva egyből írtam nekik, hogy mi a helyzet nem kaptam visszaigazolást megkapták-e?? Erre mondjuk azóta sem jött válasz.
    2019.08.06 07.55-kor kaptam egy emailt tőlük, hogy köszönik és megjött a lové csatolják a bizonylatot.
    2019.08.06 13.34-kor kaptam egy emailt a Express One Hungary Kft.-től hogy a SMARDUCKS partnerük 1 darab csomagból álló küldemény feladását jelezte feléjük.
    2019.08.06 19.01-kor kaptam egy új emailt a xiaomshop.hu-tól, hogy köszönik a rendelést csatolják a számlát.
    2019.08.07 07.29-kor kaptam egy emailt a Express One Hungary Kft.-től hogy a csomagot átvették kiszállítás a mainapon.
    2019.08.07 10.00-kor hívott a Nagymamám ahova rendeltem, hogy jött egy csomag.
    2019.08.07 14.30-kor már kitakarította egyszer a házat!

    Szóval a rendeléstől az érkezésig 3 nap telt el úgy, hogy azt írták 8-14 nap a szállítás!
    Nagyon elégedett vagyok velük( :C :C :C ), azért írtam le a storyt mert azt gondolom úgy fair ha a pozitív kommentek is megjelennek ezen a fórumon.

    Üdv,
    Szabolcs

    Gom

  • Jhonny06

    veterán

    válasz Gom #317 üzenetére

    A 8-14 nap arra vonatkozik, ha nincs raktáron a termék és Kínából kell megrendelniük (általában ezt csinálják). Amit leírtál az nagyjából alap egy rendes boltnál (nagyon nem lehet mit elrontani azon, hogy megrendelsz egy raktáron levő terméket és ők meg kiszállítják), nem igazán sorolnám a kifejezetten pozitív kategóriába.

  • Áporka

    újonc

    válasz kriver #303 üzenetére

    Aranyos vagy, hogy aggódsz a hitelességemért, de nem vitáztam tovább. Elvittem egy olyan céghez, akik korrektek és hamar megjavították. Buktam a garanciát. Na bumm. Láttam mit művelnek, abból a garanciából nem kérek. Csak jelzem, hogy az átvevőpont egyben a szerviz is. Csak be kell pillantani a bal oldali ajtón, s keresni a szlovákiából haza importált fő szerelőjük pillantását. Ahogy felismert már a szemembe sem tudott nézni. Úgyhogy hagyjuk. Készítettem hangfelvételt. Kicsomagolós videóra nem is gondoltam, annyira megettem a weblapjukon ígérteket.

    [ Szerkesztve ]

  • gtamate2

    veterán

    Innen soha többet, semmit.

    Megrendeltem egy Mi 9 SE-t, mert jó áron adták, az előre utalás után pedig ingyen volt a szállítás és hozzácsaptak plusz 1 év garit. Amint megrendeltem, a "készletenről" jelzés "beszerzés alattá" változott. Megkerestem őket, mert sürgős lett volna a cucc, erre azt mondták, hogy valószínűleg valami hiba csúszhatott a rendszerbe, de lila még volt készleten, így azt tudnák postázni. Mondtam, hogy ez így akkor tárgytalan, elvégre gyorsan kellett az eszköz.
    Megkértem őket, hogy küldjék vissza a pénzem, erre azt felelték, hogy a jogszabály szerint erre 15 napjuk van. A 15. napon sem érkezett meg a pénz, írtam nekik, hogy letelt, majd ezt követően 1 órán belül visszautalták. Szarházi banda.

    *Sn0w

  • *Mukeey*

    addikt

    válasz gtamate2 #320 üzenetére

    Sajnálatos😌
    "Vannak dolgok, amik nem változnak"

    iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

  • llaszlo

    veterán

    válasz gtamate2 #320 üzenetére

    Sajnos van egy csomó birka akik náluk rendelnek, mert nem tudják, hogy ilyen mocsok egy társaság. ☹️☹️

  • batman.

    senior tag

    Sziasztok!
    Guglin kerestem rá a "xiaomishop vélemény" -re mert kinéztem egy telót, és ott elég jó kondíciókkal árulják.
    Első találat ez a topic.
    Köszönöm mindenkinek aki leírta a véleményét, (topicnyitót is elolvastam) számomra hasznos volt. :K Még vacillálok a Kínai rendelés és a Lurdy közt, de az idő miatt a másodikat érzem befutónak.
    Szóval köszi!

    Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz batman. #324 üzenetére

    nézd meg még a turbado.hu-t

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

  • FPéter

    aktív tag

    válasz gtamate2 #320 üzenetére

    Ugyanez, 15 napon keresztul jottek a jogszabalyokkal, aztan 15 nap mulva sem erkezett meg a penz. Erre epul a biznisz, hogy minel tovabb naluk legyen a penzed. Az ugyfelszolgalat pedig alig volt elerheto, es ha valamiert elerheto volt, akkor a holgy rettenetesen bunko stilusban adta elo a sok hazugsagot, amit epp kitalaltak.

    Ha ez nem direkt igy lenne felepitve, akkor nem kovetnek el pontosan ugyanezt ezt ujra es ujra. Velem tobb, mint 1 eve csinaltak, ugyhogy nem valtozott semmi. "Hiba csuszott be" "felreertes" "15 napunk van".

    Az en tapasztalatom az, hogy a xiaomishop.hu egy hazug, kulfoldi cegek mogott bujkalo csalo banda, akik tobbszorosen nem tartjak be azt, amit vallalnak. Ne rendeljen onnan senki semmit.

  • *Mukeey*

    addikt

    válasz FPéter #326 üzenetére

    Jelenleg már annyi alternatíva van szerencsére.

    Kár amúgy, hogy a Mi Store ilyen gyenge kínálatú, különben az ilyen sufni jellegű cégek már rég bezárhatnának.

    iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

  • Quent1n

    senior tag

    Akkor most egy kis friss saját tapasztalat. Rendeltem október 12-én egy power bankot és egy Philips Zhirui asztali lámpát. Weboldal szerint mindkettő raktáron volt.

    - 14-én beért a pénz.
    - 16-án érdeklődtem, hogy mi a helyzet, mire még aznap írták, hogy a power bank raktáron van, de a lámpa sajnos tévesen szerepelt a weblapon, nincs raktáron de megrendelik és ha kérem szétbontják a rendelésem, küldik ami van.
    - 17-én a power bank nálam is volt. A lámpát következő hétre ígérték.
    - 25-én pénteken írtam, hogy mi a helyzet a lámpával, azt írták, hogy a raktár túl volt terhelve így nem tudták feladni de hétfőn feladják.
    - 29-én, azaz ma, meg is jött a lámpa.

    Részemről semmi komoly gond nem volt velük, egyedül annyit tudok megjegyezni, hogy a telefont nem nagyon vették fel (de visszahívtak), illetve, hogy maguktól nem voltak annyira kommunikatívak e-mailbe, tehát nekem kellett mindig érdeklődni. Ennek ellenére amit rendeltem megkaptam, a kommunikációjuk stílusa is megfelelő volt. Annyi, hogy amit küldtek a lámpa mellé 220V-os átalakítót az kuka volt rögtön, mert egyik aljzatomba se tudtam bedugni a formája miatt (nem hengeres volt + földeletlen és az elosztóim süllyesztettek) de ennyi baj legyen, vettem egyet az Euronicsba kétezer forintért és az valszeg jobb minőségű is. :)

    Rendelés után olvastam el ezt a topikot, így rögtön megrémültem de szerencsére nekem nem volt velük semmilyen komoly gondom, így összességében tudom őket ajánlani. Kicsit lehetne fejleszteni a kommunikációjukon de ennyi. Velem telefonba is teljesen normális volt a hölgy akivel beszéltem.

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • *Mukeey*

    addikt

    válasz Quent1n #328 üzenetére

    Azért a szokásos "raktáron, de mégse" szitu befigyelt...

    iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

  • kissady

    tag

    Ezt most láttam az egyik zárt Xiaomi csoportban.

    Az ész az nem olyan, hogy van, oszt adok... Az vagy van, vagy nincs...

  • botond187

    csendes tag

    válasz kissady #330 üzenetére

    Meg tudád kérdezni a kommentelőt, hogy milyen előzménye volt?
    Be tudá másolni a sértett, hogy pontosan mit írt?

  • botond187

    csendes tag

    válasz *Mukeey* #327 üzenetére

    Jelenleg sok az alternatíva, de majd július 1.-e fog változást elhozni (bár biztos el fog tartani még utána az igazi hatása).
    Reméljük meghozza a kívánt hatást és megtisztítja a piacot.

  • botond187

    csendes tag

    válasz madrac #310 üzenetére

    A tipikus válasz: ha jön egy pozitív vélemény, egyből lehurrogás lesz a vége...
    Úgy látszik itt ez a módi.

  • anwalen

    újonc

    válasz Jhonny06 #318 üzenetére

    Ha minden rendben megy az nem pozitív? Akkor mi az?
    Itt ahogy olvasom, sokan azzal vádolják ezt a boltot, hogy ők regelnek ide pozitív visszajelzéseket adni, de nekem pont az ellenkezője az érzésem. A negatív kommentek zöme alig néhány felhasználótól származik, akik folyamatosan szapulják őket.
    Én magam már többször rendeltem tőlük az elmúlt évek alatt. Pár nap alatt megjöttek a cuccok, nem volt semmi extra. Nekem semmi nem volt rossz, nem romlott el, semmi érdekesség.
    Veled ellentétben én ennyit várok egy bolttól. Neked mi lenne a pozitív?

  • anwalen

    újonc

    válasz kissady #330 üzenetére

    Egy ismeretlen ember nem alátámasztott állítása. A nagymamám szerint a Pista bácsi bolond és a szomszéd disznaja emiatt zöld lett.

    [ Szerkesztve ]

  • botond187

    csendes tag

    válasz *Mukeey* #315 üzenetére

    Kik a kamuregek? Felsorolnád őket? És hogy mitől kamuregek. Ez a megint a semmire alapozva írt negatív kommentelés...

  • botond187

    csendes tag

    válasz batman. #324 üzenetére

    Az a baj ezzel a topical, hogy egy pár régi eset kapcsán jönnek a negatív hozzászólások.
    Így aki idetéved és elolvassa, az azt szűri le, hogy nem szabad semmit se vásárolni. (A pozitív hozzászólások mintha itt se lennének. Pl a negatív hírkeltők közül az egyiknek pozitív a tapasztalata, mégis mániákusan szapulja a céget..Az ilyen véleményére biztos lehet adni..)
    Hogy működhet így a cég, miért nem büntetik meg, xiaomi nevbitorlas, stb.
    Mindezt már jópár éve...
    Lehet azért mert a több akárhány ezer mellett volt ez a néhány eset ami végül is lezárult? (Hogy 14 nap helyett 15 napra kapta vissza a pénzt, persze jogos)
    Mindig a negatív tapasztalat az erősebb, ha valami rendben zajlott, azt nem szoktak nagy dobra verni.

    Többen írták hogy változtak a dolgok náluk azóta, ezt a "kemény mag" nyilván nem tudja, vagy inkabb nem akar tudomást venni róla.
    Nekik csak az a lényeg hogy rontsák a hírnevet, ami nálad be is talált..

  • batman.

    senior tag

    válasz botond187 #337 üzenetére

    Semmi baj nincsen ezzel a topikkal, igény van rá, és hasznos. Én nem idetévedtem, hanem rákerestem a cégre és itt (is) találtam magam. Mindenkinek van véleménye, annak is akinek tapasztalata sincs, annak is aki csak lejáratni akar valakit, annak is aki a kritizált cég szekerét tolja, a megkárosított vásárlóknak és nyilvánvalóan azoknak is akik elégedettek. Részemről biztosra akartam menni akkor is ha az többe kerül, ezért nem vásároltam a fenti cégtől. Ez nem jelenti azt, hogy én másnak nem ajánlanám, mindenki döntse el maga. Az idő majd megoldja ezt a problémát is, ha csak elégedett ügyfelei lesznek a kritizált cégnek, akkor évek múlva majd több esélyt kap. Én a Lurdyban vásároltam. Nem lett utána olyan érzésem, hogy bármit is másképp kellett volna tennem, az elégedettségi faktor 100% volt, és ez azóta sem változott. Tisztelem a véleményedet, de ha az volt a cél hogy a következő telefonomat a kérdéses cégtől vegyem, akkor az erre vonatkozó igényem ettől nem sokat változott. Konkrétan most is 0.00%. ;)
    P.S. Egyébként a hozzászólásodban a tényszerű konkrét információkat nem a: " mániákusan, több akárhány ezer mellett volt ez a néhány, Többen írták," jelzőkkel kellene megtámogatni, mert elhiteltelenít. A "Mindig a negatív tapasztalat az erősebb, ha valami rendben zajlott, azt nem szoktak nagy dobra verni." mondat pedig öngól. Én (nem a legtöbb ember, nem más, nem a többség...) -nekem ez szó szerint így jön le: két átvert vásárló közt féltucat elégedett ügyfél az már smafú? Remélem nincs közöd a fenti céghez, mert ellenkező esetben nagyon elszomorodom.
    P.S.2. "Nekik csak az a lényeg hogy rontsák a hírnevet, ami nálad be is talált.." A hírnév az egy pozitív dolog amit évek alatt becsületes munkával meg lehet szerezni. Én nem vagyok benne biztos (elnézést ha tévednék!) hogy ennek a cégnek valaha volt is ilyen. Hírhedt..., bizonyos körökben ezt már elérték, ez vitathatatlan tény. Lehet kezdeni ledolgozni, aztán majd esetleg jön a sok elégedett vásárlóval a hírnév.
    Peace! :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.

  • Chaser

    titán

    válasz botond187 #337 üzenetére

    valószínűleg soha nem kereskedtél, különben tudnád, hogy egy hírnevet felépíteni igen nehéz, lerombolni viszont annál könnyebb, nekik utóbbi már rég sikerült, előbbiért meg kell keményen dolgozniuk többszörösen, nem mintha nulláról indultak volna mint a legtöbb cég
    nem tudom most mi a helyzet náluk, annyi bizonyos, személy szerint eszembe sem jutna náluk venni semmit, még akkor sem ha 20%-kal olcsóbbak lennének mint a konkurencia
    téves az az elképzelésed is, hogy pozitív tapasztalatokat nem osztanak meg az emberek, közelmúltban sokszor alzától vásároltam, discount és normál áron is, nem tudok még egy cégről ahol szó nélkül visszaveszik elállás keretein belül ha nem tetszik valami, és nem úgy néznek az emberre mint egy tömeggyilkosra kb, és személyes ügyintézésnél ott helyben kezébe nyomják a pénzt, legyen az egy 5e ft-os akármi, vagy egy 200e ft-os monitor, jah és a telefont is sikerült mindig felvenniük, mindegy mekkora blekkfrájdéj' vagy egyéb baromság van éppen

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • botond187

    csendes tag

    válasz batman. #338 üzenetére

    Mindenkinek lehet véleménye, csak aki úgy ír dolgokat - ahogy említetted azok közül - tapasztalat nélkül, azt hívja a köznyelv hitelrontásnak és az szerintem nem igazán hasznos, sőt.

    A hasznosság az itteni felbújtók miatt megkérdőjelezhető számomra.
    Az hogy leírja 80x a történetét, hogy negatív tapasztalata volt, minek? Leírta 1x és kész. Ha olvassák a forumot, akkor úgyis olvassák a hozzászólását. Így olyannak tűnik a forumon, hogy a cégnél csak negatív tapasztalatok vannak. Az amit csinálnak, az már lejárató kampány a részükről és ezzel van a problémám nekem, no meg a stílus is ahogy ír.

    P.S:
    A "tényszerű konkrét információ" részemről nem tényszerű, mert nem tudom a számokat, így csak írtam egy direkt nagy számot az érzékeltetés szempontjából.
    Pont az lett volna ezzel a mondandóm - bár szerintem Te is értetted - , hogy mondjuk minden 1000. vásárlónál történhetett ilyen eset, ami szerintem arányokat nézve egész jó (kivéve aki beleesik abba a kivételbe).

    A negatív tapasztalat erősebb, mint a pozitív meg szerintem egy általános mondás kereskedelmi körökben.
    Jó példája eme topik (és a fenti példa, hogy minden 1000. vásárlónál volt probléma jelentése:
    hiába a 99,9%-os pozitív működés, tehát ott rendben zajlott minden ha nem írja le a véleményét, ha a 0,1% meg egyből hangot ad neki).
    Tehát pl te is 99,9% eséllyel pozitívan jöttél volna ki a vásárlásból (a példám szerint), mégis úgy döntöttél, hogy máshol vásárolsz.

    Azért szerintem az emberek többsége ilyen, hogy ha minden jól ment, nem fog tapasztalatot leírni, használja a megvásárolt dolgot és kész.
    Ha probléma merül fel vásárlás során vagy utána, esetleg elkezd kutakodni és ha talál valamit, leírja a véleményét.

    Én nem akarlak meggyőzni természetesen, hogy hol vásárolsz, az mindenkinek szíve joga.
    De - szerintem - te is átsiklottál a pozitív hozzászólások felett és inkább a negatív hangot hagytad meg magadnak és emiatt vásároltál a Lurdyban.
    Itt is kijön ez a negatív jobban nyomot hagy egy emberben, mint a pozitív, tehát szerintem amit leírtam, nem öngól, félreértetted akkor vagy én erre gondoltam legalábbis.
    Te sem tudhatod, hogy milyen véleményed lett volna vásárlás után.
    Más is írta, hogy vásárolt aztán minden normálisan zajlott.

    P.S.2:
    A hírnév nyílván egy folyamatos dolog.
    De szerintem az is fontos, hogy mi alapján nézzük valaminek a hírnevét?
    Ha valaki elolvassa ezt a topikot, akkor negatívan jön le a cég működése, hiába, hogy több mint 3 éve volt az a néhány eset.

  • botond187

    csendes tag

    válasz Chaser #339 üzenetére

    Ezzel én is tisztában vagyok.

    Csak hogy ki hogyan építi le (itteni nem jogos hozzászólók) az a nem mindegy és ez a bicskanyitogató részemről.
    Szerintem meg a vásárlók számához képest kevesebb pozitív vélemény keletkezik, mint ahány negatív és ez torzulást is okoz egy megítélésben.(bár ez mindenre igaz, kereskedelem, vendéglátás, stb)

    Az, hogy Te nem fogsz vásárolni, oké, saját döntésed, bár ahogy visszanéztem (de ha nem, akkor elnézést), nem vásároltál a webshopból, mégis negatívan állsz hozzájuk.

  • batman.

    senior tag

    válasz botond187 #340 üzenetére

    Az még nem jött le, hogy csak rontasz a helyzeten? Nálam biztos, mert ha egy cégnek ilyen (akár önkéntes) megmagyarázó emberekre van szüksége, akkor én ott nem vásárolok! Nincs szükség negatív hozzászólásokra bőven elég vagy egyedül (nem térnék ki a más nagyon hasonló nickekre), és igenis elolvastam a pozitív hozzászólásokat is, csak sajnos egy (még arányt sem írok) részét ezeknek nem lehet figyelembe venni.
    Tényként közölsz olyat ami vélemény. Ezt hiába sulykolod, attól még nem lesz tény. Ezt soha nem értettem, hogy látszólag iskolázott emberek próbálnak erőszakosan meggyőzni más embereket arról, hogy az Ő véleményük az egyedüli igazság, és a mások véleménye az tévedés, vagy félretájékoztatás eredménye. Persze ez adott körülmények esetén bejöhet, de jelen esetben nálam, pont az ellenkezőjét érted el.
    Azt pozitívumként értékelem, hogy az iróniát azt felismered, és helyesen is kezeled. A "tényszerű konkrét információ"-ra gondolok. ;)
    Viszont nem nagyon akarok mindenre részletre kitérni, mert nem látom értelmét, "Te sem tudhatod, hogy milyen véleményed lett volna vásárlás után." (huuuuú erre a szintre nem süllyednék) de az amit és ahogy a hírnévről gondolsz az véleményem szerint sajnos ordas-nagy tévedés. Minden vállalkozásnak vannak elégedetlen ügyfelei, ezeket tudni kell kezelni. Ha nem kezelik rendesen akkor a dühös vásárló elmondja szomszédnak, havernak, kollégának és elúszik a meg nem szerzett hírnév. Ez ellen nem lehet mit tenni, ha nagyon dühös a vásárló, ír a T. Homárnak, vagy nyit a PH-n egy topikot, (+ még lenne pár ötletem) de ehhez joga van, úgy hívják szólásszabadság. Én anno beírtam a cég nevét és a vélemény szót a gugliba, úgy találtam ide, végigolvastam a nyitó bejegyzést, nem vettem figyelembe a nagyon köpködős hozzászólásokat, meg a gyanúsan hasonló hozzászólásokat. Ezek után úgy döntöttem inkább hivatalos forrásból vásárolok.
    Összefoglalva: az hogy: "Tehát pl te is 99,9% eséllyel pozitívan jöttél volna ki a vásárlásból (a példám szerint), mégis úgy döntöttél, hogy máshol vásárolsz." teljesen értelmetlen gondolat. Csak kitértem rá, bocs. A mondat eleje és vége között ellentét van , + számomra nem az a lényeg, hogy miért nem vásároltam ott, és/de miért kell egy meg-nem történt FELTÉTELEZETT dolgot pozitív környezetbe helyezni?! Lehet megpróbálni lyukat beszélni a más "hasába", de a szavaiddal élve sok itt az "itteni nem jogos hozzászólók". A nem jogos hozzászólók az ki szerint nem jogos? Mert a másik oldal szerint esetleg te (vagy akár én) is lehet nem jogos hozzászóló. Olyan van, hogy szerintem nem jogos hozzászóló, csak úgy már nem passzol a gondolatba. khm.

    Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.

  • botond187

    csendes tag

    válasz batman. #342 üzenetére

    Akkor nyílván másképp látjuk a dolgokat, ezzel nincs is gond szerintem.
    A magyarázkodás inkább annak szólt, hogy vannak lejárató emberek, akik mintha fizetett emberek lennének, mindenáron nyomják, súlykolják a negatívumot.
    Lehet normálisan is negatív véleményezni.
    Nem kell minden hozzászólás után egy kb. 10 éves szintjén leírni, hogy így meg úgy, csalók, stb.
    A nem jogos hozzászólóknál arra gondolok, akik nem vásároltak és úgy mondanak negatív véleményt. Vagy akik ellenekezője, pozitívan zajlott le a vásárlás, mégis ócsárólja.
    Így itt a "szerintem" szót szándékosan nem tettem bele és úgy a helyes részemről.

  • batman.

    senior tag

    válasz botond187 #343 üzenetére

    Az, hogy nem egyezik a véleményünk, az abszolút nem probléma. :N
    Viszont azt el kell fogadni, ha valaki becsapva érzi magát, akkor annak hangot ad, akár többször is. Szerintem ehhez még megvalósult vásárlás sem kell. Ebben az aspektusban itt mindenki jogos hozzászóló.
    Aki ezt másképp gondolja többek között szólhat (szóljon!) egy moderátornak, Ő meg ha kell, beavatkozik.
    Értem, hogy mit írsz és mi nem tetszik, de ez csak a te (és aki egyetért veled) véleményed, nincsen tényekkel megtámogatva... A panaszkodók nagy része tényeket közöl. Olyan negatív hozzászólást ami csak vélemény, nem veszek/vettem figyelembe.
    Ha mérlegre tesszük, nyilván a tényekkel megpakolt oldal az aminek súlya van.
    Peace!

    Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.

  • Chaser

    titán

    válasz botond187 #341 üzenetére

    olyan boltból nem vásárolok, ahol ilyen tapasztalatokat látok, nem is fogom ajánlani őket senkinek, max azt h messziről kerüljék el
    ahogy mondtam, felépíteni valamit nehéz, lerombolni annál könnyebb, itt utóbbival kezdték
    ezt a kevesebb pozitív user review dolgot azoktól hallom mindig, akik valamiféle kapcsolatban vannak egy adott bolttal ( :
    sztem nézz rá egy alzás értékelésre árukeresőn és vegyük utána elő a matekot, de mondhatok konkrét termékeket is, ma már nagyon sokan veszik a fáradságot, hogy a + véleményüknek is ugyanúgy hangot adjanak mint a negatívnak, többek között én is

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • *Mukeey*

    addikt

    válasz botond187 #343 üzenetére

    Kedves Botond!

    Itt évek alatt gyűltek össze a hozzászólások, nekünk, igazi regelt tagoknak volt rossz tapasztalatunk a bolttal, ezt írtuk le. Ha olvastad az elejétől, sok embert megtévesztettek, pl ki volt írva, hogy a termék "raktáron", szállítási idő 1-2 nap. Előre utalva az összeget a beígért határidő helyett hetek múlva történt bármi nemű reagálásuk. Az ilyen eseteket ráadásul pokróc stílusban kezelték. Lehet, hangsúlyozom LEHET, hogy azóta fejlődtek, javultak, mostanában kevesebb volt itt is a rossz feedback róluk. De akinek volt ilyen tapasztalata, az többet nem rendel tőlük.

    Ezt tetézve, megjelentek a kamu regek az oldalon és lóf.sz hozzászólásokban éltették a céget. Bocs, nem vagyok PH dolgozó, de azért a feri555 és bela123 szintű, nullnapos, egy hozzászólásos regek több, mint gyanúsak na🤣
    A botond187 is ebbe a kategóriába esik, bocs, pont ennyire is releváns az itteni vergődésed...

    Mégegyszer mondom, simán lehet, hogy átgondolták az egész shopot és jól működik azóta, de engem, mint vevőt már rég elvesztettek. Nehéz dolog egy vásárlót megszerezni, én is kereskedelemben dolgozok, tudom, viszont a népes konkurencia miatt hamar el is lehet veszíteni.

    Üdv

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5

  • anwalen

    újonc

    Hát én megint vásároltam tőlük. (tudom vakmerő vagyok szerintetek, de szeretek veszélyesen élni) Vasárnap este rendelem, kedd reggel átvettem. Ennyi a sztori. Megint.

    Egyébként felhívnám a figyelmet, hogy a fő szószóló egy olyan komoly intellektus, aki a magyar nyelvet nagybetűk és mondatvégi írásjelek nélkül használja. Lehet hogy azért, mert mondatokat sem használ, hanem minden egybe ír. :C

  • anwalen

    újonc

    válasz batman. #344 üzenetére

    Vásárlás nélkül hogy lehet véleményed egy bolti vásárlásról? Ez szerintem inkább a pletyka.

  • Chaser

    titán

    válasz anwalen #348 üzenetére

    "Vásárlás nélkül hogy lehet véleményed egy bolti vásárlásról?"
    okos ember nem a saját kárán tanul..( :
    ha nked bevált egészségedre, ilyen "referenciák" alapján nálam és sokaknál ez a lesemköpöm' kategória, nem bolt

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • batman.

    senior tag

    válasz anwalen #348 üzenetére

    "Vásárlás nélkül hogy lehet véleményed egy bolti vásárlásról?"
    Amennyiben ezt a "Szerintem ehhez még megvalósult vásárlás sem kell." mondatomból ferdítetted, akkor gratulálok!
    Például ha az eladó hibájából hiúsul meg a vásárlás, mint itt többeknek? De tudnék még mondani párat...Nem szeretem, ha valaki kicsavarja a szavakat és azt gondolja bele amit szeretne. Kikérem magamnak! Hogy jössz Te ahhoz, hogy olyasmit adj a számba amit nem mondtam?????? Nem bírom ezt a stílust! Ez szándékos csúsztatás, HAZUGSÁG! Az hogy szerinted pletyka kategória amit mondok-írok, az lehet a véleményed, de ne felejtsd el, hogy engem itt más topicokban/ból ismernek, sokan tudják (és sokan nem) mennyit ér a szavam. Rólad viszont semmit sem tudunk. Khm. azon kívül, hogy szeretsz "badarságokat" tényként közölni, és olyasmire is felhívod az emberek figyelmét amin mások túllendülnek, nyilván bármibe bele lehet kötni, de ne vicceljük el a dolgot! Az általad fő szószóló-nak bélyegzett fórumtárs stilisztikailag kifogásolható (az is lehet, hogy szlováknyelvű mobilról kommunikál, vagy slendrián -bocs-), de tartalmilag releváns. Nincs azzal semmi baj, hogy vettél valamit, hamar megkaptad, és elégedett vagy. Azzal van baj, hogy próbálsz besározni másokat akik nem voltak ennyire szerencsések! Nem értem, hogy ha valaki elégedett, miért "oltja" az elégedetlent.
    "Ez szerintem inkább a pletyka." Ezt szerintem csak olyan gondolhatja így, aki érdekelt a fent nevezett cég tisztára mosdatásában. A többiek véleménynek hívják. :K
    Ennyi a sztori. Megint.
    P.S. Jelezném, ha nem vagyok megszólítva, nem reagálok. A későbbiekben sem, csak ha nagyon elszalad a szekér. :DDD

    Ba-ba-ba... Ba-na-na-na! Hozzászólás végén a valakinek egy ötlet? felhívásra - egyéb dolgok szoktak eszembe jutni: pld igyunk meg egy sört, vagy vigyük el a kutyát sétálni, ha nem kapsz tőlem választ a sarki kocsmában vagyok a blökivel.

Új hozzászólás Aktív témák