Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
Maradjunk annyiban, hogy ideális esetben (sík úton, egyenesen haladva) blokkoláskor a kormányba nem nagyon szabadna belerántania semminek Az egyetlen dolog, ami érződhet rajta, hogy az felkönnyül és könnyebb tekerni (persze akkor már régen rossz, ha ez történik).
(#1049) b-type: én azt nem gondolom negatív dolognak, szerintem praktikus. A többségnek úgysincs olyan komoly kormánya, hogy clipping nélkül érzékeltetni lehessen a különbséget. A G27-et mindig úgy állítom be, hogy éppen ne legyen clipping, és emiatt előfordul, hogy (iR-ben) kell állítani egy túlszervózott Mustang meg egy GT2 között (különben a Mustang-nak kb. nem lenne FFB-je). Persze van mikor a nagyobb utánfutás miatt is annyit nehezül, hogy amiatt is kell
-
#70869248
törölt tag
király
Én szeretném 'szívatni' a szimeseket,..de nem a féktávon.
Számítógépes (konzolos) vezetésnél nagyon sok olyan dolog nem jön át ami a valóságban meghatározó, olyan terhelésváltásokat lehet bevállalni ami a valóságban már (persze millás technikához nem volt szerencsém), kegyetlen felnyomja az adrenalint, mert érzed ahogy eltehetetlenül az autó. Szimekben meg semmi.
Nincs meg az a para amikor úgy döntesz hogy keményen ráteszed a rázóra.
A Chevy-nél ezt csak óvatosan lehet, mert az az autó a valós mozgását nézve egy kegyetlen stabil technika, míg a tavalyi Lada-nál el lehetett volna adni egy parásabb vezetést, a Chevy-nél kb. ennyi fért bele nekem, nem lett volna hihető ha olyanra csinálom hogy parásabb legyen vezetni.
Féktávon stabil sima aszfalton, egyfelől mert dolgozik benne az EDL motorfék alatt, meg dobálósabb féktávon is megálljon, és persze csatázható kell legyen, azaz ne túrja le a mezőnyt egy rajt utáni merész féktáv.
Köszi egyébként! Minden, de minden visszajelzés fontos. -
dino_m
senior tag
A Facebookról:
"Good NEWS:
Licensing of the Nürburgring, Nürburgring Nordschleife, Spa Francorchamps, Sonoma, Brno & Willow Springs has been finalized!!!
More to come in the next days ..."Lehet, emiatt (is) volt a csúszás?
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Csapoati #1056 üzenetére
Mit értesz utólagon? Visszahívják majd a dobozokat és mindenkinek küldenek egy javítottat?
Vicc nélkül, Ha figyelembe vesszük, hogy Mugellót ki kellett venni a játékból, mert nem tudtak a licensszel dűlőre jutni? Vagy Suzuka, ami Sakitto néven lesz a játékban és a GP pályának a nyomvonalát meg kellett változtatni, hogy fantázia néven szerepelhessen és ne kelljen azt is kukázni?? Szerintem itt a végén már nagyon nem engedhették meg maguknak, hogy még több pályát veszítsenek, ráadásul a progiba is komolyan bele kellett volna nyúlni, hogy az esetleges engedély nélküli pályákat kivegyék, ha úgy hozta volna a szükség. A Steam verzióval megoldható lenne, egy sima patch, de a dobozosakkal mit csináltak volna? Ha valaki meg esetleg perel, akkor még be is vonhatták volna a boltok polcairól az összes példányt. A licensszel nem lehet viccelni, nagyot lehet bukni, ha nincs meg minden engedély, aláírva.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
tag
A DLC-kről nem lehet tudni valamit? Egyáltalán, rendszeresen dobálnak ki majd csomagokat a játékhoz? Ez nekem továbbra sem tiszta.
Jó lenne, ha a jövőben meglepnének minket újabb pályákkal. Pl. Albert Park, Montreal, Interlagos, állati jó lenne egy Kyalami, az A1 Ring sem lenne rossz, vagy Estoril.
Gondolom, ezek csak vágyálmok, de annak, aki már kb. 3 éve játszik ezzel a játékkal, komoly felüdülést jelentene néhány olyan, merőben új pálya, amik a meglepetés erejével hatnának. Igazából mindegy is, hogy miket dobnának be, csak az lenne a lényeg, hogy valami olyat is produkáljanak még idén, amiről nem igazán esett szó eddig.
(Egyébként már csak 23 napjuk van... )
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1058 üzenetére
Írták anno, minimum két évig fogják újabb tartalmakkal bővíteni a játékot, ebben várhatók majd autók, pályák, sorozatok, pl. Indy 500 is a várólistán van. De persze, ha az érdeklődés nem csappan lehet három év is. Lehetett olyat is hallani, hogy lesz Project Rally is. Most ez külön játék vagy DLC, azt még nem tudni. Idén biztos kijön egy Legend pack, ebben visszajönnek többek között Monza, Spa, Ruen legendás pályái és mellettük autó legendák is. A WMD fórum se szűnik meg a megjelenés után, tehát továbbra is lehet tartani SMS-ékkel a kapcsolatot érdemi szinten. Remélem a hosszú várakozás ellenére sikere lesz a játéknak, bár igazából csak annak tűnik ennyire hosszúnak, aki az eleje óta benne van. A kábé egy éve elkezdődött PR meg teljesen normális várakozási idő a kívülállóknak. Annak idején a Codi F1-re is kábé egy évig vártunk. Most hagyjuk, hogy kár volt.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
IntelKiller7
veterán
Újabb videó ismerőstől Cars + dash meter pro. Így azért mindjárt más Bár, ha a tableten is lehetne settelni akkor...
[link]Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
dino_m
senior tag
-
Penge@Borisz
tag
válasz IntelKiller7 #1060 üzenetére
Hát ennek max ebben a nézetben van bármi értelme, belső nézetben ott van a műszerfal.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1062 üzenetére
Szerkeszthető, hogy mit mutasson a Dash. Ki lehet rá olyan adatokat pakolni amit nem látsz belső nézetben, vagy ha Motec van az autóban, ami szintén lapozható, akkor rakhatsz a Dash-ra olyat amit nem látsz a motec-en. Eléggé ki lehet tolni a lehetőségeket.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1062 üzenetére
Én leginkább ezt a nézetet szoktam használni, ezen ott az üzemanyag, idő, gumik, megtett körök száma, sebesség, fokozat, plusz a felső ledsor alatt az a két vékony a pedálok állásának kijelzője. Ezeket nehezen lehet leolvasni a műszerfalról...
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Szia. Nekem a DashMeterPro for AC/pCars van meg eredetiben, de én nem tudtam egyéni dolgokat kirakni a képernyőre. Ha jól emlékszem van ~5 féle képernyő és csak azok között enged lapozni. Mondjuk én csak az AC-val tudom kipróbálni, de ha egyénileg testre szabható lenne akkor ott se okozna gondot. Esetleg tudnál segíteni hogy mi a módja? Köszi.
-
Penge@Borisz
tag
Egyre kisebb méretűek a napi frissítések, a mai is csupán 60 mega körüli volt. Ahogy a frissítési jegyzékeket elnézem, nem olyan régen feküdhettek rá nagyon keményen a hibák javítására, azokat nyomják ezerrel. Nagy beavatozások ezek szerint már nem lesznek. Kíáncsi vagyok, hogy sikerül-e tartaniuk a határidejüket.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
SityiSXT
őstag
Még friss, ropogós hír: sajnos adminisztrációs és technikai okok miatt minden Full Member és afölötti WMD tag a PC verziót kapja meg Steamen, azaz a jelenleg használt bétája fog átmenni teljes verzióba - természetesen az összes előrendelői és Limited Edition autóval. Akik Juniorok vagy Team Memberek, ők 20%/50% kedvezményre jogosító kupont fognak kapni, szintén Steamen. A WMD fórumon pedig mindenki ellenőrizze a megadott PayPal címét, mert hamarosan jön a profitból való részesedés is.
-
vlevi
nagyúr
válasz SityiSXT #1069 üzenetére
Köszi. Ott meg volt adva, mert annakidején még nem a steamen vettem a játékot.
Kár, amúgy, hogy nem tudják átvinni a teljes pakkot a bétaverzióról a véglegesre, mert aki évekkel ezelőtt megvette a játékot, az szinte biztos, hogy a teljeset vette meg, nekem is csak utólag aktiválták a 3 külön DLC-t a steamen (junior pakk, digital preorder extra, limited edition upgrade mind ott van most a DLC-k között), akkor ez most el fog tűnni, ha jól olvastam
[ Szerkesztve ]
-
Penge@Borisz
tag
válasz SityiSXT #1067 üzenetére
50%? Többre számítottam. Rövidesen jön a profit? Ne vicceljenek már, milyen profit, amikor még forgalomba sem került a játék? Vagy abból osztogatnak, amit a Namcotól zsebelnek be? Kapunk kb. fél dolcsit.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1071 üzenetére
Ha minden igaz, 3 havonta jön majd a pénz. Hogy mennyi, majd kiderül.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1073 üzenetére
Amire a link mutat azt én most azzonnal tudnám fedezni. "Your shopping cart is empty."
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
IntelKiller7
veterán
Ismét csúszik a megjelenés :S valamikor májusban jön... pf
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Phobion
őstag
válasz IntelKiller7 #1076 üzenetére
hát ilyet se b@sztam még, a f@sznak rendeltem elő komolyan
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
macy
addikt
válasz IntelKiller7 #1076 üzenetére
Melyik évben?
-
Penge@Borisz
tag
válasz IntelKiller7 #1076 üzenetére
Én mondtam. De ez már tényleg vicc. (Most jön az, hogy a GTA V is csúszik egyet májusra. Na, akkor mi lesz... )
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1079 üzenetére
Délután gondoltam is rá, hogy nem jöttek ma a további pályalicensz bejelentések. De aztán kiadták a felhívást a Paypal és a csomagokról. Akkor nem is filóztam rajta többet. Erre itt van ez.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Csapoati
nagyúr
válasz IntelKiller7 #1076 üzenetére
Na pasztmek... Jo, igy a napi frissitesek mellett el tudok jatszogatni plusz egy honapig, de ne mar...
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
-
Nem értem ezt a sírást. Legalább ők törekednek arra, hogy kész játékot adjanak ki! Nem ezt ígérték? És? Nem minden úgy történik ahogyan az ember megálmodja. Tessék felnőni és megérteni, hogy sokkal okosabb döntés hibamentes játékot kiadni mint időben kiadni félkészen!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Phobion
őstag
Elvileg felnőtt szakemberek, akik látják, hogy milyen állapotban van a termékük. Frásznak kellett '14 novemberére ígérni a megjelenést, ha még '15 áprilisára sem tudják kiadni? Nem mondtak volna semmit, max annyit, hogy 14 vagy 15. Azt meg te sem gondolhatod komolyan, hogy majd hibamentes játékot fognak készíteni. Úgy valószínűleg engem se zavarna a dolog, hogy ha a mostani buildel meló után tudnék 1-2 kört csavarni, de konkrétan a GRID 1 óta nem létezik normális autós játék - számomra - . (És ilyen Asetto-t és társait ne vegyünk bele az számomra már szim irányba mozdul)
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
válasz Phobion #1084 üzenetére
Jó hát a hibamentes játék az merész kijelentés volt tőlem
Az, hogy felnőtt fejlesztők készítik az semmit sem számít. Az üzleti részét is figyelembe kell venni. Nyilván elb*szták azzal, hogy novemberre ígérték, de finoman kell azt a közönségnek tálalni, hogy csúszni fog a játék.
Én sem játszom vele nyugodj meg, sajna kicsúsztam az early acces-ből mikor meg akartam venni (pár nappal, elég dühítő volt). Lehet, hogy én azért nem tartom olyan nagy dolognak a csúszást, mert én Assetto-zok mostanában. Várom a PC-t nagyon a tartalom miatt, de tartok tőle, hogy inkább arcade lesz mint szimulátor.Érdekelne is olyanok véleménye akik az AC-t és a PC-t is játszák, hogy mekkora a különbség?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
Szerencsére messze van az arcade-tól, nagyon.
Nem hasonlítanám egy nfs shifthez semmiképp, pedig mindkettő a Slightly Mad Studio munkája.
Én (meg persze sok ezrenmasok) megvettem early accessben, de nagyon sokaig ra se neztem. Kb fel eve nyustolom komolyabban vagyis 2-3 hetente elinditom, nálam ez a "komolyabb" -
komolyabb mint az AC? (mert a kérdésem arra vonatkozott) Vagy komolyabb mint a Shift?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Csapoati
nagyúr
A Shifteknel sokkal komolyabb (bar a Shift 2-t en imadtam, tan a legjobb simcade), az AC-vel en nagyjabol egy szintre tennem, sokak viszont picit ala teszik.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
válasz Csapoati #1088 üzenetére
Akkor az biztató. Engem leginkább a stock car versenyek miatt játszanék vele. Nagyon jó lenne már ovál pályán Nascar kocsikkal tolni (iR-ért nem fizetek annyit).
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
SityiSXT
őstag
A Stock Car géposztály később jön DLC formájában. Vagy lehet, hogy ez lesz a megígért kárpótlás?
Az én meglátásom a realizmussal kapcsolatban az, hogy bár vannak különbségek, de - ahogy Csapoati is írta - az AC-val szerintem simán egy szinten van. Az FFB kicsit más, talán az AC-é intenzívebb, ellenben a Cars több mindent szimulál. Apróság, de például a Carsban ha kopptól koppig tekered álló helyzetben a kormányt, elvileg látnod kéne, ahogy a kocsi eleje picit megemelkedik a végállásoknál a futómű geometriája miatt - az AC-ban nincs ilyen. No meg az AC-ban nincs időjárás (a most berakott ködnek én sok értelmét nem látom, ritkán van ködben verseny). Viszont a Carsban csak négy pálya lézerszkennelt - bár én nem hinném, hogy olyan fajsúlyos különbségek lennének mondjuk a Cars Nordschleiféje és az AC Nordschleiféje között (én legalábbis nem érzem). No meg a Cars rendes karriermóddal fog rendelkezni, bajnokságokkal, videókkal, körítéssel - ez bizony elég lapos és lélektelen lett az AC-ban.
Félreértés ne essék, én csípem az AC-t is, de ezt elsősorban az általa nyújtott vezetési élménynek köszönheti. Lehet, hogy ez utóbbi egy leheletnyitrosszabbmás (lesz) a Project Carsban, viszont a gazdagabb és változatosabb tartalom bőségesen kárpótolja.[ Szerkesztve ]
-
válasz SityiSXT #1090 üzenetére
Na ez így jól hangzik. Bár akkor vehetek megint egy játékot .
Én azt hittem a Nascar alap tartalom. Egyébként licencelt a Nascar?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
SityiSXT
őstag
Hivatalos NASCAR licensze az Eutechnyxnek van csak, ha jól tudom. Sajna a licenszelés irgamatlanul bonyolult tud lenni egy autós játéknál: először meg kell egyezni az adott bajnokság menedzsmentjével, utána külön-külön a pályák tulajdonosaival, majd az autógyárakkal és a csapatokkal. Pont emiatt a jogi hercehurca miatt van az, hogy elég kevés a hivatalosan licenszelt bajnokságot felvonultató videojáték - és a licenszdíjak miatt általában csak egy bajnokságra (F1, NASCAR, WRC, stb.) futja. Igen, tudom, ott a Race(Room Experience), ahol több is van, de ott is (nem épp olcsó) DLC-k által oldották meg a dolgot.
-
válasz SityiSXT #1093 üzenetére
Értem. Kipróbáltam a Eutechnyx féle Nascar-t, én konkrétan fél óra után töröltem. Lehet velem van a baj.
RaceRoom egyébként szerintem jó. Én boldogan játszok vele a Hungaroring-en WTCC autókkal. És úgy gondolom, hogy a csomagok megérik az árukat. Maga a játék kicsit elmarad a AC-től, de nekem ezek miatt a licencek miatt tetszik.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
Igazság szerint a Nascar, mint olyan, túlnyomórészt a shownak köszönheti a népszerűségét. Show alatt nemcsak a körítést értem, hanem a futamokat is. De versenyzőként nem biztos, hogy olyan nagyon nagy élmény egy Talladega oválon 200x körbemenni, vagy 500x egy egymérföldesen.
Sonoma, vagy Watkins Glen, néhány versenypálya, ahol a Nascar is szokott versenyezni, na, az kihívás ezekell a műszakilag buta, de bivalyerős autókkal. Még a célegyenesben a padlógáz sem egyszerű, mert rögtön megfarolsz, ha rossz kedve van az autónak -
Én szeretem a Nascar-t. Nézem is rendszeresen. Persze nem a legtechnikásabb verseny osztály, de meg van a maga szépsége. Persze show is, nem mint ha az F1-be ne lennének generált konfliktusok, kamu hírek. Ott is meg van a körítés, csak a Nascar esetében profibban csinálják.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Penge@Borisz
tag
válasz SityiSXT #1090 üzenetére
Nem akarok rád cáfolni, csak a személyes tapasztalatomat osztanám meg ezzel kapcsolatban.
Elég sokat mentem a CARS-ban a Nordon egy időben, és tegnap este is tekertem kb. egy órát az AC-féle Nordon. Nos, a kettő között jelentős különbségek vannak. Nem a vonalvezetésben, mert az gyakorlatilag koppra megegyezik, de az AC-féle pálya felszíne sokkal részletesebb, sokkal jobban érezni minden egyes egyenetlenséget és az a vicc, hogy nem csak a nagyobbakat, hanem az apróbbakat is. Gondolom ebben egyrészt benne van a sokkal jobb FFB, illetve az, hogy az AC-féle Nordot simán szétszkennelték. Így persze, hogy részletesebb tud lenni. Megmondom őszintén, a CARS-féle Nord vezetési élmény szempontjából a fasorban nincs ehhez képest. Viszont grafikai részletességben a CARS-é a előny, és hát azért önmagában is élvezhető ez a pálya ott is, csak hát ha már összehasonlítunk, akkor elfogultság mentesen el kell ismerni, hogy most ebben az AC-nál az előny. Tegnap elég sok benyomást kaptam a játékból, voltak nagyon jók (maga a pálya, a részletessége, egy-két autó), és volt, amin kicsit azért mosolyogtam.
(Pl. ha a bömös Z4-esnél rajta hagyom a gyári segítségeket, nagyjából átmegy árkád hülyeségbe az egész. Na jó, nem hülyeségbe, de olyan szinten válik könnyűvé, hogy-hogy nem egyszerűvé a vezetés, hogy az már egészen meglepő. Csak néztem, hogy mi ez… Aztán gyorsan kikaptam a segítségeket, és akkor már kaptam egy olyan vezetési modellt, ami tartogatott kihívásokat és persze ekkor már érdemes volt kicsit jobban odafigyelni arra, hogy mit csinálok a pályán. Segédletekkel viszont viccosztály. Aztán bementem multiba, track day, semmi verseny, csak megyünk a pályán. Régi Alfa Romeóval tekertem ráérősen, ha jött egy jóval gyorsabb verda, szépen lehúzódtam, menjenek csak, nem vagyunk egy súlycsoport. Háromszor fordult elő, hogy hiába voltam előzékeny, szándékosan belém szálltak kb. csúcssebességgel. Kissé kiábrándító, hogy még az AC-ban is vannak ilyen alsó tagozatos barom állatok.)
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Uhh mégvalami eszembe jutott ami érdekelne.
Gépigény AC vs. PC?
Gondolom PC keményebb gépet kíván mert baromi szép, de mennyivel keményebbet (erősebbet)?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Penge@Borisz
tag
AC-nak alacsonyabb a gépigénye. Ha CARS-ban mindent ultrára teszek, akkor többségében ad egy 50-55 frémet, ugyanezt megcsinálom AC-ban, akkor 70-80 az alja. Bár hozzá kell tenni, hogy az AC kb ennyivel visszafogottabb szépség, ha lehet így fogalmazni. Bőven jó kategória a grafikája, de ha a CARS-hoz hasonlítjuk, akkor jóval szerényebb a megjelenése. A CARS-hoz szerintem minimum kell egy két gigás VGA, meg 8 giga RAM, az AC ennél azért kevesebbel is beéri.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
SityiSXT
őstag
Mindkét játék Steam oldalán ott a hivatalos gépigény feltüntetve: AC / Cars
@Penge: Nincs ezzel semmi gond, kicsit másként látjuk a dolgot, ennyi. Alapvetően én azon a véleményen vagyok, hogy a laserscan természetesen jobb - na de tényleg van annyival jobb, mint amennyibe az elkészítése kerül? Ezt tartom az AC legnagyobb rákfenéjének, hogy kevés hozzá a pálya, emiatt egy normális karriert nehéz megcsinálni hozzá (még ha a külsőségektől el is tekintünk), mert óhatatlanul is túl sokat fogunk ugyanazon a pályán körözgetni - ami egy kedvencnél nem baj, na de ha nem kedveled és emiatt megakadsz a karrierben... Online ligáknál sem volna baj, ha bőségesebb lenne a választék. Az igazi mégis az volna, ha ugyanaz a két pálya lenne laserscannelve a két játékban, így már majdnem hitelesen össze tudnánk hasonlítani (hiszen a scan ideje is számít). Addig marad az, hogy az AC-t picit jobb vezetni, a Cars viszont gazdagabb és változatosabb tartalmat kínál és a játékos igényeket is jobban kielégíti (gondolok itt elsősorban a karrierre, az időjárásra, a - bizonyos szempontból - komplexebb, bár talán kicsit pontatlanabb szimulációra)
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!