- iPhone topik
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Eleglide C1 - a középérték
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Milyen okostelefont vegyek?
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
ph A 2024-es verzió a Computexen jöhet, de hivatalosan még semmit sem tudni róla.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Áporka
újonc
Sziasztok!
2019.05.31.-én rendeltem a xiaomishop.hu-ról egy Redmi Note 7 128GB telefont. Előreutalással fizettem. A készülék meg is jött június 6.-án. Mivel nem értem rá foglalkozni vele csak 8.-án szombaton kezdtem el használni. 2 órát töltött a telefon a szélvédőn lévő tokban, szépen navigált a waze-val, amikor elkezdett csíkozódni, villogni a kijelzője. Majd fél perc után újraindult, s nem tűnt hogy bármi baja lenne. Viszont délután fél hétkor, anélkül, hogy hozzáértem volna elkezdett rezegni. Többször ki-, bekapcsolt a képernyő elkezdett elsötétedni. Hazaérve még le tudtam videózni a régi telefonommal, hogy fokozatosan lepi el a feketeség a kijelzőt. Még aznap este jeleztem is a xiaomishop messengerén a problémát. Megírták, hogy küldenek érte futárt vagy vigyem be. Hétfőn úgyis útba esett, hát bevittem. Ott az ügyfélszolgálatos átvette, adott róla egy átvételi lapot, de még csak a hibaelőzményeket sem vette fel. Annyit ígért, hogy másnap fel fognak hívni. Nem hívtak. Két nap múlva én írtam rájuk, hogy mi a helyzet. Pár perc múlva hívott a
70/6101704számról valaki aki a shop szerelőjének mondta magát egyébként nem mutatkozott be. Rendkívül arrogánsan közölte, hogy mikroszkóp alatt talált egy repedést az üvegen, s biztosan ez okozta a meghibásodást. Hiába mondtam el neki hogy a telefonhoz hozzá sem ért senki amikor kezdődött a hiba, nem érdekelte. Annyit mondott, hogy a sérüléstől akár órákig is működhetett, biztosan még előtte ütöttem meg. Ritka bunkó volt a telefonban, így rátettem köszönés nélkül. Írtam az ügyfélszolgálatnak akik utána e-mailben is elküldték, hogy mossák kezeiket, nem segítenek a problémámban. Valamint küldtek két (mellékeltem) fotót az állítólag általam okozott (gorilla glass 5 sic!) törésről.
Más lehetőség nem lévén leveleket írtam a fogyasztóvédelemnek a békéltető testületnek és a https://ico.org.uk/ oldalon is. A békéltető válaszolt egyből egy javaslatot küldve, amit el is küldtem a xiaomishopnak, de semmi válasz nem jött.
Nos a jelenlegi helyzet az, hogy se telefonom, se pénzem! EZÉRT NE VÁSÁROLJON SENKI A xiaomishop.hu -RÓL! -
Áporka
újonc
Aranyos vagy, hogy aggódsz a hitelességemért, de nem vitáztam tovább. Elvittem egy olyan céghez, akik korrektek és hamar megjavították. Buktam a garanciát. Na bumm. Láttam mit művelnek, abból a garanciából nem kérek. Csak jelzem, hogy az átvevőpont egyben a szerviz is. Csak be kell pillantani a bal oldali ajtón, s keresni a szlovákiából haza importált fő szerelőjük pillantását. Ahogy felismert már a szemembe sem tudott nézni. Úgyhogy hagyjuk. Készítettem hangfelvételt. Kicsomagolós videóra nem is gondoltam, annyira megettem a weblapjukon ígérteket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független hibátlan 2024.12.13.
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS érintő i5-10310U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ELADÓ 8GB DDR4 M471A1G44CB0-CWE Samsung laptop memória
- Asus 22"-os FHD monitor kiárusítás!!! AkciÓ!
- JBL Xtreme 4 - Csomagolás bontott, garanciális, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest